η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14743
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 09 Ιούλ 2022, 18:34

Πτολεμαίος έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 18:30
Feindflug έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 18:21
talaipwros έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 18:09

για μετρα ποστ, εκτος απο το σχετικο με την ηλετροκινηση που θελω να δω κατι;
Σιγά μην σου κρεμάσω και τις κουρτίνες ρε δικέ μου.
Γιατί ρε μλκ να μην τον βοηθήσεις να κρεμάσει τις κουρτίνες, θα σου πέσει ο κωλος;
Δεν έχει ανάγκη ο τύπος, δικέ μου. Κάθε έξι μήνες αλλάζει όχημα. Ας προσλάβει έναν υπεύθυνο κουρτινών ή ας βάλει αυτόματο κρέμασμα.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 38102
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x » 09 Ιούλ 2022, 18:34

EKPLIKTIKOS έγραψε:
13 Ιαν 2022, 22:43
Feindflug έγραψε:
09 Ιαν 2022, 15:02

Έχω δει τέτοιο, δικέ μου σε αγώνα drift στις Σέρρες.

Σαν δαιμονισμένο ζουζούνι πήγαινε!


Με το πλάι κ όπου πάει, δικέ μου. Κ άσε τους φλώρους να μιλάνε για τεσλα που σε ειδοποιεί άμα εκλασε ο διπλανός στο φανάρι, δικέ μου
Ντουντ
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 09 Ιούλ 2022, 19:03

sys3x έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 18:34

Ντουντ
Ρε τύπε, έπρεπε να βάλεις προειδοποίηση να κλείσω τον ήχο :078:

Άβαταρ μέλους
Πτολεμαίος
Δημοσιεύσεις: 4531
Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
Phorum.gr user: Last Veteran

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πτολεμαίος » 09 Ιούλ 2022, 19:08

sys3x έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 18:34
EKPLIKTIKOS έγραψε:
13 Ιαν 2022, 22:43
Feindflug έγραψε:
09 Ιαν 2022, 15:02

Έχω δει τέτοιο, δικέ μου σε αγώνα drift στις Σέρρες.

Σαν δαιμονισμένο ζουζούνι πήγαινε!


Με το πλάι κ όπου πάει, δικέ μου. Κ άσε τους φλώρους να μιλάνε για τεσλα που σε ειδοποιεί άμα εκλασε ο διπλανός στο φανάρι, δικέ μου
Ντουντ
Για κάποιο λόγο νομίζουν ότι τα 500+ ηλεκτρικά άλογα δεν επαρκούν για ντριφτ.

Το να παραπονιέται κάποιος για μια καινούργια τεχνολογία (μη μου πείτε για τα ηλεκτρικά προ 110 ετων,μιλαω για την εξέλιξη) όπως τα ηλεκτρικά είναι το ίδιο με τα παράπονα για τις κουμουτσες, τα πρώτα κινητά.
Αφού όλοι ξέρουμε ότι θα γίνουν απίστευτα κάποια στιγμή. Αν δεν σας αρέσουν, μην αγοράζετε και αφήστε τους early adopters να κάνουν τη δουλειά.
Το μόνο πράγμα που ουσιαστικά περιμένουμε είναι οι solid state, όλα τα υπόλοιπα είναι τεχνολογικά άριστα.
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 09 Ιούλ 2022, 19:18

Πτολεμαίος έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 19:08

Για κάποιο λόγο νομίζουν ότι τα 500+ ηλεκτρικά άλογα δεν επαρκούν για ντριφτ.

Για κάποιο λόγο νομίζεις ότι η διασκέδαση του ντριφτ είναι θέμα μεγάλης ιπποδύναμης (το βιντεακι του στάρλετ το είδες? Πόσα άλογα νομίζεις ότι είναι? Κάτσε όμως κ αναλογισου πόσο πιο ελαφρύ είναι από το γουρούνι το τεσλα)

Και 1000 άλογα να είναι, παραμένει αμάξι χωρίς ψυχη για vegan αδερφές που όλη μέρα τρώνε σογια :102:

Όταν θα πάρετε όλοι ηλεκτρικά εγώ θα έρχομαι με δίχρονο παπι κ θα μαρσαρω στο φανάρι να σας λιώνω στα ντουμανια, τύπε


Γιατί απλά είμαι κακός και μοχθηρός :smt077

Άβαταρ μέλους
Πτολεμαίος
Δημοσιεύσεις: 4531
Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
Phorum.gr user: Last Veteran

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πτολεμαίος » 09 Ιούλ 2022, 20:15

EKPLIKTIKOS έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 19:18
Πτολεμαίος έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 19:08

Για κάποιο λόγο νομίζουν ότι τα 500+ ηλεκτρικά άλογα δεν επαρκούν για ντριφτ.

Για κάποιο λόγο νομίζεις ότι η διασκέδαση του ντριφτ είναι θέμα μεγάλης ιπποδύναμης (το βιντεακι του στάρλετ το είδες? Πόσα άλογα νομίζεις ότι είναι? Κάτσε όμως κ αναλογισου πόσο πιο ελαφρύ είναι από το γουρούνι το τεσλα)

Και 1000 άλογα να είναι, παραμένει αμάξι χωρίς ψυχη για vegan αδερφές που όλη μέρα τρώνε σογια :102:

Όταν θα πάρετε όλοι ηλεκτρικά εγώ θα έρχομαι με δίχρονο παπι κ θα μαρσαρω στο φανάρι να σας λιώνω στα ντουμανια, τύπε


Γιατί απλά είμαι κακός και μοχθηρός :smt077
Λάδι να βάζεις στην βενζίνα του διχρονου γιατί οι Αθηναίοι στο στρατό καιγανε τα αλυσοπριονα, δεν γνώριζαν τα μουσκαρια ότι η βενζίνη τους θέλει λάδι
Μην ξεφτιλιστουμε στο φανάρι :lol::lol:
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι

Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 38102
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x » 09 Ιούλ 2022, 20:36

EKPLIKTIKOS έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 19:03
sys3x έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 18:34

Ντουντ
Ρε τύπε, έπρεπε να βάλεις προειδοποίηση να κλείσω τον ήχο :078:
Ντουντ, ποιον ήχο ντουντ.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.

Άβαταρ μέλους
omg kai 3 lol
Δημοσιεύσεις: 5437
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 14:03

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από omg kai 3 lol » 13 Ιούλ 2022, 15:39

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υπερεκτιμημένα

Εικόνα

Μιλώντας στο συνέδριο με την ιδιότητα του προέδρου της Ιαπωνικής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (Japan Automobile Manufacturers Association), o πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda άσκησε κριτική στους υπέρμαχους της ηλεκτροκίνησης, χαρακτηρίζοντας υπερβολική τη διαφημιστική προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων (overhyped τα χαρακτήρισε), καθώς το κοινό δεν είναι σωστά πληροφορημένο για το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπεται στην ατμόσφαιρα από την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας που απαιτείται για τη λειτουργία τους και το συνολικό κόστος της μετάβασης προς την ηλεκτροκίνηση.

Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda είπε ότι η Ιαπωνία θα ξέμενε από ηλεκτρική ενέργεια το καλοκαίρι αν όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους της λειτουργούσαν με ηλεκτρική ενέργεια. Η υποδομή που απαιτείται για την υποστήριξη ενός στόλου που αποτελείται στο σύνολο του από ηλεκτρικά οχήματα θα στοιχίσει στην Ιαπωνία κάπου μεταξύ ¥14-35 τρισεκατομμυρίων, χρήματα που ισοδυναμούν με $135-358 δισεκατομμύρια. «Όταν οι πολιτικοί κάνουν δηλώσεις του τύπου “να ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη” αντιλαμβάνονται τι λένε;» είπε ο κ. Akio Toyoda στην συνέντευξη Τύπου στο συνέδριο. Επίσης είπε ότι η Ιαπωνία κινηθεί βιαστικά στο να απαγορεύσει τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα «το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο που αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία πρόκειται να καταρρεύσει» προκαλώντας την απώλεια εκατομμυρίων θέσεων εργασίας. Οι υποστηρικτές των ηλεκτρικών οχημάτων υποστηρίζουν ότι τα αυτοκίνητα μπορούν να φορτίζονται τη νύχτα όταν η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας είναι χαμηλή και, με την πάροδο του χρόνου, η χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να αυξηθεί παράλληλα με τις άλλες πράσινες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα είναι η ηλιακή ενέργεια.

Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης στις αρχές Δεκεμβρίου ανέφεραν ότι η Ιαπωνική κυβέρνηση επρόκειτο να ανακοινώσει την απαγόρευση της πώλησης νέων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων από το 2035, ωστόσο θα επέτρεπε την πώληση υβριδικών βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Η απαγόρευση της πώλησης βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ιαπωνία θα ακολουθούσε τις ίδιες αποφάσεις στην πολιτεία της Καλιφόρνια και σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο εν μέσω αντιδράσεων από τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έγινε καμία επίσημη ανακοίνωση. Αξιωματούχοι του Υπουργείου Οικονομίας, του Εμπορίου και του Βιομηχανικού τομέα δήλωσαν ότι δεν έχουν λάβει απόφαση για το μέλλον των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.

Η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων Tesla πέρασε φέτος την Toyota ως η πολυτιμότερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με βάση την χρηματιστηριακή της αξία. «Σε μια χώρα όπως η Ιαπωνία που το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής της ενέργειας παράγεται από την καύση άνθρακα και φυσικού αερίου, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν βοηθούν το περιβάλλον» είπε ο κ. Toyoda. «Όσο περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα κατασκευάζουμε, τόσο χειρότερο τόσο περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα διοχετεύεται στην ατμόσφαιρα» συμπλήρωσε. Ο κ. Akio Toyoda επίσης δήλωσε ότι οι νέοι κανονισμοί από την κυβέρνηση θα έκαναν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απρόσιτα για τον μέσο καταναλωτή. Με μοντέλα όπως το Prius, η Toyota κατέχει ηγετική θέση στα υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία συνδυάζουν έναν βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα και μπορούν να ανεφοδιαστούν σε παραδοσιακά πρατήρια καυσίμων. Αξίζει σε αυτό το σημείο να επισημάνουμε, ότι η Toyota δεν πουλάει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ωστόσο διαθέτει ένα μοντέλο που λειτουργεί με κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως καύσιμο.

https://www.insomnia.gr/articles/transp ... ktimimena/

Άβαταρ μέλους
omg kai 3 lol
Δημοσιεύσεις: 5437
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 14:03

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από omg kai 3 lol » 13 Ιούλ 2022, 15:42

θα πειτε εχει καθε λογο να λεει τα δικα του ο παραπανω κυριος και στο καπακι ερχεται αυτο:

Έρχεται το… τέλος της ηλεκτροκίνησης;

Αν και η ΕΕ αποφάσισε την κατάργηση των συμβατικών κινητήρων από το 2035 και μετά, υπάρχουν σημαντικά προβλήματα με την παραγωγή μπαταριών, τα οποία καθιστούν εξαιρετικά δύσκολη έως αδύνατη την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης.

Μετά την απόφαση των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης να καταργηθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035 και μετά, η αντικατάστασή τους από ηλεκτρικά αυτοκίνητα συναντά μεγάλα εμπόδια. Ενώ δεν λείπουν οι φωνές που υποστηρίζουν ότι η ηλεκτροκίνηση με την τεχνολογία που την γνωρίζουμε σήμερα έχει ημερομηνία λήξεως.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Γερμανικός Οργανισμός Πρώτων Υλών (DERA) προβλέπει σημαντική έλλειψη λιθίου από το 2030 και μετά, μεγάλη εξάρτηση από χώρες όπως η Αυστραλία και η Χιλή για την προμήθεια πολύτιμων μετάλλων, ενώ θα είναι ανεπαρκείς οι διαδικασίες για την ανακύκλωση παλαιών μπαταριών από μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με τον συγκεκριμένο οργανισμό, το 2030 η ζήτηση λιθίου μπορεί να φθάσει έως και τους 558.800 τόνους. Το 2020 η παραγωγή παγκοσμίως έφθασε στους 82.000 τόνους, με μόνο το 50 έως 60% να ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις καθαρότητας που απαιτούνται για την παραγωγή μπαταριών.


Ο μόνος τρόπος για να καλυφθεί αυτή η ζήτηση είναι η αύξηση της παραγωγικότητας, κατά έως και επτά φορές μέσα στα επόμενα χρόνια. Όμως αυτό δεν μπορεί να γίνει μόνο στον τομέα της εξόρυξης.

Όπως υποστηρίζει ο υπεύθυνος για την μελέτη Michael Schmidt, “Ακόμα και αν γίνουν όλα τα έργα που σχεδιάζονται και μέσα στο χρονοδιάγραμμα που προβλέπεται, δεν θα υπάρχει αρκετό λίθιο για να καλυφθεί η αναμενόμενη ζήτηση μέχρι το 2030″.

Σύμφωνα με το Scmidt, σχεδόν τα τρία τέταρτα της παγκόσμιας παραγωγής λιθίου προέρχεται από την Αυστραλία (49%) και την Χιλή (22%). Σε αυτό συνεισφέρουν χώρες όπως η Αργεντινή και η Κίνα αλλά με μικρότερα νούμερα. Όμως, η εξόρυξη του συγκεκριμένου μετάλλου είναι επίπονη και απαιτεί μεγάλες παρεμβάσεις στο περιβάλλον.

Γι’ αυτό τον λόγο πολλές εταιρίες προσπαθούν να ενισχύσουν την ανακύκλωση των μπαταριών, όμως, αυτή την στιγμή τα έργα που έχουν προγραμματιστεί σε αυτόν τον τομέα δεν επαρκούν για να καλύψουν παρά ένα μικρό ποσοστό της ζήτησης σε μπαταρίες.

Εικόνα

Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, υπάρχουν κάποια κοιτάσματα σε μερικές χώρες τα οποία δεν αξιοποιούνται προς το παρόν, λόγω σημαντικής επιβάρυνσης στο περιβάλλον. Μόνο στην Πορτογαλία υπάρχει σημαντική βιομηχανία εξόρυξης λιθίου, όπου και πάλι είναι το μόλις 1% της παγκόσμιας ζήτησης, στους 900 περίπου τόνους. Αυτό και μόνο δημιουργεί μία τεράστια εξάρτηση των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών από τις εταιρίες που βγάζουν το λίθιο αλλά και της εταιρίες κατασκευής μπαταριών.

Πάντως, ακόμα και αν ενεργοποιούνταν όλα τα κοιτάσματα λιθίου στην Ευρώπη, η παραγωγή δεν θα ξεπερνούσε το 34% των αναγκών. Ενώ η ανακύκλωση υπολογίζεται να μπορεί να καλύψει κάπου μεταξύ 3-10% της προβλεπόμενης ζήτησης για το 2030. Άρα θα πρέπει να υπάρξει εισαγωγή του μετάλλου, κάτι που σημαίνει μεγάλες εξαρτήσεις και σημαντικές καθυστερήσεις στον προγραμματισμό της παραγωγής νέων αυτοκινήτων.

Με λίγα λόγια, η ηλεκτροκίνηση όπως την γνωρίζουμε σήμερα, με την συγκεκριμένη τεχνολογία μπαταριών έχει σημαντικά προβλήματα και πιθανότατα να φθάσει σε ένα οριακό σημείο πολύ πριν το 2030.

Αν δεν υπάρχουν μπαταρίες δεν μπορούν να υπάρξουν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οπότε ίσως σε μερικά χρόνια, η Ε.Ε. να χρειαστεί να πάρει πίσω την απόφαση για την κατάργηση των συμβατικών κινητήρων και να εξετάσει και άλλες λύσεις (όπως τα συνθετικά καύσιμα) με πιο σοβαρό τρόπο.

https://www.newsauto.gr/news/erchete-to ... rokinisis/

Άβαταρ μέλους
Bill Hicks
Δημοσιεύσεις: 4948
Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bill Hicks » 13 Ιούλ 2022, 17:42

omg kai 3 lol έγραψε:
13 Ιούλ 2022, 15:39
Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υπερεκτιμημένα

Εικόνα
SpoilerShow
Μιλώντας στο συνέδριο με την ιδιότητα του προέδρου της Ιαπωνικής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (Japan Automobile Manufacturers Association), o πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda άσκησε κριτική στους υπέρμαχους της ηλεκτροκίνησης, χαρακτηρίζοντας υπερβολική τη διαφημιστική προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων (overhyped τα χαρακτήρισε), καθώς το κοινό δεν είναι σωστά πληροφορημένο για το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπεται στην ατμόσφαιρα από την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας που απαιτείται για τη λειτουργία τους και το συνολικό κόστος της μετάβασης προς την ηλεκτροκίνηση.

Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda είπε ότι η Ιαπωνία θα ξέμενε από ηλεκτρική ενέργεια το καλοκαίρι αν όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους της λειτουργούσαν με ηλεκτρική ενέργεια. Η υποδομή που απαιτείται για την υποστήριξη ενός στόλου που αποτελείται στο σύνολο του από ηλεκτρικά οχήματα θα στοιχίσει στην Ιαπωνία κάπου μεταξύ ¥14-35 τρισεκατομμυρίων, χρήματα που ισοδυναμούν με $135-358 δισεκατομμύρια. «Όταν οι πολιτικοί κάνουν δηλώσεις του τύπου “να ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη” αντιλαμβάνονται τι λένε;» είπε ο κ. Akio Toyoda στην συνέντευξη Τύπου στο συνέδριο. Επίσης είπε ότι η Ιαπωνία κινηθεί βιαστικά στο να απαγορεύσει τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα «το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο που αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία πρόκειται να καταρρεύσει» προκαλώντας την απώλεια εκατομμυρίων θέσεων εργασίας. Οι υποστηρικτές των ηλεκτρικών οχημάτων υποστηρίζουν ότι τα αυτοκίνητα μπορούν να φορτίζονται τη νύχτα όταν η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας είναι χαμηλή και, με την πάροδο του χρόνου, η χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να αυξηθεί παράλληλα με τις άλλες πράσινες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα είναι η ηλιακή ενέργεια.

Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης στις αρχές Δεκεμβρίου ανέφεραν ότι η Ιαπωνική κυβέρνηση επρόκειτο να ανακοινώσει την απαγόρευση της πώλησης νέων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων από το 2035, ωστόσο θα επέτρεπε την πώληση υβριδικών βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Η απαγόρευση της πώλησης βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ιαπωνία θα ακολουθούσε τις ίδιες αποφάσεις στην πολιτεία της Καλιφόρνια και σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο εν μέσω αντιδράσεων από τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έγινε καμία επίσημη ανακοίνωση. Αξιωματούχοι του Υπουργείου Οικονομίας, του Εμπορίου και του Βιομηχανικού τομέα δήλωσαν ότι δεν έχουν λάβει απόφαση για το μέλλον των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.

Η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων Tesla πέρασε φέτος την Toyota ως η πολυτιμότερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με βάση την χρηματιστηριακή της αξία. «Σε μια χώρα όπως η Ιαπωνία που το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής της ενέργειας παράγεται από την καύση άνθρακα και φυσικού αερίου, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν βοηθούν το περιβάλλον» είπε ο κ. Toyoda. «Όσο περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα κατασκευάζουμε, τόσο χειρότερο τόσο περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα διοχετεύεται στην ατμόσφαιρα» συμπλήρωσε. Ο κ. Akio Toyoda επίσης δήλωσε ότι οι νέοι κανονισμοί από την κυβέρνηση θα έκαναν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απρόσιτα για τον μέσο καταναλωτή. Με μοντέλα όπως το Prius, η Toyota κατέχει ηγετική θέση στα υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία συνδυάζουν έναν βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα και μπορούν να ανεφοδιαστούν σε παραδοσιακά πρατήρια καυσίμων. Αξίζει σε αυτό το σημείο να επισημάνουμε, ότι η Toyota δεν πουλάει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ωστόσο διαθέτει ένα μοντέλο που λειτουργεί με κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως καύσιμο.

https://www.insomnia.gr/articles/transp ... ktimimena/
2022 Toyota Mirai Fuel Cell Vehicle | Innovation is Power
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day! :smt033

Άβαταρ μέλους
Bill Hicks
Δημοσιεύσεις: 4948
Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bill Hicks » 13 Ιούλ 2022, 17:48

omg kai 3 lol έγραψε:
13 Ιούλ 2022, 15:42
θα πειτε εχει καθε λογο να λεει τα δικα του ο παραπανω κυριος και στο καπακι ερχεται αυτο:

Έρχεται το… τέλος της ηλεκτροκίνησης;
SpoilerShow
Αν και η ΕΕ αποφάσισε την κατάργηση των συμβατικών κινητήρων από το 2035 και μετά, υπάρχουν σημαντικά προβλήματα με την παραγωγή μπαταριών, τα οποία καθιστούν εξαιρετικά δύσκολη έως αδύνατη την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης.

Μετά την απόφαση των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης να καταργηθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035 και μετά, η αντικατάστασή τους από ηλεκτρικά αυτοκίνητα συναντά μεγάλα εμπόδια. Ενώ δεν λείπουν οι φωνές που υποστηρίζουν ότι η ηλεκτροκίνηση με την τεχνολογία που την γνωρίζουμε σήμερα έχει ημερομηνία λήξεως.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Γερμανικός Οργανισμός Πρώτων Υλών (DERA) προβλέπει σημαντική έλλειψη λιθίου από το 2030 και μετά, μεγάλη εξάρτηση από χώρες όπως η Αυστραλία και η Χιλή για την προμήθεια πολύτιμων μετάλλων, ενώ θα είναι ανεπαρκείς οι διαδικασίες για την ανακύκλωση παλαιών μπαταριών από μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με τον συγκεκριμένο οργανισμό, το 2030 η ζήτηση λιθίου μπορεί να φθάσει έως και τους 558.800 τόνους. Το 2020 η παραγωγή παγκοσμίως έφθασε στους 82.000 τόνους, με μόνο το 50 έως 60% να ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις καθαρότητας που απαιτούνται για την παραγωγή μπαταριών.


Ο μόνος τρόπος για να καλυφθεί αυτή η ζήτηση είναι η αύξηση της παραγωγικότητας, κατά έως και επτά φορές μέσα στα επόμενα χρόνια. Όμως αυτό δεν μπορεί να γίνει μόνο στον τομέα της εξόρυξης.

Όπως υποστηρίζει ο υπεύθυνος για την μελέτη Michael Schmidt, “Ακόμα και αν γίνουν όλα τα έργα που σχεδιάζονται και μέσα στο χρονοδιάγραμμα που προβλέπεται, δεν θα υπάρχει αρκετό λίθιο για να καλυφθεί η αναμενόμενη ζήτηση μέχρι το 2030″.

Σύμφωνα με το Scmidt, σχεδόν τα τρία τέταρτα της παγκόσμιας παραγωγής λιθίου προέρχεται από την Αυστραλία (49%) και την Χιλή (22%). Σε αυτό συνεισφέρουν χώρες όπως η Αργεντινή και η Κίνα αλλά με μικρότερα νούμερα. Όμως, η εξόρυξη του συγκεκριμένου μετάλλου είναι επίπονη και απαιτεί μεγάλες παρεμβάσεις στο περιβάλλον.

Γι’ αυτό τον λόγο πολλές εταιρίες προσπαθούν να ενισχύσουν την ανακύκλωση των μπαταριών, όμως, αυτή την στιγμή τα έργα που έχουν προγραμματιστεί σε αυτόν τον τομέα δεν επαρκούν για να καλύψουν παρά ένα μικρό ποσοστό της ζήτησης σε μπαταρίες.

Εικόνα

Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, υπάρχουν κάποια κοιτάσματα σε μερικές χώρες τα οποία δεν αξιοποιούνται προς το παρόν, λόγω σημαντικής επιβάρυνσης στο περιβάλλον. Μόνο στην Πορτογαλία υπάρχει σημαντική βιομηχανία εξόρυξης λιθίου, όπου και πάλι είναι το μόλις 1% της παγκόσμιας ζήτησης, στους 900 περίπου τόνους. Αυτό και μόνο δημιουργεί μία τεράστια εξάρτηση των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών από τις εταιρίες που βγάζουν το λίθιο αλλά και της εταιρίες κατασκευής μπαταριών.

Πάντως, ακόμα και αν ενεργοποιούνταν όλα τα κοιτάσματα λιθίου στην Ευρώπη, η παραγωγή δεν θα ξεπερνούσε το 34% των αναγκών. Ενώ η ανακύκλωση υπολογίζεται να μπορεί να καλύψει κάπου μεταξύ 3-10% της προβλεπόμενης ζήτησης για το 2030. Άρα θα πρέπει να υπάρξει εισαγωγή του μετάλλου, κάτι που σημαίνει μεγάλες εξαρτήσεις και σημαντικές καθυστερήσεις στον προγραμματισμό της παραγωγής νέων αυτοκινήτων.

Με λίγα λόγια, η ηλεκτροκίνηση όπως την γνωρίζουμε σήμερα, με την συγκεκριμένη τεχνολογία μπαταριών έχει σημαντικά προβλήματα και πιθανότατα να φθάσει σε ένα οριακό σημείο πολύ πριν το 2030.

Αν δεν υπάρχουν μπαταρίες δεν μπορούν να υπάρξουν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οπότε ίσως σε μερικά χρόνια, η Ε.Ε. να χρειαστεί να πάρει πίσω την απόφαση για την κατάργηση των συμβατικών κινητήρων και να εξετάσει και άλλες λύσεις (όπως τα συνθετικά καύσιμα) με πιο σοβαρό τρόπο.

https://www.newsauto.gr/news/erchete-to ... rokinisis/
REPowerEU actions
...
- Approval of first EU-wide hydrogen projects by the summer
...
- A hydrogen accelerator to build 17.5 GW by 2025 of electrolysers to fuel EU industry with homegrown production of 10 million tonnes renewable hydrogen
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day! :smt033

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 15629
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 13 Ιούλ 2022, 18:17

Πονατε;
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14743
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 13 Ιούλ 2022, 18:20

EKPLIKTIKOS έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 19:18
Πτολεμαίος έγραψε:
09 Ιούλ 2022, 19:08

Για κάποιο λόγο νομίζουν ότι τα 500+ ηλεκτρικά άλογα δεν επαρκούν για ντριφτ.

Για κάποιο λόγο νομίζεις ότι η διασκέδαση του ντριφτ είναι θέμα μεγάλης ιπποδύναμης (το βιντεακι του στάρλετ το είδες? Πόσα άλογα νομίζεις ότι είναι? Κάτσε όμως κ αναλογισου πόσο πιο ελαφρύ είναι από το γουρούνι το τεσλα)

Και 1000 άλογα να είναι, παραμένει αμάξι χωρίς ψυχη για vegan αδερφές που όλη μέρα τρώνε σογια :102:

Όταν θα πάρετε όλοι ηλεκτρικά εγώ θα έρχομαι με δίχρονο παπι κ θα μαρσαρω στο φανάρι να σας λιώνω στα ντουμανια, τύπε


Γιατί απλά είμαι κακός και μοχθηρός :smt077
Τύπε, μην ξεχνάμε και τα αυτοκίνητα με συμβατικό κινητήρα, αλλά με ηλεκτρικό χειρόφρενο!!!

Δηλαδή ρε τύποι, έχετε φτιάξει ένα καβλοάμαξο με πόσες χιλιάδες ευρώ, τραβήξτε και μια ντίζα να γουστάρουμε λίγο στις στροφές...
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Άβαταρ μέλους
Σέλευκας
Δημοσιεύσεις: 9172
Εγγραφή: 04 Αύγ 2018, 01:00
Phorum.gr user: Seleykos
Τοποθεσία: Sapan

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σέλευκας » 17 Ιούλ 2022, 00:53

Η ακριβή τιμή του καυσίμου είναι πλαστή αφού το σύνολο είναι φόροι, αυτό σημαίνει ότι το τρομακτικό ποσό που παίρνουν τα κράτη από τα καύσιμα θα το πάρουν μετά από το ρεύμα.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 40588
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 17 Ιούλ 2022, 04:30

Πτολεμαίος έγραψε:
06 Ιούλ 2022, 08:37
Ασέβαστος έγραψε:
06 Ιούλ 2022, 08:17
Echelon έγραψε:
06 Ιούλ 2022, 06:41
Η ευχή..



..και η πραγματικότητα.

https://www.nsenergybusiness.com/featur ... countries/
παααααλι κουβά ο αριστος.
Και κάποιοι τύποι υποτίθεται πως τον πληρώνουν για να γράφει στις φυλλάδες τους.


Μονο που στο τελος θα γελασω εγω. :lol:



Η Ρωσία, επιπλέον, καλύπτει σχεδόν το μισό των εισαγωγών ουρανίου των ΗΠΑ. Προμηθεύει το 1/10 του αλουμινίου και του χαλκού παγκοσμίως, καθώς και το 1/5 του νικελίου υψηλής καθαρότητας για την παραγωγή μπαταριών. Ακόμη μεγαλύτερη είναι η κυριαρχία της σε πολύτιμα μέταλλα όπως το παλλάδιο, κρίσιμο υλικό για τη βιομηχανία ηλεκτρονικών και αυτοκίνησης.

https://www.economia.gr/econukrtwoapr22/



Νικέλιο: Τεράστια άνοδος της τιμής του λόγω των κυρώσεων στη Ρωσία

Με τον φόβο πως η Ρωσία σύντομα δεν θα μπορεί να εξάγει το Νικέλιο που παράγει, μέταλλο απαραίτητο μεταξύ άλλων για τις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων, η τιμή του συγκεκριμένου μετάλλου εκτινάχθηκε στα ύψη, ενώ το Χρηματιστήριο Μετάλλων του Λονδίνου ανέστειλε τη διαπραγμάτευση Νικελίου τουλάχιστον μέχρι τις 11 Μαρτίου.

Σημειώστε πως το Νικέλιο χρησιμοποιείται από αρκετούς κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις μπαταρίες τους, έναντι του Λιθίου, αν και στον χώρο των 2 τροχών έχει επικρατήσει σχεδόν απόλυτα το δεύτερο.


Σημειώστε πάντως πως και στις μπαταρίες λιθίου, η κάθοδος τους είναι νικελίου.

Όπως και να έχει, δώδεκα μέρες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, η τιμή του νικελίου αυξήθηκε έως και 250% σε δύο ημέρες, σημειώνοντας ιστορικό ρεκόρ την Τρίτη 8/3/2022 με τιμή 101.365 δολάρια για κάθε τόνο!

https://www.bikeit.gr/reportaz/item/300 ... -sti-rosia



«Χειρόφρενο» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λόγω Ουκρανίας

https://www.moneyreview.gr/business-and ... oykranias/


Ο πόλεμος βοηθά τον Ρώσο βασιλιά νικελίου να επεκτείνει το βασίλειό του

https://www.ot.gr/2022/07/05/partners/r ... ileio-tou/

Σημειωση δικη μου: ο τυπος ειναι ο πλουσιοτερος Ρωσος με 30 δις αποτιμηση περιουσιας (για το 2021) και η εταιρεια του ειναι η μεγαλυτερη ιδιωτικη εταιρεια που παραγει νικελιο και παλλαδιο παγκοσμιως. Αν ο Ποτανιν ξεκινησει τη μερα του με ενα κλασιμο τοτε τρεμουν οι τιμες νικελιου και παλλαδιου στα παγκοσμα χρηματιστηρια.

.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών