On Two Wheels
Re: On Two Wheels
για πες,
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Re: On Two Wheels
Μια θα αλλάζεις τακάκια και μια δίσκο με τακάκια μαζί λόγο υπερβολικής φθοράς καθώς και φρενάρισμα παπιού.
the end
Re: On Two Wheels
οκ θενκς
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Re: On Two Wheels
κάτι άλλο, για ισοθερμικά τι προτιμάτε;
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Re: On Two Wheels
Να προτιμήσεις βαμβάκι, τα μάλλινα έχουν φαγούρα εκτός αν είναι τύπου τύπου μερίνο και τα υπόλοιπα πολυεστέρας πολυαμίδιο και πολυπροπυλένιο λένε ότι είναι ανθυγιεινά.
Εγώ έχω βαμβάκι, δεν είναι τόσο ζεστά όσο τα άλλα αλλά είμαστε Ελλάδα.
Εγώ έχω βαμβάκι, δεν είναι τόσο ζεστά όσο τα άλλα αλλά είμαστε Ελλάδα.
the end
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12514
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: On Two Wheels
καμία σχέση όμως
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
Re: On Two Wheels
Είχες ποτέ δύο δισκόφρενα μπροστά για να συγκρίνεις την φθορά ή απαντάς έτσι από εγωισμό επειδή έχεις ένα;
Στα δύο δισκόφρενα η φθορά μοιράζεται και το φρενάρισμα είναι Χ2 πιο δυνατό.
Και σε κατάβαση από βουνό είναι πιο ασφαλές γιατί μπορεί να σου βράσει τα υγρά λόγο της θερμοκρασίας που ανεβάζει το ένα και να χάσεις τα φρένα.
the end
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12514
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: On Two Wheels
Συνέχεια στις βόλτες είμαστε ένα CB και ενα NC. Το δικό μου εμπρός αλλάχτηκε στα 22 χιλιάδες και του άλλου στα 25000. Τώρα έχω 40000 και έχει πάστα ακόμα. Οι δίσκοι είναι σαν καινούργιοι.
Είναι ελαφρια μηχανάκια και δεν χρειάζονται διπλο δισκόφρενο μπροστά ξέρει η Honda καλύτερα από όλους μας .
Είναι ελαφρια μηχανάκια και δεν χρειάζονται διπλο δισκόφρενο μπροστά ξέρει η Honda καλύτερα από όλους μας .
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
Re: On Two Wheels
Τακάκια κάτω από 55000-60000 χιλ δεν έχω αλλάξει ποτέ εκτός από το πίσω σε όσες είχα με διπλά δισκόφρενα.. το βαραντέρο τα τρώει γύρω στα 45000 αν κάνω επιθετική οδήγηση αλλά είναι και 280 κιλά με λάδια βενζίνες και νερά.
the end
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12514
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: On Two Wheels
Οκ , αλλά ούτε δίσκο αλλαξαμε ούτε σταματάει σαν παπί. Γι'αυτό και το καμία σχεση. Εμένα είναι 190 κιλά, ένα δισκόφρενο και ενα τακακι με 30 και είμαι κομπλέ. Και πάντα δικαβαλο
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12514
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: On Two Wheels
Δεν έχουμε να συζητήσουμε κάτι. Σταματάει σαν παπί το μόνο δισκόφρενο, και χαλάει δίσκους συνέχεια ναι ή όχι;
Εγώ , σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, είμαι για δισκόφρενο, εκτιμώ γύρω στα 50.000 θα θέλει τακάκι. Ούτε καν δόντι δεν έχει κάνει.
Έχω οδηγήσει crossrunner και tracer 900 , μια χαρά σταματάνε, αλλά είναι και 100 κιλά πάνω.
Εγώ , σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, είμαι για δισκόφρενο, εκτιμώ γύρω στα 50.000 θα θέλει τακάκι. Ούτε καν δόντι δεν έχει κάνει.
Έχω οδηγήσει crossrunner και tracer 900 , μια χαρά σταματάνε, αλλά είναι και 100 κιλά πάνω.
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
Re: On Two Wheels
το έχεις παρει το nc καθόλου; είναι το απλό ή το dct; απόψεις;
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12514
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: On Two Wheels
DCT , δεν το έχω οδηγήσει , αλλά έχουμε κάνει πάνω από 20.000 χιλιόμετρα μαζί, βόλτες, βενζίνες οπότε:
Επιδόσεις είναι σχεδόν ίδιο με το CB, αλλά όταν βγούμε εθνική και καρφώσουμε 180 εκεί ξεχωρίζει, γιατί το CB δεν μπορεί να τα πιάσει
Επίσης μέχρι τα 100 χλμ/ω έχουν ίδια κατανάλωση , αλλά μετά πάλι ξεχωρίζει το NC.
Έχει μεγάλη ροπή απο χαμηλά, και έχει πολύ ενδιαφέρον, σε έντονο στροφιλικι, ανάβαση ή κατάβαση, να μην ασχολείσαι με ταχύτητες, το βάζεις σπορ, και πορώνεσαι.
Ειναι 230 kg με DCT ενώ το CB 196 .
55 άλογα , ενώ το CB 48
Αλλο καλό που έχει, είναι το ντεπόζιτο το έχει πίσω, και μπροστά που το έχουν όλα, έχει χώρο να μπει το κράνος!
Επιδόσεις είναι σχεδόν ίδιο με το CB, αλλά όταν βγούμε εθνική και καρφώσουμε 180 εκεί ξεχωρίζει, γιατί το CB δεν μπορεί να τα πιάσει
Επίσης μέχρι τα 100 χλμ/ω έχουν ίδια κατανάλωση , αλλά μετά πάλι ξεχωρίζει το NC.
Έχει μεγάλη ροπή απο χαμηλά, και έχει πολύ ενδιαφέρον, σε έντονο στροφιλικι, ανάβαση ή κατάβαση, να μην ασχολείσαι με ταχύτητες, το βάζεις σπορ, και πορώνεσαι.
Ειναι 230 kg με DCT ενώ το CB 196 .
55 άλογα , ενώ το CB 48
Αλλο καλό που έχει, είναι το ντεπόζιτο το έχει πίσω, και μπροστά που το έχουν όλα, έχει χώρο να μπει το κράνος!
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer