Citroen C4
Re: Citroen C4
Μάγκες οδήγησα σήμερα ένα ZX 25ετιας.
Το συγκεκριμένο στην εποχή του πρέπει να ήταν πολύ μπροστά.
Τρένο ακόμη και σήμερα. Δεν έφευγε με τίποτα.
Το συγκεκριμένο στην εποχή του πρέπει να ήταν πολύ μπροστά.
Τρένο ακόμη και σήμερα. Δεν έφευγε με τίποτα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 17014
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Citroen C4
Βρε σου λέω το πήρα για λίγη ώρα σαν αντικατάσταση για το σέρβις του c4. Δε πίστευα ότι αυτό το αμάξι ήταν 25ετιας.
Χοντα crx έχεις οδηγήσει ποτε;
Χοντα crx έχεις οδηγήσει ποτε;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 17014
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Citroen C4
Είπα για το crx Επειδή είναι παρόμοιας ηλικίας, θεωρείται σπορ και μ'άρεσε πολύ όταν ήμουν έφηβος και το έβλεπα. Σε κάθε στροφή θες και ένα άγιο δίπλα σου
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Citroen C4
Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, τύπε.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2018, 12:41Tα καινουργια αυτοκινητα πασχουν στα ηλεκτρονικα τους.
Γενικα ο κανονας λεει "Οσο πιο πολυπλοκο,τοσο πιο ευαισθητο".
Τότε που οι λαμαρίνες ήταν χοντρές και έφτιαχνες μπράτσα για να ανεβάσεις το παράθυρο.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
-
- Δημοσιεύσεις: 17014
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Citroen C4
Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
-
- Δημοσιεύσεις: 17014
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Citroen C4
Ανοιξες το καλαθι με τις μπουρδες;Feindflug έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:45Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, τύπε.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2018, 12:41Tα καινουργια αυτοκινητα πασχουν στα ηλεκτρονικα τους.
Γενικα ο κανονας λεει "Οσο πιο πολυπλοκο,τοσο πιο ευαισθητο".
Τότε που οι λαμαρίνες ήταν χοντρές και έφτιαχνες μπράτσα για να ανεβάσεις το παράθυρο.
Re: Citroen C4
Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.stergiosbik έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:48Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Citroen C4
Ε όχι και εύκολο το να βγάλεις άλογα, τύπε. Οι Ευρωπαίοι όταν είδαν και απόειδαν, άρχισαν να τουρμπίζουν τα μοντέλα τους, ενώ οι Αμερικανοί μια ζωή φτιάχναν υπερογκώδεις, αλλά ψόφιους κινητήρες.Ερμής έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:55Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.stergiosbik έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:48Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Οι γιαπωνέζικοι κινητήρες έχουν γράψει ιστορία και ιδίως το V-tec είναι σταθμός σε αυτήν!
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Citroen C4
Ναι, τύπε και βρήκα μέσα την άρνηση της τεχνολογίας.stergiosbik έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:49Ανοιξες το καλαθι με τις μπουρδες;Feindflug έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:45Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, τύπε.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2018, 12:41Tα καινουργια αυτοκινητα πασχουν στα ηλεκτρονικα τους.
Γενικα ο κανονας λεει "Οσο πιο πολυπλοκο,τοσο πιο ευαισθητο".
Τότε που οι λαμαρίνες ήταν χοντρές και έφτιαχνες μπράτσα για να ανεβάσεις το παράθυρο.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Citroen C4
Σε σχέση με το στήσιμο είναι πολύ πιο εύκολο. Χωρίς βέβαια να μειώνω το vtec ή το vvti που όντως ήταν επανάστασηFeindflug έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 14:05Ε όχι και εύκολο το να βγάλεις άλογα, τύπε. Οι Ευρωπαίοι όταν είδαν και απόειδαν, άρχισαν να τουρμπίζουν τα μοντέλα τους, ενώ οι Αμερικανοί μια ζωή φτιάχναν υπερογκώδεις, αλλά ψόφιους κινητήρες.Ερμής έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:55Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.stergiosbik έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:48
Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Οι γιαπωνέζικοι κινητήρες έχουν γράψει ιστορία και ιδίως το V-tec είναι σταθμός σε αυτήν!
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 17014
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Citroen C4
Δεν ηταν τελειως χαρος το CRX.Οποιος ειχε λιγο μυαλο στο κεφαλι του και πηγαινε στα 7-8/10 του αυτοκινητου ηταν ολα οκ.Μετα βεβαια αρχιζαν τα ζορια αλλα ηδη και στα 7-8/10 πηγαινε αρκετα γρηγορα λογω κινητηρα.Ερμής έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:55Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.stergiosbik έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:48Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Aυτο που θυμαμαι οτι λεγανε πως ειναι εντελως για τον πουτσο και ακρως επικινδυνο ηταν το ROVER 620ti.
Πεζοδρομιοκυνηγο το αποκαλουσανε!
Re: Citroen C4
Ποιο 7,8; ούτε για αστείο. Άνθρωποι που είχαν χέρια και δε μπορούσαν να το κρατήσουν, αρκετοί είχαν οικόπεδα.
Γρήγορα πήγαινε όπου δεν έπαιζαν στροφές. Εκει Ναι.
Δε το έχω οδηγήσει ποτε το 620 αλλά το γαμημένο ήταν και πανέμορφο και πολύ γρήγορο.
Γρήγορα πήγαινε όπου δεν έπαιζαν στροφές. Εκει Ναι.
Δε το έχω οδηγήσει ποτε το 620 αλλά το γαμημένο ήταν και πανέμορφο και πολύ γρήγορο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 17014
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Citroen C4
Σημερα;Feindflug έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 14:05Ε όχι και εύκολο το να βγάλεις άλογα, τύπε. Οι Ευρωπαίοι όταν είδαν και απόειδαν, άρχισαν να τουρμπίζουν τα μοντέλα τους, ενώ οι Αμερικανοί μια ζωή φτιάχναν υπερογκώδεις, αλλά ψόφιους κινητήρες.Ερμής έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:55Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.stergiosbik έγραψε: ↑23 Μάιος 2020, 13:48
Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Οι γιαπωνέζικοι κινητήρες έχουν γράψει ιστορία και ιδίως το V-tec είναι σταθμός σε αυτήν!
Πιο ευκολα και απο τα στραγαλια βγαινουν τα αλογα.
Παλια ηταν αλλη ιστορια.Λιγοι κατασκευαστες κατειχαν την τεχνογνωσια να βγαζουν αξιοπιστα αλογα απο τουρμπινες και οι Γιαπωνεζοι οι μοναδικοι που βγαζανε αλογα απο ατμοσφαιρα.