Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
Μα αυτό λέμε, οτι απο μόνο του ένα GP δε θα φέρει κέρδη. Κάτι αντίστοιχο με τα έργα των Ολυμπιακών Αγώνων, που αν δε χρησιμοποιούνται για αποδίδουν συνεχώς τότε μπαίνεις μέσα, πολύ.
?
Τι μπορείς να κάνεις που να σου φέρει και έσοδα; Ένας δρόμος είναι, τα υπόλοιπα (τέντες, εξέδρες, οθόνες κλπ) τα μαζεύουνε σε μια αποθήκη.
Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι πάλι κάποιο αγώνα. Ε, κάνουνε και το Μοτο GP, κι αυτό μέσα μπαίνει.
Στο κάτω κάτω αν έχεις το δρόμο και το χώρο, και μπορείς να κάνεις κάτι με αυτά που φέρνει κέρδη, κάνε συνέχεια αυτό και κράτα τα κέρδη. Γιατί να χώσεις με το ζόρι και το γκραν πρι που κάνει ζημιές
Γούστο είναι ρε συ, και τα γούστα πληρώνονται. Ή έχεις να τα πληρώσεις ή δεν έχεις.
?
Τι μπορείς να κάνεις που να σου φέρει και έσοδα; Ένας δρόμος είναι, τα υπόλοιπα (τέντες, εξέδρες, οθόνες κλπ) τα μαζεύουνε σε μια αποθήκη.
Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι πάλι κάποιο αγώνα. Ε, κάνουνε και το Μοτο GP, κι αυτό μέσα μπαίνει.
Στο κάτω κάτω αν έχεις το δρόμο και το χώρο, και μπορείς να κάνεις κάτι με αυτά που φέρνει κέρδη, κάνε συνέχεια αυτό και κράτα τα κέρδη. Γιατί να χώσεις με το ζόρι και το γκραν πρι που κάνει ζημιές
Γούστο είναι ρε συ, και τα γούστα πληρώνονται. Ή έχεις να τα πληρώσεις ή δεν έχεις.
Μελβουρνη λες;
το motogp δεν ειναι στην ιδια πιστα με F1
Aνοιγοντας το μαγαζι στη Θεσσαλονικη εχει πελατες ολα τα Βαλκανια και ολη την υπολοιπη Ελλαδα και οχι μονο τα 5 μυρια της Αθηνας που απεδειξαν ποσο αυτοκινητοφιλοι ειναι στο Ακροπολις.
Κανε σουμα τωρα ποσοι ειναι ολη η υπολοιπη Ελλαδα αλλα και οι χωρες των Βαλκανιων και ξαναπες για τα 5 μυρια των Αθηναιων.
Οπου ομως και ν' ανοιγε πιστα προδιαγραφων F1 θα ηταν καταδικασμενη λογω υπερογκων εξοδων.
Μια πιστα ομως για moto GP,Rallycross,DTM θα στεκοτανε μια χαρα στη χωρα μας αρκει να μην υπηρχε το ελ δημοσιο.
χαμος στις χωρες των μπατιροΒαλκανιων για motogp
Και οι Τουρκοι κανανε πιστα και παπαρια
το κοινο το μεγαλο ειναι Δυτικη Ευρωπη τι κοινο υπαρχει στην Ελλαδα για Rallycross,DTM
Re: Γιατί δεν είχαμε ποτέ Έλληνα πιλότο στη F1;
Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2018, 20:03
από Εμπεδοκλής
Εδώ κλείνουν οι πίστες καρτ επειδή δεν υπάρχει ενδιαφέρον...
Re: Γιατί δεν είχαμε ποτέ Έλληνα πιλότο στη F1;
Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2018, 21:14
από stergiosbik
Μαλλον οι Σερρες δεν θα τ' ακουσαν γιατι ειναι ανοιχτη η πιστα ακομη.
Μαλλον οι Σερρες δεν θα τ' ακουσαν γιατι ειναι ανοιχτη η πιστα ακομη.
Και τα Μέγαρα. Και 3-4 ακόμη. Για όλη την Ελλάδα.
Άστο σα λαος δεν έχουμε σχέση με τον μηχανοκίνητο
Εδώ να πούμε ότι φέτος ακυρώθηκαν αγώνες του πανελληνίου πρωταθλήματος καρτ λόγω χαμηλής συμμετοχής.
Re: Γιατί δεν είχαμε ποτέ Έλληνα πιλότο στη F1;
Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 13:37
από Ερμής
Και όσο περνάει ο καιρός μειώνεται το ενδιαφέρον (έχει μια λογική λόγω της κρίσης). Θυμάμαι αρχές του 2000 έπρεπε να πάμε Μέγαρα αξημέρωτα για να πιάσουμε καλό πόστο ακόμη και σε απλά event.
Οταν ολοι οι υπολοιποι Ελληνες εχουν σχεδον την ιδια αποψη δε σε κανει ν' αναρωτηθεις μηπως καπου εχουν ενα δικιο;
Ναι. Αλλά δεν την έχουν.
Αυτό ακούγεται μόνο από Θεσσαλονίκη. Η Πάτρα δε λέει τίποτα, η Κρήτη λέει ότι είναι αυτάρκης και τέλεια και θα μας παρατήσει και άλλες πόλεις της Β. Ελλάδας τα χώνουν στη Θεσσαλονίκη γιατί κάνει σε αυτούς ότι ισχυρίζεται ότι της κάνει η Αθήνα.
Ειδικά πλέον με μέγαρα μουσικής, μουσεία, αυτοκινητόδρομους, περιφερικές, μετρό, προαστιακούς, επεκτάσεις στο αεροδρόμιο είναι πολύ ευνοημένη για το μέγεθος της ακόμα και σε σχέση με την Αθήνα.
Να γκρινιάζουν Καβάλα, Ιωάννινα, Χαλκίδα κτλ θα ήταν σωστό.
Οταν ολοι οι υπολοιποι Ελληνες εχουν σχεδον την ιδια αποψη δε σε κανει ν' αναρωτηθεις μηπως καπου εχουν ενα δικιο;
Ναι. Αλλά δεν την έχουν.
Αυτό ακούγεται μόνο από Θεσσαλονίκη. Η Πάτρα δε λέει τίποτα, η Κρήτη λέει ότι είναι αυτάρκης και τέλεια και θα μας παρατήσει και άλλες πόλεις της Β. Ελλάδας τα χώνουν στη Θεσσαλονίκη γιατί κάνει σε αυτούς ότι ισχυρίζεται ότι της κάνει η Αθήνα.
Ειδικά πλέον με μέγαρα μουσικής, μουσεία, αυτοκινητόδρομους, περιφερικές, μετρό, προαστιακούς, επεκτάσεις στο αεροδρόμιο είναι πολύ ευνοημένη για το μέγεθος της ακόμα και σε σχέση με την Αθήνα.
Να γκρινιάζουν Καβάλα, Ιωάννινα, Χαλκίδα κτλ θα ήταν σωστό.
Και όσο περνάει ο καιρός μειώνεται το ενδιαφέρον (έχει μια λογική λόγω της κρίσης). Θυμάμαι αρχές του 2000 έπρεπε να πάμε Μέγαρα αξημέρωτα για να πιάσουμε καλό πόστο ακόμη και σε απλά event.
Όχι δεν έχει σχέσει με την κρίση.
Οι νέες γενιές δεν ενδιαφέρονται για την μηχανοκίνηση. Ενδιαφέρονται για τα κινητά, τους υπολογιστές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πόσα από τα νέα παιδιά διαβάζουν περιοδικά για αυτοκίνητα και μηχανές; Καμία σχέση με τους νέους των δεκαετιών 70, 80, 90.
Re: Γιατί δεν είχαμε ποτέ Έλληνα πιλότο στη F1;
Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 15:24
από stergiosbik
Ποιο μετρο λες;
Αυτο που καποτε ΘΑ τελειωσει;
Δεν λεω οτι πρεπει να εχουν ολες οι πολεις τα ιδια με την Αθηνα.
Αυτο ελειπε.
Λεω οτι πρεπει να υπαρχει μια αναλογικη μοιρασια.
Και όσο περνάει ο καιρός μειώνεται το ενδιαφέρον (έχει μια λογική λόγω της κρίσης). Θυμάμαι αρχές του 2000 έπρεπε να πάμε Μέγαρα αξημέρωτα για να πιάσουμε καλό πόστο ακόμη και σε απλά event.
Όχι δεν έχει σχέσει με την κρίση.
Οι νέες γενιές δεν ενδιαφέρονται για την μηχανοκίνηση. Ενδιαφέρονται για τα κινητά, τους υπολογιστές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πόσα από τα νέα παιδιά διαβάζουν περιοδικά για αυτοκίνητα και μηχανές; Καμία σχέση με τους νέους των δεκαετιών 70, 80, 90.
Έχει συμβάλει ΚΑΙ η κρίση, δεν είναι αποτέλεσμα μόνο της κρίσης.
Ποιο μετρο λες;
Αυτο που καποτε ΘΑ τελειωσει;
Δεν λεω οτι πρεπει να εχουν ολες οι πολεις τα ιδια με την Αθηνα.
Αυτο ελειπε.
Λεω οτι πρεπει να υπαρχει μια αναλογικη μοιρασια.
Εντάξει το μετρό δε ΘΑ τελειώσει ποτέ. Βρώμικα κόλπα του κράτους της Αθήνας.
Δε νομίζω ότι στέκει πλέον ως σοβαρό επιχείρημα.
Η Θεσσαλονίκη λοιπόν δεν έχει απλώς αναλογική μοιρασιά αλλά πολύ περισσότερα γιατί γκρινιάζει.
Καλώς έχει και μακάρι να είχαν και οι υπόλοιποι.
Απλά πλέον η Θεσσαλονίκη δε δικαιούται να συγκαταλέγεται στους ριγμένους.
Είναι φυσικό αν γίνει μία σημαντική υποδομή, η πρώτη σκέψη τοποθέτησης θα αφορά το γεωγραφικό και πληθυσμιακό κέντρο της χώρας.