Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
ξερω οτι θα χλευαστω αλλα υπαρχει λογος που προτιμω τετοιου τυπου cafe racers, αναπηρια, οποτε εχω καλυτερη προσβασις σε χαμηλα
ειμαι μεταξυ αυτου, 5200 καινουργιο, μοντελο 2023
και αυτου...2006 και καλυτερο απο τα νεωτερα, στα 5400
επιδοσεις κλπ δε με ενδιαφερουν
ειμαι τοξικομανης
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2023, 19:42
από Ασέβαστος
ειμαι απο τον μαιο στο νησι, και δεν εχω καβαλησει δικυκλο. μαλλον για πρωτη φορα στη ζωη μου απο τα 14 μου, τοσο μεγαλο διαστημα.
σε λιγες μερες επιστρεφω, και θα ειναι ενα απο τα πρωτα που θα κανω.
Χιλιάρικο κάθε 60,000 χιλιόμετρα, πως τους πετσοκοψες ετσι;
στο μεταξυ οσες κατασκευασε η Χοντα ειναι απεθαντες
Είναι καλό νέο . Όπως εξαφανίστηκαν τα Ντουκατι απο τις μοτοβόλτες γιατί ήρθε η ώρα τους για το μεγάλο σέρβις, και όταν έμαθαν οτι είναι 1500 ευρώ έκλαψαν μανούλες, έτσι σιγά σιγά θα εξαφανιστούν και τα φαλαινοειδη GS , και θα έχουμε ησυχία και λιγότερο γεμάτες ταβέρνες
kove 800x pro , Παιρνουμε το δικυλινδρο μοτερ του ktm duke 790 των 100 αλογων , γεμιζουμε την μοτο επωνυμα περιφερειακα ( kayaba αναρτησεις , bosch ψεκασμο κλπ ) Φουλ ηλεκτρονικα , cornering abs , traction control , quickshifter , cruise control . το βγαζουμε 2-3-4 χιλιαρικα κατω απ τον ανταγωνισμο ( 8400 καινουριο , 7.700 με εκπτωση προπαραγγελιας ) και ας τους αλλους να παιρνουν 500 και 250ρια επωνυμα στα ιδια χρήματα .
Παρουσιασε το πρωτο μονοκυλινδρο x adv scooter 400 κυβικων με αλυσιδα ψαλιδι . ( αυτο ειναι το πρωτο μονοκυλινδρο σκουτερ με τη διαταξη αυτη που εφαρμοζοταν μονο στα μεγαλα δικυλινδρα , tmax - forza - xadv - srv κλπ )
Τι παει να πει αλυσιδα ψαλιδι ? ο θειο non4me θα σας ξεβλαχεψει λοιπον ...
Αλυσιδα ψαλιδι παει να πει πως το μοτερ στο σκουτερ ειναι τοποθετημενο μπροστα ( και οχι να κρεμεται πισω ) με αποτελεσμα αναλογια βαρους 50-50 με οτι αυτο συνεπαγεται ( συμπεριφορα μοτοσυκλετας και οχι βαρκας , και επιτελους φρεναρισμα σαν μοτο με μπροστινο φρενο και οχι με το πισω οπως σε ολα τα οπισθοβαρα σκουτερ που το μπροστα τους ηταν ελαφρυ και ''χανοταν'' . )
kove 800x pro , Παιρνουμε το δικυλινδρο μοτερ του ktm duke 790 των 100 αλογων , γεμιζουμε την μοτο επωνυμα περιφερειακα ( kayaba αναρτησεις , bosch ψεκασμο κλπ ) Φουλ ηλεκτρονικα , cornering abs , traction control , quickshifter , cruise control . το βγαζουμε 2-3-4 χιλιαρικα κατω απ τον ανταγωνισμο ( 8400 καινουριο , 7.700 με εκπτωση προπαραγγελιας ) και ας τους αλλους να παιρνουν 500 και 250ρια επωνυμα στα ιδια χρήματα .
φορ δε σαιενς . 7300 ειχα αγορασει το καλοκαιρι του 2004 το χτ660χ καινουριο ( + 100 οι χουφτες ασερμπις + 150 η αλουμινενια ποδια εξτρα ειμαστε στα 7550 )
Ετσι για να συγκρινουμε τα θετικα της εξελιξης της τεχνολογιας .
ιδια κιλα διπλασια αλογα + ηλεκτρονικα στην ιδια τιμη.