σου λεω λοιπον οτι 40 χιλιαδες χιλιομετρα δεν εχει επηρεαστει η εμβελεια καθολουvagabondo έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 18:07Γιατί αν δεν τα φτύσει η μπαταρία, θα έχεις την μισή εμβέλεια.talaipwros έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 17:55γιατι να αλλαξει μπαταρια στην δεκαετια ειπαμε;
εχω κανει κοντα 40 χιλιαδες χιλιομετρα με το LEAF και η μπαταρια δεν εχει επηρεαστει καθολου
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
-
- Δημοσιεύσεις: 25244
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Εικάζω πως ναι αλλά αυτό δε μπορούμε να το ξέρουμε.talaipwros έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 18:04μετα την οκταετια της εγγυησης λες; Μα σε οκτω χρονια σιγα μην δεν εχει πεσει το κοστος της μπαταριαςΕρμής έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 18:02Ναι αλλά αν συμβεί το οτιδήποτε θα πρέπει να ξαναπληρωνεις το αμάξι από την αρχή καινούργιο.talaipwros έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 18:01
το αρθρο λεει ποση ειναι η εγγυηση, δεν λεει οτι υποχρεωτικα μετα οι μπαταριες πρεπει να αλλαζουν.
Για Ελλάδα δε συμφέρει το ηλεκτρικό εκτός των αστικών ιστών, εκτός και συμβεί να φορτίζουν σε 10 λεπτά μαξ, μπαταρίες που μπορούν να βγάλουν 1000χλμ, δλδ σε κανονικές συνθήκες μια εξακοσαρα
Πάντως για Ελλάδα ξαναλέω το ηλεκτρικό δεν είναι λύση.
Απαγορεύεται δια ροπάλου για ανθρώπους
1) που δεν έχουν δυνατότητα για δεύτερο αυτοκίνητο
2) που δεν έχουν δική τους εγκατάσταση φόρτισης
3) που πρέπει να κάνουν συχνά ταξίδια
Άρα αφορά μια ισχνή μειοψηφία στην παρούσα φάση
Τα δοκίμασα 2 φορές και η άποψη μου δεν άλλαξε καθόλου
ΥΓ. Το άρθρο κάπου διάβασα γράφει για 150χιλιαδες χλμ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ερμής την 15 Αύγ 2022, 18:15, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ξαναέλα στα 140 χιλιάδες.talaipwros έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 18:11σου λεω λοιπον οτι 40 χιλιαδες χιλιομετρα δεν εχει επηρεαστει η εμβελεια καθολουvagabondo έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 18:07Γιατί αν δεν τα φτύσει η μπαταρία, θα έχεις την μισή εμβέλεια.talaipwros έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 17:55γιατι να αλλαξει μπαταρια στην δεκαετια ειπαμε;
εχω κανει κοντα 40 χιλιαδες χιλιομετρα με το LEAF και η μπαταρια δεν εχει επηρεαστει καθολου
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 12884
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Χεχ 40κ λέει ο άλλος. Εμένα στις 40κ παίζει να είχε κάποιες ζελατίνες ακόμα. Δλδ αν είχε επηρεαστεί το range ήδη παρτο κ πέτα το
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σαράντα χιλιάδες, το αμάξι είναι ακόμη κούτα
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Α, έτσι βγάζει νόημα. Είχα διαβάσει από τα πρώτα χρόνια ότι η μπαταρία στοιχίζει όσο το αυτοκίνητο σχεδόν. Και ότι κάπου στα 160χιλ πας για αλλαγήGoBzi έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 17:30731/kWh x 38 που έχει η καινούργια i3, η BMW θέλει σχεδόν 28 χιλιάρικα για αλλαγή μπαταρίας;sharp έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 17:02Για 700 Ευρώ; Δεν νομίζω.Ερμής έγραψε: ↑10 Αύγ 2022, 21:49Εδώ ένα άρθρο που εξηγεί για το κόστος αλλαγής μπαταρίας.
Ένας κάτοχος BMW i3 απλά την γάμησέ.
https://www.drive.gr/news/kosmos/ilektr ... -mpataries
- Esperos
- Δημοσιεύσεις: 2366
- Εγγραφή: 22 Μάιος 2018, 14:55
- Phorum.gr user: Esperos
- Τοποθεσία: Ικαρια Πέραμα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
[[OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.]]Nandros έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 17:20(1) OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.Esperos έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 16:46Απάτη δεν το λες, ακόμη σε πειραματικό στάδιο, ναι
Τα υβριδικά, έχουν μικρότερο ντεπόζιτο (1), πας πιο συχνά για φουλάρισμα (διότι οι μπαταρίες πιάνουν και αυτές ένα όγκο).
Έχουν ένα μόνιμο έξτρα βάρος 100 - 150 κιλά, ανάλογα την μπαταρία, σε καύσιμο, όποιος οδηγήσει την κούρσα του, αθήνα θεσσαλονίκη με μπαγάζια ή χωρίς μπαγάζια, η διαφορά είναι ας πούμε 100 κιλά , θα δει την διαφορά.
Εγώ με μια πορσε που έχω για εθνικές οδούς, με μπαγάζια περίπου 100 κιλά μέσα και μια ρωσίδα γκομενάκι για ξεπέτα
άλλα 60 κιλά και αυτή, οδηγώντας προσεκτικά και συγκρατημένα στα 170 χιλ μ.ο, ανέβα έκαψα 250 ευρώπουλα, κατέβα άδειος έκαψα 150 ευρώπουλα.
Δεν το λες και λίγο.
Ένα ταξίδι 1.500 χλμ στην Δυτική Ελλάδα, 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους, κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ. Ταχύτητα στο όριο ή λίγο πάνω από αυτό.
Οι μπαταρίες καταλαμβάνουν χώρο, έστω ότι ένα αυτοκίνητο έχει και υβριδικές μπαταρίες και 40 λίτρα ντεπόζιτο, από κάπου αλλού λείπει χώρος, είτε πορτμπαγκαζ είτε από χώρο για επιβάτες
[[κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ.]]
Αυτή η κατανάλωση θα ήταν ακόμη μικρότερη αν το αυτοκίνητο ήταν ελαφρύτερο (π.χ. αν δεν είχε 100 κιλά μόνιμο βάρος οι μπαταρίες).
Για να έχει τόσο μικρή κατανάλωση σημαίνει πως από "κάπου αλλού" το αυτοκίνητο πάσχει. πχ πολύ ελαφριά και σκάρτη λαμαρίνα.
Ένας δεν είμαι, μα χιλιάδες! Όχι μονάχα οι ζωντανοί — κι οι πεθαμένοι μ’ ακλουθάνε ,σε μιαν αράδα σκοτεινή.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 27027
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σκάρτη λαμαρίνα; Με 5 αστέρια παθητική ασφάλεια; Τι να άλλη μαλακια θα διαβάσουμε σήμερα; Η ασχετωσυνη σπάει καρύδια.Esperos έγραψε: ↑18 Αύγ 2022, 08:21[[OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.]]Nandros έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 17:20(1) OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.Esperos έγραψε: ↑15 Αύγ 2022, 16:46Απάτη δεν το λες, ακόμη σε πειραματικό στάδιο, ναι
Τα υβριδικά, έχουν μικρότερο ντεπόζιτο (1), πας πιο συχνά για φουλάρισμα (διότι οι μπαταρίες πιάνουν και αυτές ένα όγκο).
Έχουν ένα μόνιμο έξτρα βάρος 100 - 150 κιλά, ανάλογα την μπαταρία, σε καύσιμο, όποιος οδηγήσει την κούρσα του, αθήνα θεσσαλονίκη με μπαγάζια ή χωρίς μπαγάζια, η διαφορά είναι ας πούμε 100 κιλά , θα δει την διαφορά.
Εγώ με μια πορσε που έχω για εθνικές οδούς, με μπαγάζια περίπου 100 κιλά μέσα και μια ρωσίδα γκομενάκι για ξεπέτα
άλλα 60 κιλά και αυτή, οδηγώντας προσεκτικά και συγκρατημένα στα 170 χιλ μ.ο, ανέβα έκαψα 250 ευρώπουλα, κατέβα άδειος έκαψα 150 ευρώπουλα.
Δεν το λες και λίγο.
Ένα ταξίδι 1.500 χλμ στην Δυτική Ελλάδα, 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους, κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ. Ταχύτητα στο όριο ή λίγο πάνω από αυτό.
Οι μπαταρίες καταλαμβάνουν χώρο, έστω ότι ένα αυτοκίνητο έχει και υβριδικές μπαταρίες και 40 λίτρα ντεπόζιτο, από κάπου αλλού λείπει χώρος, είτε πορτμπαγκαζ είτε από χώρο για επιβάτες
[[κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ.]]
Αυτή η κατανάλωση θα ήταν ακόμη μικρότερη αν το αυτοκίνητο ήταν ελαφρύτερο (π.χ. αν δεν είχε 100 κιλά μόνιμο βάρος οι μπαταρίες).
Για να έχει τόσο μικρή κατανάλωση σημαίνει πως από "κάπου αλλού" το αυτοκίνητο πάσχει. πχ πολύ ελαφριά και σκάρτη λαμαρίνα.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 15059
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Με διαφορά το παρόν νημα κατακτά το Νόμπελ μαλακιας στο πχωρουμ...
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 15059
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αγελαδαρηδες: Η απάτη των Μ.Ε.Κ....
Γκα γκααν , Γκα γκααααν!!!
Γκα γκααν , Γκα γκααααν!!!
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
οχι, τα υβριδικα εχουν μικρη καταναλωση γιατι κανουν καλυτερη διαχειριση της ενεργειας. ουσιαστικα ο βενζινοκινητηρας δουλευει περισσοτερο στο ιδανικο φασμα στροφων για οικονομια, και την απαιτηση για παραπανω δυναμη την καλυπτει ο ηλεκτρισμος, καθως και την κινηση σε πολυ μικρες (ενεργοβορες) ταχυτητες. επισης ανακτα ενεργεια κατα το φρεναρισμα.Esperos έγραψε: ↑18 Αύγ 2022, 08:21
[[κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ.]]
Αυτή η κατανάλωση θα ήταν ακόμη μικρότερη αν το αυτοκίνητο ήταν ελαφρύτερο (π.χ. αν δεν είχε 100 κιλά μόνιμο βάρος οι μπαταρίες).
Για να έχει τόσο μικρή κατανάλωση σημαίνει πως από "κάπου αλλού" το αυτοκίνητο πάσχει. πχ πολύ ελαφριά και σκάρτη λαμαρίνα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 27027
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σωστά. Βενζινοκινητήρας 1.800cc = 99 ΒΗΡ (μόνο) + Ηλεκτροκινητήρας 35 ΒΗΡ = 134 ΒΗΡ.Ασέβαστος έγραψε: ↑18 Αύγ 2022, 11:14οχι, τα υβριδικα εχουν μικρη καταναλωση γιατι κανουν καλυτερη διαχειριση της ενεργειας. ουσιαστικα ο βενζινοκινητηρας δουλευει περισσοτερο στο ιδανικο φασμα στροφων για οικονομια, και την απαιτηση για παραπανω δυναμη την καλυπτει ο ηλεκτρισμος, καθως και την κινηση σε πολυ μικρες (ενεργοβορες) ταχυτητες. επισης ανακτα ενεργεια κατα το φρεναρισμα.Esperos έγραψε: ↑18 Αύγ 2022, 08:21
[[κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ.]]
Αυτή η κατανάλωση θα ήταν ακόμη μικρότερη αν το αυτοκίνητο ήταν ελαφρύτερο (π.χ. αν δεν είχε 100 κιλά μόνιμο βάρος οι μπαταρίες).
Για να έχει τόσο μικρή κατανάλωση σημαίνει πως από "κάπου αλλού" το αυτοκίνητο πάσχει. πχ πολύ ελαφριά και σκάρτη λαμαρίνα.
https://en.wikipedia.org/wiki/Atkinson_cycle
designed to provide efficiency at the expense of power density.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
-
- Δημοσιεύσεις: 25244
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
το αυτοκινητο που ανοιξε το θεμα ( 225xe), πωλειται - λογικα τη δευτερα - μια και τα PHEV δεν εχουν λογο υπαρξης.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Chilloutbuddy έγραψε: ↑05 Αύγ 2022, 17:29Απ'ό,τι έχω καταλάβει στη γη υπάρχουν αποθέματα αλλά είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις άδεια και μετά παίρνει καμμιά δεκαετία για να ξεκινήσεις παραγωγή. Χρειάζονται 70,000 λίτρα νερό για να ξεπλύνεις ένα τόνο λίθιο, οι κυβερνήσεις δε γουστάρουνε, οι κάτοικοι δε θέλουνε, γενικά δύσκολο.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑05 Αύγ 2022, 16:08Δεν υπάρχουν αποθέματα ή δεν υπάρχει παραγωγή;Chilloutbuddy έγραψε: ↑05 Αύγ 2022, 15:55Πάντως αυτό που λένε ότι δεν υπάρχει αρκετό λίθιο για να αλλάξει όλος ο στόλος φαίνεται να έχει κάποια βάση
(εκτός αν μου ξεφεύγουν κάτι εκτομμύρια νούμερα)
η τιμή του λιθίου έχει ανέβει 500% σε ένα χρόνο, αν δεν πέσει γρήγορα θ'αρχίσουν να ανεβαίνουν οι τιμές στα αυτοκίνητα.
η άλλη επιλογή είναι η ανακύκλωση από υπάρχουσες μπαταρίες, αλλά κι αυτη είναι πανάκριβη.
Στην Αστραλία παράγουν πάνω από το μισό.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- Esperos
- Δημοσιεύσεις: 2366
- Εγγραφή: 22 Μάιος 2018, 14:55
- Phorum.gr user: Esperos
- Τοποθεσία: Ικαρια Πέραμα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Βρε Νάνδρο μου, ειπα "π.χ.", έγραψα "π.χ." που σημαίνει για παράδειγμα, παραδείγματος χάριν (παραδειγμα το μοσχάρι),Nandros έγραψε: ↑18 Αύγ 2022, 10:00Σκάρτη λαμαρίνα; Με 5 αστέρια παθητική ασφάλεια; Τι να άλλη μαλακια θα διαβάσουμε σήμερα; Η ασχετωσυνη σπάει καρύδια.Esperos έγραψε: ↑18 Αύγ 2022, 08:21[[OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.]]
Οι μπαταρίες καταλαμβάνουν χώρο, έστω ότι ένα αυτοκίνητο έχει και υβριδικές μπαταρίες και 40 λίτρα ντεπόζιτο, από κάπου αλλού λείπει χώρος, είτε πορτμπαγκαζ είτε από χώρο για επιβάτες
[[κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ.]]
Αυτή η κατανάλωση θα ήταν ακόμη μικρότερη αν το αυτοκίνητο ήταν ελαφρύτερο (π.χ. αν δεν είχε 100 κιλά μόνιμο βάρος οι μπαταρίες).
Για να έχει τόσο μικρή κατανάλωση σημαίνει πως από "κάπου αλλού" το αυτοκίνητο πάσχει. πχ πολύ ελαφριά και σκάρτη λαμαρίνα.
δεν είμαι κατασκευαστής αυτοκινήτων, απλή φυσική γυμνασίου γράφω. Αν ήταν ελαφρύτερο, θα είχε ακόμη λιγότερη κατανάλωση
και ακόμη περισσότερο ωφέλιμο χώρο. Αν κάτι πετυχαίνει καλύτερες επίδόσεις σε κάποιους τομείς συγκρινόμενο με άλλα περίπου
ίδιας κατηγορίας, ε, σε κάποιο άλλο σημείο σύγκρισης θα χάνει.
Ένας δεν είμαι, μα χιλιάδες! Όχι μονάχα οι ζωντανοί — κι οι πεθαμένοι μ’ ακλουθάνε ,σε μιαν αράδα σκοτεινή.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 0 Απαντήσεις
- 691 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από κλαίων ως πόστερ
02 Δεκ 2022, 03:54
-
-
Νέα δημοσίευση Ανάσταση του Λαζάρου....απάτη ή αλήθεια ;
από tanipteros » 04 Απρ 2023, 12:19 » σε Θρησκειολογία - 4 Απαντήσεις
- 448 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
05 Απρ 2023, 00:19
-
-
-
Νέα δημοσίευση O έρωτας της ζωης σου ηταν μια απάτη
από MasterofDope » 04 Ιουν 2022, 13:39 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 126 Απαντήσεις
- 4502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nowhere
28 Φεβ 2024, 15:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κάρτα εργασίας - άλλη μια απάτη του κράτους
από hellegennes » 20 Μαρ 2024, 13:15 » σε Οικονομία - 159 Απαντήσεις
- 2444 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Isildur
19 Απρ 2024, 11:38
-