Εννοειται. Επισης, Giulia με Passat ηταν η συγκριση.stergiosbik έγραψε: ↑21 Μάιος 2020, 14:22Λογικο ειναι γιατι το Fiesta ηταν στο ορια του σαν κινητηρας,αμαξωμα,αναρτησεις κλπ ενω η Giulia ειναι μελετημενη να σηκωσει μεχρι και πανω απο 500 αλογα.Lestat έγραψε: ↑21 Μάιος 2020, 14:19Συμφωνω, αλλά η αρχικη κουβεντα συμπεριλαμβανε ολα τα αυτοκινητα. Φυσικα και αυτοκινητο με 200 αλογα μπορει να διατηρει πολυ ευκολα τα 180 km/h. Το φιεστα με τιποτα ομως.stergiosbik έγραψε: ↑21 Μάιος 2020, 14:10Σημερα που τα αλογα βγαινουν για πλακα απο τους κινητηρες,οποιοδηποτε αμαξι βγαζει πανω απο 200 αλογα διατηρει πανευκολα ταχυτητες ταξιδιου 180χλμ/ωρα.
Αφηνω εξω φυσικα αυτοκινητα που ειναι προσανατολισμενα για στροφιλικια γιατι συνηθως αυτα ειναι κουτσουρα και παραγουν θορυβο.
Αλλα αυτοκινητα τυπου Mondeo-Passat-508-Insignia κλπ ταξιδευουν αερα με 180 αν εχουν καποιον σοβαρο κινητηρα.
Στο δευτερο που λες, ναι, ταξιδευουν αερα με 180, οπως ειπα με την ταχυτητα αυτη νομιζα οτι ετρεχα με 120. Οταν ομως επιασε τα 200 δεν ειχε την ιδια συμπεριφορα πανω στο οδοστρωμα. Μπορει να εχω και λαθος αισθηση, ομως η Giulia με τα ιδια χιλιομετρα πηγαινε πολυ πιο ανετα...
VOLVO
Re: VOLVO
Winter is coming
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12514
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: VOLVO
Το 1400 το δικό μου , όχι δεν διατηρεί τα 180 , είναι στα όρια του , αλλά δεν είπαμε αν μπορεί να τα διατηρήσει ή όχι αλλά τι αίσθηση έχει. Θα πετάξει όπως ένα i20 ή θα είναι τρένο ;
Ίσως επειδή στο ίδιο αμάξωμα βγαίνει το δίλιτρο St , γι'αυτό και η σταθερότητα.
Επίσης εννοείται μιλάμε για ευθεία έθνικη , τι θα έλεγα 180 στροφές ανάβαση Κόνιτσα;
Επίσης εκεί που πήγαινα με 180 με πέρασε το χιλιαρι Έκο μπουστ
Βασικά όλοι με πέρασαν ....
Ίσως επειδή στο ίδιο αμάξωμα βγαίνει το δίλιτρο St , γι'αυτό και η σταθερότητα.
Επίσης εννοείται μιλάμε για ευθεία έθνικη , τι θα έλεγα 180 στροφές ανάβαση Κόνιτσα;
Επίσης εκεί που πήγαινα με 180 με πέρασε το χιλιαρι Έκο μπουστ
Βασικά όλοι με πέρασαν ....
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
-
- Δημοσιεύσεις: 16838
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: VOLVO
Ποιο Passat;Καμμια σχεση με την Alfa.Lestat έγραψε: ↑21 Μάιος 2020, 14:25Εννοειται. Επισης, Giulia με Passat ηταν η συγκριση.stergiosbik έγραψε: ↑21 Μάιος 2020, 14:22Λογικο ειναι γιατι το Fiesta ηταν στο ορια του σαν κινητηρας,αμαξωμα,αναρτησεις κλπ ενω η Giulia ειναι μελετημενη να σηκωσει μεχρι και πανω απο 500 αλογα.Lestat έγραψε: ↑21 Μάιος 2020, 14:19
Συμφωνω, αλλά η αρχικη κουβεντα συμπεριλαμβανε ολα τα αυτοκινητα. Φυσικα και αυτοκινητο με 200 αλογα μπορει να διατηρει πολυ ευκολα τα 180 km/h. Το φιεστα με τιποτα ομως.
Στο δευτερο που λες, ναι, ταξιδευουν αερα με 180, οπως ειπα με την ταχυτητα αυτη νομιζα οτι ετρεχα με 120. Οταν ομως επιασε τα 200 δεν ειχε την ιδια συμπεριφορα πανω στο οδοστρωμα. Μπορει να εχω και λαθος αισθηση, ομως η Giulia με τα ιδια χιλιομετρα πηγαινε πολυ πιο ανετα...
Eντελως διαφορετικα αυτοκινητα με αλλη φιλοσοφια.
Re: VOLVO
Οντως. Το διαπιστωσα απο πρωτο χερι. Άλλη αισθηση η Giulia...stergiosbik έγραψε: ↑21 Μάιος 2020, 14:27Ποιο Passat;Καμμια σχεση με την Alfa.Lestat έγραψε: ↑21 Μάιος 2020, 14:25Εννοειται. Επισης, Giulia με Passat ηταν η συγκριση.stergiosbik έγραψε: ↑21 Μάιος 2020, 14:22
Λογικο ειναι γιατι το Fiesta ηταν στο ορια του σαν κινητηρας,αμαξωμα,αναρτησεις κλπ ενω η Giulia ειναι μελετημενη να σηκωσει μεχρι και πανω απο 500 αλογα.
Eντελως διαφορετικα αυτοκινητα με αλλη φιλοσοφια.
Winter is coming
Re: VOLVO
και αλλα επιπεδα προσφυσης
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.