Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
Ειδήμονες, αποφανθείτε. Τζιτζί, ολοκαίνουργιο, μην το πατήσω στα ίσια του και κάνω παπαριά.
Audi A1 Sportback. (Γουστάρω πολύ, κρατήστε με)
Re: Θέλουν τα καινούρια αυτοκίνητα στρώσιμο;
Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2019, 15:23
από Βινόσαυρος
το στρωσιμο είναι μύθος
Re: Θέλουν τα καινούρια αυτοκίνητα στρώσιμο;
Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2019, 15:33
από Al Bundy
Όχι.
Το στρώσιμο είναι μετά από ρεκτιφιέ κινητήρα,όχι για καινούρια.
Re: Θέλουν τα καινούρια αυτοκίνητα στρώσιμο;
Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2019, 15:35
από Αγις
Ολα θελουν στρωσιμο.
Re: Θέλουν τα καινούρια αυτοκίνητα στρώσιμο;
Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2019, 15:44
από elchav
Στρώσιμο;
Εξαρτάται πως το εννοείς.
Όταν πρωτοπήρα το Renault, θεώρησα πως δεν θέλει μιας και είναι καινούριο αλλά το βιβλιαράκι του κατασκευαστή έγραφε πως το αμάξι δεν πρέπει να πάει με πάνω από 4000 στροφές και 130 χαω μέχρι τα πρώτα 3.000 χλμ.
Οπότε τσέκαρε το βιβλιαράκι.
Αν δεν γράφει κάτι σχετικό, ψάξε στο ίντερνετ.
Άσε το τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία ως λύση έσχατης ανάγκης, γιατί συνήθως οι τύποι εκεί, είναι τελείως άσχετοι.
Re: Θέλουν τα καινούρια αυτοκίνητα στρώσιμο;
Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2019, 15:50
από urbilum
στρώσιμο ή όχι εξαρτάται από τις μέγιστες στροφές ανά λεπτό του κινητήρα, αν φτάνουν μέχρι 5000 σαλ. δεν θέλει στρώσιμο, αν είναι πολύστροφο μάλλον θέλει, πάντως οι εταιρείες νομίζω κάνουν ένα δούλεμα πριν το δώσουν
αυτό που θέλει σίγουρα είναι μετά το στρώσιμο να το ανοίξεις στο τέρμα (σε αυτοκινητόδρομο για ασφάλεια) για να ζεσταθούν και να σφίξουν τα μέταλλα
στρώσιμο ή όχι εξαρτάται από τις μέγιστες στροφές ανά λεπτό του κινητήρα, αν φτάνουν μέχρι 5000 σαλ. δεν θέλει στρώσιμο, αν είναι πολύστροφο μάλλον θέλει, πάντως οι εταιρείες νομίζω κάνουν ένα δούλεμα πριν το δώσουν
αυτό που θέλει σίγουρα είναι μετά το στρώσιμο να το ανοίξεις στο τέρμα (σε αυτοκινητόδρομο για ασφάλεια) για να ζεσταθούν και να σφίξουν τα μέταλλα
πως ακριβως "σφιγγουν" τα μεταλλα;
στρωσιμο ειναι το ελαφρυ δουλεμα του κυλινδροπιστονου, μεχρι να εξομαλυνθούν οποιες απειροελαχιστες αγριαδες εχουν τα μεταλλα στην επιφανεια τους.
ηταν αρκετα σημαντικο το 70, αντε και το 80, αλλα σημερα οι τεχνικες κατεργασιας του μεταλλου, nicasil κλπ, το εχουν κανει ουσιαστικα αχρηστο. το να το πας στα κοκκινα απο την πρωτη μερα δεν κακο για τον κινητηρα, αλλα πιθανον να ειναι καλυτερα για τον οδηγο, να "μαθει" σταδιακα το αυτοκινητο του και τα ορια του.
στρωσιμο ειναι το ελαφρυ δουλεμα του κυλινδροπιστονου, μεχρι να εξομαλυνθούν οποιες απειροελαχιστες αγριαδες εχουν τα μεταλλα στην επιφανεια τους.
ηταν αρκετα σημαντικο το 70, αντε και το 80, αλλα σημερα οι τεχνικες κατεργασιας του μεταλλου, nicasil κλπ, το εχουν κανει ουσιαστικα αχρηστο. το να το πας στα κοκκινα απο την πρωτη μερα δεν κακο για τον κινητηρα, αλλα πιθανον να ειναι καλυτερα για τον οδηγο, να "μαθει" σταδιακα το αυτοκινητο του και τα ορια του.
Αυτό ακριβώς είναι ο σοβαρότερος λόγος να μην "ζορίσουμε" καινούργιο αμάξι.
Το εφάρμοζα πάντα.
Re: Θέλουν τα καινούρια αυτοκίνητα στρώσιμο;
Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2019, 19:54
από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
Ωραιο timing. Πως λεγεται το "στρωσιμο" στ'αγγλικα ρε παιδια?
Re: Θέλουν τα καινούρια αυτοκίνητα στρώσιμο;
Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2019, 20:03
από Νon4me
Ολα τα μοτερια εχουν δουλεψει - δυναμομετρηθει (quality test ) απο το εργοστασιο προτου βγουν , καλα ειναι ομως μεχρι την πρωτη αλλαγη λαδιου που ειναι η πιο γρηγορη να μη του φερθεις σαν ινδιανος .