Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
Δώσε ένα παράδειγμα για να καταλάβω ποια σου φαίνονται μπουρούχες και βαριά.
Απ' ο,τι φαίνεται είσαι από πεποίθηση αγωνιζόμενος, οπότε θα έχεις πρόβλημα...
Επίμενω, ρίξε μια ματιά στην Ready to Race. Δεν έχω ακούσει κανέναν να λέει το 690 SMC-R ψώφιο, ή ακόμα και τα Super Duke, και όμως είναι κανονικά (πολιτικά) μηχανάκια. Εγώ να σου πώ την αλήθεια μου τα ψιλοφοβάμαι - φλώρος γαρ. ΛΟΛ
Τα μεγάλα τα φοβάμαι και εγώ. Έχω χάσει επεισόδιά και το smc δε το πολυ-ήξερα, αν και σκεφτόμουν το Husqy 701 που νομίζω πως είναι το ίδιο με άλλο κουστούμι. Το LC4 το θεωρούσα μπουρούχα πάντως.
Ναι το 701 το ίδιο είναι με άλλο κουστούμι.
Και παραμένει LC4. Οπότε μάλλον ξέχνα το.
Αλλά για νάχουμε καλλο ερώτημα, και εφόσον η υπόθεση είναι τα ταξίδια στη Δημητσάνα, άντε και κάποιες εκδρομούλες, με τί φαντάζεσαι να τα κάνεις; Με ΤΕ501; Με SXV 550; Ή συμβιβάζεσαι με "ψοφιο" ταξιδευτικό; Άνεση, δλδ, ή καγκουροτάξιδο;
Αλλιώς κάνε σερβις στα αγωνιστικά που έχεις ήδη και δεν έχεις ανάγκη τίποτα.
Βλέπω ότι η σωστή λύση για ταξίδια είναι tenere.
Συμβιβασμός 400αρι. Εδώ έχω διάφορα στο μυαλό.
Αντί για παπί το suzuki vstorm το θεωρώ πολύ καλή πρόταση (και ίσως αντέχει και π.χ. μία ορεινή Κορινθία με λίγο ζόρι.)
Re: Τι μοτο να πάρω;
Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2021, 13:15
από Imperium
Το "θυμωμένο Παπί" της ΚΤΜ το έχεις αποκλέισει; (Duke 390).
Σαν τα 400αρακια Χάσκι Βιτπιλεν είναι αλλά πιο πρακτικό κατα τη γνώμη μου.
Να δεις που κάποια στιγμή θα το βγάλουν και σε 'εκδοση ράλλυ.
Το "θυμωμένο Παπί" της ΚΤΜ το έχεις αποκλέισει; (Duke 390).
Σαν τα 400αρακια Χάσκι Βιτπιλεν είναι αλλά πιο πρακτικό κατα τη γνώμη μου.
Να δεις που κάποια στιγμή θα το βγάλουν και σε 'εκδοση ράλλυ.
Ουσιαστικά αν το δεις ζητάω ακριβώς αυτό σε έκδοση ράλλυ.
Είμαι αμήχανος. Δηλαδή περίπου, αφού έχω δύο παλιά καθαρά να σκουριάζουν στο γκαράζ.
Καθώς τα αγωνιστικά με είχαν κουράσει, είχα ένα παπί για τις μετακινήσεις αλλά το παπί ψόφησε.
Τη θέλω για μετακίνησες από και προς τη δουλειά (5-20 χλμ) αλλά και καμία εκδρομή το Σ/Κ.
Καθότι husqvarnaκιας είδα ότι έχει βγάλει αυτά στα 400 κβ
Αν έχω καταλάβει καλά είναι ουσιαστικά το Duke της KTM με άλλο φόρεμα.
Είναι αρκετά για εξορμήσεις 200-300 χλμ τα Σ/Κ;
Άλλη επιλογή είναι το tenere rally
αλλά ανεβαίνουμε σε κόστος και κυβικά που δε τα έχω συνηθίσει.
Ουσιαστικά μάλλον χρειάζομαι ασφάλτινο αλλά είμαι χωμάτινος και δε μπορώ να πάρω κάτι που δεν θα έχει λίγο λάσπη στα γονίδια του.
Θα ήθελα κάτι να αντέχει τις εκδρομές αλλά όσο το δυνατόν περιορισμένα κυβικά.
Στην εθνική με 150 ναι , με 130 χαλαρά είναι 4.5 και επαρχιακό πέφτει στα 3λ/100
Θενκς μαν, λέω και 'γω, είχα μπερδευτεί με κάτι αριθμους απο fuelly, αλλά νομίζω οτι δεν διευκρινίζουν μεταξύ Αμερικαν και Ιμπεριαλ Γκάλλονς... και άντε βγάλε άκρη.
VFR 800; Άνετο, δεν λέω, αλλά βαρύ, παλαιά τεχνολογία, και ακριβό εν συγκρίσει. Καίει και αρκετά, νομίζω.
Γιατί να το προτιμήσει απο Βερσυς ή Βε-Στρωμ; Η από καινούργια Χονδάκια όπως του "Ψ" η το NCX750;
Κάνει αυτό το πράγμα και για παπάκι (240 kg) ;
Re: Τι μοτο να πάρω;
Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2021, 09:22
από enterprise-psi
Καλό και γαμάτο το vfr με VTEC , αλλά όταν αγοράζουμε μηχανή ή αυτοκίνητο κοιτάμε και την συντήρηση, ψάχνουμε βρίσκουμε το service manual και ρίχνουμε μια ματιά . Πχ για το vfr800x , αλλαγη φίλτρο αέρα θέλει λύσιμο όλα τα πλαστικά και σήκωμα το ντεπόζιτο
Ένα για τα πάντα όλα , και να πας δουλειά και να φύγεις μονοήμερη 500 χιλιόμετρα , θέλει cb / NC , και πιο πολύ Cb500x γιατί είναι 190 κιλά , όπου πάει παπί πάω και εγώ .
Από άλλες μάρκες δεν ξέρω μόνο Honda