Σελίδα 2 από 11

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 16:32
από Οργισμένος
talaipwros έγραψε:
28 Μάιος 2023, 15:23
χαλαει ενας ημιαγωνιστικος κινητηρας της τογιοτα ενω τρεχει σε πιστα, ειδηση στα νεα

μενουν στο δρομο μια φορα στα τρια χρονια οι μισες τουλαχιστον αλφα που εχουν φτιαχτει ποτε, ειναι Κυριακη απογευμα
Μην πιανεις στο στομα σου τις Αλφα.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 16:42
από Ερμής
Χρειάστηκαν οι ζαπονοι να βγάλουν το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής για να μπορέσουν να ρίξουν κάποια δέκατα του δευτερόλεπτου σε ένα αυτοκίνητο που πάει την κυριακάτικη της βόλτα μια οικογένεια.
Οποίος δε διαβάζει κια κυρίως δε σέβεται την ιστορία είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει.
Αγις έγραψε:
28 Μάιος 2023, 15:20
αυτο ηταν
αυριο πρωι παω για παραγγελιά αλφαρομεο κ ντουκατι
Άσε τη ντουκατι, δε μπορείς να βάλεις τελάρο πίσω.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 16:46
από Αγις
Ερμής έγραψε:
28 Μάιος 2023, 16:42
Χρειάστηκαν οι ζαπονοι να βγάλουν το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής για να μπορέσουν να ρίξουν κάποια δέκατα του δευτερόλεπτου σε ένα αυτοκίνητο που πάει την κυριακάτικη της βόλτα μια οικογένεια.
Οποίος δε διαβάζει κια κυρίως δε σέβεται την ιστορία είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει.
Αγις έγραψε:
28 Μάιος 2023, 15:20
αυτο ηταν
αυριο πρωι παω για παραγγελιά αλφαρομεο κ ντουκατι
Άσε τη ντουκατι, δε μπορείς να βάλεις τελάρο πίσω.
:smt005::smt005::smt005::smt005::smt005::smt005:


ουτε την ντουκατι εκτος συνεργειου

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 16:49
από Ερμής
C50 ρε και τα μυαλά στα κάγκελα, γιατί νομιζεις τα οδηγούν οι γύφτοι και οι ρακοσυλλεκτες. Δε σπάνε δε χαλάνε. Και βάζεις και τελάρο πίσω, αμέ.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 16:54
από Αγις
ναναι καλα η χοντα - απαλλαχθηκε η αγροτια απο τις φλορετες

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 17:15
από Chilloutbuddy
enterprise-psi έγραψε:
28 Μάιος 2023, 15:35
Αυτό έλειψε, ο νούμερο ένα κατασκευαστής στον κόσμο και να μην έσπαγε ούτε ένα μοτέρ , τότε θα μιλάγαμε για εξωγήινη τεχνολογία 😁

Για κάθε ένα gr μοτέρ που σπάει, υπάρχουν χίλια βαγκ με βαλβιδοσουπα . Είμαι δίκαιος και δεν κλέβω εκκλησία με ιταλικά 🤣
Η παραγωγή ρε φίλε είναι ρομποτική, βάλε στο γιουτουμπ να δεις εργοστάσια αυτοκινήτων κι αν βρεις διαφορά ανάμεσα σε γερμανικό ιταλικό γιαπωνέζικο έλα και πες μου. Ρομποτικοί βραχίονες μπζτ μπζτ πρέσα, οξυγονοκόλληση, βούτηγμα στην πισίνα γαλβανισμού, βάψιμο, ψήσιμο, συναρμολόγηση, ηλεκτρονικά όλα made in taiwan, λαστιχάκια μισελέν, quality control με φωτοκύταρο, άντε στο τέλος να μπει λίγο ο εργάτης να βάλει ξέρω γω το μπαρμπρίζ με το χέρι. Δεν είναι 70 που τα έκανε όλα ο Λουίτζι με τον Μάριο.

Από εκεί και πέρα οι αντοχές των υλικών είναι καλύτερες και κυρίως πιό προβλέψιμες από ποτέ, η σκουριά έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί απ'τη ζωή μας εκτός αν μένεις σε καμμιά παραλία ή στον Καναδά που ρίχνουν αλάτι στο δρόμο, και οι διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής είναι σχεδιαστικές και μόνο. Είχε ξερω γω η Άλφα πρόσβαση στο wind tunnel της Φεράρι και έφτιαξε ένα καλό σασί και τώρα θα μας το σπαμάρει μέχρι το 2040. Ήθελε η Μπεμβέ να ρίξει μια ματιά στους κινητήρες υδρογόνου στο Μιράϊ της τογιότα και σαν αντάλλαγμα τους έφτιαξε μια Σούπρα. Κάτι τέτοια είναι που παίζουν σαν διαφορές, και σε λίγο δε θα έχει τίποτα σημασία γιατί όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν τοστιέρες με ρόδες γιατι ο κόσμος που πληρώνει για αυτοκίνητα ουσιαστικά δε θέλει να οδηγάει.

Βασικά ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Τα υπόλοιπα είναι για να κάνουμε χαβαλέ στα φόρουμ, αλλά επειδή έχει όντως πλάκα μη σταματάς παρακαλώ :lol:

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 17:30
από Feindflug
Ερμής έγραψε:
28 Μάιος 2023, 16:42
Χρειάστηκαν οι ζαπονοι να βγάλουν το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής για να μπορέσουν να ρίξουν κάποια δέκατα του δευτερόλεπτου σε ένα αυτοκίνητο που πάει την κυριακάτικη της βόλτα μια οικογένεια.
Οποίος δε διαβάζει κια κυρίως δε σέβεται την ιστορία είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει.
Αγις έγραψε:
28 Μάιος 2023, 15:20
αυτο ηταν
αυριο πρωι παω για παραγγελιά αλφαρομεο κ ντουκατι
Άσε τη ντουκατι, δε μπορείς να βάλεις τελάρο πίσω.
Τι λες ρε τύπε;

Όταν οι σχιστομάτηδες κάγκουρες βγάζανε το VTEC ρε δικέ μου, Ιταλοί, Αμερικάνοι και Γερμανοί παλεύανε με θηριώδεις κινητήρες, κομπρέσσορες και τούρμπο για να βγάλουνε άλογα. Και όλα αυτά σε αυτοκίνητα παραγωγής, όχι HyperCar και τέτοια. Μιλάμε για αυτοκίνητα με 1.600 και 2000 κ.εκ που βγάζανε περίπου 170 και 230+ άλογα αντίστοιχα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ. Όταν ακόμη και σήμερα το type R είναι το γρηγορότερο μπροστοκίνητο στην πίστα της Νυρεμβέργης.

Βάλε και σε όλα αυτά την πλήρη αξιοπιστία σε βάθος χρόνου των αυτοκινήτων ως σύνολα και θα μείνεις να χαζεύεις ιταλικό design και γερμανικά, στιβαρά πόμολα.

Φέρε μας τώρα καμμία Φερράρι για σύγκριση, να γελάσουμε.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 17:35
από nyxtovios
Chilloutbuddy έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:15
enterprise-psi έγραψε:
28 Μάιος 2023, 15:35
Αυτό έλειψε, ο νούμερο ένα κατασκευαστής στον κόσμο και να μην έσπαγε ούτε ένα μοτέρ , τότε θα μιλάγαμε για εξωγήινη τεχνολογία 😁

Για κάθε ένα gr μοτέρ που σπάει, υπάρχουν χίλια βαγκ με βαλβιδοσουπα . Είμαι δίκαιος και δεν κλέβω εκκλησία με ιταλικά 🤣
Η παραγωγή ρε φίλε είναι ρομποτική, βάλε στο γιουτουμπ να δεις εργοστάσια αυτοκινήτων κι αν βρεις διαφορά ανάμεσα σε γερμανικό ιταλικό γιαπωνέζικο έλα και πες μου. Ρομποτικοί βραχίονες μπζτ μπζτ πρέσα, οξυγονοκόλληση, βούτηγμα στην πισίνα γαλβανισμού, βάψιμο, ψήσιμο, συναρμολόγηση, ηλεκτρονικά όλα made in taiwan, λαστιχάκια μισελέν, quality control με φωτοκύταρο, άντε στο τέλος να μπει λίγο ο εργάτης να βάλει ξέρω γω το μπαρμπρίζ με το χέρι. Δεν είναι 70 που τα έκανε όλα ο Λουίτζι με τον Μάριο.

Από εκεί και πέρα οι αντοχές των υλικών είναι καλύτερες και κυρίως πιό προβλέψιμες από ποτέ, η σκουριά έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί απ'τη ζωή μας εκτός αν μένεις σε καμμιά παραλία ή στον Καναδά που ρίχνουν αλάτι στο δρόμο, και οι διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής είναι σχεδιαστικές και μόνο. Είχε ξερω γω η Άλφα πρόσβαση στο wind tunnel της Φεράρι και έφτιαξε ένα καλό σασί και τώρα θα μας το σπαμάρει μέχρι το 2040. Ήθελε η Μπεμβέ να ρίξει μια ματιά στους κινητήρες υδρογόνου στο Μιράϊ της τογιότα και σαν αντάλλαγμα τους έφτιαξε μια Σούπρα. Κάτι τέτοια είναι που παίζουν σαν διαφορές, και σε λίγο δε θα έχει τίποτα σημασία γιατί όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν τοστιέρες με ρόδες γιατι ο κόσμος που πληρώνει για αυτοκίνητα ουσιαστικά δε θέλει να οδηγάει.

Βασικά ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Τα υπόλοιπα είναι για να κάνουμε χαβαλέ στα φόρουμ, αλλά επειδή έχει όντως πλάκα μη σταματάς παρακαλώ :lol:
όχι

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 17:36
από Chilloutbuddy
Feindflug έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:30
Όταν ακόμη και σήμερα το type R είναι το γρηγορότερο μπροστοκίνητο στην πίστα της Νυρεμβέργης.
Πάρτο αν το βρεις και βάλτο σε ζελατίνες στο γκαράζ, πιστεύω σε 15 χρόνια θα το πουλήσεις διπλό. Αυτή είναι η τελευταια γενιά αυτοκινήτων που είναι φτιαγμένα για να οδηγούνται, περνάμε σιγά σιγά σε αυτοκίνητα που θα μας οδηγάνε.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 17:36
από Orion22
Chilloutbuddy έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:15
enterprise-psi έγραψε:
28 Μάιος 2023, 15:35
Αυτό έλειψε, ο νούμερο ένα κατασκευαστής στον κόσμο και να μην έσπαγε ούτε ένα μοτέρ , τότε θα μιλάγαμε για εξωγήινη τεχνολογία 😁

Για κάθε ένα gr μοτέρ που σπάει, υπάρχουν χίλια βαγκ με βαλβιδοσουπα . Είμαι δίκαιος και δεν κλέβω εκκλησία με ιταλικά 🤣
Η παραγωγή ρε φίλε είναι ρομποτική, βάλε στο γιουτουμπ να δεις εργοστάσια αυτοκινήτων κι αν βρεις διαφορά ανάμεσα σε γερμανικό ιταλικό γιαπωνέζικο έλα και πες μου. Ρομποτικοί βραχίονες μπζτ μπζτ πρέσα, οξυγονοκόλληση, βούτηγμα στην πισίνα γαλβανισμού, βάψιμο, ψήσιμο, συναρμολόγηση, ηλεκτρονικά όλα made in taiwan, λαστιχάκια μισελέν, quality control με φωτοκύταρο, άντε στο τέλος να μπει λίγο ο εργάτης να βάλει ξέρω γω το μπαρμπρίζ με το χέρι. Δεν είναι 70 που τα έκανε όλα ο Λουίτζι με τον Μάριο.

Από εκεί και πέρα οι αντοχές των υλικών είναι καλύτερες και κυρίως πιό προβλέψιμες από ποτέ, η σκουριά έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί απ'τη ζωή μας εκτός αν μένεις σε καμμιά παραλία ή στον Καναδά που ρίχνουν αλάτι στο δρόμο, και οι διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής είναι σχεδιαστικές και μόνο. Είχε ξερω γω η Άλφα πρόσβαση στο wind tunnel της Φεράρι και έφτιαξε ένα καλό σασί και τώρα θα μας το σπαμάρει μέχρι το 2040. Ήθελε η Μπεμβέ να ρίξει μια ματιά στους κινητήρες υδρογόνου στο Μιράϊ της τογιότα και σαν αντάλλαγμα τους έφτιαξε μια Σούπρα. Κάτι τέτοια είναι που παίζουν σαν διαφορές, και σε λίγο δε θα έχει τίποτα σημασία γιατί όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν τοστιέρες με ρόδες γιατι ο κόσμος που πληρώνει για αυτοκίνητα ουσιαστικά δε θέλει να οδηγάει.

Βασικά ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Τα υπόλοιπα είναι για να κάνουμε χαβαλέ στα φόρουμ, αλλά επειδή έχει όντως πλάκα μη σταματάς παρακαλώ :lol:
:blm::smt038:smt005:

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 17:38
από Chilloutbuddy
nyxtovios έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:35
Chilloutbuddy έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:15
enterprise-psi έγραψε:
28 Μάιος 2023, 15:35
Αυτό έλειψε, ο νούμερο ένα κατασκευαστής στον κόσμο και να μην έσπαγε ούτε ένα μοτέρ , τότε θα μιλάγαμε για εξωγήινη τεχνολογία 😁

Για κάθε ένα gr μοτέρ που σπάει, υπάρχουν χίλια βαγκ με βαλβιδοσουπα . Είμαι δίκαιος και δεν κλέβω εκκλησία με ιταλικά 🤣
Η παραγωγή ρε φίλε είναι ρομποτική, βάλε στο γιουτουμπ να δεις εργοστάσια αυτοκινήτων κι αν βρεις διαφορά ανάμεσα σε γερμανικό ιταλικό γιαπωνέζικο έλα και πες μου. Ρομποτικοί βραχίονες μπζτ μπζτ πρέσα, οξυγονοκόλληση, βούτηγμα στην πισίνα γαλβανισμού, βάψιμο, ψήσιμο, συναρμολόγηση, ηλεκτρονικά όλα made in taiwan, λαστιχάκια μισελέν, quality control με φωτοκύταρο, άντε στο τέλος να μπει λίγο ο εργάτης να βάλει ξέρω γω το μπαρμπρίζ με το χέρι. Δεν είναι 70 που τα έκανε όλα ο Λουίτζι με τον Μάριο.

Από εκεί και πέρα οι αντοχές των υλικών είναι καλύτερες και κυρίως πιό προβλέψιμες από ποτέ, η σκουριά έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί απ'τη ζωή μας εκτός αν μένεις σε καμμιά παραλία ή στον Καναδά που ρίχνουν αλάτι στο δρόμο, και οι διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής είναι σχεδιαστικές και μόνο. Είχε ξερω γω η Άλφα πρόσβαση στο wind tunnel της Φεράρι και έφτιαξε ένα καλό σασί και τώρα θα μας το σπαμάρει μέχρι το 2040. Ήθελε η Μπεμβέ να ρίξει μια ματιά στους κινητήρες υδρογόνου στο Μιράϊ της τογιότα και σαν αντάλλαγμα τους έφτιαξε μια Σούπρα. Κάτι τέτοια είναι που παίζουν σαν διαφορές, και σε λίγο δε θα έχει τίποτα σημασία γιατί όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν τοστιέρες με ρόδες γιατι ο κόσμος που πληρώνει για αυτοκίνητα ουσιαστικά δε θέλει να οδηγάει.

Βασικά ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Τα υπόλοιπα είναι για να κάνουμε χαβαλέ στα φόρουμ, αλλά επειδή έχει όντως πλάκα μη σταματάς παρακαλώ :lol:
όχι
με τα υπόλοιπα τα μη υπογραμμισμένα συμφωνείς;

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 17:38
από nyxtovios
Chilloutbuddy έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:38
nyxtovios έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:35
Chilloutbuddy έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:15

Η παραγωγή ρε φίλε είναι ρομποτική, βάλε στο γιουτουμπ να δεις εργοστάσια αυτοκινήτων κι αν βρεις διαφορά ανάμεσα σε γερμανικό ιταλικό γιαπωνέζικο έλα και πες μου. Ρομποτικοί βραχίονες μπζτ μπζτ πρέσα, οξυγονοκόλληση, βούτηγμα στην πισίνα γαλβανισμού, βάψιμο, ψήσιμο, συναρμολόγηση, ηλεκτρονικά όλα made in taiwan, λαστιχάκια μισελέν, quality control με φωτοκύταρο, άντε στο τέλος να μπει λίγο ο εργάτης να βάλει ξέρω γω το μπαρμπρίζ με το χέρι. Δεν είναι 70 που τα έκανε όλα ο Λουίτζι με τον Μάριο.

Από εκεί και πέρα οι αντοχές των υλικών είναι καλύτερες και κυρίως πιό προβλέψιμες από ποτέ, η σκουριά έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί απ'τη ζωή μας εκτός αν μένεις σε καμμιά παραλία ή στον Καναδά που ρίχνουν αλάτι στο δρόμο, και οι διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής είναι σχεδιαστικές και μόνο. Είχε ξερω γω η Άλφα πρόσβαση στο wind tunnel της Φεράρι και έφτιαξε ένα καλό σασί και τώρα θα μας το σπαμάρει μέχρι το 2040. Ήθελε η Μπεμβέ να ρίξει μια ματιά στους κινητήρες υδρογόνου στο Μιράϊ της τογιότα και σαν αντάλλαγμα τους έφτιαξε μια Σούπρα. Κάτι τέτοια είναι που παίζουν σαν διαφορές, και σε λίγο δε θα έχει τίποτα σημασία γιατί όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν τοστιέρες με ρόδες γιατι ο κόσμος που πληρώνει για αυτοκίνητα ουσιαστικά δε θέλει να οδηγάει.

Βασικά ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Τα υπόλοιπα είναι για να κάνουμε χαβαλέ στα φόρουμ, αλλά επειδή έχει όντως πλάκα μη σταματάς παρακαλώ :lol:
όχι
με τα υπόλοιπα τα μη υπογραμμισμένα συμφωνείς;
Γενικά ναι

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 17:39
από Chilloutbuddy
nyxtovios έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:38
Chilloutbuddy έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:38
nyxtovios έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:35


όχι
με τα υπόλοιπα τα μη υπογραμμισμένα συμφωνείς;
Γενικά ναι
καλά είμαστε τότε

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 17:45
από nyxtovios
Chilloutbuddy έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:39
nyxtovios έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:38
Chilloutbuddy έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:38

με τα υπόλοιπα τα μη υπογραμμισμένα συμφωνείς;
Γενικά ναι
καλά είμαστε τότε
Από ότι θυμάμαι πήρες γκολφ;
Ελπίζω όχι 2017 μοντέλο

π.χ. πλαστικό κάρτερ στα 2017 μοντέλα, το οποίο άλλαξαν αμέσως μετά γιατί έσπαγε για ψύλλου πήδημα.
Ε τέτοιες γυφτιές δεν τις κάνουν οι γιαπωνέζοι, όσο και να προχωρήσει η τεχνολογία
https://blog.fcpeuro.com/how-we-destroy ... pen-to-you

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2023, 17:59
από Ερμής
Feindflug έγραψε:
28 Μάιος 2023, 17:30
Ερμής έγραψε:
28 Μάιος 2023, 16:42
Χρειάστηκαν οι ζαπονοι να βγάλουν το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής για να μπορέσουν να ρίξουν κάποια δέκατα του δευτερόλεπτου σε ένα αυτοκίνητο που πάει την κυριακάτικη της βόλτα μια οικογένεια.
Οποίος δε διαβάζει κια κυρίως δε σέβεται την ιστορία είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει.
Αγις έγραψε:
28 Μάιος 2023, 15:20
αυτο ηταν
αυριο πρωι παω για παραγγελιά αλφαρομεο κ ντουκατι
Άσε τη ντουκατι, δε μπορείς να βάλεις τελάρο πίσω.
Τι λες ρε τύπε;

Όταν οι σχιστομάτηδες κάγκουρες βγάζανε το VTEC ρε δικέ μου, Ιταλοί, Αμερικάνοι και Γερμανοί παλεύανε με θηριώδεις κινητήρες, κομπρέσσορες και τούρμπο για να βγάλουνε άλογα. Και όλα αυτά σε αυτοκίνητα παραγωγής, όχι HyperCar και τέτοια. Μιλάμε για αυτοκίνητα με 1.600 και 2000 κ.εκ που βγάζανε περίπου 170 και 230+ άλογα αντίστοιχα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ. Όταν ακόμη και σήμερα το type R είναι το γρηγορότερο μπροστοκίνητο στην πίστα της Νυρεμβέργης.

Βάλε και σε όλα αυτά την πλήρη αξιοπιστία σε βάθος χρόνου των αυτοκινήτων ως σύνολα και θα μείνεις να χαζεύεις ιταλικό design και γερμανικά, στιβαρά πόμολα.

Φέρε μας τώρα καμμία Φερράρι για σύγκριση, να γελάσουμε.
A το type r λες που μέσα στο αμάξι είχαν μείνει μόνο τα καθίσματα και ο οδηγός για να μπορέσει να ξεπεράσει το μεγκαν και μάλιστα πριν κανένα εικοσαημερο αν δε κάνω λάθος.
Για μέχρι εκεί καλά είσαι δεν αντιλέγω.
Δεν χαζεύω ιταλικό ντιζάιν, εσύ έπρεπε να φτιάξεις το ισχυρότερο ιαπωνικό παραγωγής για να μπορέσεις να περάσεις ένα αμάξι που βγαίνει βόλτα ή οικογένεια μια οποιαδήποτε Κυριακή και να μη χαζευεις μόνο τις εξατμίσεις του.
Για το ρινγκ βέβαια μιλάω όχι για την πίστα της κατσικανης Σερρών και της παχης μεγάρων