Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2023, 19:14
Η συνένωση γκρουπ πεζό-Σιτροέν με γκρουπ Φίατ.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 19:09Τι στο καλό είναι το Stellantis, πραγματικά δεν το ξέρω.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Η συνένωση γκρουπ πεζό-Σιτροέν με γκρουπ Φίατ.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 19:09Τι στο καλό είναι το Stellantis, πραγματικά δεν το ξέρω.
Αχα, ευχαριστώ!stergiosbik έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 19:14Η συνένωση γκρουπ πεζό-Σιτροέν με γκρουπ Φίατ.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 19:09Τι στο καλό είναι το Stellantis, πραγματικά δεν το ξέρω.
Με μπαταρίες Sodium-ion παρεμπιπτόντως, ξέρεις, αυτές που δεν πίστευες ότι θα βγουν.Chilloutbuddy έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 07:20Και τα βενζινοκίνητα επίσης, είμαι σίγουρος ότι αν ήταν φτηνότερα θα πουλάγαν πιό πολύ LOLDwarven Blacksmith έγραψε: ↑20 Απρ 2023, 23:40SHANGHAI (Reuters) - Elon Musk has said the only thing holding back electric vehicle (EV) sales is their price.
Tο φτηνότερο byd πάντως εδώ κάνει 35 χιλιάδες σε ευρώ και είναι ένα σουβ για τα ψώνια στο σουπερμάρκετ.
Στην Κίνα δεν ξέρω πόσο κάνει, ίσως κάνει λιγότερο
η υπερσυγκεντρωση των αυτοκινητοβιομηχανιών, μόνο καρτέλ, εναρμονισμένες πρακτικές και έλεγχο των κανονισμών φέρνειstergiosbik έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 19:14Η συνένωση γκρουπ πεζό-Σιτροέν με γκρουπ Φίατ.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 19:09Τι στο καλό είναι το Stellantis, πραγματικά δεν το ξέρω.
dna replication έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 23:50η υπερσυγκεντρωση των αυτοκινητοβιομηχανιών, μόνο καρτέλ, εναρμονισμένες πρακτικές και έλεγχο των κανονισμών φέρνειstergiosbik έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 19:14Η συνένωση γκρουπ πεζό-Σιτροέν με γκρουπ Φίατ.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 19:09Τι στο καλό είναι το Stellantis, πραγματικά δεν το ξέρω.
Φτηνη κινεζικη λυση. Καλοδεχουμενη αλλα εχουν χαμηλη εν πυκνοτητα. Ειναι μια καλη λυση για αποθηκευση ηλ ενεργειας απο αιολοκα παρκα κτλ. Βεβαια κινεζοι ειναι, ολο και καποιο λακο θαχει η φαβα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 21:12Με μπαταρίες Sodium-ion παρεμπιπτόντως, ξέρεις, αυτές που δεν πίστευες ότι θα βγουν.Chilloutbuddy έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 07:20Και τα βενζινοκίνητα επίσης, είμαι σίγουρος ότι αν ήταν φτηνότερα θα πουλάγαν πιό πολύ LOL
Tο φτηνότερο byd πάντως εδώ κάνει 35 χιλιάδες σε ευρώ και είναι ένα σουβ για τα ψώνια στο σουπερμάρκετ.
Στην Κίνα δεν ξέρω πόσο κάνει, ίσως κάνει λιγότερο
Από φέτος λοιπόν οι μπαταρίες λιθίου δεν παίζουν μόνες τους στα EV.
Όχι τόσο χαμηλή. 200Wh/kg σε σχέση με 270Wh/kg που έχουν οι lithium-ion της Τέσλα.Οργισμένος έγραψε: ↑22 Απρ 2023, 16:24Φτηνη κινεζικη λυση. Καλοδεχουμενη αλλα εχουν χαμηλη εν πυκνοτητα. Ειναι μια καλη λυση για αποθηκευση ηλ ενεργειας απο αιολοκα παρκα κτλ. Βεβαια κινεζοι ειναι, ολο και καποιο λακο θαχει η φαβα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 21:12Με μπαταρίες Sodium-ion παρεμπιπτόντως, ξέρεις, αυτές που δεν πίστευες ότι θα βγουν.Chilloutbuddy έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 07:20
Και τα βενζινοκίνητα επίσης, είμαι σίγουρος ότι αν ήταν φτηνότερα θα πουλάγαν πιό πολύ LOL
Tο φτηνότερο byd πάντως εδώ κάνει 35 χιλιάδες σε ευρώ και είναι ένα σουβ για τα ψώνια στο σουπερμάρκετ.
Στην Κίνα δεν ξέρω πόσο κάνει, ίσως κάνει λιγότερο
Από φέτος λοιπόν οι μπαταρίες λιθίου δεν παίζουν μόνες τους στα EV.
Οντως , ο κυβος ερριφθη. Και αν αναλογοστουμε οτι πλησιαζει και η εποχη θωριου τοτε ερχονται θεαματικες αλλαγες στην καιημςρινη μας μετακινηση και ζωη. Αλλα η απατη , απατη. Το πιο επικο φεηλ νημα εβα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑22 Απρ 2023, 16:36Όχι τόσο χαμηλή. 200Wh/kg σε σχέση με 270Wh/kg που έχουν οι lithium-ion της Τέσλα.Οργισμένος έγραψε: ↑22 Απρ 2023, 16:24Φτηνη κινεζικη λυση. Καλοδεχουμενη αλλα εχουν χαμηλη εν πυκνοτητα. Ειναι μια καλη λυση για αποθηκευση ηλ ενεργειας απο αιολοκα παρκα κτλ. Βεβαια κινεζοι ειναι, ολο και καποιο λακο θαχει η φαβα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 21:12
Με μπαταρίες Sodium-ion παρεμπιπτόντως, ξέρεις, αυτές που δεν πίστευες ότι θα βγουν.
Από φέτος λοιπόν οι μπαταρίες λιθίου δεν παίζουν μόνες τους στα EV.
Και τώρα η CATL μιλάει για lithium-ion με 500Wh/kg που θα μπούν μαζική παραγωγή φέτος. Συμφωνούμε ότι οι εξελίξεις τρέχουν με απίστευτους ρυθμούς, όσοι νομίζουν ότι οι μπαταρίες δεν εξελίσσονται έχουν σοβαρό πρόβλημα στο πως μετράνε την πρόοδο.
Πιστευω.οτι την στην πρωιμη ηλεκτρικη περιοδο θα εισελθουμε με μπαταριες στερεου καταλυτη, βλεπε τογιοτα. 10λεπτη φορτιση , 2πλασια, ΓΙΑ ΑΡΧΗ, χωρητικοτητα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑22 Απρ 2023, 16:36Όχι τόσο χαμηλή. 200Wh/kg σε σχέση με 270Wh/kg που έχουν οι lithium-ion της Τέσλα.Οργισμένος έγραψε: ↑22 Απρ 2023, 16:24Φτηνη κινεζικη λυση. Καλοδεχουμενη αλλα εχουν χαμηλη εν πυκνοτητα. Ειναι μια καλη λυση για αποθηκευση ηλ ενεργειας απο αιολοκα παρκα κτλ. Βεβαια κινεζοι ειναι, ολο και καποιο λακο θαχει η φαβα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Απρ 2023, 21:12
Με μπαταρίες Sodium-ion παρεμπιπτόντως, ξέρεις, αυτές που δεν πίστευες ότι θα βγουν.
Από φέτος λοιπόν οι μπαταρίες λιθίου δεν παίζουν μόνες τους στα EV.
Και τώρα η CATL μιλάει για lithium-ion με 500Wh/kg που θα μπούν μαζική παραγωγή φέτος. Συμφωνούμε ότι οι εξελίξεις τρέχουν με απίστευτους ρυθμούς, όσοι νομίζουν ότι οι μπαταρίες δεν εξελίσσονται έχουν σοβαρό πρόβλημα στο πως μετράνε την πρόοδο.
Σκέφτηκες να δώσεις 70Κ για 150 μίλια αυτονομια;talaipwros έγραψε: ↑22 Απρ 2023, 16:46λογικα θα το ακυρωσω το RZ, μιλαμε για 70 χιλιαρικα για 150 μιλια αυτονομια και θα ερθει σε ενα χρονο και αν.
Μεχρι τοτε θα παιρνεις 500 μιλια με τα μισα λεφτα
ΜΙα χαρα ειναι το Leaf
Λεγανε 220 αρχικά, εχω το RX για οτιδήποτε παραπάνω ( το RZ θα έπαιρνε τη θεση της 7 )Ερμής έγραψε: ↑23 Απρ 2023, 13:52Σκέφτηκες να δώσεις 70Κ για 150 μίλια αυτονομια;talaipwros έγραψε: ↑22 Απρ 2023, 16:46λογικα θα το ακυρωσω το RZ, μιλαμε για 70 χιλιαρικα για 150 μιλια αυτονομια και θα ερθει σε ενα χρονο και αν.
Μεχρι τοτε θα παιρνεις 500 μιλια με τα μισα λεφτα
ΜΙα χαρα ειναι το Leaf