Είμαι σίγουρος πως με το XT660 θα πας σίγουρα σε πολύ περισσότερα μέρη απ' ότι με την Tenere 700 και την Tracer 700.Νon4me έγραψε: ↑28 Αύγ 2020, 00:49wait a sec . παμε στα βασικα .Hector Buas έγραψε: ↑28 Αύγ 2020, 00:46Έχει 10,500 "γυμνή". Για να την ετοιμάσεις για ταξίδι θέλει τουλάχιστον άλλα 1,500. Συνολικά 12,000+. Οι περισσότεροι θα την χρησιμοποιήσουν εκεί που θα πήγαιναν και με μία Tracer 700 των 8,800. Δηλαδή 1,700 Ευρώ φτηνότερα, χωρίς τελικά να κερδίζεις και τίποτε για την χρήση που θα κάνουν οι περισσότεροι. Νομίζω πως είναι πολύ ακριβή για μία μηχανή 200+ κιλών που οι περισσότεροι δεν θα μπορέσουν τελικά να την "κουμαντάρουν"...Νon4me έγραψε: ↑28 Αύγ 2020, 00:35Εμενα μου αρεσει και σαν μοτο αλλα και η τιμη της δεν ειναι υπερβολικη εκτος και αν χανω κατι . ενα 10ρικο δεν εχει ? ενα 10ρικο ζηταει η κτμ για τα μονοκυλινδρα της . Σε καλυτερη τιμη θα εβγαινε μονο αν την ειχε εξελιξει ο τιμιος των ευρωπαιων ακα aprilia .
15χηνες εχει το ktm adventure 790 ( παραδειγμα) σιγουρα θα εχει ανωτερα περιφερειακα οπως ολα τα κατέμια αλλα μιλαμε για 33% πανω
η tracer των 9κ εχει μπροστινο απο crypton παπι 135 . Μονο το upside down πληρως ρυθμιζομενο του tenere εχει 2χιλιαρικα . αν παμε ετσι . και εγω θα παω οπου παει αυτος με το tracer με ενα μεταχειρισμενο xt660 των 2κ ?
Και θα το κάνω ακόμη πιο ενδιαφέρον: θα πάς σε πολύ περισσότερα μέρη με μία ΧΤ250 των 125 κιλών. Η με μια ΧΤ225 Serow των 110 κιλών την οποία θα μπορείς να την ελέγξεις και να την σηκώσεις ότι και να συμβεί....