Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
Δικύλινδρο adventure 500ρι 46 αλογα ψεκασμο , ρυθμιζομενο abs led και full εξτρα μπινελίκια με τιμη κατω απο 6 χηνες οι κινεζοι ( 5.895 )
ψεκασμος BOSCH αναρτησεις kyaba και φρενα nissin
Γουστάρω φουλ μπλιμπλικια αλλα 180 κιλά άδειο κ 46 άλογα (κ αν); θα είναι χειρότερο κ απο το 20ετιας gs μου στο δρόμο, κ με χειρότερα φρένα κ αναρτήσεις. Παρ ολα αυτα χαιρετίζω κάθε προσπάθεια να ζωντανέψει η μεσαία ον οφ κατηγορία. Ωραίο το μουλτι κ το 1250 gs αλλα ποιος έχει σήμερα 20+ χιλιαρικα για μια μηχανη;
Δικύλινδρο adventure 500ρι 46 αλογα ψεκασμο , ρυθμιζομενο abs led και full εξτρα μπινελίκια με τιμη κατω απο 6 χηνες οι κινεζοι ( 5.895 )
ψεκασμος BOSCH αναρτησεις kyaba και φρενα nissin
Γουστάρω φουλ μπλιμπλικια αλλα 180 κιλά άδειο κ 46 άλογα (κ αν); θα είναι χειρότερο κ απο το 20ετιας gs μου στο δρόμο, κ με χειρότερα φρένα κ αναρτήσεις. Παρ ολα αυτα χαιρετίζω κάθε προσπάθεια να ζωντανέψει η μεσαία ον οφ κατηγορία. Ωραίο το μουλτι κ το 1250 gs αλλα ποιος έχει σήμερα 20+ χιλιαρικα για μια μηχανη;
Το εικοσαετιας gs δεν παυει να ειναι 20ετιας gs ( bmw ) , απ την αλλη το κινεζο εχει nissin φρενα abs αναρτησεις kyb δε νομιζω ναναι τοσο ασχημο . Στην τελικη ενα test drive δεν εβλαψε κανεναν .