Στο τι ακουγεται.
Αν π.χ. ο Βαφειας ειναι επιπεδου Μαρινακη,Μελισσανιδη.
Νομίζω αισθητα πιο κάτω.stergiosbik έγραψε: ↑22 Μάιος 2024, 12:25Στο τι ακουγεται.
Αν π.χ. ο Βαφειας ειναι επιπεδου Μαρινακη,Μελισσανιδη.
περα απο τα ηλεκτρικα, δεν εχω να διαφωνησω σε κατι. αμα ψαξετε παλιοτερα ποστ μου, θα δειτε οτι λεω οτ τα δυο αυτοκινητα που αξιζει να εχει οποιος μπορει να τα πληρωσει ειναι το εβο και το στι, αντε και το λαντ κρουζερ σε αλλη κατηγορια.stergiosbik έγραψε: ↑21 Μάιος 2024, 23:50Γίνε πιο σαφής.
Προφανως, σε αυτά τα λεφτά ότι κ να πάρεις καλό κ δυνατό θα είναι ακόμη κ αν είναι τουοτα ξέρωγω.Chilloutbuddy έγραψε: ↑22 Μάιος 2024, 17:12Για μένα η καύλα των αυτοκινήτων δεν είναι σ'αυτές τις τιμές, αρχίζει και με χαλάει λίγο σαν ιδέα και μόνο, καταντάει και επίδειξη και ανούσιο
Αντίθετα μ'αρέσει ιδιαίτερα η δημιουργικότητα που έχουν κάποιοι κατασκευαστές με μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητα, σαν εκείνο το σούμπι και το εβο, και φυσικά η φαντασία μετά κάποιων που πιάνουν τα χέρια τους και τα φέρνουν σε άλλο επίπεδο.
ουλοι γιαπουνεζκα θα παρουτε.stergiosbik έγραψε: ↑22 Μάιος 2024, 11:01Κάτσε ένα λεπτό.Ερμής έγραψε: ↑22 Μάιος 2024, 10:55και το απλό αμπαρθάκι το 500 ακούγεται σα την ουρους. Αν του έχει φορέσει καμια αγκράπα πάνω, ακόμη περισσότερο.stergiosbik έγραψε: ↑22 Μάιος 2024, 10:51
Όχι.
Στο ίντερνετ ή στην ΤV που άκουσα το Punto Abarth δεν έκανε έτσι.
Και αν δεν κάνω λάθος φοράνε τον ίδιο κινητήρα.
Να σου πω την αλήθεια το μονο αμάξι που ζήλεψα απο την παραπάνω συλλογή μαζί με το μπλε σουμπαρου.
Ο Μήτσος και ο Σουμπι δεν σου άρεσαν;
Αυτά είναι από τις εξαιρέσεις των σχιστοματηδων που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.Ασέβαστος έγραψε: ↑22 Μάιος 2024, 19:03ουλοι γιαπουνεζκα θα παρουτε.
Chilloutbuddy έγραψε: ↑23 Μάιος 2024, 05:16Είναι πολλά τα γιαπωνέζικα που γαμάνε ή γαμήσανε (μιλάμε για την κατηγορία που δεν κοστίζει μισό σπίτι)
Mόνο απ'την Τογιότα έχεις:
- παλιά σούπρα, γιατί η καινούργια είναι μπεμβέ και καμμία σχέση γενικά. Υπάρχουν παλιές σούπρες που τις φτάσαν χίλια άλογα με απανωτές μετατροπές και ο κίνητηρας άντεξε εκατοντάδες χιλιάδες μίλια. Ακατόρθωτο για σχεδόν όλους τους άλλους κινητήρες της αγοράς, ακόμα και της τογιότα. Βλέπεις κομμάτια απ'αυτόν τον κινητήρα και είναι διπλάσιο πάχος μέταλο απ'το κανονικό.
- γιάρις γρ, θα αφήσει εποχή. Δεν έχουν υπάρξει πολλά αυτοκίνητα που κοστίζουν (πολύ) περισσότερο απ'ότι τα πουλάνε. Σχεδιασμένο απ'το μηδέν (επίσης πολύ σπάνιο πράγμα), ανθρακονήματα, αλουμίνια, άψογη συμπεριφορά, κινητήρας διαμάντι, συν ότι ως τογιότα θα το πουλήσεις με 200χιλ χιλιόμετρα και ο άλλος θα τα σκάσει χωρίς να το σκέφτεται.
- το FJ. Σούπερ πολυαγαπημένο καθημερινό αυτοκίνητο για όλες τις χρήσεις, το γιατί το σταμάτησε η τογιότα είναι ένα μυστήριο, αλλά το έκανε αυτόματα κλασσικό και τα σκας χοντρά στα μεταχειρισμένα.
- Όλα τα Hilux. Αν έχεις όντως σοβαρές ανάγκες ή χόμπι εκτός δρόμου, δεν υπάρχει καλύτερη και φτηνότερη πλατφόρμα για να ξεκινήσεις και να του φορέσεις πάνω ό,τι χρειάζεσαι. Έτσι κι αλλιώς κανένα 4WD δεν καλύπτει όλες τις ανάγκες απ'τη μάνα του, χίλιες φορές μια απλή αλλά άθραυστη πλατφόρμα και μετά βάζεις πάνω ακριβώς τα λάστιχα/αναρτήσεις/διαφορικα/αξεσουάρ/μετατροπές κλπ που χρειάζονται για εκεί που πάς. Δηλαδή Hilux.
Δεν ειμαι και τοσο σιγουρος για τα καινουργια.Chilloutbuddy έγραψε: ↑23 Μάιος 2024, 05:16
- Όλα τα Hilux. Αν έχεις όντως σοβαρές ανάγκες ή χόμπι εκτός δρόμου, δεν υπάρχει καλύτερη και φτηνότερη πλατφόρμα για να ξεκινήσεις και να του φορέσεις πάνω ό,τι χρειάζεσαι. Έτσι κι αλλιώς κανένα 4WD δεν καλύπτει όλες τις ανάγκες απ'τη μάνα του, χίλιες φορές μια απλή αλλά άθραυστη πλατφόρμα και μετά βάζεις πάνω ακριβώς τα λάστιχα/αναρτήσεις/διαφορικα/αξεσουάρ/μετατροπές κλπ που χρειάζονται για εκεί που πάς. Δηλαδή Hilux.
Θα κοιτάς πάντα τους Ταλιμπάν και τους γύφτους. Αν βλέπεις και χρησιμοποιούν ακόμα Hilux πάει να πει ότι αυτό είναι, ξέρουν αυτοίstergiosbik έγραψε: ↑23 Μάιος 2024, 07:10Δεν ειμαι και τοσο σιγουρος για τα καινουργια.
Πολλα ηλεκτρονικα μπιμπλικια βρε φιλε και ακουγεται πως η παροιμιωδης αξιοπιστια εχει παει περιπατο.
Δεν ειπα το αντιθετο.Απλα αυτοι εχουν παλιοτερα μοντελα.Chilloutbuddy έγραψε: ↑23 Μάιος 2024, 08:01Θα κοιτάς πάντα τους Ταλιμπάν και τους γύφτους. Αν βλέπεις και χρησιμοποιούν ακόμα Hilux πάει να πει ότι αυτό είναι, ξέρουν αυτοίstergiosbik έγραψε: ↑23 Μάιος 2024, 07:10Δεν ειμαι και τοσο σιγουρος για τα καινουργια.
Πολλα ηλεκτρονικα μπιμπλικια βρε φιλε και ακουγεται πως η παροιμιωδης αξιοπιστια εχει παει περιπατο.
(χωρις πλάκα κανένας δε γαμάει αυτοκίνητα περισσότερο απ'αυτούς)
ανησυχητικό αυτό, κι εγώ τελευταία βλέπω κάτι καινούργια μιτσουμπίσι ή παλιά τογιότα μόνοstergiosbik έγραψε: ↑23 Μάιος 2024, 08:07Προς το παρον δεν ειδαμε καινουργιο HI LUX σε γυφτους και στις ισλαμοκατσαριδες.
Chilloutbuddy έγραψε: ↑23 Μάιος 2024, 08:36ανησυχητικό αυτό, κι εγώ τελευταία βλέπω κάτι καινούργια μιτσουμπίσι ή παλιά τογιότα μόνοstergiosbik έγραψε: ↑23 Μάιος 2024, 08:07Προς το παρον δεν ειδαμε καινουργιο HI LUX σε γυφτους και στις ισλαμοκατσαριδες.
Παλιά και οι γερμανοί φτιάχνανε σούπερ αξιόπιστα αυτοκίνητα, μετά το κόψανε γιατί βασικά δε συμφέρει, και μετά πουλούσαν ακόμα με τη δόξα και μόνο. Και έπρεπε να περάσει μια ολόκληρη γενιά για να περάσει στο υποσυνείδητο του κόσμου ότι τα καινούργια γερμανικά είναι βασικά εύθραυστες πλαστικούρες. Αλλά οι Ταλιμπάν το μαθαίνουν κατευθείαν γιατί αν σου μείνει το αμάξι στην έρημο σε εμπόλεμη ζώνη επειδή έβγαλε φωτακι και ακινητοποιήθηκε αυτόματα γιατί στην ΕΕ απαγορεύεται να οδηγάς ξέρω γω με ελαττωματικό φλας, απλά πεθαίνεις, δεν έχει μαλακίες εκεί πέρα.