Re: Formula 1
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2023, 17:59
Αν την παρει ο Χαμιλτον σιγουραenterprise-psi έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 17:03Δηλαδή , άμα πάρω την red bull του Φερσταπεν , βγαίνω πρώτος;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Αν την παρει ο Χαμιλτον σιγουραenterprise-psi έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 17:03Δηλαδή , άμα πάρω την red bull του Φερσταπεν , βγαίνω πρώτος;
Τι εννοείς; Ρυθμίσεις, στήσιμο κλπ είναι θέμα οδηγού και του δικού του team μηχανικών. Λες να βάζουν κόφτες στον έναν από τους δυο, χαζοί είναι; Αφού πάνε και για βαθμολογία/πρωτάθλημα κατασκευαστών. Όπου θέλουν να επέμβουν το κάνουν μια χαρά είτε με team orders που είναι πλέον νόμιμες, είτε με την στρατηγική της στιγμής.
Για αρχη κανενας κινητηρας δεν βγαινει ακριβως ιδιος απο το εργοστασιο,ο 1ος οδηγος θα παρει παντα τον καλυτερο.Φανταζομαι το ιδιο θα γινεται και με τα υπολοιπα κομματια του μονοθεσιου.Επισης οτι data παιρνουν απο τον 2ο οδηγο τα δινουν στον 1ο αλλα πολυ σπανια γινεται το αντιστροφο.Υπαρχουν στα συμβολαια αυτα,πρωτεργατης ο Μιχαλης ο ΣουμαχεριοςIsildur έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:06Τι εννοείς; Ρυθμίσεις, στήσιμο κλπ είναι θέμα οδηγού και του δικού του team μηχανικών. Λες να βάζουν κόφτες στον έναν από τους δυο, χαζοί είναι; Αφού πάνε και για βαθμολογία/πρωτάθλημα κατασκευαστών. Όπου θέλουν να επέμβουν το κάνουν μια χαρά είτε με team orders που είναι πλέον νόμιμες, είτε με την στρατηγική της στιγμής.
Υπάρχουν ομάδες που η διαφορά 1ου και 2ου είναι πολύ μεγάλη στη στήριξη από την ομάδα. Αλλά με τίποτα δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό αφορά υλικά και μέρη του αυτοκινήτου. Γιατί να το κάνουν άλλωστε; Έχουν ένα σωρό τρόπους να προωθήσουν αυτόν που θέλουν ανά φάση του πρωταθλήματος, χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο οδηγούς, αυτοκίνητα και συνολικούς βαθμούς.GoBack έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:13Για αρχη κανενας κινητηρας δεν βγαινει ακριβως ιδιος απο το εργοστασιο,ο 1ος οδηγος θα παρει παντα τον καλυτερο.Φανταζομαι το ιδιο θα γινεται και με τα υπολοιπα κομματια του μονοθεσιου.Επισης οτι data παιρνουν απο τον 2ο οδηγο τα δινουν στον 1ο αλλα πολυ σπανια γινεται το αντιστροφο.Υπαρχουν στα συμβολαια αυτα,πρωτεργατης ο Μιχαλης ο ΣουμαχεριοςIsildur έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:06Τι εννοείς; Ρυθμίσεις, στήσιμο κλπ είναι θέμα οδηγού και του δικού του team μηχανικών. Λες να βάζουν κόφτες στον έναν από τους δυο, χαζοί είναι; Αφού πάνε και για βαθμολογία/πρωτάθλημα κατασκευαστών. Όπου θέλουν να επέμβουν το κάνουν μια χαρά είτε με team orders που είναι πλέον νόμιμες, είτε με την στρατηγική της στιγμής.
Παλιά σε κάτι δοκιμαστικά είχε στουκαρει ο Ιρβαιν τη φεραρι και δεν προλαβαιναν να το φτιάξουν.Ετσι πήρε το εφεδρικο του Σουμαχερ και ως εκ θαύματος πήρε μαζί και 2-3 δεκατα στο γύρο.Το ίδιο είχε συμβεί και τότε που έσπασε ο άλλος το πόδι στο Σιλβερστοουν και κοντραρε τον Χακίνεν μέχρι το τελος του πρωταθλήματος.Isildur έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 23:26Υπάρχουν ομάδες που η διαφορά 1ου και 2ου είναι πολύ μεγάλη στη στήριξη από την ομάδα. Αλλά με τίποτα δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό αφορά υλικά και μέρη του αυτοκινήτου. Γιατί να το κάνουν άλλωστε; Έχουν ένα σωρό τρόπους να προωθήσουν αυτόν που θέλουν ανά φάση του πρωταθλήματος, χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο οδηγούς, αυτοκίνητα και συνολικούς βαθμούς.GoBack έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:13Για αρχη κανενας κινητηρας δεν βγαινει ακριβως ιδιος απο το εργοστασιο,ο 1ος οδηγος θα παρει παντα τον καλυτερο.Φανταζομαι το ιδιο θα γινεται και με τα υπολοιπα κομματια του μονοθεσιου.Επισης οτι data παιρνουν απο τον 2ο οδηγο τα δινουν στον 1ο αλλα πολυ σπανια γινεται το αντιστροφο.Υπαρχουν στα συμβολαια αυτα,πρωτεργατης ο Μιχαλης ο ΣουμαχεριοςIsildur έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:06
Τι εννοείς; Ρυθμίσεις, στήσιμο κλπ είναι θέμα οδηγού και του δικού του team μηχανικών. Λες να βάζουν κόφτες στον έναν από τους δυο, χαζοί είναι; Αφού πάνε και για βαθμολογία/πρωτάθλημα κατασκευαστών. Όπου θέλουν να επέμβουν το κάνουν μια χαρά είτε με team orders που είναι πλέον νόμιμες, είτε με την στρατηγική της στιγμής.
Την εποχή που υπήρχε τρίτο αμάξι (το περίφημο t-car) ήταν σχεδόν πάντα στημένο πάνω στον πρώτο οδηγό. Ο Μιχαλάκης, όσο κι αν δεν τον χώνευα, εκτός από τεράστιος οδηγός ήταν και μάστερ στο στήσιμο και στην επικοινωνία με τους μηχανικούς, ένας από τους καλύτερους (αν όχι Ο καλύτερος) οδηγός πάνω σ' αυτό το θέμα που πέρασε ποτέ. Καλύτερος κι από τους περισσότερους μόνιμους δοκιμαστές. Οπότε, ίσως κι αυτό εξηγεί πολλά.GoBack έγραψε: ↑11 Ιούλ 2023, 00:48Παλιά σε κάτι δοκιμαστικά είχε στουκαρει ο Ιρβαιν τη φεραρι και δεν προλαβαιναν να το φτιάξουν.Ετσι πήρε το εφεδρικο του Σουμαχερ και ως εκ θαύματος πήρε μαζί και 2-3 δεκατα στο γύρο.Το ίδιο είχε συμβεί και τότε που έσπασε ο άλλος το πόδι στο Σιλβερστοουν και κοντραρε τον Χακίνεν μέχρι το τελος του πρωταθλήματος.Isildur έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 23:26Υπάρχουν ομάδες που η διαφορά 1ου και 2ου είναι πολύ μεγάλη στη στήριξη από την ομάδα. Αλλά με τίποτα δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό αφορά υλικά και μέρη του αυτοκινήτου. Γιατί να το κάνουν άλλωστε; Έχουν ένα σωρό τρόπους να προωθήσουν αυτόν που θέλουν ανά φάση του πρωταθλήματος, χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο οδηγούς, αυτοκίνητα και συνολικούς βαθμούς.GoBack έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:13
Για αρχη κανενας κινητηρας δεν βγαινει ακριβως ιδιος απο το εργοστασιο,ο 1ος οδηγος θα παρει παντα τον καλυτερο.Φανταζομαι το ιδιο θα γινεται και με τα υπολοιπα κομματια του μονοθεσιου.Επισης οτι data παιρνουν απο τον 2ο οδηγο τα δινουν στον 1ο αλλα πολυ σπανια γινεται το αντιστροφο.Υπαρχουν στα συμβολαια αυτα,πρωτεργατης ο Μιχαλης ο Σουμαχεριος
Ναι βρε, δεν διαφωνούμε για το στήσιμο. Για τα υλικά και τα εξαρτήματα διαφωνώ. Για το δε σετάπ του Σούμι, σού είπα τον λόγο που πιστεύω ότι ίσχυε αυτό.
Ρε δεν σου λεω οτι γινεται σαμποταζ.Βγαζει το εργοστασιο μια φουρνια απο κινητηρες,τους περνανε απο τα στρες/περφορμανς τεστς και οι καλυτεροι πανε στον πρωτο οδηγο.Δεν καταλαβαινω που βλεπεις το περιεργο.
Δεν ξέρω, μπορεί να είναι κι έτσι. Απλά, δεν το έχω ακούσει.GoBack έγραψε: ↑11 Ιούλ 2023, 01:06Ρε δεν σου λεω οτι γινεται σαμποταζ.Βγαζει το εργοστασιο μια φουρνια απο κινητηρες,τους περνανε απο τα στρες/περφορμανς τεστς και οι καλυτεροι πανε στον πρωτο οδηγο.Δεν καταλαβαινω που βλεπεις το περιεργο.
Για τους κινητήρες το είπε κι ο GoBack, δεν το ξέρω, μπορεί να είναι κι έτσι. Για τις οδηγίες και τα team orders είναι γνωστό και σε κάποιες ομάδες πολύ πιο έντονο.stergiosbik έγραψε: ↑11 Ιούλ 2023, 21:18Εδώ και πολλές δεκαετίες ο πρώτος οδηγός κάθε μεγάλης εταιρείας απολαμβάνει προνομίων που δεν μπορεί να απολαύσει ο δεύτερος.
Καλύτερους κινητήρες,καινούργια αεροδυναμικά εξαρτήματα κλπ κλπ.
Χώρια τις οδηγίες που υποβιβάζουν τον δεύτερο αν παραστεί ανάγκη