Δεν διαφωνώ καθόλου με αυτό.Hector Buas έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 22:28Την GS1250 οι περισσότεροι την παίρνουν για να "πουλήσουν μούρη", όχι γιατί είναι η υπερ-μοτοσυκλέτα. Θα βρείς πολλά "στελέχη" επιχειρήσεων να οδηγάνε τέτοια μοτοσυκλεττα στην Κηφησίας το πρωί π.χ. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες της είναι άσχετοι με την σωστή χρήση της GS1250, αν πραγματικά μπορεί να υπάρχει αυτό σαν έννοια.
On Two Wheels
Re: On Two Wheels
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: On Two Wheels
Αυτοί που θα πάρουν σκούτερ θα το πάρουν κυρίως για να μετακινηθούν. Ωστόσο, παρ' ότι είναι δίτροχο, το σκούτερ δεν είναι κανονική μοτοσυκλέτα, ενώ το παπί είναι όντως μοτοσυκλέτα. Σε πολλούς οδηγούς το σκούτερ φαντάζει πιο ασφαλές, ενώ το παπί όχι και τόσο. Θα βρείς πολλούς συντηριτικούς οδηγούς πάνω σε σκούτερ και κυρίως "παλαβούς νεαρούς" πάνω σε παπάκια.Ερμής έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 21:17Το ανέφερα όχι για να θίξω απλά μου είχε κάνει εντύπωση που στην Ευρώπη δε το έβλεπα πάρα μόνο πολύ σπάνια. Στη Νάπολι μόνο σε κάτι φτωχογειτονιές, Ταϊλάνδη φουλ, Βιετνάμ, Καμπότζη, Κίνα. Η Ταϊπέι που είναι πρωτεύουσα της Ταϊβάν δεν θεωρείται υπανάπτυκτη.
Για Αυστραλία και ν.ζηλανδια δε το ήξερα.
Στη Β.Ευρωπη παίζουν πολλά σκούτερ αλλά όχι "παπια". Γιατί; και πιο φτηνά είναι και πιο χρηστικά και πιο οικονομικά.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 12884
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: On Two Wheels
Το klr το αγαπανε πολυ στην Αμερική, ακομα κ σήμερα. Παρα το γεγονός οτι μιλαμε για τη χωρα της υπερβολής, εκτιμούν απίστευτα την ευκολια, την αξιοπιστία κ την απλότητα του. Είναι πραγματικά περιζήτητο μηχανάκι. Δεν εχω καμια ρομαντική διάθεση για το παρελθον αλλα φοβάμαι οτι δεν υπάρχουν σημερα τετοια μηχανακια. Η χοντα εβγαλε μεν το xl250r αλλα καμια σχεση με ενα μηχανάκι με τα τριπλάσια κυβικά. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι αντίστοιχο σημεραHector Buas έγραψε: ↑18 Ιούλ 2020, 23:30
Μέχρι πρόσφατα στην κατηγορία αυτή υπήρχαν τρείς πραγματικά θρυλικές μοτοσυκλέτες: η KLR650, η DR650 και η XT660Z. Ήταν όλες φτηνές, μονοκύλινδρες, χωρίς πολλά ηλεκτρονικά, χωρίς μεγάλη ισχύ και χωρίς πολλές απαιτήσεις στην συντήρηση τους.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: On Two Wheels
Υπάρχει βέβαια και τούτος εδώ.nyxtovios έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 22:31Δεν διαφωνώ καθόλου με αυτό.Hector Buas έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 22:28Την GS1250 οι περισσότεροι την παίρνουν για να "πουλήσουν μούρη", όχι γιατί είναι η υπερ-μοτοσυκλέτα. Θα βρείς πολλά "στελέχη" επιχειρήσεων να οδηγάνε τέτοια μοτοσυκλεττα στην Κηφησίας το πρωί π.χ. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες της είναι άσχετοι με την σωστή χρήση της GS1250, αν πραγματικά μπορεί να υπάρχει αυτό σαν έννοια.
Αυτός κάνει "adventure riding" αλλά πως τα καταφέρνει και η μηχανή του είναι πάντα πεντακάθαρη. Εμείς αν πάμε έστω και λίγο σε χώμα η μηχανή γίνεται ***νι..
Re: On Two Wheels
Παίζει να την πλένει όπου βρίσκει λάστιχο.
Είμαι αντιbmw οπότε δεν θα την αγοράζαμε τίποτα. Νομίζω η καινούργια Άφρικα ίσως είναι το επόμενο μου αν πάω σε adventureαδικη
Είμαι αντιbmw οπότε δεν θα την αγοράζαμε τίποτα. Νομίζω η καινούργια Άφρικα ίσως είναι το επόμενο μου αν πάω σε adventureαδικη
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: On Two Wheels
Όλοι ο ιδιοκτήτες του που γνωρίζω θεωρούν το KLR αξεπέραστο, παρόλο που ήταν το πιο αδύναμο απο τις τρείς. Και οι τρείς πάντως ήταν "δεν σπάνε δεν χαλάνε" ότι και να τις έκανες.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 22:41Το klr το αγαπανε πολυ στην Αμερική, ακομα κ σήμερα. Παρα το γεγονός οτι μιλαμε για τη χωρα της υπερβολής, εκτιμούν απίστευτα την ευκολια, την αξιοπιστία κ την απλότητα του. Είναι πραγματικά περιζήτητο μηχανάκι. Δεν εχω καμια ρομαντική διάθεση για το παρελθον αλλα φοβάμαι οτι δεν υπάρχουν σημερα τετοια μηχανακια. Η χοντα εβγαλε μεν το xl250r αλλα καμια σχεση με ενα μηχανάκι με τα τριπλάσια κυβικά. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι αντίστοιχο σημεραHector Buas έγραψε: ↑18 Ιούλ 2020, 23:30
Μέχρι πρόσφατα στην κατηγορία αυτή υπήρχαν τρείς πραγματικά θρυλικές μοτοσυκλέτες: η KLR650, η DR650 και η XT660Z. Ήταν όλες φτηνές, μονοκύλινδρες, χωρίς πολλά ηλεκτρονικά, χωρίς μεγάλη ισχύ και χωρίς πολλές απαιτήσεις στην συντήρηση τους.
Στην κατηγορία αυτή και σε παρόμοια κυβικά υπάρχει το Tenere 700. Πάρα πολύ καλή μηχανή αλλά και πάρα πολύ ακριβή. Επίσης το KTM 690 που είναι ακόμη πιο ακριβό. Η έννοια της φτηνής μηχανής με την οποία μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα πέθανε...
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: On Two Wheels
...και αλλάζει και ρούχα αμέσως μετά...
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 12884
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: On Two Wheels
Τα σκουτερ ειναι πιο χρηστικά: έχουν αποθηκευτικούς χώρους, προστασια απο αερα, νερο κ κρυο (με αξεσουάρ, κουβέρτα κ χουφτες). Επισης κλεβονται λίγο πιο δύσκολα γενικά, ενω ορισμενα όπως το πανάκριβο tmax είναι και status symbol. Συχνα έχουν κ πολυ καλύτερες επιδοσεις, ενω δεν ειναι λαδιερες, για τη χρηστικότητα τα είπαμε, δεν εισαι με το ποδι στην ταχύτητα. Απο την αλλη, καινε περισσοτερο, τα σέρβις ειναι κατα πολυ ακριβότερα κ πιο απαιτητικά (ενα παπι δε θα σε αφησει ποτε, κ αν ακομα συμβει αυτο θα το φτιαξει κ το τελευταίο συνεργείο της τελευταίας επαρχιας με πολύ χαμηλο κοστος. Επισης αν ριξεις το παπι δεν τρέχει κ τιποτα (αργα ή γρήγορα μαλλον θα γίνει), αν ριξεις το σκουτερ θα σκορπισουν τα πλαστικά κ θα βρεθεις να πληρώνεις τον πάτο σου (εκατοντάδες ευρω). Σκεψου τώρα γιατι αλλες κουλτούρες κανουν διαφορετικες επιλογές, αλλα κ στην Ελλάδα πλέον τα σκουτερ εχουν εκτοπισει τα παπια σε πωλησεις. Οι επαγγελματίες κυρίως κρατανε την κατηγορία της παπιας ζωντανήΕρμής έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 21:17Το ανέφερα όχι για να θίξω απλά μου είχε κάνει εντύπωση που στην Ευρώπη δε το έβλεπα πάρα μόνο πολύ σπάνια. Στη Νάπολι μόνο σε κάτι φτωχογειτονιές, Ταϊλάνδη φουλ, Βιετνάμ, Καμπότζη, Κίνα. Η Ταϊπέι που είναι πρωτεύουσα της Ταϊβάν δεν θεωρείται υπανάπτυκτη.
Για Αυστραλία και ν.ζηλανδια δε το ήξερα.
Στη Β.Ευρωπη παίζουν πολλά σκούτερ αλλά όχι "παπια". Γιατί; και πιο φτηνά είναι και πιο χρηστικά και πιο οικονομικά.
Ακριβώς αυτο ειναι το θεμα. Παλια αγόραζες μηχανάκι κ μηχανή οχι μόνο επειδη γουσταρες αλλα κ επειδή ηταν πιο οικονομικό απο το αμάξι.. φυσικα τα καινούργια ειναι πολυ καλυτερα σε ολα, αλλα σε αγορά κ συντήρηση σου πανε οσο ενα μικρο αμαξιHector Buas έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 22:55Η έννοια της φτηνής μηχανής με την οποία μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα πέθανε...
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: On Two Wheels
Τα παπιά νομίζω θα εξαφανιστούν σταδιακά σε λίγα χρόνια. Δεν βοηθάνε και οι προδιαγραφές (π.χ. Euro6). Π.χ. ένα από τα καλύτερα παπιά όλων των εποχών, το Crypton Χ-135 δεν έρχεται πια στην Ελλάδα γιατί δεν πιάνει τις προδιαγραφές. Δεν έχει σταματήσει να παράγεται, απλώς δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 23:02...
Τα σκουτερ ειναι πιο χρηστικά: έχουν αποθηκευτικούς χώρους, προστασια απο αερα, νερο κ κρυο (με αξεσουάρ, κουβέρτα κ χουφτες). Επισης κλεβονται λίγο πιο δύσκολα γενικά, ενω ορισμενα όπως το πανάκριβο tmax είναι και status symbol. Συχνα έχουν κ πολυ καλύτερες επιδοσεις, ενω δεν ειναι λαδιερες, για τη χρηστικότητα τα είπαμε, δεν εισαι με το ποδι στην ταχύτητα. Απο την αλλη, καινε περισσοτερο, τα σέρβις ειναι κατα πολυ ακριβότερα κ πιο απαιτητικά (ενα παπι δε θα σε αφησει ποτε, κ αν ακομα συμβει αυτο θα το φτιαξει κ το τελευταίο συνεργείο της τελευταίας επαρχιας με πολύ χαμηλο κοστος. Επισης αν ριξεις το παπι δεν τρέχει κ τιποτα (αργα ή γρήγορα μαλλον θα γίνει), αν ριξεις το σκουτερ θα σκορπισουν τα πλαστικά κ θα βρεθεις να πληρώνεις τον πάτο σου (εκατοντάδες ευρω). Σκεψου τώρα γιατι αλλες κουλτούρες κανουν διαφορετικες επιλογές, αλλα κ στην Ελλάδα πλέον τα σκουτερ εχουν εκτοπισει τα παπια σε πωλησεις. Οι επαγγελματίες κυρίως κρατανε την κατηγορία της παπιας ζωντανή
...
Υπάρχουν ακόμη πολύ καλές και οικονομικές μηχανές, αλλα δύσκολα θα πάνε σε χώμα. Π.χ. η Honda CB500X θα εξυπηρετήσει κάθε ανάγκη με μια βάση τιμής γύρω στις 7,500 euro. Λίγο ακριβότερες και δυνατότερες είναι οι Tracer και η Versys και ακόμη λίγο παραπάνω η V-Strom.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 23:02...
Ακριβώς αυτο ειναι το θεμα. Παλια αγόραζες μηχανάκι κ μηχανή οχι μόνο επειδη γουσταρες αλλα κ επειδή ηταν πιο οικονομικό απο το αμάξι.. φυσικα τα καινούργια ειναι πολυ καλυτερα σε ολα, αλλα σε αγορά κ συντήρηση σου πανε οσο ενα μικρο αμαξι
Υπάρχουν πολύ καλές μηχανές στην περιοχή των 500-700 κυβικών και σε τιμές από 7,500-9,500. Αλλά μετά αρχίζει και ξεφεύγει το πράγμα.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: On Two Wheels
αξιοπιστια.Ερμής έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 16:07Σχετικά με τα παπιά έχω μια απορία που την έχω ξαναγράψει.
Γιατί κάνουν θραύση σε υπανάπτυκτες χώρες ενώ στις περισσότερο ανεπτυγμένες έχουν μηδαμινές πωλήσεις;
Βλέπεις νότια Ασία και γίνεται χαμός, λατ Αμερική το ίδιο, Ελλάδα επίσης, Αίγυπτος, Συρία Τουρκία το αυτό.
Ευρώπη, Έπα, Καναδάς, τπτ
ειναι το πρωτο κριτηριο οταν ζεις σε μια σκατοτρυπα που δεν παιζουν λεφτα, μαστοροι και ανταλλακτικα, και που πιθανοτατα θα ειναι το μοναδικο μεσο μετακινησης σου.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: On Two Wheels
Φυσικά.
Είχα.
Ένα αθάνατο Yamaha T-80 και ένα Modenas 115
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 17005
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: On Two Wheels
Στην εποχή μας δεν υπήρχαν σχεδόν καθόλου σκουτερακια.
Μόνο κάτι παλιό leed της Χόντα.
Όλη η πιτσιρικάδα κυκλοφορούσε με παπιά.
Μόνο κάτι παλιό leed της Χόντα.
Όλη η πιτσιρικάδα κυκλοφορούσε με παπιά.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12554
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: On Two Wheels
Αρχικό κόστος. με 1400 παίρνεις καινούργιο παπί, για σκούτερ θες πάνω από 2000Ερμής έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 16:07Σχετικά με τα παπιά έχω μια απορία που την έχω ξαναγράψει.
Γιατί κάνουν θραύση σε υπανάπτυκτες χώρες ενώ στις περισσότερο ανεπτυγμένες έχουν μηδαμινές πωλήσεις;
Βλέπεις νότια Ασία και γίνεται χαμός, λατ Αμερική το ίδιο, Ελλάδα επίσης, Αίγυπτος, Συρία Τουρκία το αυτό.
Ευρώπη, Έπα, Καναδάς, τπτ
ιμάντας σκούτερ , μπίλιες , 100+ ευρώ
αλυσιδογραναζα παπί , 40 ευρώ
Στατική πτώση
Σκούτερ , 1000 ευρώ ζημιά
παπί , μπορεί και μηδέν .
Λάστιχα , σκούτερ 150 περίπου, παπί 80
Ευκολία DYI , παπί όλα μπροστά σου, σκούτερ λύσε 100 πλαστικά
Απο την άλλη, όπως φορτώνεται ενα σκούτερ, δεν φορτώνεται κανένα άλλο δίκυκλο. Με τον γατζο, κάτω από την σέλα, και 45λ βαλίτσα, χωράει όσο ενα μικρομεσαίο αυτοκίνητο.
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
Re: On Two Wheels
Είαμστε η χώρα που ο κόσμος πληρώνει 5Κ για μεταχειρισμένο vstrom.
Νομίζω ότι αυτό είναι απορίας άξιο και όχι τα παπιά.
Νομίζω ότι αυτό είναι απορίας άξιο και όχι τα παπιά.