Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
λοιπον truth been told, δεν βλεπω πως θα ξανα αγορασω αυτοκινητο με μηχανη εσωτερικης καυσης. Μπηκα παλι στο 225xe για μια μικρη διαδρομη και νομιζα οτι ειχε σηκωμενο το χειροφρενο ή κατι τετοιο συγκριτικα
Το Leaf το συνιστω ανεπιφυλακτα ( μεχρι στιγμης τουλαχιστον) στα 35Κ στην ελλαδα δεν υπαρχει κατι καλυτερο. ( Λεω το Leaf και οχι καποιο αλλο νεωτερο διοτι τα αλλα ακομα βγαζουν βλαβες)
Προφανως αν κατι αλλαξει θα ενημερωσω (π.χ βλαβες )
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιούλ 2021, 22:32
από Μαυροβασίλης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2021, 00:49
από Η φωνή της Αληθειας
Απογοήτευση η Πόρσε… ο ιδιοκτήτης της εμφανώς ενοχλημένος από την φοβερή ήττα, βγάζει το τηλέφωνο του και παραγγέλνει μια Τεσλα Plaid επί τόπου… αυτά είναι. Εμ δεν ήξερες, δεν ρώταγες…
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2021, 18:23
από Dwarven Blacksmith
Έρευνα επιβεβαιώνει το γνωστό:
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν λιγότερες συνολικές εκπομπές CO2 ακόμα και με το σημερινό μιξ ηλεκτρισμού που περιλαμβάνει ορυκτά καύσιμα.
Το είχα πει για την αεροπορία:
Πρώτα θα ηλεκτροκινηθούν τα απλά αεροσκάφη, μετά τα μικρό κουμιούτερ και στη συνέχεια τα μεγαλύτερα.
Τώρα που είναι στην πορεία να πετάξουν τα πρώτα μικρά κομιούτερ μέχρι 10 θέσεων, άρχισαν να εξελίσσουν υβριδικά 20-40 θέσεων ή ηλεκτροκίνητα 20-40 θέσεων...
Έρευνα επιβεβαιώνει το γνωστό:
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν λιγότερες συνολικές εκπομπές CO2 ακόμα και με το σημερινό μιξ ηλεκτρισμού που περιλαμβάνει ορυκτά καύσιμα.
Μέσα στα τελευταία 5 χρόνια πάντως έχουν γίνει άλματα σε αυτόν τον τομέα, σκέψου ότι το κόστος της ηλεκτρόλυσης περιορίστηκε στο μισό και υπολογίζουν ότι θα χρειαστούν 5 χρόνια ακόμα για να πέσει στο 1/4 (ενώ αντίστοιχη πρόοδος υπάρχει και σε άλλα στάδια της διαδικασίας). Πριν μερικές ημέρες πέτυχα στην τηλεόραση διαφήμιση της Τoyota με νύξη για τα αυτοκίνητα υδρογόνου. Αποκλείεται να το έβαλαν έτσι αυτό, χωρίς να περιλαμβάνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας.
Έρευνα επιβεβαιώνει το γνωστό:
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν λιγότερες συνολικές εκπομπές CO2 ακόμα και με το σημερινό μιξ ηλεκτρισμού που περιλαμβάνει ορυκτά καύσιμα.
Μέσα στα τελευταία 5 χρόνια πάντως έχουν γίνει άλματα σε αυτόν τον τομέα, σκέψου ότι το κόστος της ηλεκτρόλυσης περιορίστηκε στο μισό και υπολογίζουν ότι θα χρειαστούν 5 χρόνια ακόμα για να πέσει στο 1/4 (ενώ αντίστοιχη πρόοδος υπάρχει και σε άλλα στάδια της διαδικασίας). Πριν μερικές ημέρες πέτυχα στην τηλεόραση διαφήμιση της Τoyota με νύξη για τα αυτοκίνητα υδρογόνου. Αποκλείεται να το έβαλαν έτσι αυτό, χωρίς να περιλαμβάνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας.
Έρευνα επιβεβαιώνει το γνωστό:
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν λιγότερες συνολικές εκπομπές CO2 ακόμα και με το σημερινό μιξ ηλεκτρισμού που περιλαμβάνει ορυκτά καύσιμα.
Μέσα στα τελευταία 5 χρόνια πάντως έχουν γίνει άλματα σε αυτόν τον τομέα, σκέψου ότι το κόστος της ηλεκτρόλυσης περιορίστηκε στο μισό και υπολογίζουν ότι θα χρειαστούν 5 χρόνια ακόμα για να πέσει στο 1/4 (ενώ αντίστοιχη πρόοδος υπάρχει και σε άλλα στάδια της διαδικασίας). Πριν μερικές ημέρες πέτυχα στην τηλεόραση διαφήμιση της Τoyota με νύξη για τα αυτοκίνητα υδρογόνου. Αποκλείεται να το έβαλαν έτσι αυτό, χωρίς να περιλαμβάνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας.
Γιατί; Όταν το μιξ αλλάξει σε φουλ ανανεώσιμες, θα έχουν ακόμα λιγότερες lifetime εκπομπές. Τι θα προσφέρει το υδρογόνο πέρα από πραγματικά άθλιες απώλειες ενέργειας κατά τη μετατροπή από ηλεκτρισμό σε υδρογόνο;
Αυτό που χρειαζόμαστε βασικά είναι να μπει τέλος στο κονσεπτ 1-2 αυτοκίνητα ο καθένας. Πρέπει να υπάρχουν λιγότερα συνολικά αυτοκίνητα στους δρόμους και να κινούνται αυτόνομα συνεχώς, να μην είναι ακίνητα ποτέ, μόνο όταν φορτίζουν.
Έρευνα επιβεβαιώνει το γνωστό:
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν λιγότερες συνολικές εκπομπές CO2 ακόμα και με το σημερινό μιξ ηλεκτρισμού που περιλαμβάνει ορυκτά καύσιμα.
Μέσα στα τελευταία 5 χρόνια πάντως έχουν γίνει άλματα σε αυτόν τον τομέα, σκέψου ότι το κόστος της ηλεκτρόλυσης περιορίστηκε στο μισό και υπολογίζουν ότι θα χρειαστούν 5 χρόνια ακόμα για να πέσει στο 1/4 (ενώ αντίστοιχη πρόοδος υπάρχει και σε άλλα στάδια της διαδικασίας). Πριν μερικές ημέρες πέτυχα στην τηλεόραση διαφήμιση της Τoyota με νύξη για τα αυτοκίνητα υδρογόνου. Αποκλείεται να το έβαλαν έτσι αυτό, χωρίς να περιλαμβάνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας.
Φανταστείτε με αυτή την κατανάλωση ρεύματος να έχεις να φορτίσεις και 500.000 λέω εγώ οχήματα...
..τα οποια οταν ειναι συνδεδεμενα εχουν την επιλογη να επιστρεφουν ενεργεια στο συστημα για να αντιμετωπιζει μεγαλες απαιτησεις ρευματος για λιγο χρονο...
Φανταστείτε με αυτή την κατανάλωση ρεύματος να έχεις να φορτίσεις και 500.000 λέω εγώ οχήματα...
..τα οποια οταν ειναι συνδεδεμενα εχουν την επιλογη να επιστρεφουν ενεργεια στο συστημα για να αντιμετωπιζει μεγαλες απαιτησεις ρευματος για λιγο χρονο...
Γιατι ως γνωστον η κοινωνικη ευθυνη και ευαισθησια ειναι εξαιρετικα ανεπτυγμενες και ολοι θα σπευσουν να ξεφορτισουν τα αυτοκινητα τους για να μην μεινουν απο ρευμα οι πολεις και τα χωρια.
Φανταστείτε με αυτή την κατανάλωση ρεύματος να έχεις να φορτίσεις και 500.000 λέω εγώ οχήματα...
..τα οποια οταν ειναι συνδεδεμενα εχουν την επιλογη να επιστρεφουν ενεργεια στο συστημα για να αντιμετωπιζει μεγαλες απαιτησεις ρευματος για λιγο χρονο...
Γιατι ως γνωστον η κοινωνικη ευθυνη και ευαισθησια ειναι εξαιρετικα ανεπτυγμενες και ολοι θα σπευσουν να ξεφορτισουν τα αυτοκινητα τους για να μην μεινουν απο ρευμα οι πολεις και τα χωρια.
δινεις πισω στο συστημα μονο οταν εισαι φορτισεμνος πανω απο 70% η οσο επιλεξεις, και οσο ρευμα δωσεις το πληρωνεσαι σε καλυτερη τιμη απο οτι οταν το παιρνεις. η εξυπηρετηση που κανεις στον παροχο, εχει αξια.
ειδικα αν εχεις φορτισει με νυχτερινο ρευμα που ειναι φτηνοτερο.