Η Τέσλα είναι υπεύθυνη για πτώση 300% των τιμών στις μπαταρίες από το 2010. Είμαστε περίπου στα 150 $/kwh.
Σε 5-7 (το πολύ) χρονάκια με 50 δολλαριος η κιλοβατώρα, θα γλυφετε τα εικονίσματα του Νικολα Τεσλα χαχαχα
Η μοτοσυκλέτα μου έχει μπαταρία 30 Ah = 0.36 Κιλοβατώρες,
η φθηνότερη μολύβδου κάνει 75 ευρώ
και αν είναι λιθίου κάνει 500+ ευρώ.
Περιμένω να φτηνύνουν.
Συνελθε ρε ανθρωπε.
Τι κοτσανες πετας;
Ποια αμαξωματα ειναι σχεδιασμενα για ΜΕΚ;
Εχει η Tesla αυτοκινητα με ΜΕΚ;
Ολα τα αυτοκινητα που κατασκευαζονται απο τα εργοστασια σαν καθαρα ηλεκτρικα,εχουν ΜΕΚ;
Ποιος τους εμποδισε τους σχεδιαστες να κανουν ολα αυτα;
Παραληρειτε και αραδιαζετε οτι σας κατεβαινει χωρις να ξερετε που πανε τα 5.
η τεσλα χρησιμοποιει απειρα εξαρτηματα απο εξωτερικους κατασκευαστες που εχουν κατασκευαστει για οχηματα με μεκ. π.χ. η χωροταξια αναρτησεων, συστηματος διευθυνσης κλπ ειναι τετοια ωστε να ταιριαξουν ηδη υπαρχοντα εξαρτηματα.
πολυ περισσοτερο οι υπολοιποι κατασκευαστες αυτοκινητων, που εχουν στη γκαμα τους μεκ και εχουν συμφερον να χρησιμοποιουν ιδια εξαρτηματα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Η Τέσλα είναι υπεύθυνη για πτώση 300% των τιμών στις μπαταρίες από το 2010. Είμαστε περίπου στα 150 $/kwh.
Σε 5-7 (το πολύ) χρονάκια με 50 δολλαριος η κιλοβατώρα, θα γλυφετε τα εικονίσματα του Νικολα Τεσλα χαχαχα
Η μοτοσυκλέτα μου έχει μπαταρία 30 Ah = 0.36 Κιλοβατώρες,
η φθηνότερη μολύβδου κάνει 75 ευρώ
και αν είναι λιθίου κάνει 500+ ευρώ.
Περιμένω να φτηνύνουν.
μηχ τα λες μπερδεμένα με τις μπαταρίες πάντως. για αρχή μάλλον έχεις 3 όχι 30 ah μπαταρία οπότε τα παρακάτω ειναι ακόμα χειρότερα.
Έστω οτι έιχες 0.36 Kwh μπαταρία, με 30 κελιά των 3.7V(4.2) στα 3.2ah έχεις 0.36Kwh και κοστίζουν κάτω απο 100 ευρώ στις λιθίου.
αλλά πάλι, καμία σχέση δεν έχουν, 0.36 βγάζεις απο την μολύβδου με ρυθμό αποφόρτισης κάτω απο ένα αμπέρε σε μία μέρα σχεδόν, άν πήγαινες να ζητήσεις απο την μολύβδου 60 αμπέρε συνεχόμενα που μπορεί να δώσει η λιθίου θα έριχνες την χωρητικότητα στο 1/5 και μετά θα την χάλαγες.
ωραίος δεν βρήκα σπέκς απο αυτή αλλά βρήκα μία άλλη 30αρα, κοίτα να δούμε αν συμφωνούμε:
η 12άρα μολύβδου έχει 6 κελιά μέσα, το πινακάκι σου δείχνει πόσο μπορείς να πάρει για πόση ώρα και που θα φτάσει κάθε κελί, δεν πρέπει να πάει κάτω απο 1.75 περίπου. Μπορείς λοιπόν να ζητήσεις 30α μέγιστο και να τα πάρεις για μισή ώρα, έχεις πραγματική χωρητικότητα σε συνθήκες πίεσης περίπου την μισή απο όση γράφει.
Με τις λιθίου, σαμσουνγκ 30q για παράδειγμα με αποφόρτιση 15Α για κάθε κελί, θα έχεις 3s10p συνδεσμολογία, και μπορείς να ζητήσεις 150Αμπερε χωρίς να χάσεις πάνω απο το 20% της χωρητικότητας. Στα ίδια χρήματα περίπου. Συμφωνείς;
υγ. το 10HR που έχει η μπαταρία στην παρένθεση δηλώνει ποιο τέστ κάνανε για να βγάλουν τα 28ΑΗ. Η μπαταρία αυτή δηλαδή θέλει να την αποφορτίζεις σε διάστημα 10άωρου για να ειναι 28άρα. Μπορεί να δώσει απο κρύα για λίγα δεύτερα μέχρι και 150 αμπέρε ίσως, αλλά συνεχόμενα μέγιστο 30 με ποινή στην χωρητικότητα και την ζωή της.
SpoilerShow
ασχετο λίγο μηχ, περιμένω αυτό μέσα στην άλλη εβδομάδα απο κορέα, αν ειναι όπως λένε θα σου αρέσει και εσένα νομίζω για να φτιάχνεις πακάκια δικά σου να μην γκρινιάζεις
ωραίος δεν βρήκα σπέκς απο αυτή αλλά βρήκα μία άλλη 30αρα, κοίτα να δούμε αν συμφωνούμε:
η 12άρα μολύβδου έχει 6 κελιά μέσα, το πινακάκι σου δείχνει πόσο μπορείς να πάρει για πόση ώρα και που θα φτάσει κάθε κελί, δεν πρέπει να πάει κάτω απο 1.75 περίπου. Μπορείς λοιπόν να ζητήσεις 30α μέγιστο και να τα πάρεις για μισή ώρα, έχεις πραγματική χωρητικότητα σε συνθήκες πίεσης περίπου την μισή απο όση γράφει.
Με τις λιθίου, σαμσουνγκ 30q για παράδειγμα με αποφόρτιση 15Α για κάθε κελί, θα έχεις 3s10p συνδεσμολογία, και μπορείς να ζητήσεις 150Αμπερε χωρίς να χάσεις πάνω απο το 20% της χωρητικότητας. Στα ίδια χρήματα περίπου. Συμφωνείς;
υγ. το 10HR που έχει η μπαταρία στην παρένθεση δηλώνει ποιο τέστ κάνανε για να βγάλουν τα 28ΑΗ. Η μπαταρία αυτή δηλαδή θέλει να την αποφορτίζεις σε διάστημα 10άωρου για να ειναι 28άρα. Μπορεί να δώσει απο κρύα για λίγα δεύτερα μέχρι και 150 αμπέρε ίσως, αλλά συνεχόμενα μέγιστο 30 με ποινή στην χωρητικότητα και την ζωή της.
Τι λες να πάρω αυτή ή κάποια από τις άλλες που είναι ακριβότερες;
δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να βάλεις λιθίου ποτέ στην μηχανή σου, τρέλα μοιάζει. Οι μολύβδου αντέχουν περισσότερες φορτίσεις και είναι υπεραρκετές για να ανάβεις το φώς να βλέπεις. ΟΙ λιθίου ειναι φοβερές γιατί δίνουν δύναμη, εσύ τι να την κάνεις, έχεις μεκ.
πάρε αυτό που σου έβαλα από πανω και φτιάξε την μόνος σου αν θες να παίξεις νομίζω
δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να βάλεις λιθίου ποτέ στην μηχανή σου, τρέλα μοιάζει. Οι μολύβδου αντέχουν περισσότερες φορτίσεις και είναι υπεραρκετές για να ανάβεις το φώς να βλέπεις. ΟΙ λιθίου ειναι φοβερές γιατί δίνουν δύναμη, εσύ τι να την κάνεις, έχεις μεκ.
Οι μολύβδου αντέχουν για 3-4 χρόνια.
Η λιθίου πόσο θα αντέξει;
Επίσης η μολύβδου αν αφήσεις την μηχανή ακίνητη θα ξεφορτιστεί τελείως, με μιά-δυό φορές καταστρέφεται.
Η λιθίου δεν ξεφορτίζεται μόνη της. Νομίζω και δεν καταστρέφεται τόσο εύκολα αν ξεφορτωθεί.
Οι μολύβδου αντέχουν για 3-4 χρόνια.
Η λιθίου πόσο θα αντέξει;
Επίσης η μολύβδου αν αφήσεις την μηχανή ακίνητη θα ξεφορτιστεί τελείως, με μιά-δυό φορές καταστρέφεται.
Η λιθίου δεν ξεφορτίζεται μόνη της. Νομίζω και δεν καταστρέφεται τόσο εύκολα αν ξεφορτωθεί.
μηχ μην το σκέφτεσαι, οι λιθίου χαλάνε αν μείνουν σε κρύο χωρίς προστασία, δεν θέλουν να αποφορτιστούν πολύ, αντέχουν φορτίσεις χιλιάδες αλλα το μηχανάκι την έχει συνέχεια στην τσίτα, την φορτίζει συνέχεια, δεν δουλεύει όπως πρέπει, δεν κάνει. Θέλει άλλη σχεδίαση, δεν είναι τόσο οικονομικές που να έχει νόημα να το κάνουν, δεν είναι και πρόβλημα οι μολύβδου πραγματικό στις μεκ μοτοσυκλέτες, δεν θα συμβεί σύντομα νομίζω.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.