σαν αμαξι καλο ειναι, αλλα δεν μπορω να κρινω την αξιοπιστια φορντ σχεδον 20ετιας.
Στα νιατα του ηταν μια χαρα αμαξι
τι στην ευχη, δεν το ειδες το βιντεο;Ερμής έγραψε: ↑25 Μάιος 2024, 14:06Επίσης τι ακριβώς θα πει καλύτερο; σε ποιον τομέα;
Καλύτερο στο 0-100; καλύτερο στην τελική; καλύτερο στην πίστα; καλύτερο στην οικονομία; καλύτερο στο στήσιμο; καλύτερο στην άνεση; καλύτερο στα υλικά που χρησιμοποιεί; καλύτερο φενγκ σουι; τι ακριβώς καλύτερο;
Δε σε παρεξηγώ, μπορεί να σου αρέσει το αυτοκίνητο σαν αυτοκίνητο(άνεση, ευκολία, αν δλδ σε πήγαινε μόνο του θα ήταν η καλύτερη σου) αλλά δε σου αρέσει καθόλου η οδήγηση.
"dynamically it's more capable than an RS6" λεει ο ανθρωπος στο 6:30 , δεν ξερω τί αλλο ηθελες να ακουσεις
Γιαυτό λέω είσαι μυρωδιάς. Ακούς ένα capable χωρίς καμία εξήγηση στο γιατί και λες αυτό είναι.talaipwros έγραψε: ↑26 Μάιος 2024, 10:28"dynamically it's more capable than an RS6" λεει ο ανθρωπος στο 6:30 , δεν ξερω τί αλλο ηθελες να ακουσεις
και ειναι faster in every respect up to 130mph (κατο που εξηγει και τον απλως εξαιρετικο χρονο στο ριγκ, αφου καπου εκει στα 210 χιλιομετρα την ωρα οι επιδοσεις αρχιζουν και πεφτουν, κατι παντελως αχρηστο στον οδηγο)
α, πες το οτι δε ξερεις να μην ταλαιπωριομαστε
74χιλιαδες δολάρια το τεσλα σ με 65χιλιαδες ευρώ το Χίουνται. Δε νομίζω τα εννιά χιλιάρικα να εννοείς πως είναι κάτι το φοβερό για αυτά τα ποσά.talaipwros έγραψε: ↑26 Μάιος 2024, 10:47α, πες το οτι δε ξερεις να μην ταλαιπωριομαστε
οσο για τους χρονουμς στο ριγκ με τα αλλα συμβατικα, ειπαμε, η χαμηλη τελικη ταχυτητα.
Στο δρομο τους ριχνει στα αυτια, σε ευθεια ειναι σε αλλο πλανητη. Επισης ειναι και ενα ανετο οικογενειακο αυτοκινητο.
Τες πα, αυτα.
Plaid.Ερμής έγραψε: ↑26 Μάιος 2024, 10:5674χιλιαδες δολάρια το τεσλα σ με 65χιλιαδες ευρώ το Χίουνται. Δε νομίζω τα εννιά χιλιάρικα να εννοείς πως είναι κάτι το φοβερό για αυτά τα ποσά.talaipwros έγραψε: ↑26 Μάιος 2024, 10:47α, πες το οτι δε ξερεις να μην ταλαιπωριομαστε
οσο για τους χρονουμς στο ριγκ με τα αλλα συμβατικα, ειπαμε, η χαμηλη τελικη ταχυτητα.
Στο δρομο τους ριχνει στα αυτια, σε ευθεια ειναι σε αλλο πλανητη. Επισης ειναι και ενα ανετο οικογενειακο αυτοκινητο.
Τες πα, αυτα.
Και πιο άνετο το Σ.
Ωπα σωστός. Λάθος μου σε αυτό έψαξα τιμή απλου παραδέχομαι.talaipwros έγραψε: ↑26 Μάιος 2024, 11:01Plaid.Ερμής έγραψε: ↑26 Μάιος 2024, 10:5674χιλιαδες δολάρια το τεσλα σ με 65χιλιαδες ευρώ το Χίουνται. Δε νομίζω τα εννιά χιλιάρικα να εννοείς πως είναι κάτι το φοβερό για αυτά τα ποσά.talaipwros έγραψε: ↑26 Μάιος 2024, 10:47
α, πες το οτι δε ξερεις να μην ταλαιπωριομαστε
οσο για τους χρονουμς στο ριγκ με τα αλλα συμβατικα, ειπαμε, η χαμηλη τελικη ταχυτητα.
Στο δρομο τους ριχνει στα αυτια, σε ευθεια ειναι σε αλλο πλανητη. Επισης ειναι και ενα ανετο οικογενειακο αυτοκινητο.
Τες πα, αυτα.
Και πιο άνετο το Σ.
Tesla S Plaid £113,480
να πω τι; Ολος ο τυπος και οι γκαζοφονιαδες και ο κρις χαρις και ολοι, σου λενε οτι ειναι πολυ ταχυτερο και καλυτερο κλπ απο ακριβοτερα σπορ αυτοκινητα, παρα το οτι ειναι στη βαση του οικογενειακο.Ερμής έγραψε: ↑26 Μάιος 2024, 11:02Ωπα σωστός. Λάθος μου σε αυτό έψαξα τιμή απλου παραδέχομαι.
Για τα υπόλοιπα καμία κουβέντα; κάτι;
ε ναι, ενω εγω ως γνωστον μιλαω για τα ηλεκτρικα απο τον γοογλη
Για τα ηλεκτρικά, για τα σουβ και για τις λιμό, όχι.talaipwros έγραψε: ↑26 Μάιος 2024, 11:08ε ναι, ενω εγω ως γνωστον μιλαω για τα ηλεκτρικα απο τον γοογλη
Για τον χαλια χρονο στο Ring φταιει η χαμηλη τελικη.talaipwros έγραψε: ↑26 Μάιος 2024, 10:47α, πες το οτι δε ξερεις να μην ταλαιπωριομαστε
οσο για τους χρονουμς στο ριγκ με τα αλλα συμβατικα, ειπαμε, η χαμηλη τελικη ταχυτητα.
Στο δρομο τους ριχνει στα αυτια, σε ευθεια ειναι σε αλλο πλανητη. Επισης ειναι και ενα ανετο οικογενειακο αυτοκινητο.
Τες πα, αυτα.