e-παρανοια
- perseus
- Δημοσιεύσεις: 15265
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
- Phorum.gr user: Perseus
- Τοποθεσία: Ιωαννινα
e-παρανοια
Αυτοδύναμα θα πρέπει να κινούνται τα ηλεκτρικά ποδήλατα μόλις υπερβούν τα 6 χλμ./ώρα για να θεωρούνται ηλεκτρικά ποδήλατα ξεκαθαρίζεται στο άρθρο 29 του νομοσχεδίου για την Μικροκινητικότητα που αναρτήθηκε για Δημόσια Διαβούλευση έως τις 4 Δεκεμβρίου από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Μάλιστα οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την αγορά ενός ηλεκτρικού ποδήλατου και να απαιτούν από τον πωλητή να τους προσκομίζει πιστοποιητικό ή βεβαίωση με τα χαρακτηριστικά του οχήματος που αγοράζουν τα οποία να αποδεικνύουν ότι το όχημα καλύπτει τις τεχνικές απαιτήσεις του ευρωπαϊκού προτύπου ασφαλείας προϊόντος ώστε να μην μπλέξουν στο μέλλον σε περιπέτειες με την Τροχαία και τους επιβληθούν πολύ υψηλά πρόστιμα.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στο άρθρο 29 τα ποδήλατα που υποβοηθούνται με ηλεκτροκινητήρα δεν επιτρέπεται να διαθέτουν εγκατεστημένο μηχανισμό ή εγκατάσταση μηχανισμού που να τα θέτει σε καθεστώς αυτόνομης κίνησης, δηλαδή χωρίς τη χρήση ποδωστήριων – πεντάλ, μέσω του ηλεκτροκινητήρα, εκτός της περίπτωσης που ο μηχανισμός απενεργοποιείται όταν η ταχύτητα του οχήματος υπερβεί τα 6 χλμ/ώρα και βέβαια πρέπει να πληρούν τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές του ευρωπαϊκού προτύπου ασφαλείας προϊόντος ΕΛΟΤ EN 15194 ή τυχόν αντικατάστασής του.
Ο κάτοχος – χρήστης ενός εκ κατασκευής ποδήλατου με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση, ή ενός συμβατικού ποδήλατου το οποίο έχει μετατραπεί σε ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση, με την εγκατάσταση ειδικού για τον σκοπό αυτό ηλεκτροκινητήρα και λοιπού συνοδευτικού εξοπλισμού, προκειμένου να αποδείξει ότι το υπόψη όχημα πληροί τις ανωτέρω αναφερόμενες υποχρεώσεις και τεχνικές προδιαγραφές, πρέπει να φέρει υποχρεωτικά μαζί του προκειμένου να την επιδεικνύει στα όργανα της Τροχαίας κατά τη διάρκεια τροχονομικούελέγχου κάποια δήλωση συμμόρφωσης ή βεβαίωσης.
Σε τυχόν περίπτωση αποδεδειγμένης αδυναμίας του διανομέα του οχήματος (ή του ηλεκτροκινητήρα και του λοιπού συνοδευτικού εξοπλισμού, στην περίπτωση μετατροπής συμβατικού ποδηλάτου σε ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση), για την προσκόμιση της βεβαίωσης της περ. β΄ της παρ. 2, είτε λόγω συνταξιοδότησής του, είτε λόγω οριστικής ανάκλησης της άδειας λειτουργίας της επιχείρησής του, είτε λόγω αλλαγής του Καταστατικού σύστασης αυτής στην περίπτωση νομικού προσώπου, προσκομίζεται εναλλακτικά πιστοποιητικό από διαπιστευμένο, από το ΕΣΥΔ, φορέα, ως προς το πρότυπο ασφαλείας ΕΛΟΤ EN 15194.
Αν ο χρήστης ποδήλατου με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση, δεν διαθέτει τη δήλωση συμμόρφωσης ή το πιστοποιητικό το όχημα λογίζεται ως μοτοποδήλατο και επιβάλλονται οι προβλεπόμενες από τον ν. 2696/1999 κυρώσεις για την κυκλοφορία του μοτοποδηλάτου και τον εξοπλισμό του αναβάτη.
Σε περίπτωση που ο πωλητής ή διανομέας ποδηλάτου με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση (ή του ηλεκτροκινητήρα και του λοιπού συνοδευτικού εξοπλισμού, στην περίπτωση μετατροπής συμβατικού ποδηλάτου σε ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση), χορηγήσει στον αγοραστή αυτού, είτε ψευδή δήλωση συμμόρφωσης, είτε ψευδή βεβαίωση πλέον των προβλεπόμενων κυρώσεων του ν. 4619/2019 (Α΄ 95), επιβάλλεται σε αυτόν, από την αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, πρόστιμο ίσο με το πενταπλάσιο της αξίας πώλησης του οχήματος (ή του ηλεκτροκινητήρα και του λοιπού συνοδευτικού εξοπλισμού, στην περίπτωση μετατροπής συμβατικού ποδηλάτου σε ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση) και προσωρινή ανάκληση λειτουργίας της επιχείρησής του για χρονικό διάστημα ενός μήνα, κατόπιν της αποστολής στη Δ.Ο.Υ. του παραβάτη από την Υπηρεσία σχετικής έκθεσης διαπίστωσης παράβασης, στην οποία επισυνάπτεται αντίγραφο της βεβαίωσης. Το πρόστιμο βεβαιώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ και εισπράττεται από την οικεία ΔΟΥ. Σε περίπτωση υποτροπής με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός τριών ετών από την έκδοση της απόφασης επιβολής του προστίμου, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και επιβάλλεται επίσης και οριστική ανάκληση της λειτουργίας της επιχείρησης του διανομέα ή πωλητή.
Αν υποβληθεί κατά τη διάρκεια τροχονομικού ελέγχου από τον κάτοχο του οχήματος ψευδές πιστοποιητικό επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το πενταπλάσιο της αξίας πώλησης του οχήματος (ή του ηλεκτροκινητήρα και του λοιπού συνοδευτικού εξοπλισμού, στην περίπτωση μετατροπής συμβατικού ποδηλάτου σε ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση). Το πρόστιμο βεβαιώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ και εισπράττεται από την οικεία ΔΟΥ. Σε περίπτωση υποτροπής με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός τριών ετών από την έκδοση της απόφασης επιβολής του προστίμου, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε κάθε επόμενη υποτροπή εντός τριών ετών από την έκδοση κάθε προηγούμενης απόφασης επιβολής προστίμου, το ποσό τριπλασιάζεται.
Αν ο κάτοχος του ποδηλάτου με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση επιδείξει κατά τη διάρκεια τροχονομικού ελέγχου, πλαστή δήλωση συμμόρφωσης, ή βεβαίωση, ή πιστοποιητικό, επιβάλλεται από το αρμόδιο όργανο της Τροχαίας σε αυτόν πρόστιμο ίσο με το πενταπλάσιο της αξίας πώλησης του οχήματός του. Το υπόψη πρόστιμο βεβαιώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ και εισπράττεται από την οικεία ΔΟΥ. Σε περίπτωση υποτροπής με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός ενός έτους από την έκδοση της απόφασης επιβολής του ανωτέρω προστίμου, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε κάθε επόμενη υποτροπή εντός ενός έτους από την έκδοση κάθε προηγούμενης απόφασης επιβολής προστίμου, το ποσό τριπλασιάζεται.
Η ισχύς των προστίμων ξεκινά 3 μήνες από την δημοσίευση του νομοσχεδίου.
Μάλιστα οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την αγορά ενός ηλεκτρικού ποδήλατου και να απαιτούν από τον πωλητή να τους προσκομίζει πιστοποιητικό ή βεβαίωση με τα χαρακτηριστικά του οχήματος που αγοράζουν τα οποία να αποδεικνύουν ότι το όχημα καλύπτει τις τεχνικές απαιτήσεις του ευρωπαϊκού προτύπου ασφαλείας προϊόντος ώστε να μην μπλέξουν στο μέλλον σε περιπέτειες με την Τροχαία και τους επιβληθούν πολύ υψηλά πρόστιμα.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στο άρθρο 29 τα ποδήλατα που υποβοηθούνται με ηλεκτροκινητήρα δεν επιτρέπεται να διαθέτουν εγκατεστημένο μηχανισμό ή εγκατάσταση μηχανισμού που να τα θέτει σε καθεστώς αυτόνομης κίνησης, δηλαδή χωρίς τη χρήση ποδωστήριων – πεντάλ, μέσω του ηλεκτροκινητήρα, εκτός της περίπτωσης που ο μηχανισμός απενεργοποιείται όταν η ταχύτητα του οχήματος υπερβεί τα 6 χλμ/ώρα και βέβαια πρέπει να πληρούν τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές του ευρωπαϊκού προτύπου ασφαλείας προϊόντος ΕΛΟΤ EN 15194 ή τυχόν αντικατάστασής του.
Ο κάτοχος – χρήστης ενός εκ κατασκευής ποδήλατου με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση, ή ενός συμβατικού ποδήλατου το οποίο έχει μετατραπεί σε ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση, με την εγκατάσταση ειδικού για τον σκοπό αυτό ηλεκτροκινητήρα και λοιπού συνοδευτικού εξοπλισμού, προκειμένου να αποδείξει ότι το υπόψη όχημα πληροί τις ανωτέρω αναφερόμενες υποχρεώσεις και τεχνικές προδιαγραφές, πρέπει να φέρει υποχρεωτικά μαζί του προκειμένου να την επιδεικνύει στα όργανα της Τροχαίας κατά τη διάρκεια τροχονομικούελέγχου κάποια δήλωση συμμόρφωσης ή βεβαίωσης.
Σε τυχόν περίπτωση αποδεδειγμένης αδυναμίας του διανομέα του οχήματος (ή του ηλεκτροκινητήρα και του λοιπού συνοδευτικού εξοπλισμού, στην περίπτωση μετατροπής συμβατικού ποδηλάτου σε ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση), για την προσκόμιση της βεβαίωσης της περ. β΄ της παρ. 2, είτε λόγω συνταξιοδότησής του, είτε λόγω οριστικής ανάκλησης της άδειας λειτουργίας της επιχείρησής του, είτε λόγω αλλαγής του Καταστατικού σύστασης αυτής στην περίπτωση νομικού προσώπου, προσκομίζεται εναλλακτικά πιστοποιητικό από διαπιστευμένο, από το ΕΣΥΔ, φορέα, ως προς το πρότυπο ασφαλείας ΕΛΟΤ EN 15194.
Αν ο χρήστης ποδήλατου με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση, δεν διαθέτει τη δήλωση συμμόρφωσης ή το πιστοποιητικό το όχημα λογίζεται ως μοτοποδήλατο και επιβάλλονται οι προβλεπόμενες από τον ν. 2696/1999 κυρώσεις για την κυκλοφορία του μοτοποδηλάτου και τον εξοπλισμό του αναβάτη.
Σε περίπτωση που ο πωλητής ή διανομέας ποδηλάτου με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση (ή του ηλεκτροκινητήρα και του λοιπού συνοδευτικού εξοπλισμού, στην περίπτωση μετατροπής συμβατικού ποδηλάτου σε ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση), χορηγήσει στον αγοραστή αυτού, είτε ψευδή δήλωση συμμόρφωσης, είτε ψευδή βεβαίωση πλέον των προβλεπόμενων κυρώσεων του ν. 4619/2019 (Α΄ 95), επιβάλλεται σε αυτόν, από την αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, πρόστιμο ίσο με το πενταπλάσιο της αξίας πώλησης του οχήματος (ή του ηλεκτροκινητήρα και του λοιπού συνοδευτικού εξοπλισμού, στην περίπτωση μετατροπής συμβατικού ποδηλάτου σε ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση) και προσωρινή ανάκληση λειτουργίας της επιχείρησής του για χρονικό διάστημα ενός μήνα, κατόπιν της αποστολής στη Δ.Ο.Υ. του παραβάτη από την Υπηρεσία σχετικής έκθεσης διαπίστωσης παράβασης, στην οποία επισυνάπτεται αντίγραφο της βεβαίωσης. Το πρόστιμο βεβαιώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ και εισπράττεται από την οικεία ΔΟΥ. Σε περίπτωση υποτροπής με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός τριών ετών από την έκδοση της απόφασης επιβολής του προστίμου, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και επιβάλλεται επίσης και οριστική ανάκληση της λειτουργίας της επιχείρησης του διανομέα ή πωλητή.
Αν υποβληθεί κατά τη διάρκεια τροχονομικού ελέγχου από τον κάτοχο του οχήματος ψευδές πιστοποιητικό επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το πενταπλάσιο της αξίας πώλησης του οχήματος (ή του ηλεκτροκινητήρα και του λοιπού συνοδευτικού εξοπλισμού, στην περίπτωση μετατροπής συμβατικού ποδηλάτου σε ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση). Το πρόστιμο βεβαιώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ και εισπράττεται από την οικεία ΔΟΥ. Σε περίπτωση υποτροπής με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός τριών ετών από την έκδοση της απόφασης επιβολής του προστίμου, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε κάθε επόμενη υποτροπή εντός τριών ετών από την έκδοση κάθε προηγούμενης απόφασης επιβολής προστίμου, το ποσό τριπλασιάζεται.
Αν ο κάτοχος του ποδηλάτου με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση επιδείξει κατά τη διάρκεια τροχονομικού ελέγχου, πλαστή δήλωση συμμόρφωσης, ή βεβαίωση, ή πιστοποιητικό, επιβάλλεται από το αρμόδιο όργανο της Τροχαίας σε αυτόν πρόστιμο ίσο με το πενταπλάσιο της αξίας πώλησης του οχήματός του. Το υπόψη πρόστιμο βεβαιώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ και εισπράττεται από την οικεία ΔΟΥ. Σε περίπτωση υποτροπής με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός ενός έτους από την έκδοση της απόφασης επιβολής του ανωτέρω προστίμου, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε κάθε επόμενη υποτροπή εντός ενός έτους από την έκδοση κάθε προηγούμενης απόφασης επιβολής προστίμου, το ποσό τριπλασιάζεται.
Η ισχύς των προστίμων ξεκινά 3 μήνες από την δημοσίευση του νομοσχεδίου.
Re: e-παρανοια
.
Ακου τα μουνόπανα τί κάνανε..... ....
6 χλμ κάνει ένας άνθρωπος περπατώντας γιά μία ώρα.....
Κι αυτοί πού εχουν πάρει ήδη Ηλεκτρικό ποδήλατο ;;;
Καί τί κυβικά θα χρεώνουν στό μοτοποδήλατο ;;;
Μόνο στό Ελ μπουρδέλο γίνονται αυτά.....
Οπως καί μόνο στό μπουρδέλο δεν μπορείς νά πάρεις ενα φορτηγάκι να το κάνεις αυτοκινούμενο.....
Γιά τα πατίνια δέν είπανε τίποτα οι ρόμπες ;;;
.
Ακου τα μουνόπανα τί κάνανε..... ....
6 χλμ κάνει ένας άνθρωπος περπατώντας γιά μία ώρα.....
Κι αυτοί πού εχουν πάρει ήδη Ηλεκτρικό ποδήλατο ;;;
Καί τί κυβικά θα χρεώνουν στό μοτοποδήλατο ;;;
Μόνο στό Ελ μπουρδέλο γίνονται αυτά.....
Οπως καί μόνο στό μπουρδέλο δεν μπορείς νά πάρεις ενα φορτηγάκι να το κάνεις αυτοκινούμενο.....
Γιά τα πατίνια δέν είπανε τίποτα οι ρόμπες ;;;
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: e-παρανοια
Δεν αλλάζει κάτι ως προς τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Αδίκως τρόμαξε ο perseus και ο ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ. Τα 6χλμ/ώρα ανεφερονται ως το όριο που θα μπορείς να πηγαίνεις χωρίς να κάνεις καθόλου πετάλι, μόνο δηλαδή με τον κινητήρα. Όσο δηλαδή πεζός. Πράγμα λογικό αφού η λογική των ηλεκτρικών ποδηλάτων είναι να κάνεις πετάλι. Με υποβοήθηση μεν, πετάλι δε. Μετά τα 6χλμ/ωρα και μέχρι τα 25χλμ/ώρα θα λειτουργεί η υποβοήθηση. Μετά τα 25χλμ/ωρα σταματά η υποβοήθηση.
Re: e-παρανοια
Πάντως κάνει εντύπωση που κάποιοι διαμαρτύρονται επειδή δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα ποδήλατο ως μοτοσυκλέτα...
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 12884
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: e-παρανοια
Ως μοτοποδήλατο, για να είμαστε ακριβείς. Πιο πολύ εντύπωση κάνει ότι κάποιοι έχουν τέτοιο μίσος για τις νέες έξυπνες λύσεις μικρομετακινησης εντός αστικού ιστού. Μαλλον προτιμάτε τη θέα των θηριωδων SUV στα στενά της Αθήνας και το απύθμενο μποτιλιάρισμα, καθώς κ την εισπνοή όλου αυτού του καρκινογόνου καυσαεριου
- Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6511
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Re: e-παρανοια
Την ίδια στιγμή που με αντίστοιχο ευρωπαϊκό δίπλωμα οδηγείς ακόμα και μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού μάλιστα.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑25 Νοέμ 2020, 12:26Ως μοτοποδήλατο, για να είμαστε ακριβείς. Πιο πολύ εντύπωση κάνει ότι κάποιοι έχουν τέτοιο μίσος για τις νέες έξυπνες λύσεις μικρομετακινησης εντός αστικού ιστού. Μαλλον προτιμάτε τη θέα των θηριωδων SUV στα στενά της Αθήνας και το απύθμενο μποτιλιάρισμα, καθώς κ την εισπνοή όλου αυτού του καρκινογόνου καυσαεριου
Το κράτος όμως είναι εχθρικό σε οτιδήποτε σπάει τα συμφέροντα συντεχνιών.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Re: e-παρανοια
Είναι ανακριβές.
Τα δίκυκλα χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με το λόγο ισχύς/βάρος.
Εδώ μιλάμε για ποδήλατο με λόγο ισχύος μοτοσικλέτας.
Επιπλέον, κάθε μηχανοκίνητο δίκυκλο που κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη των 6χλμ/ώρα εμπίπτει στους κυκλοφοριακούς περιορισμούς του ευρωπαϊκού κανονισμού 168/2013.
Αυτοί που έχουν μίσος προς τις έξυπνες λύσεις είναι προβληματικοί.Πιο πολύ εντύπωση κάνει ότι κάποιοι έχουν τέτοιο μίσος για τις νέες έξυπνες λύσεις μικρομετακινησης εντός αστικού ιστού.
Εξίσου προβληματικοί είναι εκείνοι που προσπαθούν διαρκώς να παρακάμψουν τα ισχύοντα κανονιστικά πλαίσια και να χρησιμοποιούν ποδήλατα ως μοτοσικλέτες.
Προσωπικά προτιμώ την ασφαλή μετακίνηση των συμπολιτών μου, κι όχι εξυπνάδες που προτείνονται ως "έξυπνες λύσεις".Μαλλον προτιμάτε τη θέα των θηριωδων SUV στα στενά της Αθήνας και το απύθμενο μποτιλιάρισμα, καθώς κ την εισπνοή όλου αυτού του καρκινογόνου καυσαεριου
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 42517
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: e-παρανοια
Προς τι η φασαρία τελικώς;
Απ' ότι κατάλαβα απλά διευκρινίζει τι είναι ηλεκτρικό ποδήλατο, δεν απαγορεύει κάτι.
Απ' ότι κατάλαβα απλά διευκρινίζει τι είναι ηλεκτρικό ποδήλατο, δεν απαγορεύει κάτι.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Re: e-παρανοια
Απαγορεύει την ηλεκτροκίνηση με ταχύτητες μεγαλύτερες των 6 χλμ/ω.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Νοέμ 2020, 12:39Προς τι η φασαρία τελικώς;
Απ' ότι κατάλαβα απλά διευκρινίζει τι είναι ηλεκτρικό ποδήλατο, δεν απαγορεύει κάτι.
Δηλαδή στην ουσία προσδιορίζει επακριβώς τον όρο "υποβοηθούμενη κίνηση".
Σκοπός του ηλεκτρικού ποδηλάτου δεν είναι να χρησιμοποιείται σα μηχανάκι. Σκοπός είναι να υποβοηθάται η κίνηση σε περιπτώσεις δυσχέρειας, όπως πχ. ανηφόρες.
Κάποιοι επιτήδειοι έσπευσαν να αγοράσουν ηλεκτρικά ποδήλατα και πατίνια για να τα χρησιμοποιούν ως μηχανάκια.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 42517
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: e-παρανοια
Δεν μπορούν να συνεχίσουν να τα χρησιμοποιούν ως ηλεκτρικά μηχανάκια, απλά εντασσόμενοι σε άλλο πλαίσιο;stavmanr έγραψε: ↑25 Νοέμ 2020, 12:44Απαγορεύει την ηλεκτροκίνηση με ταχύτητες μεγαλύτερες των 6 χλμ/ω.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Νοέμ 2020, 12:39Προς τι η φασαρία τελικώς;
Απ' ότι κατάλαβα απλά διευκρινίζει τι είναι ηλεκτρικό ποδήλατο, δεν απαγορεύει κάτι.
Δηλαδή στην ουσία προσδιορίζει επακριβώς τον όρο "υποβοηθούμενη κίνηση".
Σκοπός του ηλεκτρικού ποδηλάτου δεν είναι να χρησιμοποιείται σα μηχανάκι. Σκοπός είναι να υποβοηθάται η κίνηση σε περιπτώσεις δυσχέρειας, όπως πχ. ανηφόρες.
Κάποιοι επιτήδειοι έσπευσαν να αγοράσουν ηλεκτρικά ποδήλατα και πατίνια για να τα χρησιμοποιούν ως μηχανάκια.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 12884
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: e-παρανοια
Είσαι αστοιχειωτος ή/και ψεύτης. Στα δίκυκλα ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΑ (Το τονίζω αυτό) δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασια το βάρος για το νομοθέτη. Μοτοποδήλατα ορίζονται εκεινα που ο κυλινδρισμος τους δεν ξεπερνά τα 50 κ.εκ., καθώς και η τελική τους τα 45 χλμ/ω, ενώ η άδεια οδήγησης και κυκλοφοριας παρέχεται από την τροχαία (αναθεωρείται ανά ετος). Δεν υποχρεώνονται να περνούν ΚΤΕΟ ούτε σχετίζονται με τη διαδικασία που αφορά τα δίκυκλα ανω των 50 κ.εκ. (που αφορά το υπουργείο Μεταφορών, και όχι την τροχαία).
Re: e-παρανοια
Όχι. Ο ευρωπαϊκός κανονισμός διαχωρίζει τα δίκυκλα σε κατηγορίες. Δεν φτιάχνει καθένας τη δική του κατηγορία.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Νοέμ 2020, 12:46Δεν μπορούν να συνεχίσουν να τα χρησιμοποιούν ως ηλεκτρικά μηχανάκια, απλά εντασσόμενοι σε άλλο πλαίσιο;stavmanr έγραψε: ↑25 Νοέμ 2020, 12:44Απαγορεύει την ηλεκτροκίνηση με ταχύτητες μεγαλύτερες των 6 χλμ/ω.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Νοέμ 2020, 12:39Προς τι η φασαρία τελικώς;
Απ' ότι κατάλαβα απλά διευκρινίζει τι είναι ηλεκτρικό ποδήλατο, δεν απαγορεύει κάτι.
Δηλαδή στην ουσία προσδιορίζει επακριβώς τον όρο "υποβοηθούμενη κίνηση".
Σκοπός του ηλεκτρικού ποδηλάτου δεν είναι να χρησιμοποιείται σα μηχανάκι. Σκοπός είναι να υποβοηθάται η κίνηση σε περιπτώσεις δυσχέρειας, όπως πχ. ανηφόρες.
Κάποιοι επιτήδειοι έσπευσαν να αγοράσουν ηλεκτρικά ποδήλατα και πατίνια για να τα χρησιμοποιούν ως μηχανάκια.
Για να μπει σε άλλη κατηγορία το όχημα θα πρέπει να φέρει κατασκευαστικές προδιαγραφές της κατηγορίας αυτής.
Re: e-παρανοια
Ας μην μπούμε σε τεχνικές λεπτομέρειες περι ισχύος και κυβισμού.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑25 Νοέμ 2020, 12:48Στα δίκυκλα ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΑ (Το τονίζω αυτό) δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασια το βάρος για το νομοθέτη. Μοτοποδήλατα ορίζονται εκεινα που ο κυλινδρισμος τους δεν ξεπερνά τα 50 κ.εκ., καθώς και η τελική τους τα 45 χλμ/ω, ενώ η άδεια οδήγησης και κυκλοφοριας παρέχεται από την τροχαία (αναθεωρείται ανά ετος). Δεν υποχρεώνονται να περνούν ΚΤΕΟ ούτε σχετίζονται με τη διαδικασία που αφορά τα δίκυκλα ανω των 50 κ.εκ. (που αφορά το υπουργείο Μεταφορών, και όχι την τροχαία).
Τα μοτοποδήλατα είναι μηχανάκια (μηχανοκίνητα) περιορισμένης ισχύος με δυνατότητα πεντάλ.
Έχουν κατασκευαστεί ως ελαφρές μοτοσικλέτες (κατασκευαστικός σχεδιασμός) που φέρουν τη δυνατότητα χρήσης πετάλ.
Τα ηλεκτρικά ποδήλατα έχουν κατασκευαστεί ως ποδήλατα με υποβοήθηση κίνησης.
Το μεν είναι μοτοσικλέτα (ελαφρά), το δε ποδήλατο.
Οι κατασκευαστικές προδιαγραφές του μεν είναι μοτοσικλέτας, του δε ποδηλάτου ή και πατινιού, ανάλογα για το είδος που μιλάμε.
Re: e-παρανοια
stavmanr έγραψε: ↑25 Νοέμ 2020, 12:44Απαγορεύει την ηλεκτροκίνηση με ταχύτητες μεγαλύτερες των 6 χλμ/ω.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Νοέμ 2020, 12:39Προς τι η φασαρία τελικώς;
Απ' ότι κατάλαβα απλά διευκρινίζει τι είναι ηλεκτρικό ποδήλατο, δεν απαγορεύει κάτι.
Δηλαδή στην ουσία προσδιορίζει επακριβώς τον όρο "υποβοηθούμενη κίνηση".
Σκοπός του ηλεκτρικού ποδηλάτου δεν είναι να χρησιμοποιείται σα μηχανάκι. Σκοπός είναι να υποβοηθάται η κίνηση σε περιπτώσεις δυσχέρειας, όπως πχ. ανηφόρες.
Κάποιοι επιτήδειοι έσπευσαν να αγοράσουν ηλεκτρικά ποδήλατα και πατίνια για να τα χρησιμοποιούν ως μηχανάκια.
.
Τι λές ρε μεγάλε.....καί τα πατίνια πώς επιτρέπεται νά πιάνουν 50 καί 70 χλμ ;;;
Τά ποδήλατα στο πηγάδι κατούρησαν ;;;
Καί απο πού κι ως πού βάζει ο κάθε Κλαπαρχίδας όριο τα 6 χλμ.....μέ ποιό κριτήριο ;;;
Εδώ ενα ποδήλατο ΣΚΕΤΟ.....μπορεί να πιάνει ανετα 20χλμ......
Ενας Ανθρωπος οταν τρέχει μπορεί να πιάσει 20..... ......ποιός χλιμίτζουρας μας βάζει οριο τα 6 ;;;
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: e-παρανοια
Ξαναδιάβασε τι γράφτηκε γιατί φαίνεται ότι δεν έχεις καταλάβει πολλά.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑26 Νοέμ 2020, 04:31
.
Τι λές ρε μεγάλε.....καί τα πατίνια πώς επιτρέπεται νά πιάνουν 50 καί 70 χλμ ;;;
Τά ποδήλατα στο πηγάδι κατούρησαν ;;;
Καί απο πού κι ως πού βάζει ο κάθε Κλαπαρχίδας όριο τα 6 χλμ.....μέ ποιό κριτήριο ;;;
Εδώ ενα ποδήλατο ΣΚΕΤΟ.....μπορεί να πιάνει ανετα 20χλμ......
Ενας Ανθρωπος οταν τρέχει μπορεί να πιάσει 20..... ......ποιός χλιμίτζουρας μας βάζει οριο τα 6 ;;;
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Όλη η παρανοια των αριστερών σε 2 τουιτς
από Δημοκράτης » 11 Ιουν 2022, 14:58 » σε Κοινωνικά θέματα - 25 Απαντήσεις
- 793 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
12 Ιουν 2022, 09:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Νεοελλαδική παράνοια περί αρχαίας καταγωγής.
από taxalata xalasa » 21 Ιουν 2023, 11:07 » σε Ιστορία - 247 Απαντήσεις
- 3863 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
23 Ιουν 2023, 00:35
-