Σελίδα 4 από 6

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2020, 23:16
από Ερμής
Μάγκες οδήγησα σήμερα ένα ZX 25ετιας.
Το συγκεκριμένο στην εποχή του πρέπει να ήταν πολύ μπροστά.
Τρένο ακόμη και σήμερα. Δεν έφευγε με τίποτα.

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 13:03
από stergiosbik
Ερμής έγραψε:
22 Μάιος 2020, 23:16
Μάγκες οδήγησα σήμερα ένα ZX 25ετιας.
Το συγκεκριμένο στην εποχή του πρέπει να ήταν πολύ μπροστά.
Τρένο ακόμη και σήμερα. Δεν έφευγε με τίποτα.
:smt023
Αυτό και το 306.
Ήταν αλλού αυτά τα αυτοκίνητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 13:20
από Ερμής
Βρε σου λέω το πήρα για λίγη ώρα σαν αντικατάσταση για το σέρβις του c4. Δε πίστευα ότι αυτό το αμάξι ήταν 25ετιας.
Χοντα crx έχεις οδηγήσει ποτε;

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 13:33
από stergiosbik
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:20
Βρε σου λέω το πήρα για λίγη ώρα σαν αντικατάσταση για το σέρβις του c4. Δε πίστευα ότι αυτό το αμάξι ήταν 25ετιας.
Χοντα crx έχεις οδηγήσει ποτε;
Oχι.
Civic ναι.Μια χαρα αλλα μονο για απλη μετακινηση.
Αν τυχον ζητησεις κατι παραπανω σηκωνει τα χερια ψηλα.

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 13:35
από Ερμής
Είπα για το crx Επειδή είναι παρόμοιας ηλικίας, θεωρείται σπορ και μ'άρεσε πολύ όταν ήμουν έφηβος και το έβλεπα. Σε κάθε στροφή θες και ένα άγιο δίπλα σου

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 13:45
από Feindflug
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2018, 12:41
Tα καινουργια αυτοκινητα πασχουν στα ηλεκτρονικα τους.
Γενικα ο κανονας λεει "Οσο πιο πολυπλοκο,τοσο πιο ευαισθητο".
Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, τύπε.

Τότε που οι λαμαρίνες ήταν χοντρές και έφτιαχνες μπράτσα για να ανεβάσεις το παράθυρο.

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 13:48
από stergiosbik
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:35
Είπα για το crx Επειδή είναι παρόμοιας ηλικίας, θεωρείται σπορ και μ'άρεσε πολύ όταν ήμουν έφηβος και το έβλεπα. Σε κάθε στροφή θες και ένα άγιο δίπλα σου
Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 13:49
από stergiosbik
Feindflug έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:45
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2018, 12:41
Tα καινουργια αυτοκινητα πασχουν στα ηλεκτρονικα τους.
Γενικα ο κανονας λεει "Οσο πιο πολυπλοκο,τοσο πιο ευαισθητο".
Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, τύπε.

Τότε που οι λαμαρίνες ήταν χοντρές και έφτιαχνες μπράτσα για να ανεβάσεις το παράθυρο.
Ανοιξες το καλαθι με τις μπουρδες;

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 13:55
από Ερμής
stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:48
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:35
Είπα για το crx Επειδή είναι παρόμοιας ηλικίας, θεωρείται σπορ και μ'άρεσε πολύ όταν ήμουν έφηβος και το έβλεπα. Σε κάθε στροφή θες και ένα άγιο δίπλα σου
Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 14:05
από Feindflug
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:55
stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:48
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:35
Είπα για το crx Επειδή είναι παρόμοιας ηλικίας, θεωρείται σπορ και μ'άρεσε πολύ όταν ήμουν έφηβος και το έβλεπα. Σε κάθε στροφή θες και ένα άγιο δίπλα σου
Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.
Ε όχι και εύκολο το να βγάλεις άλογα, τύπε. Οι Ευρωπαίοι όταν είδαν και απόειδαν, άρχισαν να τουρμπίζουν τα μοντέλα τους, ενώ οι Αμερικανοί μια ζωή φτιάχναν υπερογκώδεις, αλλά ψόφιους κινητήρες.

Οι γιαπωνέζικοι κινητήρες έχουν γράψει ιστορία και ιδίως το V-tec είναι σταθμός σε αυτήν!

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 14:13
από Feindflug
stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:49
Feindflug έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:45
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2018, 12:41
Tα καινουργια αυτοκινητα πασχουν στα ηλεκτρονικα τους.
Γενικα ο κανονας λεει "Οσο πιο πολυπλοκο,τοσο πιο ευαισθητο".
Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά, τύπε.

Τότε που οι λαμαρίνες ήταν χοντρές και έφτιαχνες μπράτσα για να ανεβάσεις το παράθυρο.
Ανοιξες το καλαθι με τις μπουρδες;
Ναι, τύπε και βρήκα μέσα την άρνηση της τεχνολογίας.

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 14:14
από Ερμής
Feindflug έγραψε:
23 Μάιος 2020, 14:05
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:55
stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:48


Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.
Ε όχι και εύκολο το να βγάλεις άλογα, τύπε. Οι Ευρωπαίοι όταν είδαν και απόειδαν, άρχισαν να τουρμπίζουν τα μοντέλα τους, ενώ οι Αμερικανοί μια ζωή φτιάχναν υπερογκώδεις, αλλά ψόφιους κινητήρες.

Οι γιαπωνέζικοι κινητήρες έχουν γράψει ιστορία και ιδίως το V-tec είναι σταθμός σε αυτήν!
Σε σχέση με το στήσιμο είναι πολύ πιο εύκολο. Χωρίς βέβαια να μειώνω το vtec ή το vvti που όντως ήταν επανάσταση

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 14:30
από stergiosbik
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:55
stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:48
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:35
Είπα για το crx Επειδή είναι παρόμοιας ηλικίας, θεωρείται σπορ και μ'άρεσε πολύ όταν ήμουν έφηβος και το έβλεπα. Σε κάθε στροφή θες και ένα άγιο δίπλα σου
Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.
Δεν ηταν τελειως χαρος το CRX.Οποιος ειχε λιγο μυαλο στο κεφαλι του και πηγαινε στα 7-8/10 του αυτοκινητου ηταν ολα οκ.Μετα βεβαια αρχιζαν τα ζορια αλλα ηδη και στα 7-8/10 πηγαινε αρκετα γρηγορα λογω κινητηρα.
Aυτο που θυμαμαι οτι λεγανε πως ειναι εντελως για τον πουτσο και ακρως επικινδυνο ηταν το ROVER 620ti.
Πεζοδρομιοκυνηγο το αποκαλουσανε! :lol:

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 14:32
από Ερμής
Ποιο 7,8; ούτε για αστείο. Άνθρωποι που είχαν χέρια και δε μπορούσαν να το κρατήσουν, αρκετοί είχαν οικόπεδα.
Γρήγορα πήγαινε όπου δεν έπαιζαν στροφές. Εκει Ναι.
Δε το έχω οδηγήσει ποτε το 620 αλλά το γαμημένο ήταν και πανέμορφο και πολύ γρήγορο.

Re: Citroen C4

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 14:33
από stergiosbik
Feindflug έγραψε:
23 Μάιος 2020, 14:05
Ερμής έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:55
stergiosbik έγραψε:
23 Μάιος 2020, 13:48


Σπορ ηταν.
Μιλαμε οτι εβγαζε 160 ατμοσφαιρικα αλογα οταν ηταν κατορθωμα να βγαλουν πανω απο 100 τοτε στα 1600cc.
Απλα δεν ειχε την οδικη συμπεριφορα που θα πρεπε να εχει για να εκμεταλλευτεις αυτα τα 160 αλογα.
Ακομη κι ετσι ομως,καλυτερα να βγαινουν αυτοκινητα σαν το CRX που ειχαν προσωπικοτητα και εφερναν κατι νεο στην κατηγορια τους παρα κατι νεροβραστες μπουρδες που βασιζοτανε μονο στην καταγωγη τους και το ονομα για να πουλησουνε.
Προτιμώ 100 αλογα και σωστό στήσιμο, παρά πολλά άλογα και χάρο. Άλλωστε όπως ξέρουμε το δύσκολο δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά το στήσιμο.
Ε όχι και εύκολο το να βγάλεις άλογα, τύπε. Οι Ευρωπαίοι όταν είδαν και απόειδαν, άρχισαν να τουρμπίζουν τα μοντέλα τους, ενώ οι Αμερικανοί μια ζωή φτιάχναν υπερογκώδεις, αλλά ψόφιους κινητήρες.

Οι γιαπωνέζικοι κινητήρες έχουν γράψει ιστορία και ιδίως το V-tec είναι σταθμός σε αυτήν!
Σημερα;
Πιο ευκολα και απο τα στραγαλια βγαινουν τα αλογα.
Παλια ηταν αλλη ιστορια.Λιγοι κατασκευαστες κατειχαν την τεχνογνωσια να βγαζουν αξιοπιστα αλογα απο τουρμπινες και οι Γιαπωνεζοι οι μοναδικοι που βγαζανε αλογα απο ατμοσφαιρα.