Σελίδα 49 από 67

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2021, 20:51
από Feindflug
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε:
25 Φεβ 2021, 09:23
Οταν έχεις death wish...
Τύπε, παίζει να της σφύριξε και κανένα πάνω στα κόλπα.

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2021, 21:00
από Νon4me
Feindflug έγραψε:
14 Μαρ 2021, 20:50
Νon4me έγραψε:
21 Φεβ 2021, 02:05
SpoilerShow
couldn't resist
αρια γερμανικη ανωτερώτητα μεν ..... μια μηνυσουλα για πνευματικα δικαιωματα τη θελουν ομως δε .

Golden Age

Εικόνα

Εικόνα
Σαν βέσπα με αναβολικά είναι ρε τύπε.
Τι να κανουμε ρε ψηλε . δεν αρεσουν σε ολους οι ανωτεροτητες . βασικα πιο πολυ για να το δει ο γκολδεν το ειχα βαλει . ουτε μενα με τρελαινει .

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2021, 22:19
από EKPLIKTIKOS
Νon4me έγραψε:
22 Φεβ 2021, 23:27
μπαραζ δυνατης μπαλιτσας τα κινέζια απο παντου

μικρο μοτοσυκλετακι με διαφορα μπινελίκια σε τιμη μικροτερη των επωνυμων παπιων

https://www.daytonamotors.gr/model/g155 ... 3IhECGpgbs
Το έχω δει από κοντά, το έχει ένας στη γειτονιά μου, φαίνεται πιο ποιοτικό απ ότι (φαντάζομαι οτι) ειναι. Όμως δεν είναι πιο φθηνό από τα περισσότερα παπιά, εκτός από τα κορυφαία μοντέλα των Ιαπώνων. Στα 2500 ευρώ, είναι οριακά πιο ακριβό από τα honda astrea grand κ yamaha crypton s

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2021, 22:33
από Νon4me
EKPLIKTIKOS έγραψε:
14 Μαρ 2021, 22:19
Νon4me έγραψε:
22 Φεβ 2021, 23:27
μπαραζ δυνατης μπαλιτσας τα κινέζια απο παντου

μικρο μοτοσυκλετακι με διαφορα μπινελίκια σε τιμη μικροτερη των επωνυμων παπιων

https://www.daytonamotors.gr/model/g155 ... 3IhECGpgbs
Το έχω δει από κοντά, το έχει ένας στη γειτονιά μου, φαίνεται πιο ποιοτικό απ ότι (φαντάζομαι οτι) ειναι. Όμως δεν είναι πιο φθηνό από τα περισσότερα παπιά, εκτός από τα κορυφαία μοντέλα των Ιαπώνων. Στα 2500 ευρώ, είναι οριακά πιο ακριβό από τα honda astrea grand κ yamaha crypton s
Ενταξει μιλαμε για αναποδες αναρτησεις abs -μοτοσυκλετακι - 18αλογα . τα καργιολια μεχρι και τις ακτινες στις ζαντες εχουν πλεξει με την πατεντα που ειχε λανσαρει η bmw πρωτη στα GS ADVENTURE [πατα ζουμ την εικονα] . ( στην ακρη του στεφανιου πλεγμενες για να περναει λαστιχο χωρις σαμπρελα ) :sal13:

Εικόνα

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2021, 08:34
από enterprise-psi
Έχουν δουλειά ακόμα οι Κινέζοι


Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2021, 10:21
από Ασέβαστος
nyxtovios έγραψε:
14 Μαρ 2021, 20:46
Έχει ρυθμίσει από μόνος του κάνεις καρμπυρατέρ από πάπια;
Έχω αναστήσει ένα παρατημένο που είχα στο γκαράζ αλλά δεν μπορώ να πετύχω ομαλή λειτουργία.
ναι, αλλα τελευταια φορα ηταν πριν απο 30 χρονια. :lol:

για πες ομως, τι εννοεις μη-ομαλη λειτουργια.

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2021, 10:48
από nyxtovios
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 10:21
nyxtovios έγραψε:
14 Μαρ 2021, 20:46
Έχει ρυθμίσει από μόνος του κάνεις καρμπυρατέρ από πάπια;
Έχω αναστήσει ένα παρατημένο που είχα στο γκαράζ αλλά δεν μπορώ να πετύχω ομαλή λειτουργία.
ναι, αλλα τελευταια φορα ηταν πριν απο 30 χρονια. :lol:

για πες ομως, τι εννοεις μη-ομαλη λειτουργια.
Μου κάνει αρρυθμίες με ανοιχτό το τσοκ και δεν έχει επίσης αρκετή δύναμη στο δρόμο. Βελτιώνεται με ζεστό μοτέρ αλλά πάλι δεν δουλευει σωστά.
Προσπάθησα να παίξω με τη βίδα του μίγματος, αλλά έχω την εντύπωση είτε το γυρίζω είτε όχι δεν έχει καμιά διαφορά.
Θα το πάω συνεργείο τελικά να το ρυθμίσουν. Θα μου στερήσουν την ευχαρίστηση ότι τα έκανα όλα μόνος μου αλλά δε βαριέσαι.

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2021, 11:04
από Ασέβαστος
nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 10:48
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 10:21
nyxtovios έγραψε:
14 Μαρ 2021, 20:46
Έχει ρυθμίσει από μόνος του κάνεις καρμπυρατέρ από πάπια;
Έχω αναστήσει ένα παρατημένο που είχα στο γκαράζ αλλά δεν μπορώ να πετύχω ομαλή λειτουργία.
ναι, αλλα τελευταια φορα ηταν πριν απο 30 χρονια. :lol:

για πες ομως, τι εννοεις μη-ομαλη λειτουργια.
Μου κάνει αρρυθμίες με ανοιχτό το τσοκ και δεν έχει επίσης αρκετή δύναμη στο δρόμο. Βελτιώνεται με ζεστό μοτέρ αλλά πάλι δεν δουλευει σωστά.
Προσπάθησα να παίξω με τη βίδα του μίγματος, αλλά έχω την εντύπωση είτε το γυρίζω είτε όχι δεν έχει καμιά διαφορά.
Θα το πάω συνεργείο τελικά να το ρυθμίσουν. Θα μου στερήσουν την ευχαρίστηση ότι τα έκανα όλα μόνος μου αλλά δε βαριέσαι.
πριν απο ρυθμιση, φανταζομαι επαιξε καλο καθαρισμα, ετσι;

με ανοιχτο τσοκ, λογικο ειναι να μη δουλευει σωστα, το τσοκ ειναι μονο για να παραει μπρος, κρυο.

τη βιδα δε θυμαμαι ρυθμιση, βρες το στο νετ, η αστο στο ρελαντι, και γυριζε την μεχρι να ανεβουν οι στροφες στο υψηλοτερο επιπεδο, και να "καθαρισει" η λειτουργια.

μη σε στεναχωρησω, αλλα δεν ειναι απαραιτητα καρμπ αυτα τα προβληματα, θα μπορουσε να ειναι χαμηλη συμπιεση, δηλαδη ελατηρια, ρεκτιφιε...

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2021, 11:07
από enterprise-psi
ΜΕ το που πάρει μπρος, βάλτο στην μέση το τσοκ, και όταν ζεσταθεί κλειστο τελείως.

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2021, 11:12
από nyxtovios
enterprise-psi έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:07
ΜΕ το που πάρει μπρος, βάλτο στην μέση το τσοκ, και όταν ζεσταθεί κλειστο τελείως.
Έτσι το κάνω, και δεν τραβάει καλά.

Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:04


nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 10:48
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 10:21

ναι, αλλα τελευταια φορα ηταν πριν απο 30 χρονια. :lol:

για πες ομως, τι εννοεις μη-ομαλη λειτουργια.
Μου κάνει αρρυθμίες με ανοιχτό το τσοκ και δεν έχει επίσης αρκετή δύναμη στο δρόμο. Βελτιώνεται με ζεστό μοτέρ αλλά πάλι δεν δουλευει σωστά.
Προσπάθησα να παίξω με τη βίδα του μίγματος, αλλά έχω την εντύπωση είτε το γυρίζω είτε όχι δεν έχει καμιά διαφορά.
Θα το πάω συνεργείο τελικά να το ρυθμίσουν. Θα μου στερήσουν την ευχαρίστηση ότι τα έκανα όλα μόνος μου αλλά δε βαριέσαι.
πριν απο ρυθμιση, φανταζομαι επαιξε καλο καθαρισμα, ετσι;

με ανοιχτο τσοκ, λογικο ειναι να μη δουλευει σωστα, το τσοκ ειναι μονο για να παραει μπρος, κρυο.

τη βιδα δε θυμαμαι ρυθμιση, βρες το στο νετ, η αστο στο ρελαντι, και γυριζε την μεχρι να ανεβουν οι στροφες στο υψηλοτερο επιπεδο, και να "καθαρισει" η λειτουργια.

μη σε στεναχωρησω, αλλα δεν ειναι απαραιτητα καρμπ αυτα τα προβληματα, θα μπορουσε να ειναι χαμηλη συμπιεση, δηλαδη ελατηρια, ρεκτιφιε...
Ναι, το καθάρισα καλά.
Ανοιχτό τσόκ, εννοώ βασικά ότι δεν το έχω στη θέση να κόβει τον αέρα. Δηλαδή κλειστός ο διακόπτης.

Έτσι προσπάθησα να κάνω και με τη βίδα, αλλά τίποτα είτε γυρνάω είτε όχι. Έχω βρει και στο μανουαλ τι λέει, αλλά τίποτα.

Πιθανότατα έχεις δίκιο, ότι ίσως παίζει και κάτι άλλο. Θα το δώσω για εξεταση σύντομα.

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2021, 11:26
από Ασέβαστος
nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:12

Ναι, το καθάρισα καλά.
Ανοιχτό τσόκ, εννοώ βασικά ότι δεν το έχω στη θέση να κόβει τον αέρα. Δηλαδή κλειστός ο διακόπτης.

Έτσι προσπάθησα να κάνω και με τη βίδα, αλλά τίποτα είτε γυρνάω είτε όχι. Έχω βρει και στο μανουαλ τι λέει, αλλά τίποτα.

Πιθανότατα έχεις δίκιο, ότι ίσως παίζει και κάτι άλλο. Θα το δώσω για εξεταση σύντομα.
επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας. :bravo:

αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;

μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2021, 11:53
από nyxtovios
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:26
nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:12

Ναι, το καθάρισα καλά.
Ανοιχτό τσόκ, εννοώ βασικά ότι δεν το έχω στη θέση να κόβει τον αέρα. Δηλαδή κλειστός ο διακόπτης.

Έτσι προσπάθησα να κάνω και με τη βίδα, αλλά τίποτα είτε γυρνάω είτε όχι. Έχω βρει και στο μανουαλ τι λέει, αλλά τίποτα.

Πιθανότατα έχεις δίκιο, ότι ίσως παίζει και κάτι άλλο. Θα το δώσω για εξεταση σύντομα.
επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας. :bravo:

αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;

μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια :102: Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2021, 13:49
από Ασέβαστος
nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:53
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:26
nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:12

Ναι, το καθάρισα καλά.
Ανοιχτό τσόκ, εννοώ βασικά ότι δεν το έχω στη θέση να κόβει τον αέρα. Δηλαδή κλειστός ο διακόπτης.

Έτσι προσπάθησα να κάνω και με τη βίδα, αλλά τίποτα είτε γυρνάω είτε όχι. Έχω βρει και στο μανουαλ τι λέει, αλλά τίποτα.

Πιθανότατα έχεις δίκιο, ότι ίσως παίζει και κάτι άλλο. Θα το δώσω για εξεταση σύντομα.
επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας. :bravo:

αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;

μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια :102: Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.
δεν το καθαρισες.

τα ζιγκλερ ειναι το πρωτο που θελει καθαρισμα, η βιδα του ρελαντι το δευτερο. φυσα αερα, η ακομη καλυτερα σπρει carb clean σε ολες τις διοδους

η βενζινη οταν μενει στασιμη, κανει ενα σχεδον αορατο φιλμ, που βουλωνει τα παντα χωρις να φαινονται βρωμικα.

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2021, 13:53
από nyxtovios
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 13:49
nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:53
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:26

επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας. :bravo:

αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;

μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια :102: Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.
δεν το καθαρισες.

τα ζιγκλερ ειναι το πρωτο που θελει καθαρισμα, η βιδα του ρελαντι το δευτερο. φυσα αερα, η ακομη καλυτερα σπρει carb clean σε ολες τις διοδους

η βενζινη οταν μενει στασιμη, κανει ενα σχεδον αορατο φιλμ, που βουλωνει τα παντα χωρις να φαινονται βρωμικα.
Ωχ κατάλαβα.
Θα το κάνω μόλις γυρίσω από τη δουλειά και βλέπουμε.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Re: On Two Wheels

Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2021, 16:20
από nyxtovios
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 13:49
nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:53
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:26

επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας. :bravo:

αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;

μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια :102: Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.
δεν το καθαρισες.

τα ζιγκλερ ειναι το πρωτο που θελει καθαρισμα, η βιδα του ρελαντι το δευτερο. φυσα αερα, η ακομη καλυτερα σπρει carb clean σε ολες τις διοδους

η βενζινη οταν μενει στασιμη, κανει ενα σχεδον αορατο φιλμ, που βουλωνει τα παντα χωρις να φαινονται βρωμικα.
UPDATE
Καθάρισα τα πάντα και δουλεύει ρολόι