Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
VFR 800; Άνετο, δεν λέω, αλλά βαρύ, παλαιά τεχνολογία, και ακριβό εν συγκρίσει. Καίει και αρκετά, νομίζω. Γιατί να το προτιμήσει απο Βερσυς ή Βε-Στρωμ; Η από καινούργια Χονδάκια όπως του "Ψ" η το NCX750;
VFR 800; Άνετο, δεν λέω, αλλά βαρύ, παλαιά τεχνολογία, και ακριβό εν συγκρίσει. Καίει και αρκετά, νομίζω. Γιατί να το προτιμήσει απο Βερσυς ή Βε-Στρωμ; Η από καινούργια Χονδάκια όπως του "Ψ" η το NCX750;
Κάνει αυτό το πράγμα και για παπάκι (240 kg) ;
ιεροσυλια
Τι ιεροσυλία βρε... Παλαιοημερολογίτη;
Τι άλλο θα προτείνεις στον άνθρωπο; Τραβέλι Crossdresser ουπς, Crosstourer;
Αφου ούτως ή άλλως τα μοντέλα τα έχει αποσύρει πλέον η μαμα Χονδα. Βερσυς, Βεστρωμ και Τρέισερ είναι τρέχοντα μοντέλα.
Αν και μάλλον μιλάμε πλέον άσκοπα. 390άκι Αντβέ και άγιος ο θεός.
Εγώ να δώ τι θα κάνω που έχω κολλήσει στο ΜΤ 07 σκέτο αλλά δεν μου αρέσει το Τρέισερ (ΟΚ ο,τι νάναι, δεν αντιλέγω) και δεν δίνω τα λεφτά για το Τενερε.
Re: Τι μοτο να πάρω;
Δημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2021, 17:16
από Belisarius
Κάτι τέτοιο επίσης φαίνεται καλό αλλά θέλει να σκάσω άλλα 4 χιλιάρικα να του βάλω Ohlins.
Κάτι τέτοιο επίσης φαίνεται καλό αλλά θέλει να σκάσω άλλα 4 χιλιάρικα να του βάλω Ohlins.
Δικέ μου, δυστυχώς έχεις το μικρόβιο του χώματος και δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτό. Ακόμα και αν είχες 10 αγωνιστικά ξερά και σου χάριζαν Rolls Royce, θα την έβαζες μπλοκέ διαφορικό, λάστιχο με τακουνάρες, θα το σήκωνες 20 πόντους, εισαγωγή αέρα τραβηγμένη στην οροφή, εργάτη μπροστά για να μην σκαλώσεις κλπ.
Ξεκόλλα λίγο από το χώμα και δες κάτι πραγματικά άνετο και ταξιδιάρικο, γιατί με αυτό το στήσιμο και αυτά τα λάστιχα θα είσαι φτερό στον άνεμο.
Κάτι τέτοιο επίσης φαίνεται καλό αλλά θέλει να σκάσω άλλα 4 χιλιάρικα να του βάλω Ohlins.
Δικέ μου, δυστυχώς έχεις το μικρόβιο του χώματος και δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτό. Ακόμα και αν είχες 10 αγωνιστικά ξερά και σου χάριζαν Rolls Royce, θα την έβαζες μπλοκέ διαφορικό, λάστιχο με τακουνάρες, θα το σήκωνες 20 πόντους, εισαγωγή αέρα τραβηγμένη στην οροφή, εργάτη μπροστά για να μην σκαλώσεις κλπ.
Ξεκόλλα λίγο από το χώμα και δες κάτι πραγματικά άνετο και ταξιδιάρικο, γιατί με αυτό το στήσιμο και αυτά τα λάστιχα θα είσαι φτερό στον άνεμο.
Μα αυτή είναι η δυσκολία.
Ωστόσο σκάνε λύσεις στα μέτρα μου. Το KTM Rally και αυτό μάλλον με καλύπτουν (ιδανικά +100 με 200cc).
Re: Τι μοτο να πάρω;
Δημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2021, 18:48
από vagabondo
Κάνε τα ένα τεστ ride ή νοίκιασέ τα για μια μέρα, για να δεις ποιό σου κάνει.
Κάνε τα ένα τεστ ride ή νοίκιασέ τα για μια μέρα, για να δεις ποιό σου κάνει.
Καλή ιδέα αλλά καταλαβαίνω πάνω κάτω. Δηλαδή, δε χρειάζεται δοκιμή για να καταλάβω ότι οι αναρτήσεις του crfl είναι για κλάματα.
Πιο λογική λύση το ktm rally 390 μέχρι στιγμής. Παράλληλα μαστορεύω ένα από τα exc μου μετά από ακινησία χρόνων (πλύσιμο, καρμπιρατέρ, λάδωμα, μπουζί, φίλτρο κτλ).
Τη θέλω για μετακίνησες από και προς τη δουλειά (5-20 χλμ) αλλά και καμία εκδρομή το Σ/Κ.
Καθότι husqvarnaκιας είδα ότι έχει βγάλει αυτά στα 400 κβ
Αν έχω καταλάβει καλά είναι ουσιαστικά το Duke της KTM με άλλο φόρεμα.
Είναι αρκετά για εξορμήσεις 200-300 χλμ τα Σ/Κ;
Άλλη επιλογή είναι το tenere rally
αλλά ανεβαίνουμε σε κόστος και κυβικά που δε τα έχω συνηθίσει.
Ουσιαστικά μάλλον χρειάζομαι ασφάλτινο αλλά είμαι χωμάτινος και δε μπορώ να πάρω κάτι που δεν θα έχει λίγο λάσπη στα γονίδια του.
Θα ήθελα κάτι να αντέχει τις εκδρομές αλλά όσο το δυνατόν περιορισμένα κυβικά.
Έχει κανείς πρόταση;
Τα χασκι που έβαλες είναι τα svartpilen κ vitpilen. Βασίζονται όντως στα ktm 390 duke/rc, αλλά συναρμολογουνται στην Αυστρία και όχι στην Ινδία, αν και αυτό μπορεί να μη λέει κάτι (μπορεί όμως να έχουν ποιοτικοτερη συναρμογή).
Εμένα μου αρέσει περισσότερο το 2ο, αλλά κάνει μόνο για.. 2ο (μηχανάκι βόλτας) αν είσαι πάνω από 30. Σέλα σκληρή, χαμηλά κλιπονς, επιθετική θέση οδήγησης που θα θες φυσικοθεραπεια μετά από μισή ώρα στα χέρια και στον αυχένα, δεν κάνει ούτε για πόλη αλλά ούτε κ για ταξίδια. Είναι όμορφο πάντως. Το svartpilen έχει χωμάτινα λάστιχα (αδιαφορο) και πιο όρθια θέση οδήγησης, πολύ πιο άνετη θέση στα μαρσπιε, και αναγκαστικά αυτό θα έπαιρνες για μοναδικό δίτροχο από τα δύο αν κ προσωπικά δε μου αρέσει τόσο, είναι όμως πολύ πιο sensible επιλογή.
Εγώ θα έλεγα ότι επειδή είσαι συνηθισμένος σε όρθια θέση οδήγησης να τα αποφύγεις αυτά, τουλάχιστον μέχρι να τα οδηγήσεις, γιατί πιστεύω δε θα σε βολέψουν. Να δεις λοιπόν κάποιο όρθιο. Το tenere εξαιρετική επιλογή αν σκοπεύεις να το πληρώσεις.
Όλα ταξιδεύουν, όπου όλα = μονοκυλινδρα άνω των 400 κυβικών ή πολυκυλινδρα άνω των 250. Απλά δεν ταξιδεύουν το ίδιο άνετα ή καλά ή γρήγορα ή οτι θες. Ταξιδεύουν όμως. Δες λίγο κ στην Αμερική που πάνε με κάτι DR το γύρο των ΗΠΑ. Νταξ..
Εγώ προτείνω ΟΡΘΙΟ οπωσδήποτε, κ από εκεί κ πέρα κρίνεις βάσει των δυνατοτήτων σου (οικονομικών) και του τι ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ πραγματικά, όχι τι θα ΗΘΕΛΕΣ να κάνεις. Χεστηκα για τα γαματα λάστιχα σου για λάσπη άμα βασικα στο 95% θα πηγαίνεις πολύγωνο ελληνικό κ όταν βρέχει θα χορεύεις ζεϊμπέκικο. Μερικά που θα κοίταγα στη θέση σου με χρήση πόλη, σκ εκδρομουλα κοντά, κ λίγο χώμα:
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ:
Tenere απλά αλλη κατηγορία από τα παρακάτω
Ktm 390 adventure
Enfield Himalayan
Extra τσιπης; τσοντες 310
Μεταχειρισμένα:
Bmw 650/800 gs
Triumph Tiger 800/xc
Ktm 950/990 adventure (ξεφεύγει σε κυβικά βέβαια)