Αυτη τη μαλακία με "τα ηλεκτρικά ρυπαίνουν περισσότερο" κοφτε την γιατί είναι ψεκ. Μου θυμίζει κάτι άλλους ψεκ που "δουλεύουν σε εργοστάσια ανεμογεννητριων και μας διαβεβαιωνουν ότι δεν έχει παραχθεί ούτε βίδα από το ρεύμα τους". Τα καύσιμα ξέρεις, έρχονται στον τόπο μας καταναλώνοντας καύσιμα ενώ στο ρεύμα δεν συμβαίνει αυτό. Πόσα microplastics, CO και άλλοι ρύποι παράγονται για να σου έρθει η v power στο πρατήριο σου;stergiosbik έγραψε: ↑06 Μαρ 2021, 15:03Βέβαια κανείς δεν μιλάει για το πραγματικό μέλλον που είναι η υδρογονοκινηση γιατί μάλλον εσείς έχετε φάει τις παπατζες των αυτοκινητοβιομηχανιών για τα δήθεν καθαρά ηλεκτροκάρα που ρυπαίνουν το ίδιο ή και περισσότερο από τα συμβατικά σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής τους.
Το δε ρεύμα, πλην της ωμικης αντίστασης των αγωγών, η οποία μαντεψε, λόγω της ανάπτυξης της ηλεκτρικής τεχνολογίας θα εκλείψει στο μέλλον λόγω των υπεραγωγών.
Επίσης το υδρογόνο ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ) καύσιμο αλλά μέσο αποθήκευσης ενέργειας. Επίσης θα χρειαστεις πάλι βενζινάδικα, μεταφορές, καράβια, φορτηγά, για κάτι που είναι εξαιρετικά εύφλεκτο. Το ηλεκτρικό ρεύμα είναι αποκεντρωμενη μορφή ενέργειας.
Και τέλος, οι αυτοκινητοβιομηχανιες ΔΕΝ επιθυμούν την διάδοση των ηλεκτρικών. Έχουν σπαταλησει τρισεκατομμυρια στην ανάπτυξη των ΜΕΚ. Για ποιο λόγο νομίζεις η Τεσλα, μια εταιρεία 16 ετών, τους έχει πάρει τα σωβρακα τεχνολογικά;