Σελίδα 7 από 8

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2022, 22:45
από Ερμής
talaipwros έγραψε:
14 Μαρ 2022, 21:40
λοιπον, το προβλημα που αντιμετωπισε ο αγαπητος ερμης εχει σχεδον αποκλειστικα να κανει με την ταχυτητα που πηγαινε

Στο UK το οριο ειναι 70 μιλια οποτε σε αυτη την ταχυτητα πραγματι τα εχει τα 270 χιλιομετρα αρκετα ανετα το Leaf ( θεωρητικα και εφοσον δεν εχει μεινει στο δρομο, και το VW )
η καταναλωση ανεβαινει Παρα πολυ σε μεγαλυτερες ταχυτητες
Το πρόβλημα δεν ήταν τόσο οι ταχύτητες όσο οι ανηφορες. Πάντως στα πίσω πήγαινα αποκλειστικά με τα όρια του κ.ο.κ και πάλι μαπα το καρπούζι.
Πρόσφατα έμαθα πως γνωστός που πήγε με τον κουμπάρο του Αθήνα-Θεσσαλονικη έκανε κοντά στο δεκάωρο με το Model3

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2022, 00:27
από EKPLIKTIKOS
Ερμής έγραψε:
14 Μαρ 2022, 22:45

Πρόσφατα έμαθα πως γνωστός που πήγε με τον κουμπάρο του Αθήνα-Θεσσαλονικη έκανε κοντά στο δεκάωρο με το Model3
Είναι κρίμα γιατί γκαζακι έχουν, διακοσαριζουν για πλάκα. Μαλλον γι αυτο δεν εχω πετυχει κανενα να με περναει στην εθνικη.

Αλλά τελικά δε φτουρανε πουθενά. Μεγάλα είναι άρα στην πόλη δε βολεύουν. Ταξίδι σαν άνθρωπος δεν κάνεις γιατί θέλει στάσεις. Fun to drive (με την παραδοσιακή έννοια) δεν είναι (βέβαια πάνε γαμιωντας). Και για την αξιοπιστία κ το after sales τους δεν έχω διαβάσει κ τα καλύτερα. Θα ήθελα όμως να οδηγήσω ένα για να έχω δικιά μου άποψη

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2022, 00:33
από sharp
Όσο δεν πάνε σε αυτό θα ταλαιπωριόμαστε

https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_vehicle

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2022, 08:43
από Ασέβαστος
talaipwros έγραψε:
14 Μαρ 2022, 21:40
λοιπον, το προβλημα που αντιμετωπισε ο αγαπητος ερμης εχει σχεδον αποκλειστικα να κανει με την ταχυτητα που πηγαινε

Στο UK το οριο ειναι 70 μιλια οποτε σε αυτη την ταχυτητα πραγματι τα εχει τα 270 χιλιομετρα αρκετα ανετα το Leaf ( θεωρητικα και εφοσον δεν εχει μεινει στο δρομο, και το VW )
η καταναλωση ανεβαινει Παρα πολυ σε μεγαλυτερες ταχυτητες
θεωρω οτι προβλημα ειναι και η "προβλεψη" που δινει στην οθονη, και κατα ποσο αυτη ειναι αληθινη.

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2022, 09:42
από Ερμής
EKPLIKTIKOS έγραψε:
15 Μαρ 2022, 00:27
Ερμής έγραψε:
14 Μαρ 2022, 22:45

Πρόσφατα έμαθα πως γνωστός που πήγε με τον κουμπάρο του Αθήνα-Θεσσαλονικη έκανε κοντά στο δεκάωρο με το Model3
Είναι κρίμα γιατί γκαζακι έχουν, διακοσαριζουν για πλάκα. Μαλλον γι αυτο δεν εχω πετυχει κανενα να με περναει στην εθνικη.

Αλλά τελικά δε φτουρανε πουθενά. Μεγάλα είναι άρα στην πόλη δε βολεύουν. Ταξίδι σαν άνθρωπος δεν κάνεις γιατί θέλει στάσεις. Fun to drive (με την παραδοσιακή έννοια) δεν είναι (βέβαια πάνε γαμιωντας). Και για την αξιοπιστία κ το after sales τους δεν έχω διαβάσει κ τα καλύτερα. Θα ήθελα όμως να οδηγήσω ένα για να έχω δικιά μου άποψη
Το τέσλα δεν ειναι αυτοκίνητο πόλης λόγω μεγέθους, είπαμε τα ηλεκτρικά με την τωρινή τους μορφή και με τα ελ δεδομένα είναι αποκλειστικά αυτοκίνητα πόλης. Άνετα αμάξια είναι, δε τους φαίνεται το βάρος τους, ροπή έχουν φουλ αλλά τι να το κάνεις όταν για ένα ταξίδι 300χλμ, το χιουντάι άξεντ 25ετίας θα φτάσει και πιο γρήγορα και θα κοστίσει και περίπου το ίδιο στην καλύτερη.
Ασέβαστος έγραψε:
15 Μαρ 2022, 08:43
talaipwros έγραψε:
14 Μαρ 2022, 21:40
λοιπον, το προβλημα που αντιμετωπισε ο αγαπητος ερμης εχει σχεδον αποκλειστικα να κανει με την ταχυτητα που πηγαινε

Στο UK το οριο ειναι 70 μιλια οποτε σε αυτη την ταχυτητα πραγματι τα εχει τα 270 χιλιομετρα αρκετα ανετα το Leaf ( θεωρητικα και εφοσον δεν εχει μεινει στο δρομο, και το VW )
η καταναλωση ανεβαινει Παρα πολυ σε μεγαλυτερες ταχυτητες
θεωρω οτι προβλημα ειναι και η "προβλεψη" που δινει στην οθονη, και κατα ποσο αυτη ειναι αληθινη.
Αληθινή είναι αλλά στιγμιαία αληθινή, το πρόβλημα ξαναλέω είναι οι ανηφόρες και όχι τόσο οι ταχύτητες, εκεί ξεσκίζεται
sharp έγραψε:
15 Μαρ 2022, 00:33
Όσο δεν πάνε σε αυτό θα ταλαιπωριόμαστε

https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_vehicle
το θέμα δεν ειναι να πάμε σε αυτό, το θέμα είναι να υπάρχουν πολλοι σταθμοί ανεφοδιασμού.

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2022, 10:38
από Μπαρμπα-Γιώργος
Υπάρχουν και προβλήματα με τους φορτιστές και ταχυφορτιστές που δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα στη χώρα μας. Π.χ. το πρόβλημα του κορεσμού στους σταθμούς φόρτισης. Δηλαδή οκ, να περιμένω 45 λεπτά να φορτίσει το δικό μου το όχημα. Αν όμως υπάρχει ουρά, θα πρέπει να περιμένω και τα 45 λεπτά του καθενός που βρίσκεται μπροστά μου. Στο εξωτερικό που είναι πιο διαδεδομένη η χρήση ηλεκτροκίνητων, αυτό το πρόβλημα έχει ήδη εμφανιστεί και η λύση του να φτιαχτούν περισσότεροι σταθμοί φόρτισης δεν είναι πάντα εφικτή (και δεν ξέρω αν λύνει όντως το πρόβλημα). Επίσης, δεν έχει λυθεί το πρόβλημα με την οικιακή φόρτιση στο πυκνό αστικό περιβάλλον. Δηλαδή αν μένω στο Παγκράτι, θα πετάξω μπαλαντέζα από τον τέταρτο για να φορτίσω το όχημα (αν είμαι τυχερός και παρκάρω ακριβώς από κάτω); Η μετάβαση απευθείας στην ηλεκτροκίνηση είναι μια ηλιθιότητα και μισή και επιτρέψτε μου να πιστεύω πως γίνεται με κακές προθέσεις*. Το φυσιολογικό είναι να γίνει μια ομαλή μετάβαση σε υβριδικές τεχνολογίες (έτσι ώστε εντός αστικού περιβάλλοντος να χρησιμοποιείται ηλεκτροκίνηση και εκτός οι θερμικοί κινητήρες) εώς ότου η τεχνολογία των μπαταριών βελτιωθεί.

*Νομίζω πως με την τέταρτη βιομηχανική επανάσταση και το shared economy γενικά, θα υπάρξει προσπάθεια ελάττωσης της ιδιοκτησίας αυτοκινήτου (της ιδιοκτησίας γενικά, αλλά αυτο είναι άλλη κουβέντα). Ήδη το ακούς δεξιά και αριστερά, πως "γιατί να έχεις δικό σου αυτοκίνητο αν δεν το χρησιμοποιείς όλο το χρόνο; νοίκιασε μόνο για τις φορές που το χρειάζεσαι".

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2022, 10:56
από EKPLIKTIKOS
Ασέβαστος έγραψε:
15 Μαρ 2022, 08:43

θεωρω οτι προβλημα ειναι και η "προβλεψη" που δινει στην οθονη, και κατα ποσο αυτη ειναι αληθινη.
Αυτό δεν είναι πρόβλημα των ηλεκτρικών. Και στα ΜΕΚ το ίδιο είναι. Προφανώς το trip δεν ελέγχει τις συνθήκες που θα βρεις μπροστά σου. Άμα έχεις στιγμιαια κατανάλωση βλέπεις στις ανηφόρες 20λτ/100, στις κατηφορικες διαδρομές 2λτ/100. Αντίστοιχα αλλάζουν και οι ενδείξεις αυτονομίας.

Αληθινή είναι. Εκείνη τη στιγμή.

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2022, 11:14
από Kauldron
Εναλλακτικά μπορείτε να έχετε μαζί σας μια δεύτερη μπαταρία.
Η Γκρέτα Καρτούνμπεργκ εγκρίνει.

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2022, 11:41
από sharp
Ερμής έγραψε:
15 Μαρ 2022, 09:42
sharp έγραψε:
15 Μαρ 2022, 00:33
Όσο δεν πάνε σε αυτό θα ταλαιπωριόμαστε

https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_vehicle
το θέμα δεν ειναι να πάμε σε αυτό, το θέμα είναι να υπάρχουν πολλοι σταθμοί ανεφοδιασμού.
Αυτό εννοείται, αλλά η μπαταρία είναι πολύ βαριά, εντελώς αντιοικολογική και χρειάζεσαι ώρες για να φορτίσεις. Το τελευταίο είναι μεγάλη ταλαιπωρία. Ενώ με υδρογόνο σε 5 λεπτά είσαι έτοιμος.

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2022, 19:42
από OANNHSEA
Ερμής έγραψε:
15 Μαρ 2022, 09:42
Το τέσλα δεν ειναι αυτοκίνητο πόλης λόγω μεγέθους, είπαμε τα ηλεκτρικά με την τωρινή τους μορφή και με τα ελ δεδομένα είναι αποκλειστικά αυτοκίνητα πόλης. Άνετα αμάξια είναι, δε τους φαίνεται το βάρος τους, ροπή έχουν φουλ αλλά τι να το κάνεις όταν για ένα ταξίδι 300χλμ, το χιουντάι άξεντ 25ετίας θα φτάσει και πιο γρήγορα και θα κοστίσει και περίπου το ίδιο στην καλύτερη.
Εδώ κάνεις ένα μεγάλο λάθος!!!
Τα tesla δεν σχεδιάστηκαν για την ευρωπαϊκή αγορά - σχεδιάστηκαν για την αγορά των ΗΠΑ!!!
Και εκεί τα tesla θεωρούνται αυτοκίνητα πόλης!!!
Χώρια βέβαια που οι Αμερικάνοι δεν πιάνουν 160Km/h στις λεωφόρους τους, αλλά το πολύ 100 με 110!!!

Επίσης έχει υπολογίσει λάθος την βενζίνη. Δεν γίνεται εγώ να καίω περίπου 25 λίτρα πήγαινε έλα με 110Km/h για την διαδρομή που είπες και εσύ να καις τόσο λίγο!!!

.

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2022, 10:16
από Ερμής
OANNHSEA έγραψε:
15 Μαρ 2022, 19:42
Ερμής έγραψε:
15 Μαρ 2022, 09:42
Το τέσλα δεν ειναι αυτοκίνητο πόλης λόγω μεγέθους, είπαμε τα ηλεκτρικά με την τωρινή τους μορφή και με τα ελ δεδομένα είναι αποκλειστικά αυτοκίνητα πόλης. Άνετα αμάξια είναι, δε τους φαίνεται το βάρος τους, ροπή έχουν φουλ αλλά τι να το κάνεις όταν για ένα ταξίδι 300χλμ, το χιουντάι άξεντ 25ετίας θα φτάσει και πιο γρήγορα και θα κοστίσει και περίπου το ίδιο στην καλύτερη.
Εδώ κάνεις ένα μεγάλο λάθος!!!
Τα tesla δεν σχεδιάστηκαν για την ευρωπαϊκή αγορά - σχεδιάστηκαν για την αγορά των ΗΠΑ!!!
Και εκεί τα tesla θεωρούνται αυτοκίνητα πόλης!!!
Χώρια βέβαια που οι Αμερικάνοι δεν πιάνουν 160Km/h στις λεωφόρους τους, αλλά το πολύ 100 με 110!!!

Επίσης έχει υπολογίσει λάθος την βενζίνη. Δεν γίνεται εγώ να καίω περίπου 25 λίτρα πήγαινε έλα με 110Km/h για την διαδρομή που είπες και εσύ να καις τόσο λίγο!!!

.
Εσυ δε διάβασες σωστά, η κατανάλωση που είπα δεν αφορούσε το πήγαινε ελα αλλά τη μια διαδρομή.
Με το δίλιτρο σιτροέν έκαιγα (με 1,5€ βενζίνη) περίπου στα 35€ για 300χλμ και για τα ίδια χιλιόμετρα με το ηλεκτρικό ΄"έκαψα" 30€ ρεύμα.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα αυτη τη στιγμή δε συμφέρει ή συμφέρει μόνο για διαδρομές εντός ακτίνας 20χλμ με την προϋπόθεση πως εκεί που σταθμεύεις υπάρχει πρίζα.

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2022, 15:47
από Ερμής
Πήγα χθες σε έναν ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων για να μου φτιάξει μια ανθυποβλαβη.
Πιάσαμε κουβέντα σχετικά με τα ηλεκτρικά και κατά πόσο μπορεί ένας καλός ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων να αναλάβει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αν υπάρξει βλάβη. Μου είπε πως το πρόγραμμα που διαβάζει τον εγκέφαλο για τα ηλεκτρικά το δίνουν μόνο στη επίσημη αντιπροσωπεία με αποτέλεσμα να μη μπορούν να κάνουν τίποτα. Κοινώς χαλάει ένα πυκνωτακι των 10 ευρώ και η αντιπροσωπεία μπορεί να ζητήσει όσο και ότι θέλει. Ούτε λάμπα δε μπορούν να αλλάξουν γιατί όλα συνδέονται με τον εγκέφαλο.

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2022, 17:08
από sys3x
Απολλόδωρος Βρυξελλιώτης έγραψε:
09 Μαρ 2022, 10:14
μόνο σε εμένα φαίνεται σκανδαλώδες ότι πρέπει να πληρώνεις τόσα κερατιάτικα στους ταχυφορτιστές του δικτύου για μια τεχνολογία που προάγεται στο όριο της επιβολής και με τόσο υψηλό κόστος κτήσης οχήματος;

κανονικά δεν πρέπει να διευκολύνονται οι early adopters με δωρεάν φορτίσεις;
Και αυτο ακριβώς γίνεται... στις ΕΠΑ.

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2022, 17:43
από Citroenakias
panos291 έγραψε:
06 Μαρ 2022, 11:32
Ενα θεμα ειναι και οι χρονοι φορτισης. Για μενα μεχρι να φτασουν στο σημειο που θα φορτιζουν 0-100 σε 10 λεπτα, δεν αξίζει τον κοπο.
Εγώ εκπτώσεις στην άνεση μου δεν κάνω. Για να πάρω ηλεκτρικό θέλω πλήρη φόρτιση σε ένα λεπτό με αυτονομία 900 χλμ. και φορτιστές μπόλικους όσα είναι τώρα τα βενζινάδικα

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2022, 17:49
από Green Dragon
sharp έγραψε:
15 Μαρ 2022, 00:33
Όσο δεν πάνε σε αυτό θα ταλαιπωριόμαστε

https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_vehicle
Το λέω εδώ και χρόνια, το υδρογόνο, αν μπορέσουν να ξεπεραστούν κάποια τεχνικά ζητήματα (πολλά από τα οποία τα έχουμε ήδη αφήσει πίσω) είναι το τέλειο καύσιμο, εάν και εφόσον παράγεται με ηλεκτρόλυση του νερού. Έχει ΜΗΔΕΝ ρύπους αφού η καύση του απλώς αναγεννά το νερό που διασπάστηκε!

Το κόστος της ηλεκτρόλυσης μειώθηκε κατά 50%(!!!!) μέσα στα τελευταία 5 χρόνια και αναμένεται να μειωθεί άλλο 50% μέσα στα επόμενα 5 (μην αρχίσετε τις φίφες περί 50 + 50 = 100 :lol: ). Πέρισυ είδα και για πρώτη φορά διαφήμιση αυτοκινητοβιομηχανίας (TOYOTA) στην τηλεόραση.