Γερμανία vs Ιαπωνία

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25202
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 27 Μάιος 2022, 00:08

Volk έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:07
talaipwros έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:02
Volk έγραψε:
26 Μάιος 2022, 23:55


:+1::goodpost::+1:

Εννοειται!!!

Τα Lexus αυτη τη στιγμη που μιλαμε, ειναι οτι καλυτερο μπορει να αγορασει καποιος!

Δεν υπαρχει καμια συγκριση με τις Γερμανικες παπαριες!
Εξαρτάται το μοντέλο, ειχα πάει για την LS, αλλά δεν μου φάνηκε καλύτερη από την 7
Το RX όμως σαν SUV είναι ότι καλύτερο νομίζω, ιδιως η τωρινήγενια, πριν αλλαξει το μοντέλο τον αλλο μηνα ( και βαλουν τουρμπο σε τετρακυλινδρο και μεγαλο ταμπλετ στο σαλονι)
. Αντε να έρθει διότι ο πουτλερ και οι κινεζοι μας εχουν τσακισει στην αναμονη
Κακως, επρεπε να παρεις την 7αρα και μετα απο 100.000χλμ να διαβασεις το πληρες ιστορικο του αυτοκινητου (αναλυτικα τα κοστη για σερβις-επισκευες-ανταλλακτικα).

Μετα, θα ησουν σιγουρος για το ποιο ειναι καλυτερο αυτοκινητο!
Μα την πηρα και 170.000 χλμ μετά δεν εχει βγαλει ουτε μιση βλαβη

Volk
Δημοσιεύσεις: 4950
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2021, 18:52

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Volk » 27 Μάιος 2022, 00:13

talaipwros έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:08
Volk έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:07
talaipwros έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:02

Εξαρτάται το μοντέλο, ειχα πάει για την LS, αλλά δεν μου φάνηκε καλύτερη από την 7
Το RX όμως σαν SUV είναι ότι καλύτερο νομίζω, ιδιως η τωρινήγενια, πριν αλλαξει το μοντέλο τον αλλο μηνα ( και βαλουν τουρμπο σε τετρακυλινδρο και μεγαλο ταμπλετ στο σαλονι)
. Αντε να έρθει διότι ο πουτλερ και οι κινεζοι μας εχουν τσακισει στην αναμονη
Κακως, επρεπε να παρεις την 7αρα και μετα απο 100.000χλμ να διαβασεις το πληρες ιστορικο του αυτοκινητου (αναλυτικα τα κοστη για σερβις-επισκευες-ανταλλακτικα).

Μετα, θα ησουν σιγουρος για το ποιο ειναι καλυτερο αυτοκινητο!
Μα την πηρα και 170.000 χλμ μετά δεν εχει βγαλει ουτε μιση βλαβη

Χρονολογιας;
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25202
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 27 Μάιος 2022, 00:14

Volk έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:13
talaipwros έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:08
Volk έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:07


Κακως, επρεπε να παρεις την 7αρα και μετα απο 100.000χλμ να διαβασεις το πληρες ιστορικο του αυτοκινητου (αναλυτικα τα κοστη για σερβις-επισκευες-ανταλλακτικα).

Μετα, θα ησουν σιγουρος για το ποιο ειναι καλυτερο αυτοκινητο!
Μα την πηρα και 170.000 χλμ μετά δεν εχει βγαλει ουτε μιση βλαβη

Χρονολογιας;
Σεπτέμβριο του 2017

Volk
Δημοσιεύσεις: 4950
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2021, 18:52

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Volk » 27 Μάιος 2022, 00:16

talaipwros έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:14
Volk έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:13
talaipwros έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:08

Μα την πηρα και 170.000 χλμ μετά δεν εχει βγαλει ουτε μιση βλαβη

Χρονολογιας;
Σεπτέμβριο του 2017
Μακαρι να ηταν και των υπολοιπων κατοχων ετσι τυπε.

:102:
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25202
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 27 Μάιος 2022, 00:24

Volk έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:16
talaipwros έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:14
Volk έγραψε:
27 Μάιος 2022, 00:13


Χρονολογιας;
Σεπτέμβριο του 2017
Μακαρι να ηταν και των υπολοιπων κατοχων ετσι τυπε.

:102:

Εικόνα

Τίποτα σου λεω, ούτε μισό λαμπάκι

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23242
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 27 Μάιος 2022, 10:14

Μπμβ Ε60 M5 χαμαν του 06 μέχρι το 2010 δεν είχε βγάλει τίποτα, παρόλο τραβηξε πάνδεινα και επωλήθη χωρις θεματα .
Το ίδιο και το γλε που έχει τώρα το μπος απο το 2018*, αλλα αυτο στα παπαρια μας γιατι ειναι λήζινγκ.
Πάντως έχω ακούσει για θεματάκια που παίζουν στα μπμβ μετά τη δεκαετία-δεκαπενταετία και το ακόμη χειρότερο είναι πως τα ιμιτασιον ανταλλακτικά είναι δεκα κλάσεις κάτω απο βαγκ

*εδιτ έβγαλε ένα θέμα με το ρυθμιστη της ανάρτησης και μάλιστα στη σκληρη καραντίνα πριν το πάσχα του 20, δε πρέπει να ηταν κάτι πολύ βαρύ όμως γιατί το επισκεύασαν την ίδια μέρα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Volk
Δημοσιεύσεις: 4950
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2021, 18:52

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Volk » 27 Μάιος 2022, 11:44

Ερμής έγραψε:
27 Μάιος 2022, 10:14
Μπμβ Ε60 M5 χαμαν του 06 μέχρι το 2010 δεν είχε βγάλει τίποτα, παρόλο τραβηξε πάνδεινα και επωλήθη χωρις θεματα .
Το ίδιο και το γλε που έχει τώρα το μπος απο το 2018*, αλλα αυτο στα παπαρια μας γιατι ειναι λήζινγκ.
Πάντως έχω ακούσει για θεματάκια που παίζουν στα μπμβ μετά τη δεκαετία-δεκαπενταετία και το ακόμη χειρότερο είναι πως τα ιμιτασιον ανταλλακτικά είναι δεκα κλάσεις κάτω απο βαγκ

*εδιτ έβγαλε ένα θέμα με το ρυθμιστη της ανάρτησης και μάλιστα στη σκληρη καραντίνα πριν το πάσχα του 20, δε πρέπει να ηταν κάτι πολύ βαρύ όμως γιατί το επισκεύασαν την ίδια μέρα.
Τα μοντελα εως και το 2010 και γενικα ολα τα αυτοκινητα εως και το 2010, ηταν πολυ πιο ανθεκτικα σε βαθος χρονου απο οτι τα αυτοκινητα μετα το 2010.

Γενικα, οχι μονο τα αυτοκινητα αλλα και οι ηλεκτρικες συσκευες κτλπ, δεν ειναι κατασκευασμενα πλεον στο να αντεχουν 20 και 30 χρονια.

Προσωπικα και σε s500 του 2003 μοντελο, 760 του 2007 μοντελο, m6 του 2006 μοντελο, s63 amg του 2017 μοντελο, x5 του 2006 μοντελο, ολα εβγαζαν συνεχως θεματα. Συνεχως επρεπε να τρεχουμε συνεργειο να δουμε τι εγινε παλι με το ταδε λαμπακι και το ταδε θεμα.

Τα ιδια σκηνικα και με Ιαπωνιικα μοντελα. Ειχα ενα avensis του 2001 και ενα yaris του 2004, αθανατα αμαξια. Τα επομενα τα πιο καινουρια, ολο θεματα εβγαζαν.

Ford mondeo 1800 του 2003, εβγαλε 250.000+χλμ εως που επαθε ζημια σοβαρη στον κινητηρα, κολλησε η μπεκιερα και χτυπησε μπιελα μεσα στο θαλαμο καυσης. Ηταν απο τα πιο αξιοπιστα Ευρωπαικα αμαξια που ειχα ποτε μου, και ας επαθε αυτη τη ζημια, εβγαλε 250.000χλμ και εως να παθει τη ζημια δεν ειχε βγαλει τιποτα απολυτως!

Πλεον, ετσι οπως τα εχουν κανει πολυπλοκα λογω κανονισμων κτλπ, ειναι λαχειο το τι θα βγει, οτι και να παρεις!
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25202
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 27 Μάιος 2022, 11:51

Volk έγραψε:
27 Μάιος 2022, 11:44

Τα ιδια σκηνικα και με Ιαπωνιικα μοντελα. Ειχα ενα avensis του 2001 και ενα yaris του 2004, αθανατα αμαξια. Τα επομενα τα πιο καινουρια, ολο θεματα εβγαζαν.

Made in Turkey πιθανότατα, για αυτό τα προβλήματα

Volk
Δημοσιεύσεις: 4950
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2021, 18:52

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Volk » 27 Μάιος 2022, 11:53

talaipwros έγραψε:
27 Μάιος 2022, 11:51
Volk έγραψε:
27 Μάιος 2022, 11:44

Τα ιδια σκηνικα και με Ιαπωνιικα μοντελα. Ειχα ενα avensis του 2001 και ενα yaris του 2004, αθανατα αμαξια. Τα επομενα τα πιο καινουρια, ολο θεματα εβγαζαν.

Made in Turkey πιθανότατα, για αυτό τα προβλήματα
Δυστυχως, εχω ακουσει οτι πολλα αυτοκινητα κατασκευαζονται πλεον εκει και δεν εχουν καμια σχεση με οσα ηταν made in Japan made in Korea ή made in Europe.

Θεωρητικα κατασκευαζονται με τις ιδιες προδιαγραφες κτλπ. Οταν το αγορασεις ομως και αρχιζει να βγαζει θεματα, διαπιστωνεις οτι δεν ισχυει η θεωρια στη πραξη!
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23242
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 27 Μάιος 2022, 12:00

S63 του 17 και είχε θέματα; Πρώτη φορά το ακούω.
Ασε που θα είναι και εντος εγγύησης λογικά.

Για εμένα αγορά αυτοκινήτου ποτέ ξανα, μόνο λήζινγκ.

Το C4 που έχω τώρα με 368χιλιαδες χλμ θα ειναι και το τελευταίο αγορασμένο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Volk
Δημοσιεύσεις: 4950
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2021, 18:52

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Volk » 27 Μάιος 2022, 12:10

Ερμής έγραψε:
27 Μάιος 2022, 12:00
S63 του 17 και είχε θέματα; Πρώτη φορά το ακούω.
Ασε που θα είναι και εντος εγγύησης λογικά.

Για εμένα αγορά αυτοκινήτου ποτέ ξανα, μόνο λήζινγκ.
https://mbworld.org/forums/s63-amg-4mat ... blems.html

New 2017 S63AMG gear box problems
Hello:

Two months ago I purchased my 2017 S63. Two weeks passed and the Gears started to go crazy on me, sometimes the car started perfectly and sometimes it went all the way to 3,000 rpms before moving an inch! I took it to the dealership and they kept it for two weeks. They said it was a gear box problem but now was fixed.

After two weeks everything I noticed that if I start very slowly the car seems to be like in clutch and slowly goes in to gear?
If I go full throttle you don't feel it, but if I drive smooth and/or slow it seems it takes a few seconds to really engage in the first gear.

This is my first AMG, is this normal?

Is the S63 AMG reliable?
The Mercedes-Benz Reliability Rating is 3.0 out of 5.0, which ranks it 27th out of 32 for all car brands. This rating is based on an average across 345 unique models.

https://luxurycarsa2z.com/common-proble ... cedes-s63/

Oil-related issues
As previously mentioned, all S63 models come with larger V8 engines that tend to consume a lot of engine oil. However, some S63 models, especially the ones with the M156 engine are known to leak oil near the valve gasket covers, the camshaft solenoid cover gaskets, and near the oil filter housing gaskets.

This means that you will have to replace the valve gasket covers and the camshaft solenoid covers regularly in order not to experience constant oil puddles underneath your S63. Be sure to replace these components whenever there is a leak, if you fail to do so you are likely going to damage the nearby components such as the alternator, the A/C compressor, or the transmission cooling hoses.

Heat-related issues
Mercedes designed the S63 to be a lot more durable and capable of enduring heat, especially when compared to a regular S-Class model. However, some S-Class models and especially the 2014 S63 model are known to operate under extreme heat which can even damage the nearby engine components.

Transmission-related issues
Newer S63 models, especially the 2016 model is known for certain transmission-related issues such as grinding or jumping under heavy acceleration. However, the transmission in the 2016 S63 is also known to emit strange whining noises or even burning smells which are indeed scary.
The easiest and safest way to keep your transmission running smoothly is to replace the oil every 30k-60k miles. The S63 is a lot more performance-oriented and is designed to be driven hard, as such, it is extremely important to maintain the transmission regularly, especially if you often use launch control.

https://tuningpro.co/the-5-most-common- ... -problems/

Mercedes M157 AMG Engine
This powerful Mercedes AMG engine is featured in the following Mercedes-Benz models:

2012-2016 E63 AMG

2011-2017 S63 AMG

2011-2014 CL63 AMG

2012-2018 CLS63 AMG

2012-2015 ML63 AMG

2013-2018 G63 AMG

2012-2016 GL63 AMG

2015-2019 GLE63 AMG

2016-2019 GLS63 AMG

Mercedes M157 Common Problems
Overall, the M157 is a reliable engine, however it’s not bullet proof. Though, Mercedes’ M157 engine is pretty darn good considering it’s a high-performance engine. Five of the most common M157 engine problems, in no specific order, are:

Timing Chain
Spark plugs
Valve Timing Cover Leak
Injectors
Coolant hoses
Throughout the remainder of the article we will briefly discuss these 5 common M157 issues. We will include a few warning signs and symptoms of each of the problems.

Mercedes M157 AMG Timing Chain Problems
We figured we would knock out the M157 timing chain discussion first since it’s predominately an issue on early model M157 engines. 2011 and 2012 model M157 AMG engines have a problem with oil drainage from the cylinder head on initial start-up. This leads to brief oil starvation of the timing chain tensioner. Ultimately, this causes the timing chain to stretch and then requires that the timing chains be replaced. Later model M157 engines had a check valve installed to prevent the oil starvation issues. A revised timing chain tensioner and guides were also installed on 2013+ M157 AMG engines. As such, it is mostly 2011 and 2012 models affected by the timing chain problems.

M157 Stretched Timing Chain Symptoms
A few common symptoms of M157 AMG63 timing chain issues include:

Long cranks
Misfires and power loss
CEL illuminated
Fault codes
This is not an exhaustive list of all potential symptoms of an M157 timing chain issue. Additionally, if you have these symptoms it does not mean it is definitely the timing chain. Be on the lookout for fault codes. Generally, fault codes will be stored if the M157 is experiencing timing chain issues.

M157 Timing Chain Replacement
This can be a rather expensive repair. However, Mercedes did replace the components with the revised versions and installed the check valves when owners experienced issues. There was no official recall for it, though. Expect this repair to run well over $1,000 at the dealer or an indy shop. However, the good news is it’s 2020. The timing chain issues were on early model M157 engines. As such, it’s likely a lot of the timing chains that would fail have already done so. It’s still something to be aware of since it can be a labor intensive, expensive repair.

Mercedes M157 AMG Spark Plug “Problems”
OK, spark plugs shouldn’t be truly considered a problem. Especially for us coming from the BMW world; we’re used to endless spark plugs changes. Turbo cars love burning through spark plugs and the M157 AMG63 engine is no exception. It’s simply a part of owning a high performance twin turbo engine. This is especially true on tuned and modded M157 engines. Expect to replace spark plugs every 40,000 miles on stock M157 engines. Tuned M157’s may require replacement as often as every 15,000-25,000 miles.

Tuned and modded M157 engines frequently experience misfire issues on the OEM spark plugs. Too large of a spark plug gap coupled with higher cylinder pressures may result in spark blow out. Ultimately, the spark blowing out leads to cylinder misfires. Additionally, colder spark plugs may be required to prevent pre-ignition on heavily tuned and modded M157 engines.

M157 Spark Plug Symptoms
Even on stock M157 engines, spark plugs are a part of standard maintenance. Over time, the plugs lose effectiveness and cause misfires among several other noticeable issues. A few symptoms of old, worn spark plugs include:

Misfires
Rough idle and/or stuttering acceleration
Power loss
Reduced fuel economy
Misfires are generally the first symptom the M157 will experience. Old, worn spark plugs simply will not create a large enough spark to result in a complete burn. If the spark plugs are bad enough you will notice significant power loss, rough idle, and stuttering acceleration (due to the misfires). We recommend changing all 8 M157 spark plugs at the same time.

M157 Spark Plug Replacement
Fortunately, M157 spark plugs are relatively inexpensive if you avoid the dealer. Pick up a set of OEM spark plugs online from a reputable website. A set of 8 OEM spark plugs can be found for less than $100 and it’s a simple DIY. Replacing the spark plugs requires working in some tight areas but it’s a pretty basic DIY.

M157 Spark Plug Replacement Intervals:

Stock – 40,000-50,000 miles
Tune only – 20,000-30,000 miles
Heavily modded – 15,000-20,000 miles
M157 Spark Plugs for Tuned, Modded Engines
As we mentioned briefly, spark plugs may be a bit trickier on modified M157 engines. OEM spark plugs should suffice for most stock turbo cars. However, you may try gapping the plugs down a bit if you’re experiencing misfire issues. A smaller spark plug gap will create a more intense spark required to burn the increased air/fuel mixture. To note, decreasing the spark plug gap will reduce the spark plugs life.

For heavily modded M157 engines we recommend opting for a colder spark plugs. Colder plugs are more effective at transferring heat away from the spark plug tip. This is important because a spark plug that becomes too hot may result in pre-ignition and engine knocks. A recipe for blown motors, especially when heavily modded. A lot of us BMW guys run 1 or 2 step colder spark plugs with great success.

Mercedes M157 AMG Valve Timing Cover Leak
Also referred to as the timing case cover, the M157 is prone to valve timing cover leaks. Oil and/or coolant may leak from a drain hole located on the front valve timing cover. This leak is typically caused by the timing case cover not seating properly. Mercedes actually issued a service bulletin for this exact issue, imaged below.

Per the service bulletin, the M157 timing case cover is typically serviceable without replacement parts. Simply re-seal the cover. However, it is a somewhat labor intensive job so it may make sense to replace the parts while you’re in there.

M157 Timing Case Cover Leak Symptoms
The main symptom of a leaking timing case cover is a visible oil or coolant leak from the timing case cover area. Often the leak is minor and may even go unnoticed. However, if the leak is bad enough you may notice smoke or smell burning fluid.

M157 Timing Case Cover Replacement
As mentioned briefly, it appears re-sealing the M157 timing case cover often works well without the need for any replacement parts. You can opt to save a bit of money and go this route. However, you do need to remove the M157 valve covers in order to access the timing case cover. As such, it’s a labor intensive job which is fairly expensive at the dealer or an independent repair shop.

Ultimately, if you are a savvy DIY’er we recommend saving the money and attempting the re-sealing. If the work is done at a repair shop you might consider error on the side of caution and replace the timing cover entirely.

Mercedes M157 AMG Coolant Hose Leaks
Coming from the BMW world we are very familiar with coolant hose leaks, and well, all coolant leaks in general. With age and mileage the M157 coolant hoses are prone to splitting, cracking, or simply popping loose. Generally coolant hoses are easy repairs and do not warrant much concern. However, beware if the leak is bad enough to cause rapid coolant loss.

Over-heating is seriously detrimental to an engine and may cause the need for expensive repairs. Once the engine is out of coolant things will get hot very quickly. If the coolant loss is rapid consider towing the car home or to the repair shops. In the case of less severe leaks you can simply top up on coolant to get it somewhere to inspect and repair.

M157 Coolant Hose Leak Symptoms
The symptoms for a coolant leak are obvious in most cases. Minor M157 coolant hose leaks will likely result in nothing more than a few drops of coolant under the car and an eventual low coolant warning. Drastic M157 leaks will result in more obvious symptoms, such as:

Coolant under engine area
Rapid overheating
Low coolant light
Smoke
Again, coolant hose leaks are generally not a repair to worry about. Though, it’s important to pay attention to the rate of the leak. The M157 will overheat within minutes of losing too much coolant.

M157 Coolant Hose Replacement
Depending on which hose(s) is leaking specifically these are generally fairly simple, inexpensive repairs. Most coolant hoses are under $75 and relatively simple DIY repairs. As the hoses are inexpensive, it may make sense to preventatively replace any hoses in the general area. Especially as the M157 ages and miles accumulate.

Mercedes M157 Common Problems & Reliability Summary
As we stated early, the M157 is a reliable engine overall. Don’t expect Honda-like reliability and cost of repairs, but the M157 is certainly more reliable than many high performance engines out there. A few common issues include the timing chain, spark plugs, valve timing cover, and coolant hoses. Of course, this is not an exhaustive list of things that can go wrong with the M157.

As the M157 continues to age expect more “common problems” to pop up. That is simply the nature of high performance engines as they age. Nonetheless, the Mercedes M157 AMG engine is one heck of an engine. With a whopping 500+hp and respectable reliability record it’s hard to go wrong with the M157.
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23242
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 27 Μάιος 2022, 12:17

Τι να σου πω, δε ξερω τι λένε, στο γλε πάντως ένα θεματάκι με τις αναρτήσεις έβγαλε που το έφτιαξαν εντος της ημέρας
Ληζινγκ και πάλι λήζινγκ
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Volk
Δημοσιεύσεις: 4950
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2021, 18:52

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Volk » 27 Μάιος 2022, 12:55

Ερμής έγραψε:
27 Μάιος 2022, 12:17
Τι να σου πω, δε ξερω τι λένε, στο γλε πάντως ένα θεματάκι με τις αναρτήσεις έβγαλε που το έφτιαξαν εντος της ημέρας
Ληζινγκ και πάλι λήζινγκ
Αγορασε ενα καινουριο, κανε 80-100 χιλιαδες χιλιομετρα και ελα μετα να γραψεις την εμπειρια σου ως κατοχος.

Μπορει να μη σου βγαλει τιποτα (το ευχομαι) μπορει και να σου βγαλει. Σε καθε περιπτωση, θα γνωριζεις απο πρωτο χερι το τι παιζει ωστε να μας πεις.

Βεβαια, αυτο παλι δεν εχει να πει κατι διοτι επειδη δεν εβγαλε σε σενα, δεν σημαινει οτι δεν θα βγαλει σε αλλον. Για αυτο υπαρχουν διαφορες στατιστικες παγκοσμιως που αν ψαξεις και μελετησεις, θα δεις το τι γινεται.

Και ο φιλος μας εδω εχει την 7αρα και δεν του εχει βγαλει τιποτα, χαιρομαστε για αυτο!

Απο περιεργεια, κανε μια μελετη στο υλικο που υπαρχει διαθεσιμο στο διαδικτυο απο αλλους κατοχους του ιδιου αυτοκινητου να δεις τι παιζει.
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25202
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 27 Μάιος 2022, 13:09

Κουφαλες με τρομαξατε, ψάχνω για LS

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23242
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 27 Μάιος 2022, 13:30

Volk έγραψε:
27 Μάιος 2022, 12:55
Ερμής έγραψε:
27 Μάιος 2022, 12:17
Τι να σου πω, δε ξερω τι λένε, στο γλε πάντως ένα θεματάκι με τις αναρτήσεις έβγαλε που το έφτιαξαν εντος της ημέρας
Ληζινγκ και πάλι λήζινγκ
Αγορασε ενα καινουριο, κανε 80-100 χιλιαδες χιλιομετρα και ελα μετα να γραψεις την εμπειρια σου ως κατοχος.

Μπορει να μη σου βγαλει τιποτα (το ευχομαι) μπορει και να σου βγαλει. Σε καθε περιπτωση, θα γνωριζεις απο πρωτο χερι το τι παιζει ωστε να μας πεις.

Βεβαια, αυτο παλι δεν εχει να πει κατι διοτι επειδη δεν εβγαλε σε σενα, δεν σημαινει οτι δεν θα βγαλει σε αλλον. Για αυτο υπαρχουν διαφορες στατιστικες παγκοσμιως που αν ψαξεις και μελετησεις, θα δεις το τι γινεται.

Και ο φιλος μας εδω εχει την 7αρα και δεν του εχει βγαλει τιποτα, χαιρομαστε για αυτο!

Απο περιεργεια, κανε μια μελετη στο υλικο που υπαρχει διαθεσιμο στο διαδικτυο απο αλλους κατοχους του ιδιου αυτοκινητου να δεις τι παιζει.
Ποτε ξανα αγορασμένο, ειδικα αυτοκίνητο πάνω απο 20 χιλιάρικα.
Το VTS ηταν το τελευταίο. 368 χιλιάδες χλμ και εχει ζητησει μονο τα προβλεπε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ερμής την 27 Μάιος 2022, 13:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών