Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
Διόρθωσε με αν κάνω λάθος αλλά την τελευταία φορά που κοίταξα το XR-250 ήταν μία μοτοσυκλέτα ειδικής χρήσης. Αυτό δεν πάει με "καθημερινή" χρήση...
Εντουράκι είναι όπως το klx dr klr xt.... Εδώ έχω κάνει παπάκι το βαραντέρο τι να λέμε;
Απ' όσο το θυμάμαι, αλλά και από αυτά που διαβάζω, το XR ήταν αρκετά πιο "άγριο" από τα "μηχανάκια" που ανέφερες. Το XL250 π.χ. ήταν πιο πολιτισμένο και για πιο "καθημερινή" χρήση.
Τα πρώτα τα κόκκινα.... μετά έγιναν πιο φιλικά τα επόμενα μοντέλα.
Τελευταία παρατηρείται αρκετό downsizing. Η αληθεια ειναι οτι τα θηρία 250 κιλων για επικες περιπετειες λιγοι μπορουμε να τα αποκτησουμε. Κάπως ετσι εχω ξεμεινει ακομα με το 650 gs που κανει τα παντα κ δεν τρέμω κ μην το δω να λειπει απο εκει που το αφησα.
Ηδη η ταση ξεκινησε απο τους μεγάλους, γιαμαπα κτλ με το τενερε, ακολουθησαν οι μεγάλοι ευρωπαίοι με ινδοκινεζικες κατασκευές (310 gs, adventure 390), αμιγώς κινεζοινδοι (μπενελι, ενφιλντ, και φυσικά το τσοντες που ειναι πλεον μπεστ σελερ στην Ελλάδα!!), κ ειδα τωρα έβγαλε κ η sym το nht 200, με κινητηρα απο το καγκουρεμενο απο τη μανα του παπι vf185, το οποιο φαίνεται πολυ αξιόλογο. Κοιταω την κατηγορία με ενδιαφέρον γιατι για 790 adventure/t700 λεφτα.. ΔΕΝ, ενω το gs καλο χρυσο αλλα πλεον μιλαμε για μηχανακι τελη 90s.. σα να λεμε, την εποχη που βγηκε, να ειχες για καθημερινό ενα όχημα.. τέλη 70s...
Αυτό βλέπω καθε μερα, ναι, αλλα εχω πιο ψηλη ζελατινα. Μια χαρα μηχανάκι είναι, αλλα πλεον το έχω πολλα χρόνια κ το εχω βαρεθει λιγο..
Κάποτε, δεν έχει περάσει και πολύς καιρός, είχα ένα DR650 150 κιλών και νόμιζα πως το είχα βαρεθεί. Το πούλησα και αγόρασα μια "φάλαινα" 230 κιλών που νόμιζα πως μπορώ να την χειριστώ. Έκανα λάθος, δεν μπορούσα και το πλήρωσα όταν το γόνατο μου βρέθηκε από κάτω της σε μια διαδρομή που με το DR650 την έκανα χωρίς πρόβλημα.
Η γνώμη μου είναι πως αυτό που έχεις είναι πολύ καλό, ειδικά αν το έχεις συνηθίσει και σε έχει συνηθίσει.
Αναζητώντας πληροφορίες για κάτι άσχετο "έπεσα" τυχαία πάνω σε αυτό το video.
Ο συγκεκριμένος αναβάτης ταξιδεύει σε μία χωμάτινη διαδρομή που ξεκινάει από το τελευταίο U-turn του δρόμου που οδηγεί στις κεραίες του Υμηττού, λίγο δηλαδή πριν φτάσει κανείς σε αυτές, και καταλήγει στην μικρή εκκλησία του Αη-Στάθη στο Κορωπί και στην συνέχεια πολύ κοντά στο Κέντρο Υγείας της πόλης.
Η διαδρομή διασχίζει την κορυφογραμμή του Υμηττού και έχει καταπληκτική θέα. Αν κάποιος είναι τολμηρός και θέλει να την διασχίσει καλό είναι να δεί το video και τις επιλογές που κάνει ο αναβάτης στις διασταυρώσεις. Αυτές οδηγούν στην πιο εύκολη διαδρομή...
Αναζητώντας πληροφορίες για κάτι άσχετο "έπεσα" τυχαία πάνω σε αυτό το video.
Ο συγκεκριμένος αναβάτης ταξιδεύει σε μία χωμάτινη διαδρομή που ξεκινάει από το τελευταίο U-turn του δρόμου που οδηγεί στις κεραίες του Υμηττού, λίγο δηλαδή πριν φτάσει κανείς σε αυτές, και καταλήγει στην μικρή εκκλησία του Αη-Στάθη στο Κορωπί και στην συνέχεια πολύ κοντά στο Κέντρο Υγείας της πόλης.
Η διαδρομή διασχίζει την κορυφογραμμή του Υμηττού και έχει καταπληκτική θέα. Αν κάποιος είναι τολμηρός και θέλει να την διασχίσει καλό είναι να δεί το video και τις επιλογές που κάνει ο αναβάτης στις διασταυρώσεις. Αυτές οδηγούν στην πιο εύκολη διαδρομή...
Ο Βασίλης είναι φίλος μου. Από τότε που πήρε το NC άρχισε να παίρνει τα βουνά... πως του έκατσε έτσι δεν ξέρω. Μάλλον το μηχανάκι φταίει.
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2020, 08:22
από enterprise-psi
Πήγε νορτκαπ σε 2 εβδομάδες το nc κοντεύει τα 300.000 χιλιόμετρα , συνέχεια τάπα και ξύλο στα βουνά και δεν έχει κάνει κιχ
Έχει βάλει στόχο να ανέβει σε όλες τις κορυφές σε όλη την Ελλάδα.
Κανονικά πρέπει η Honda να του δώσει καινούργιο με τόση διαφήμιση που έχει κάνει !