Έχει ενδιαφέρον το "ντοκυμαντέρ" του asianometry. Δεν πραγματεύεται τεχνικές λεπτομέρειες βέβαια αλλά επιχειρηματικές αποφάσεις.enaon έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 18:29ναι αλλά πέρα απο την πλάκα με τις Κινεζιές, δεν ειναι λίγο απίστευτο; Οκ νομίζω ειναι λιγο πιο ακριβη η πορσε στην Κινα απο όσο πρέπει, ας πουμε 200 χιλιαδες η πόρσε και 75 το χιαομι. Πώς γίνεται να ειναι πιο γρήγορο απο την πόρσε στην πράξη, με την πρώτη προσπάθεια;
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49656
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης


Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Για τα ροβερ είπα από τα 80 και πίσω.Ασέβαστος έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 17:52πριν γεννηθουμε λοιπον, οκ, τοτε ναι.
αν και, πλην rr, που επαιζε σε κατηγορια χωρις ανταγωνισμο, οι λοιποι δεν στεκονταν με αξιωσεις απεναντι στον ανταγωνισμο, ειδικα στην αξιοπιστια, ακομη και τοτε.
ενδοξες εποχες ηταν τα σιξτις, και πριν, οταν ηταν πρωτοποροι και ουσιαστικα δεν ειχαν ανταγωνισμο. οταν τους εκανε ανθρωπους ο σερ αλεκ ισιγονης, ο χαλουμης.
Τα άλλα μέχρι τα 00's κράταγαν πολύ γερά.
Ξέχασα άλλη μια που ήταν μια κατηγορία μόνη της, την Aston.
Πιστεύεις πως υπάρχει πραγματικός λάτρης της αυτοκίνησης που να τον νοιάζει τόσο η αξιοπιστία; όχι βέβαια.
Δεν είμαι βέβαιος πως υπάρχει πλέον πραγματικό βρετανικό αυτοκίνητο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
εδω θα τσακωθουμε.
πραγματικη λατρεια στην αυτοκινηση σημαινει επιδοσεις και αξιοπιστια.
μη-πραγματικη ειναι οταν μπαινει στη μεση η ομορφια, το στατους, ο "χαρακτηρας" και λοιπα μη-μετρησιμα στοιχεια.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Συμφωνώ μόνο στο στάτους. Στο θεμα ομορφιάς διαφωνώ οριζόντια, κάθετα, διαγώνια, εντός εκτός και επί ταύτα.
ΣΥΝ ότι ο πραγματικά λάτρης της αυτοκίνησης ξέρει τι χρειάζεται και που. Ψιλοστημπουτσα μας τόσο η αξιοπιστία, όταν κάτι το αγαπας του δίνεις φροντίδα και προδερμ όταν πρέπει και του τα χώνεις όταν πάλι πρέπει, δε το πας καροτσάκι συνέχεια πετώντας του ένα ξεροκομματο και νερό
Πραγματική λατρεία είναι οι επιδόσεις και η ομορφιά.
Τα άλλα είναι για όποιον θέλει ένα αμάξι ταυτόχρονα να το πατάει, να φορτώνει εργαλεία, να πηγαίνει για κυνήγι.
Ε αυτό δεν υπάρχει.
Βάσικα υπάρχει δλδ υπήρχε, το Rs audi και το forester.
Αλλά τα γαμησε και αυτά ο καιρός.
Η ομορφιά για εμένα είναι μετά τις επιδόσεις.
Ρε συ σκέψου. Θα πηδαγες γκόμενά που ήταν μπαζο μόνο και μόνο επειδή έχεις ακούσει ότι γαμιεται καλά;

"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ναι, θα την πηδαγα.Ερμής έγραψε: ↑05 Απρ 2025, 12:47Συμφωνώ μόνο στο στάτους. Στο θεμα ομορφιάς διαφωνώ οριζόντια, κάθετα, διαγώνια, εντός εκτός και επί ταύτα.
ΣΥΝ ότι ο πραγματικά λάτρης της αυτοκίνησης ξέρει τι χρειάζεται και που. Ψιλοστημπουτσα μας τόσο η αξιοπιστία, όταν κάτι το αγαπας του δίνεις φροντίδα και προδερμ όταν πρέπει και του τα χώνεις όταν πάλι πρέπει, δε το πας καροτσάκι συνέχεια πετώντας του ένα ξεροκομματο και νερό
Πραγματική λατρεία είναι οι επιδόσεις και η ομορφιά.
Τα άλλα είναι για όποιον θέλει ένα αμάξι ταυτόχρονα να το πατάει, να φορτώνει εργαλεία, να πηγαίνει για κυνήγι.
Ε αυτό δεν υπάρχει.
Βάσικα υπάρχει δλδ υπήρχε, το Rs audi και το forester.
Αλλά τα γαμησε και αυτά ο καιρός.
Η ομορφιά για εμένα είναι μετά τις επιδόσεις.
Ρε συ σκέψου. Θα πηδαγες γκόμενά που ήταν μπαζο μόνο και μόνο επειδή έχεις ακούσει ότι γαμιεται καλά;

οπως θα οδηγουσα rallycar, f1, monstertruck, drag racer, rock crawler και ολα τα υπολοιπα που απο ομορφια ειναι στο απολυτο μηδεν.
οκ, δεν θα την παντρευομουν, οπως δεν θα αγοραζα ενα απο τα παραπανω για καθημερινη χρηση.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ε να βλέπεις; εγώ ούτε καν θα την κοίταγα 
F1 και τα περισσότερα rally όπως και τα του lemans είναι πανέμορφα.

F1 και τα περισσότερα rally όπως και τα του lemans είναι πανέμορφα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 18885
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Με 500 άλογα διάφορα καλύπτει εύκολα την υστέρηση στις στροφές.enaon έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 18:29ναι αλλά πέρα απο την πλάκα με τις Κινεζιές, δεν ειναι λίγο απίστευτο; Οκ νομίζω ειναι λιγο πιο ακριβη η πορσε στην Κινα απο όσο πρέπει, ας πουμε 200 χιλιαδες η πόρσε και 75 το χιαομι. Πώς γίνεται να ειναι πιο γρήγορο απο την πόρσε στην πράξη, με την πρώτη προσπάθεια;
Εκτός αν είναι τελείως για τον πουτσο στα κρατήματα.
Αν το κινέζικο είχε τα ίδια άλογα με την Πόρσε δε νομίζω ότι θα έγραφε τον ίδιο χρόνο με αυτήν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
μα λεμε οτι ο κιτρινιαρης με 2 χρονια ιστορια, παιζει μπαλα εκει που οι αλλοι εχουν 100.stergiosbik έγραψε: ↑05 Απρ 2025, 14:35Με 500 άλογα διάφορα καλύπτει εύκολα την υστέρηση στις στροφές.enaon έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 18:29ναι αλλά πέρα απο την πλάκα με τις Κινεζιές, δεν ειναι λίγο απίστευτο; Οκ νομίζω ειναι λιγο πιο ακριβη η πορσε στην Κινα απο όσο πρέπει, ας πουμε 200 χιλιαδες η πόρσε και 75 το χιαομι. Πώς γίνεται να ειναι πιο γρήγορο απο την πόρσε στην πράξη, με την πρώτη προσπάθεια;
Εκτός αν είναι τελείως για τον πουτσο στα κρατήματα.
Αν το κινέζικο είχε τα ίδια άλογα με την Πόρσε δε νομίζω ότι θα έγραφε τον ίδιο χρόνο με αυτήν.
δεν ειναι τοσο απλο, εχω 500 παραπανω αρα θα κερδαω.
το να καταληξουν τα αλογα στο δρομο δεν ειναι καθολου απλο. ουτε να διαχειριστει το εξτρα βαρος.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Δημοσιεύσεις: 18885
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Φυσικα και δεν ειναι απλο.Ασέβαστος έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 10:41μα λεμε οτι ο κιτρινιαρης με 2 χρονια ιστορια, παιζει μπαλα εκει που οι αλλοι εχουν 100.stergiosbik έγραψε: ↑05 Απρ 2025, 14:35Με 500 άλογα διάφορα καλύπτει εύκολα την υστέρηση στις στροφές.enaon έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 18:29ναι αλλά πέρα απο την πλάκα με τις Κινεζιές, δεν ειναι λίγο απίστευτο; Οκ νομίζω ειναι λιγο πιο ακριβη η πορσε στην Κινα απο όσο πρέπει, ας πουμε 200 χιλιαδες η πόρσε και 75 το χιαομι. Πώς γίνεται να ειναι πιο γρήγορο απο την πόρσε στην πράξη, με την πρώτη προσπάθεια;
Εκτός αν είναι τελείως για τον πουτσο στα κρατήματα.
Αν το κινέζικο είχε τα ίδια άλογα με την Πόρσε δε νομίζω ότι θα έγραφε τον ίδιο χρόνο με αυτήν.
δεν ειναι τοσο απλο, εχω 500 παραπανω αρα θα κερδαω.
το να καταληξουν τα αλογα στο δρομο δεν ειναι καθολου απλο. ουτε να διαχειριστει το εξτρα βαρος.
Εξτρα βαρος δεν εχει γιατι και η Ταΐκαν ειναι ηλεκτρικη.
Οποτε ειναι λογικο οτι κερδιζει η Ταΐκαν στις στροφες,να το χανει στην παραμικρη ευθεια με 500 αλογα λιγοτερα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ναι, μαλακια ειπα, δεν ειδα οτι λεγαμε για την ταικαν.stergiosbik έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 10:44Φυσικα και δεν ειναι απλο.Ασέβαστος έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 10:41μα λεμε οτι ο κιτρινιαρης με 2 χρονια ιστορια, παιζει μπαλα εκει που οι αλλοι εχουν 100.stergiosbik έγραψε: ↑05 Απρ 2025, 14:35
Με 500 άλογα διάφορα καλύπτει εύκολα την υστέρηση στις στροφές.
Εκτός αν είναι τελείως για τον πουτσο στα κρατήματα.
Αν το κινέζικο είχε τα ίδια άλογα με την Πόρσε δε νομίζω ότι θα έγραφε τον ίδιο χρόνο με αυτήν.
δεν ειναι τοσο απλο, εχω 500 παραπανω αρα θα κερδαω.
το να καταληξουν τα αλογα στο δρομο δεν ειναι καθολου απλο. ουτε να διαχειριστει το εξτρα βαρος.
Εξτρα βαρος δεν εχει γιατι και η Ταΐκαν ειναι ηλεκτρικη.
Οποτε ειναι λογικο οτι κερδιζει η Ταΐκαν στις στροφες,να το χανει στην παραμικρη ευθεια με 500 αλογα λιγοτερα.

αναμενομενο να στριβει καλυτερα η πορσε, οπως ειπα, εχει ιστορια, τεχνογνωσια.
αλλα οχι τοσο ωστε να μην χασει. επισης δεν την εμποδιζει κανεις να βγαλει 500 αλογα παραπανω, μαζι με τα απαραιτητα ωστε αυτα να καταληξουν στον δρομο.
αυτο που μενει να δουμε, ειναι αν ο κινεζος θα σκορπαει μακροπροθεσμα.

To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Δημοσιεύσεις: 18885
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Για την μακροπροθεσμη αξιοπιστια εχω πολλες αμφιβολιες.Ασέβαστος έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 10:50ναι, μαλακια ειπα, δεν ειδα οτι λεγαμε για την ταικαν.stergiosbik έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 10:44Φυσικα και δεν ειναι απλο.
Εξτρα βαρος δεν εχει γιατι και η Ταΐκαν ειναι ηλεκτρικη.
Οποτε ειναι λογικο οτι κερδιζει η Ταΐκαν στις στροφες,να το χανει στην παραμικρη ευθεια με 500 αλογα λιγοτερα.
αναμενομενο να στριβει καλυτερα η πορσε, οπως ειπα, εχει ιστορια, τεχνογνωσια.
αλλα οχι τοσο ωστε να μην χασει. επισης δεν την εμποδιζει κανεις να βγαλει 500 αλογα παραπανω, μαζι με τα απαραιτητα ωστε αυτα να καταληξουν στον δρομο.
αυτο που μενει να δουμε, ειναι αν ο κινεζος θα σκορπαει μακροπροθεσμα.
Απο την αλλη βεβαια,εχω πει πολλες φορες την αποψη μου για την Πορσε και τις υπερκοστολογημενες τιμες της.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49656
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
James Wood 武杰士
@commiepommie
Chinese automaker BYD has just stunned the world with a breakthrough that could redefine electric vehicles forever.
Their new Han L sedan can recharge 400km (249 miles) of range in just 5 minutes, basically the same time it takes to fill up a petrol car. Game. Changed.
Analysts are calling it "elevating the game to another dimension," and predicting a new wave of EV model rollouts. With over 4,000 ultra-fast charging stations planned across China, BYD isn't just competing, it's leading. As China pushes clean energy, EV sales are booming, growing 40% year-on-year, fuelled by smart subsidies and massive infrastructure investments. Meanwhile, BYD’s innovation tackles one of the biggest hurdles to EV adoption: slow charging. This isn’t just a win for China, it's a giant leap for the global shift away from gas-guzzlers. Get ready: the future of driving is arriving faster than anyone expected.
@commiepommie


Analysts are calling it "elevating the game to another dimension," and predicting a new wave of EV model rollouts. With over 4,000 ultra-fast charging stations planned across China, BYD isn't just competing, it's leading. As China pushes clean energy, EV sales are booming, growing 40% year-on-year, fuelled by smart subsidies and massive infrastructure investments. Meanwhile, BYD’s innovation tackles one of the biggest hurdles to EV adoption: slow charging. This isn’t just a win for China, it's a giant leap for the global shift away from gas-guzzlers. Get ready: the future of driving is arriving faster than anyone expected.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 190 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
05 Μαρ 2025, 19:58
-
- 2 Απαντήσεις
- 379 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
15 Μαρ 2025, 01:07
-
-
Νέα δημοσίευση Απάτη με το ΟΠΕΚΕΠΕ: Στο τάκο ο Βοθρίδης.
από Kauldron » 05 Μαρ 2025, 22:58 » σε Εσωτερική Πολιτική - 12 Απαντήσεις
- 417 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
07 Μαρ 2025, 17:52
-
-
-
Νέα δημοσίευση Η ανώτατη απάτη του κατώτατου μισθού
από Unique » 28 Μαρ 2025, 13:10 » σε Εσωτερική Πολιτική - 35 Απαντήσεις
- 407 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης
28 Μαρ 2025, 15:21
-