Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2018, 00:28
Και η Honda θα βγαλει το CR-V Hybrid
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Μάπες είναι τα γερμανικά ρε, μην πάρειςtalaipwros έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 22:51σωστα, αλλα ειναι ακομα στο configurator οποτε εστειλα configuration και περιμενω
αν δεn γινει τιποτα μαλλον θα περιμενω το UX
https://www.bmw.co.uk/configurator#/A2S ... ageCompare
Kαλο ειναι να μη βαζεις τετοιες φωτο.
μηπως το 2.20 ειναι για full charge, δηλαδη οχι μονο για 25 μιλια; πολυ χοντρο μοιαζει το νουμερο για τοσο λιγη φορτιση, δεν νομιζω να ειναι τοσο ακριβο το ρευμα εκει.talaipwros έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 12:34λέγουσι οι απατεώνεςκαι λες α ωραία.Did you know that you could travel for free if you commute less than 25 miles per day in electric mode?
μετά όμως λένε στην ίδια σελίδα μια παράγραφο κάτω:δηλαδη για 18 μιλια ( ρεαλιστικα, διαφημιζουν 25 αλλά παπαριες) θες 2.20 λιρεςCharging a BMW 225XE at home costs £2.20.
με την βενζινη στις 1.3 λιρες αυτο αντιστοιχει σε 5.8 λιτρα τα 100 χιλιομετρα.
free charging εχει ενα asda κοντα στο σχολείο αλλα να γλυτωσεις 2 λιρες και να πληρωσεις 10 σε αυξημενο κοστος σε σχεση με το lidl ειναι false economy
Αρα μας δουλευουν
οχι, οι μπαταριες γινονται ολο και πιο φτηνες.Cecily Anne έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:45Δεν είναι μόνο τα μηχανικά μέρη. Δεν έχεις λάδια, δε θες φίλτρα καπνού και μαλακίες.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:36
Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν θεμελιωδώς λιγότερη ανάγκη από συντήρηση. Και μόνο που δεν συμβαίνουν χιλιάδες εκρήξεις μέσα τους το δευτερόλεπτο, είναι ένα χιντ.
Αλλά η μπαταρία θα κοστίζει σιγά σιγά όσο όλα αυτά. Η μία η άλλη θα είναι στο τέλος.
η τετρακινηση χρειαζεται παντου. η δικινηση ειναι ξεπερασμεναη (νταξ, εκτος ισως απο την πισω )stergiosbik έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 21:41Η τετρακινηση δε μπορω να καταλαβω που πραγματικα χρειαζεται στην Αγγλια αλλα τελος παντων.
Ναι καλα.Ασέβαστος έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 12:05η τετρακινηση χρειαζεται παντου. η δικινηση ειναι ξεπερασμεναη (νταξ, εκτος ισως απο την πισω )stergiosbik έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 21:41Η τετρακινηση δε μπορω να καταλαβω που πραγματικα χρειαζεται στην Αγγλια αλλα τελος παντων.
ειδικα στην ελλαδα, με τη ποιοτητα των δρομων, που αμα βρεξει ειναι σαν να εισαι σε παγοδρομιο με λαστιχα απο σαπουνι, επρεπε να ειναι υποχρεωτικη, για ολα τα αυτοκινηταstergiosbik έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 12:13Ναι καλα.Ασέβαστος έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 12:05η τετρακινηση χρειαζεται παντου. η δικινηση ειναι ξεπερασμεναη (νταξ, εκτος ισως απο την πισω )stergiosbik έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 21:41Η τετρακινηση δε μπορω να καταλαβω που πραγματικα χρειαζεται στην Αγγλια αλλα τελος παντων.
Σε χωρες οπως η Ελλαδα ειναι εντελως περιττη με εξαιρεση ισως καποιες λιγες περιοχες.
Επιπλεον βαρος και τριβες καθως και αυξημενη καταναλωση.
Πολύ μεγάλη διαφορά στο κράτημαstergiosbik έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 12:13Ναι καλα.Ασέβαστος έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 12:05η τετρακινηση χρειαζεται παντου. η δικινηση ειναι ξεπερασμεναη (νταξ, εκτος ισως απο την πισω )stergiosbik έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 21:41Η τετρακινηση δε μπορω να καταλαβω που πραγματικα χρειαζεται στην Αγγλια αλλα τελος παντων.
Σε χωρες οπως η Ελλαδα ειναι εντελως περιττη με εξαιρεση ισως καποιες λιγες περιοχες.
Επιπλεον βαρος και τριβες καθως και αυξημενη καταναλωση.