On Two Wheels
Re: On Two Wheels
Εκεί που είναι το κόστος για τον κινητήρα είναι στις κοπές και λειάνσεις κυλίνδρων, κουζινετων, μπιελων, πιστονιων κτλ
Δεν είναι κάτι μαγικό τα αλουμίνια του κινητήρα.
Δεν είναι κάτι μαγικό τα αλουμίνια του κινητήρα.
Re: On Two Wheels
Και το κράμα του αλουμινίου παίζει ρόλο, ξέρεις πόσοι κινητήρες από μεγάλες εταιρίες έχουν πρόβλημα στο ξεχείλωμα στις έδρες των ρουλεμάν;
the end
Re: On Two Wheels
Οι εσωτερικης ουτως η αλλως πνεουν τα λοισθια . θεμα μερικων χρονων ειναι . απλα δε μπορω τις δεισιδαιμονίες το καρο που εφερα παραδειγμα εχει ολα τα περιφερειακα επωνυμα και μοτερ loncin τι παει να πει μπλεξεις με γκοργκολη ? αν το loncin ηταν φορεμενο σε bmw ( και σε ποσους αλλους πελατες της ) και το πληρωνα 10 χιλιαρικα θα ελεγα ευχαριστω ?
Επισης ΔΕΝ ΨΗΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ . εχω ενα 5χιλιαρο ευκαιρο αυτο το διαστημα ( που μπορει να γινει 6-7 ) και τρωγομαι και λιγο να πω την αλήθεια αλλα δεν ψαχνω μοτο .
Re: On Two Wheels
Φυσικά παίζει ρόλο το κόστος δεν είναι εκεί όμως. Στο κάτω κάτω δεν νομίζω πως οι γιαπωνέζικες ή οι γερμανικές εταιρείες έχουν δικά τους χυτήρια. Πιθανότατα εισάγουν αρκετά κομμάτια από Κίνα σε ημιτελή μορφή και οι τελικές διαστάσεις γίνονται πάντα σε CNC. Για να μην καίει λάδια και να πετύχεις σωστή λίπανση παράλληλα απαιτούνται πολύ αυστηρές ανοχές τις οποίες είτε πετυχαίνεις αλλάζοντας τα εργαλεία συνέχεια είτε αν ξέρεις πως να τα κόψεις είτε δεν τα πετυχαίνεις (βλέπε vw έχει κάποια ωραία βίντεο στο γιουτουμπνμε έναν τύπο που μετράει πιστόνια και κυλίνδρους vw, χειρότερα και από κινέζικα).
-
- Δημοσιεύσεις: 16838
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: On Two Wheels
Κάτι αντίστοιχο έχω διαβάσει αλλά για τους κινητήρες που αφορούν στρατιωτικό εξοπλισμό.Πάνας έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 23:48Πρέπει να καταλάβουμε κάτι.
Η μεταλλουργία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και οι Κινέζοι παρόλο που έχουν τα περισσότερα εργοστάσια στο έδαφός τους δεν το έχουν με την μεταλλουργία... όταν κατασκευάζουν μόνοι τους είναι αποτυχία. Και μιλάμε για τα μέταλλα του κινητήρα... οι Ιάπωνες είχαν ιστορία με την μεταλλουργία από τα αρχαία χρόνια με το ατσάλι που κατασκεύαζαν τα σπαθιά των σαμουράι.
Εξού και οι ποιοτικοί κινητήρες.
Στο μάτι μπορεί να είναι όμορφα.. αλλά...
Δηλ.για αεροσκάφη,άρματα μάχης,πλοία κλπ κλπ.
Ότι είναι τρομερά δύσκολο να κατασκευάσεις τέτοια κράματα που να μπορούν να ανταπεξερχονται στις απαιτήσεις αυτών των μέσων και πως οι χώρες που κατέχουν την τεχνογνωσία είναι πολύ λίγες.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12514
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: On Two Wheels
Δεν είναι θέμα δεισιδαιμονίες, πριν το Χόντα συμ είχα , και ξέρω για την χειρότερη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα , ακόμα και ο ξεπλενω χρήμα Ζογκσεν καλύτερος είναιΝon4me έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 23:58Οι εσωτερικης ουτως η αλλως πνεουν τα λοισθια . θεμα μερικων χρονων ειναι . απλα δε μπορω τις δεισιδαιμονίες το καρο που εφερα παραδειγμα εχει ολα τα περιφερειακα επωνυμα και μοτερ loncin τι παει να πει μπλεξεις με γκοργκολη ? αν το loncin ηταν φορεμενο σε bmw ( και σε ποσους αλλους πελατες της ) και το πληρωνα 10 χιλιαρικα θα ελεγα ευχαριστω ?
Και στην Χόντα παραγγελία ένα πλαστικό για να μην κοπαναει το διπλό Σταντ , και μου είπαν σε δέκα μέρες , τον Μάρτιο
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
Re: On Two Wheels
Λάθος διάβασες, εκτός από τα αεροπλάνα τα οποία έχουν παρόμοια υλικά με τους στροβίλους της ΔΕΗ π.χ. τα υπόλοιπα δεν έχουν εξωτικά κράματα.stergiosbik έγραψε: ↑13 Ιουν 2021, 00:02Κάτι αντίστοιχο έχω διαβάσει αλλά για τους κινητήρες που αφορούν στρατιωτικό εξοπλισμό.Πάνας έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 23:48Πρέπει να καταλάβουμε κάτι.
Η μεταλλουργία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και οι Κινέζοι παρόλο που έχουν τα περισσότερα εργοστάσια στο έδαφός τους δεν το έχουν με την μεταλλουργία... όταν κατασκευάζουν μόνοι τους είναι αποτυχία. Και μιλάμε για τα μέταλλα του κινητήρα... οι Ιάπωνες είχαν ιστορία με την μεταλλουργία από τα αρχαία χρόνια με το ατσάλι που κατασκεύαζαν τα σπαθιά των σαμουράι.
Εξού και οι ποιοτικοί κινητήρες.
Στο μάτι μπορεί να είναι όμορφα.. αλλά...
Δηλ.για αεροσκάφη,άρματα μάχης,πλοία κλπ κλπ.
Ότι είναι τρομερά δύσκολο να κατασκευάσεις τέτοια κράματα που να μπορούν να ανταπεξερχονται στις απαιτήσεις αυτών των μέσων και πως οι χώρες που κατέχουν την τεχνογνωσία είναι πολύ λίγες.
Re: On Two Wheels
δεν εχουν.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: On Two Wheels
οκ. παντως αληθεια ειπα, δεν εχουν.
θα εχουν, στο μελλον, ισως. να σου, πω, θετικο το βλεπω και χρησιμο, αλλα οι πιο ειδικοι απο μενα θα αποφασισουν, για αρχη το βλεπω σε αυτοκινητα υπερεπιδοσεων, οι ελαφριες μοτο δυσκολα θα χρειαστουν κιβωτιο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: On Two Wheels
Μα δεν είναι κάτι καινούργιο, τα τρόλεϊ έχουν δύο και τρεις ταχύτητες εδώ και 40 χρόνια. Απλά στα καινούργια αυτοκίνητα το έχουν κάνει έτσι για να γλυτώσουν το κόστος.
Ταχύτητες σημαίνει μικρότερο μοτέρ, μεγαλύτερη αυτονομία και επιδόσεις. Εξοικονόμηση ενέργειας δηλαδή. Οι κινητήρες που έβαλα στις φώτο είναι από μηχανάκια.
Παρόλα αυτά ακόμα και το τέσλα που δεν έχει ταχύτητες... έχει διαφορικό!
the end
Re: On Two Wheels
αμφιβαλλω αν ειναι θεμα κοστους.Πάνας έγραψε: ↑14 Ιουν 2021, 14:09Μα δεν είναι κάτι καινούργιο, τα τρόλεϊ έχουν δύο και τρεις ταχύτητες εδώ και 40 χρόνια. Απλά στα καινούργια αυτοκίνητα το έχουν κάνει έτσι για να γλυτώσουν το κόστος.
Ταχύτητες σημαίνει μικρότερο μοτέρ, μεγαλύτερη αυτονομία και επιδόσεις. Εξοικονόμηση ενέργειας δηλαδή. Οι κινητήρες που έβαλα στις φώτο είναι από μηχανάκια.
στα τρολλει ας πουμε σιγουρα δεν τα εβαλαν επειδη δεν τους απασχολει το κοστος, αλλα πιο πιθανον για να μειωσουν το κοστος, χωρις κιβωτιο πιθανον θα χρειαζονταν μεγαλυτερο κινητηρα.
και η δικη μου λογικη, λεει οτι το κιβωτιο θα εινα χρησιμο σε καθε εφαρμογη, οτι παντα ειναι καλο να εχεις τη δυνατοτητα να ρυθμιζεις εσυ το ποση ροπη χρειαζεσαι.
βλεπω ομως σε καποιες εφαρμογες, οπως οι εξωλεμβιες (και αλλοι ναυτικοι κινητηρες) δεν μπηκαν ποτε. καποιος λογος θα υπαρχει, κι ακομη κι αν δεν μπορω να τον καταλαβω εγω, ε, ολοι οι κατασκευαστες του κοσμου που το κανουν, κατι παραπανω απο μενα θα ξερουν.
αρα και στα ηλεκτρικα, καποιος λογος θα υπαρχει. γενικοτερα το ηλεκτρικο μοτερ, σε ολες τις εφαρμογες του, πολυ σπανια συνδυαζεται με κιβωτιο ταχυτητων.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: On Two Wheels
ε; τι σχεση εχει το ενα με το αλλο;
διαφορικο εχει υποχρεωτικα οτιδηποτε στελνει απο εναν κινητηρα σε 2 τροχους, αλλιως δεν στριβει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.