η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 30304
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
στον ουρανό και στο καπό έχει λεπτότερο φιλμ clearcoat γιατί ψεκάζουν από το πλάι
το καλό κέρωμα προστατεύει το βερνίκι απ'όλα αυτά
https://www.detailxperts.net/blog/2015/ ... -to-do-it/
τα BMW και τα Mercedes δεν ξεφλουδίζουν πριν τα 20 χρόνια γιατί έχουν σκληρότερα βερνίκια πιο προσεκτικά απλωμένα
να μη θάβουμε μόνο
το καλό κέρωμα προστατεύει το βερνίκι απ'όλα αυτά
https://www.detailxperts.net/blog/2015/ ... -to-do-it/
τα BMW και τα Mercedes δεν ξεφλουδίζουν πριν τα 20 χρόνια γιατί έχουν σκληρότερα βερνίκια πιο προσεκτικά απλωμένα
να μη θάβουμε μόνο
Наше дело правое - победа будет за нами!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
μια χαρά ξεφλούδισε, πρώτη κιόλας και την κορόιδευα,έλεγα χοντα αθάνατα κλπ, μετά το βούλωσα.dna replication έγραψε: ↑26 Οκτ 2018, 13:03τα BMW και τα Mercedes δεν ξεφλουδίζουν πριν τα 20 χρόνια γιατί έχουν σκληρότερα βερνίκια πιο προσεκτικά απλωμένα
να μη θάβουμε μόνο
θα ανεβάσω το δεντράκι να κάνει όποιος θέλει δοκιμές αν το βρει κανένα φθινόπωρο πουθενά.
SpoilerShow
ειναι αυτό δεξιά, πάνω απο το γκόλφάκι, ανυποψίαστος επισκέπτης. Η μερσεντέζ αριστερά έπαθε και έμαθε και αυτή.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ξέχασα, στο τέλος που ακούς το πιάνο παίζει η μικρή του κόρη.
Τρελοκομείο.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
.
Πιστεύεται οτι πρέπει νά διατηρηθεί η πετρελαιοβενζινοκίνηση .....
Οταν λένε ότι τήν τελευταία 100ετία έχουν καταναλωθεί τά 50% τών συνολικών αποθεμάτων
πού η Γή χρειάστηκε 4.5 δισεκατομύρια χρόνια νά δημιουργήσει ;;;
.
Πιστεύεται οτι πρέπει νά διατηρηθεί η πετρελαιοβενζινοκίνηση .....
Οταν λένε ότι τήν τελευταία 100ετία έχουν καταναλωθεί τά 50% τών συνολικών αποθεμάτων
πού η Γή χρειάστηκε 4.5 δισεκατομύρια χρόνια νά δημιουργήσει ;;;
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
-
- Δημοσιεύσεις: 107
- Εγγραφή: 27 Απρ 2018, 13:44
- Phorum.gr user: kingstonian
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Παντως σήμερα γέμισα σαραντα λιτρα καυσιμο σε τρια λεπτα μαξ και εκανα πεντακοσια χλμ και εμεινε μπολικο..τετοια ταχυφορτιση δεν υπαρχει σήμερα.
- omg kai 3 lol
- Δημοσιεύσεις: 4931
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 14:03
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
H BMW δεν πιστεύει σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον
Αυτή ήταν η δήλωση ανώτερου στελέχους της BMW που απογοήτευσε όσους αρέσκονται να ενισχύουν το hype που απολαμβάνει η ηλεκτροκίνητη αυτοκίνηση το τελευταίο διάστημα. O 58χρονος Klaus Frölich ο οποίος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW και διευθυντής ανάπτυξης, δεν έκρυψε την άποψή του για ένα δυσοίωνο μέλλον της ηλεκτροκίνησης κατά τη διάρκεια συνέντευξης σε Αυστραλιανό μέσο.
O λόγος; Το κόστος των μπαταριών ιόντων-λιθίου είναι αρκετά υψηλό (100-150 ευρώ ανά kWh), άρα μόνο οι μπαταρίες ενός ηλεκτροκίνητου κοστίζουν όσο ένα ολόκληρο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Φυσικά, όλα τα προϊόντα γίνονται φθηνότερα όσο πιο μαζικά παράγονται, αλλά αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση των μπαταριών γιατί τα μέταλλα που περιέχουν γίνονται όλο και πιο σπάνια λόγω υπερεκμετάλλευσης και αδυναμίας ανακύκλωσης. Όσο λοιπόν πιο μαζικά θα παράγουμε ηλεκτροκίνητα, τόσο πιο ασύμφορο θα γίνεται το κόστος παραγωγής τους.
Σύμφωνα με τον Frölich, η BMW είναι η μόνη κατασκευάστρια εταιρία που έχει ήδη συνάψει συμφωνίες με προμηθευτές κοβαλτίου μέχρι το 2030, εξασφαλίζοντας τις ποσότητες που χρειάζεται για να επεκτείνει την ηλεκτροκίνητη και υβριδική γκάμα της μέχρι τότε. Ακόμη και έτσι, ο Frölich απέκλεισε ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα αποτελούν παραπάνω από το 15% της συνολικής γκάμας της BMW το 2030. Όπως δήλωσε συγκεκριμένα:
“Νομίζω ότι η συζήτηση περί ηλεκτροκίνησης στερείται λογικής, και ότι ο κόσμος θα χρησιμοποιεί κινητήρες εσωτερικής καύσης για πολλά χρόνια ακόμα. Στοιχηματίζω ένα 85% μέχρι το 2030. Στην BMW θα έχουμε 15% ηλεκτροκίνητα και 15% υβριδικά, με τα υπόλοιπα να είναι βενζίνη και πετρέλαιο.”
Ενώ για τον Elon Musk και το όραμά του είπε: “Η αυτόνομη οδήγηση δεν είναι καθόλου εύκολο πράγμα. Θα το παρομοίαζα με μια αποστολή στον Άρη”.
Φυσικά, η BMW σειρά 3 και 4 δεν τα πηγαίνει καθόλου καλά απέναντι στο Tesla Model 3 στην αγορά της Αμερικής, αφού το δεύτερο κατέχει πάνω από το 50% του μεριδίου (σε αριθμό πωλήσεων) των πολυτελών σεντάν μεσαίου μεγέθους. Παρόμοια είναι κι η εμπορική αποτυχία για τα Mercedes-Benz C class, Lexus IS, και Audi A4 και A5. Αυτό το γεγονός ίσως να προκάλεσε τα αλμυρά σχόλια του Frölich, ή ίσως αυτά τα σχόλια απλώς να εκφράζουν μια ωμή πραγματικότητα που πολύ απλά δεν συνάδει με τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς.
https://www.news.com.au/technology/inno ... 4c91b17505
Αυτή ήταν η δήλωση ανώτερου στελέχους της BMW που απογοήτευσε όσους αρέσκονται να ενισχύουν το hype που απολαμβάνει η ηλεκτροκίνητη αυτοκίνηση το τελευταίο διάστημα. O 58χρονος Klaus Frölich ο οποίος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW και διευθυντής ανάπτυξης, δεν έκρυψε την άποψή του για ένα δυσοίωνο μέλλον της ηλεκτροκίνησης κατά τη διάρκεια συνέντευξης σε Αυστραλιανό μέσο.
O λόγος; Το κόστος των μπαταριών ιόντων-λιθίου είναι αρκετά υψηλό (100-150 ευρώ ανά kWh), άρα μόνο οι μπαταρίες ενός ηλεκτροκίνητου κοστίζουν όσο ένα ολόκληρο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Φυσικά, όλα τα προϊόντα γίνονται φθηνότερα όσο πιο μαζικά παράγονται, αλλά αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση των μπαταριών γιατί τα μέταλλα που περιέχουν γίνονται όλο και πιο σπάνια λόγω υπερεκμετάλλευσης και αδυναμίας ανακύκλωσης. Όσο λοιπόν πιο μαζικά θα παράγουμε ηλεκτροκίνητα, τόσο πιο ασύμφορο θα γίνεται το κόστος παραγωγής τους.
Σύμφωνα με τον Frölich, η BMW είναι η μόνη κατασκευάστρια εταιρία που έχει ήδη συνάψει συμφωνίες με προμηθευτές κοβαλτίου μέχρι το 2030, εξασφαλίζοντας τις ποσότητες που χρειάζεται για να επεκτείνει την ηλεκτροκίνητη και υβριδική γκάμα της μέχρι τότε. Ακόμη και έτσι, ο Frölich απέκλεισε ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα αποτελούν παραπάνω από το 15% της συνολικής γκάμας της BMW το 2030. Όπως δήλωσε συγκεκριμένα:
“Νομίζω ότι η συζήτηση περί ηλεκτροκίνησης στερείται λογικής, και ότι ο κόσμος θα χρησιμοποιεί κινητήρες εσωτερικής καύσης για πολλά χρόνια ακόμα. Στοιχηματίζω ένα 85% μέχρι το 2030. Στην BMW θα έχουμε 15% ηλεκτροκίνητα και 15% υβριδικά, με τα υπόλοιπα να είναι βενζίνη και πετρέλαιο.”
Ενώ για τον Elon Musk και το όραμά του είπε: “Η αυτόνομη οδήγηση δεν είναι καθόλου εύκολο πράγμα. Θα το παρομοίαζα με μια αποστολή στον Άρη”.
Φυσικά, η BMW σειρά 3 και 4 δεν τα πηγαίνει καθόλου καλά απέναντι στο Tesla Model 3 στην αγορά της Αμερικής, αφού το δεύτερο κατέχει πάνω από το 50% του μεριδίου (σε αριθμό πωλήσεων) των πολυτελών σεντάν μεσαίου μεγέθους. Παρόμοια είναι κι η εμπορική αποτυχία για τα Mercedes-Benz C class, Lexus IS, και Audi A4 και A5. Αυτό το γεγονός ίσως να προκάλεσε τα αλμυρά σχόλια του Frölich, ή ίσως αυτά τα σχόλια απλώς να εκφράζουν μια ωμή πραγματικότητα που πολύ απλά δεν συνάδει με τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς.
https://www.news.com.au/technology/inno ... 4c91b17505
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
"The global demand for automobiles will not surpass one million – if for nothing else due to a lack of chauffeurs." - Gottlieb Daimler.
Δεν έχει κανείς ιδέα για το πως μπορεί να εξελιχθεί το μέλλον. Με του συναδέλφους μου (δουλεύω σε αυτοκινητοβιομηχανία) είχα μέχρι και πέρσι έντονες διαφωνίες για τα ηλεκτροκίνητα, γιατί όλοι πιστεύαν ότι θα αποτύχουν. Τώρα λένε ότι ευτυχώς είναι μεγάλοι και θα προλάβουν να πάρουν σύνταξη πριν σταματήσουν να παράγονται κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Δεν έχει κανείς ιδέα για το πως μπορεί να εξελιχθεί το μέλλον. Με του συναδέλφους μου (δουλεύω σε αυτοκινητοβιομηχανία) είχα μέχρι και πέρσι έντονες διαφωνίες για τα ηλεκτροκίνητα, γιατί όλοι πιστεύαν ότι θα αποτύχουν. Τώρα λένε ότι ευτυχώς είναι μεγάλοι και θα προλάβουν να πάρουν σύνταξη πριν σταματήσουν να παράγονται κινητήρες εσωτερικής καύσης.
-
- Δημοσιεύσεις: 16838
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα δεν είναι πάντα οικολογικά
Έκθεση της ADAC και της SEG Automotive ανατρέπει πολλά από όσα μέχρι σήμερα πιστεύαμε.
Ποιο όχημα είναι πιο οικολογικό; Οι περισσότεροι θα απαντούσαν το ηλεκτροκίνητο. Και δεν έχουν ίσως άδικο, αρκεί να διασφαλιστεί μια φιλική προς το περιβάλλον παραγωγή, αλλά και ρεύμα από εναλλακτικές πηγές.
Σχεδόν 44 εκατομμύρια αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους γερμανικούς δρόμους. Από αυτά μόλις 54.000 είναι σήμερα ηλεκτροκίνητα. Τα περισσότερα κυκλοφορούν στο κρατίδιο του Αμβούργου σε ποσοστό 0,18% επί του συνολικού ποσοστού αυτοκινήτων, ενώ στην τελευταία θέση της κατάταξης βρίσκεται η Σαξονία-Άνχαλτ με μόλις 0,06%.
Σε έκθεση της SEG Automotive, που ιδρύθηκε φέτος στην Στουτγάρδη από την Bosch Starter Motors & Generators, αναφέρεται ότι παρά τις επικρίσεις για την μεγάλη καθυστέρηση διάδοσης της ηλεκτροκίνησης στη Γερμανία, «οι ρυθμοί διάδοσης είναι και λογικοί και οικολογικοί». Ο γερμανικός προμηθευτής εξαρτημάτων που απασχολεί περίπου 8.000 εργαζόμενους και συνεργάζεται με σχεδόν όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συνεργάστηκε στη σύνταξη της έκθεσης με πολλούς ειδικούς σε ζητήματα κλίματος και συγκοινωνιών.
Μεταξύ άλλων η έκθεση αναφέρει ότι η παραγωγή ηλεκτροκίνητου οχήματος απαιτεί περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα από ό,τι η κατασκευή ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με τον προμηθευτή εξαρτημάτων τα ηλεκτροκίνητα έχουν νόημα κυρίως σε χώρες που παράγουν ρεύμα χωρίς ορυκτά καύσιμα και αναφέρει ως παράδειγμα τη Γαλλία, που καλύπτει τις ενεργειακές ανάγκες κυρίως με τη βοήθεια ατομικής ενέργειας, αλλά και τη Νορβηγία που διαθέτει πολλά υδροηλεκτρικά εργοστάσια.
Υβριδικά οχήματα: Η χρυσή τομή;
Χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Κίνα και η Ινδία δαπανούν στην παραγωγή ρεύματος τόσο διοξείδιο του άνθρακα που ηλεκτροκίνητα ή ακόμα και υβριδικά οχήματα δεν έχουν καμία θετική επίδραση στο περιβάλλον. Βασιζόμενη σε παρεμφερή έρευνα της γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου ADAC, η έκθεση της SEG αναφέρει ότι μόνον όταν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα ανεφοδιάζεται αποκλειστικά με ρεύμα από εναλλακτικές πηγές ενέργειας είναι πιο οικολογικό από ότι ένα αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ.
Σύμφωνα με την SEG Automotive η χρυσή τομή είναι ο υβριδικός κινητήρας 48 Volt-Mild-Hybrid, o οποίος διαθέτει δύο κινητήρες: έναν εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η νέα αυτή τεχνολογία διασφαλίζει τόσο ένα ελάχιστο επιβάρυνσης του περιβάλλοντος στην κατασκευή, όσο και στην λειτουργία του. Σύμφωνα με πρώτα στοιχεία καταφέρνει να εξοικονομήσει καύσιμα, αλλά και εκπομπές CO2 μέχρι και 15%. Τι σύμπτωση που ο γερμανικός προμηθευτής εξαρτημάτων κατασκευάζει ακριβώς αυτόν τον κινητήρα.
Προφανώς για αυτό το λόγο οι ειδικοί του περιοδικού ηλεκτροκίνησης Edison, που ανήκει στην οικονομική εφημερίδα Handelsblatt, έβαλαν στον μικροσκόπιο την έκθεση της SEG και διαπίστωσαν ότι παρά τις όποιες ανακρίβειες τα συμπεράσματα του προμηθευτή εξαρτημάτων ευσταθούν. Κατά την άποψη του περιοδικού υπάρχουν ακόμα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης τόσο στην κατασκευή οικολογικών μπαταριών, όσο και στην παραγωγή ρεύματος από εναλλακτικής πηγές. Παράλληλα οι ειδικοί του Edison πιστοποιούν ότι όσο περισσότερα χιλιόμετρα διανύσει συνολικά κατά τη διάρκεια της ζωής του ένα ηλεκτροκίνητο όχημα, τόσο περισσότερα είναι τα πλεονεκτήματα για το περιβάλλον.
[Πηγή: dw.com]
https://www.drive.gr/news/tehnologia/ta ... oikologika
Έκθεση της ADAC και της SEG Automotive ανατρέπει πολλά από όσα μέχρι σήμερα πιστεύαμε.
Ποιο όχημα είναι πιο οικολογικό; Οι περισσότεροι θα απαντούσαν το ηλεκτροκίνητο. Και δεν έχουν ίσως άδικο, αρκεί να διασφαλιστεί μια φιλική προς το περιβάλλον παραγωγή, αλλά και ρεύμα από εναλλακτικές πηγές.
Σχεδόν 44 εκατομμύρια αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους γερμανικούς δρόμους. Από αυτά μόλις 54.000 είναι σήμερα ηλεκτροκίνητα. Τα περισσότερα κυκλοφορούν στο κρατίδιο του Αμβούργου σε ποσοστό 0,18% επί του συνολικού ποσοστού αυτοκινήτων, ενώ στην τελευταία θέση της κατάταξης βρίσκεται η Σαξονία-Άνχαλτ με μόλις 0,06%.
Σε έκθεση της SEG Automotive, που ιδρύθηκε φέτος στην Στουτγάρδη από την Bosch Starter Motors & Generators, αναφέρεται ότι παρά τις επικρίσεις για την μεγάλη καθυστέρηση διάδοσης της ηλεκτροκίνησης στη Γερμανία, «οι ρυθμοί διάδοσης είναι και λογικοί και οικολογικοί». Ο γερμανικός προμηθευτής εξαρτημάτων που απασχολεί περίπου 8.000 εργαζόμενους και συνεργάζεται με σχεδόν όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συνεργάστηκε στη σύνταξη της έκθεσης με πολλούς ειδικούς σε ζητήματα κλίματος και συγκοινωνιών.
Μεταξύ άλλων η έκθεση αναφέρει ότι η παραγωγή ηλεκτροκίνητου οχήματος απαιτεί περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα από ό,τι η κατασκευή ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με τον προμηθευτή εξαρτημάτων τα ηλεκτροκίνητα έχουν νόημα κυρίως σε χώρες που παράγουν ρεύμα χωρίς ορυκτά καύσιμα και αναφέρει ως παράδειγμα τη Γαλλία, που καλύπτει τις ενεργειακές ανάγκες κυρίως με τη βοήθεια ατομικής ενέργειας, αλλά και τη Νορβηγία που διαθέτει πολλά υδροηλεκτρικά εργοστάσια.
Υβριδικά οχήματα: Η χρυσή τομή;
Χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Κίνα και η Ινδία δαπανούν στην παραγωγή ρεύματος τόσο διοξείδιο του άνθρακα που ηλεκτροκίνητα ή ακόμα και υβριδικά οχήματα δεν έχουν καμία θετική επίδραση στο περιβάλλον. Βασιζόμενη σε παρεμφερή έρευνα της γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου ADAC, η έκθεση της SEG αναφέρει ότι μόνον όταν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα ανεφοδιάζεται αποκλειστικά με ρεύμα από εναλλακτικές πηγές ενέργειας είναι πιο οικολογικό από ότι ένα αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ.
Σύμφωνα με την SEG Automotive η χρυσή τομή είναι ο υβριδικός κινητήρας 48 Volt-Mild-Hybrid, o οποίος διαθέτει δύο κινητήρες: έναν εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η νέα αυτή τεχνολογία διασφαλίζει τόσο ένα ελάχιστο επιβάρυνσης του περιβάλλοντος στην κατασκευή, όσο και στην λειτουργία του. Σύμφωνα με πρώτα στοιχεία καταφέρνει να εξοικονομήσει καύσιμα, αλλά και εκπομπές CO2 μέχρι και 15%. Τι σύμπτωση που ο γερμανικός προμηθευτής εξαρτημάτων κατασκευάζει ακριβώς αυτόν τον κινητήρα.
Προφανώς για αυτό το λόγο οι ειδικοί του περιοδικού ηλεκτροκίνησης Edison, που ανήκει στην οικονομική εφημερίδα Handelsblatt, έβαλαν στον μικροσκόπιο την έκθεση της SEG και διαπίστωσαν ότι παρά τις όποιες ανακρίβειες τα συμπεράσματα του προμηθευτή εξαρτημάτων ευσταθούν. Κατά την άποψη του περιοδικού υπάρχουν ακόμα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης τόσο στην κατασκευή οικολογικών μπαταριών, όσο και στην παραγωγή ρεύματος από εναλλακτικής πηγές. Παράλληλα οι ειδικοί του Edison πιστοποιούν ότι όσο περισσότερα χιλιόμετρα διανύσει συνολικά κατά τη διάρκεια της ζωής του ένα ηλεκτροκίνητο όχημα, τόσο περισσότερα είναι τα πλεονεκτήματα για το περιβάλλον.
[Πηγή: dw.com]
https://www.drive.gr/news/tehnologia/ta ... oikologika
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
λουδιτες, θα σεβεστε.
μαλλον παπατζα ειναι, δεν βρισκω πουθενα στο νετ αληθινα στοιχεια για κατασκευαστη κλπ
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12514
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12514
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Παραμύθια της χαλιμάς.enterprise-psi έγραψε: ↑06 Δεκ 2018, 10:43Οριστικό. Η VW σταματά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2026
Μόνο αν εννοεί ότι στην Γερμανία θα παράγονται τα ηλεκτρικά και στα θυγατρικά εργοστάσια εκτός Γερμανίας τα συμβατικά.
- DIOMEDESGR
- Δημοσιεύσεις: 6665
- Εγγραφή: 24 Οκτ 2018, 19:46
- Phorum.gr user: DIOMEDESGR
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel." Samuel Johnson, 1775.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 0 Απαντήσεις
- 670 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από κλαίων ως πόστερ
02 Δεκ 2022, 03:54
-
-
Νέα δημοσίευση O έρωτας της ζωης σου ηταν μια απάτη
από MasterofDope » 04 Ιουν 2022, 13:39 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 126 Απαντήσεις
- 4445 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nowhere
28 Φεβ 2024, 15:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ανάσταση του Λαζάρου....απάτη ή αλήθεια ;
από tanipteros » 04 Απρ 2023, 12:19 » σε Θρησκειολογία - 4 Απαντήσεις
- 437 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
05 Απρ 2023, 00:19
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κάρτα εργασίας - άλλη μια απάτη του κράτους
από hellegennes » 20 Μαρ 2024, 13:15 » σε Οικονομία - 103 Απαντήσεις
- 1379 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Εμπεδοκλής
23 Μαρ 2024, 17:16
-