Σωστός, αυτό ρώτησα αυτό μου απάντησες... και είναι η σωστή απάντηση. Είναι καλοφτιαγμένα τα Λέξους. Και το Μάζντα που είπαν παραπάνω, και τα τελευταία Κορεάτικα επίσης.
Απλά με χαλάει ιδιαίτερα αυτό το σχήμα αυτοκινήτου για έναν πρακτικό λόγο: έχει μικρά παράθυρα. Και όχι μόνο είναι μικρά αλλά τα έχουν βάλει και σε γωνία, δεν είναι κάθετα, που τα κάνει ακόμα μικρότερα. Μ'αρέσει το αυτοκίνητο να έχει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες για να βλέπω καθαρά τι μου γίνεται, κυρίως πλάι, πίσω και διαγώνια πίσω. Κάνει διαφορά στην οδήγηση. Υπάρχουν ακόμα αυτοκίνητα όπως το Γκολφ και το Φόρεστερ που έχουν διατηρήσει την ορατότητά τους παρόλο που τα έχουν πλακουτσέψει κι αυτά κάμποσο με τα χρόνια. Αλλά όταν βλέπω χαμηλωμένο ουρανό για λόγους ψευτο-σουβ γενικά στρίβω. Παραξενιά μου αυτή, το αναγνωρίζω.
Επίσης δεν έχω καμμία απολύτως χρήση για ανυψωμένο αμάξωμα, δεν έχει καμμία εφαρμογή για μένα. Οδηγάω 30 χρόνια και δεν έχω βγει από την άσφαλτο ποτέ, ούτε πρόκειται, ούτε καβαλάω πεζοδρόμια ούτε πέφτω σε λακούβες και δόξα το Θεό δουλεύει η μέση μου μια χαρά, μπαινοβγαίνω άνετα και σε λίγο χαμηλότερο αυτοκίνητο. Και μ'αρέσει να φτάνω την οροφή ευκολότερα γιατί καμμιά φορά χρησιμοποιώ τη σχάρα (χόμπι: ξυλουργική/κατασκευές). Οπότε το να ανασηκώσεις τις αναρτήσεις και να πλακουτσέψεις μετά τον ουρανό μικραίνοντας τα παράθυρα προκειμένου να διατηρήσεις κάποια υποτυπώδη αεροδυναμική είναι για μένα διπλό το κακό χωρίς κανένα όφελος και με ακριβότερη τιμή. Τριπλό κακό δηλαδή.
Άρα προτιμάω κάποιο καθαρό 100% street car. Ανέκαθεν μου άρεσαν τα Γκολφ για παράδειγμα γιατί εκτός των άλλων έχουν διατηρήσει όλο τον οφέλιμο χώρο τους, αν ρίξεις τα καθίσματα μπαίνει πίσω πλυντήριο ολόκληρο (όχι πως κουβαλάω πλυντήρια αλλά λέμε). Αλλά έχω λίγο σταματήσει να τα εμπιστεύομαι γιατί φαίνεται ότι έχει πέσει η ποιότητα κατασκευής, κάποτε έπαιρνε ο κόσμος γκολφ και τα κράταγε 20 χρόνια. Ίσως είναι όλα έτσι πλέον.