Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2021, 20:51
Τύπε, παίζει να της σφύριξε και κανένα πάνω στα κόλπα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Τύπε, παίζει να της σφύριξε και κανένα πάνω στα κόλπα.
Τι να κανουμε ρε ψηλε . δεν αρεσουν σε ολους οι ανωτεροτητες . βασικα πιο πολυ για να το δει ο γκολδεν το ειχα βαλει . ουτε μενα με τρελαινει .Feindflug έγραψε: ↑14 Μαρ 2021, 20:50Σαν βέσπα με αναβολικά είναι ρε τύπε.Νon4me έγραψε: ↑21 Φεβ 2021, 02:05αρια γερμανικη ανωτερώτητα μεν ..... μια μηνυσουλα για πνευματικα δικαιωματα τη θελουν ομως δε .SpoilerShowcouldn't resist
Golden Age
Το έχω δει από κοντά, το έχει ένας στη γειτονιά μου, φαίνεται πιο ποιοτικό απ ότι (φαντάζομαι οτι) ειναι. Όμως δεν είναι πιο φθηνό από τα περισσότερα παπιά, εκτός από τα κορυφαία μοντέλα των Ιαπώνων. Στα 2500 ευρώ, είναι οριακά πιο ακριβό από τα honda astrea grand κ yamaha crypton sΝon4me έγραψε: ↑22 Φεβ 2021, 23:27μπαραζ δυνατης μπαλιτσας τα κινέζια απο παντου
μικρο μοτοσυκλετακι με διαφορα μπινελίκια σε τιμη μικροτερη των επωνυμων παπιων
https://www.daytonamotors.gr/model/g155 ... 3IhECGpgbs
Ενταξει μιλαμε για αναποδες αναρτησεις abs -μοτοσυκλετακι - 18αλογα . τα καργιολια μεχρι και τις ακτινες στις ζαντες εχουν πλεξει με την πατεντα που ειχε λανσαρει η bmw πρωτη στα GS ADVENTURE [πατα ζουμ την εικονα] . ( στην ακρη του στεφανιου πλεγμενες για να περναει λαστιχο χωρις σαμπρελα )EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑14 Μαρ 2021, 22:19Το έχω δει από κοντά, το έχει ένας στη γειτονιά μου, φαίνεται πιο ποιοτικό απ ότι (φαντάζομαι οτι) ειναι. Όμως δεν είναι πιο φθηνό από τα περισσότερα παπιά, εκτός από τα κορυφαία μοντέλα των Ιαπώνων. Στα 2500 ευρώ, είναι οριακά πιο ακριβό από τα honda astrea grand κ yamaha crypton sΝon4me έγραψε: ↑22 Φεβ 2021, 23:27μπαραζ δυνατης μπαλιτσας τα κινέζια απο παντου
μικρο μοτοσυκλετακι με διαφορα μπινελίκια σε τιμη μικροτερη των επωνυμων παπιων
https://www.daytonamotors.gr/model/g155 ... 3IhECGpgbs
Μου κάνει αρρυθμίες με ανοιχτό το τσοκ και δεν έχει επίσης αρκετή δύναμη στο δρόμο. Βελτιώνεται με ζεστό μοτέρ αλλά πάλι δεν δουλευει σωστά.
πριν απο ρυθμιση, φανταζομαι επαιξε καλο καθαρισμα, ετσι;nyxtovios έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 10:48Μου κάνει αρρυθμίες με ανοιχτό το τσοκ και δεν έχει επίσης αρκετή δύναμη στο δρόμο. Βελτιώνεται με ζεστό μοτέρ αλλά πάλι δεν δουλευει σωστά.
Προσπάθησα να παίξω με τη βίδα του μίγματος, αλλά έχω την εντύπωση είτε το γυρίζω είτε όχι δεν έχει καμιά διαφορά.
Θα το πάω συνεργείο τελικά να το ρυθμίσουν. Θα μου στερήσουν την ευχαρίστηση ότι τα έκανα όλα μόνος μου αλλά δε βαριέσαι.
Έτσι το κάνω, και δεν τραβάει καλά.enterprise-psi έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:07ΜΕ το που πάρει μπρος, βάλτο στην μέση το τσοκ, και όταν ζεσταθεί κλειστο τελείως.
Ναι, το καθάρισα καλά.Ασέβαστος έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:04πριν απο ρυθμιση, φανταζομαι επαιξε καλο καθαρισμα, ετσι;nyxtovios έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 10:48Μου κάνει αρρυθμίες με ανοιχτό το τσοκ και δεν έχει επίσης αρκετή δύναμη στο δρόμο. Βελτιώνεται με ζεστό μοτέρ αλλά πάλι δεν δουλευει σωστά.
Προσπάθησα να παίξω με τη βίδα του μίγματος, αλλά έχω την εντύπωση είτε το γυρίζω είτε όχι δεν έχει καμιά διαφορά.
Θα το πάω συνεργείο τελικά να το ρυθμίσουν. Θα μου στερήσουν την ευχαρίστηση ότι τα έκανα όλα μόνος μου αλλά δε βαριέσαι.
με ανοιχτο τσοκ, λογικο ειναι να μη δουλευει σωστα, το τσοκ ειναι μονο για να παραει μπρος, κρυο.
τη βιδα δε θυμαμαι ρυθμιση, βρες το στο νετ, η αστο στο ρελαντι, και γυριζε την μεχρι να ανεβουν οι στροφες στο υψηλοτερο επιπεδο, και να "καθαρισει" η λειτουργια.
μη σε στεναχωρησω, αλλα δεν ειναι απαραιτητα καρμπ αυτα τα προβληματα, θα μπορουσε να ειναι χαμηλη συμπιεση, δηλαδη ελατηρια, ρεκτιφιε...
επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας.nyxtovios έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:12
Ναι, το καθάρισα καλά.
Ανοιχτό τσόκ, εννοώ βασικά ότι δεν το έχω στη θέση να κόβει τον αέρα. Δηλαδή κλειστός ο διακόπτης.
Έτσι προσπάθησα να κάνω και με τη βίδα, αλλά τίποτα είτε γυρνάω είτε όχι. Έχω βρει και στο μανουαλ τι λέει, αλλά τίποτα.
Πιθανότατα έχεις δίκιο, ότι ίσως παίζει και κάτι άλλο. Θα το δώσω για εξεταση σύντομα.
Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.Ασέβαστος έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:26επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας.nyxtovios έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:12
Ναι, το καθάρισα καλά.
Ανοιχτό τσόκ, εννοώ βασικά ότι δεν το έχω στη θέση να κόβει τον αέρα. Δηλαδή κλειστός ο διακόπτης.
Έτσι προσπάθησα να κάνω και με τη βίδα, αλλά τίποτα είτε γυρνάω είτε όχι. Έχω βρει και στο μανουαλ τι λέει, αλλά τίποτα.
Πιθανότατα έχεις δίκιο, ότι ίσως παίζει και κάτι άλλο. Θα το δώσω για εξεταση σύντομα.
αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;
μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
δεν το καθαρισες.nyxtovios έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:53Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.Ασέβαστος έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:26επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας.nyxtovios έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:12
Ναι, το καθάρισα καλά.
Ανοιχτό τσόκ, εννοώ βασικά ότι δεν το έχω στη θέση να κόβει τον αέρα. Δηλαδή κλειστός ο διακόπτης.
Έτσι προσπάθησα να κάνω και με τη βίδα, αλλά τίποτα είτε γυρνάω είτε όχι. Έχω βρει και στο μανουαλ τι λέει, αλλά τίποτα.
Πιθανότατα έχεις δίκιο, ότι ίσως παίζει και κάτι άλλο. Θα το δώσω για εξεταση σύντομα.
αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;
μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
Ωχ κατάλαβα.Ασέβαστος έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 13:49δεν το καθαρισες.nyxtovios έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:53Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.Ασέβαστος έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:26
επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας.
αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;
μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
τα ζιγκλερ ειναι το πρωτο που θελει καθαρισμα, η βιδα του ρελαντι το δευτερο. φυσα αερα, η ακομη καλυτερα σπρει carb clean σε ολες τις διοδους
η βενζινη οταν μενει στασιμη, κανει ενα σχεδον αορατο φιλμ, που βουλωνει τα παντα χωρις να φαινονται βρωμικα.
UPDATEΑσέβαστος έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 13:49δεν το καθαρισες.nyxtovios έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:53Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.Ασέβαστος έγραψε: ↑16 Μαρ 2021, 11:26
επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας.
αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;
μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
τα ζιγκλερ ειναι το πρωτο που θελει καθαρισμα, η βιδα του ρελαντι το δευτερο. φυσα αερα, η ακομη καλυτερα σπρει carb clean σε ολες τις διοδους
η βενζινη οταν μενει στασιμη, κανει ενα σχεδον αορατο φιλμ, που βουλωνει τα παντα χωρις να φαινονται βρωμικα.