Ναι εννοουσα στα 100 χιλιομετραtalaipwros έγραψε: ↑08 Ιούλ 2021, 11:002 ευρω το χιλιόμετρο; αυτο ειναι τεράστια διαφορά για τον επαγγελματία.Multitasker έγραψε: ↑08 Ιούλ 2021, 09:08H διαφορα κοστους σε "καυσιμο" αναμεσα στο ρευμα και το υγραεριο που θα δεις θα ειναι 1.5€-2€το χιλιομετρο υπερ του ηλεκτρικου
Αυτο μετρημενο με οικιακη φορτιση και ενω θα αυξησουν σταδιακα και αλλο το ρευμα
Αν καις φυσικο αεριο την βγαζες ηδη φτηνοτερα απο το ρευμα
Δεν συμφερει
Μήπως εννοείς 2 λεπτα το χιλιόμετρο; ( που ειναι περισσότερο αλλα τελος πάντων)
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
-
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2021, 03:37
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
-
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2021, 03:37
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
stergiosbik έγραψε: ↑08 Ιούλ 2021, 11:07[
Γνωστος μου ταριφας πηρε Skoda Octavia με φυσικο αεριο.
Οταν τον ειχα ρωτησει τι λεει το οχημα μου απαντησε μονολεκτικα..."Σωθηκα"!!!
Πηγαινε ελα Λαρισα-Βολο καιει 4 ευρω και για τα διοδια θελει πανω απο 8 ευρω!
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 30302
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Наше дело правое - победа будет за нами!
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 4621
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
An open-air Autolib cemetery
Recently, urban explorers have thus discovered thousands of these vehicles lined up in a vacant lot, near Romorantin, in Loir-et-Cher (41).
The photos speak for themselves: all vehicles are in ruined, and are very likely unsaleable at present. By being abandoned in nature, cars degrade quickly and it becomes very difficult and expensive to do something with them …
Fortunately, the vehicles on site are devoid of their batteries, an element which is very polluting if left abandoned.
In 2018, Bolloré had however announced that the Autolib ‘ were going to be resold. But only a hundred Bluecar had been put up for sale, at the unit price of 3.700 euros. Individuals then rushed to buy an electric car at a preferential rate. Visibly insufficient …
χρεωκόπησε η εταιρεια και τα παρατήσανε αφού έβγαλαν τις μπαταρίες. καμμία σχέση μ'αυτά που λέει ο ηλίθιος μπεξιτάς.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12514
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
https://www.findmyelectric.com/blog/how ... tery-last/
Θυμίζω οτι στους ελληνικούς καύσωνες, μειώνεται και άλλο η ζωή της μπαταρίας.
Θυμίζω οτι στους ελληνικούς καύσωνες, μειώνεται και άλλο η ζωή της μπαταρίας.
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
it's already happening, bitchessys3x έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 14:38elchavBill Hicks έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 14:36κάααποτε, ναι.talaipwros έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 14:35
γιατι ρε μπαγασα, δε θα βελτιωθει; προς το παρον δεν αξιζει το αρχικο κοστος, δεν κανεις αποσβεση ποτε
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 9686
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Κατ'αρχάς το μέσο αυτοκίνητο στην Ευρώπη κάνει μέσο όρο 12,000 χλμ το χρόνο, δηλαδή 32χλμ τη μέρα.
Αυτά με τις εκδρομές το ΣΚ είναι για το 99% των ανθρώπων στη φαντασία τους μόνο.
Δεύτερον η ανακύκλωση μπαταριών λιθίου παγκόσμια είναι σε βρεφικό στάδιο και απλά δε γίνεται. Όπως η ανακύκλωση πλαστικού, η οποία ξεκίνησε το '70 και εκεί που ξεκίνησε τότε εκεί είναι και τώρα χωρίς καμμία πρόοδο (εκτός από Β.Ευρώπη), έτσι θα γίνει και με τις μπαταρίες λιθίου: εκτός από Β.Ευρώπη όλοι οι υπόλοιποι θα τις στέλνουν ή χωματερές ή Κίνα, και στην Κίνα κανείς δε θα ξέρει τι τις κάνουν γιατί η Κίνα είναι μαύρο κουτί. Το πλαστικό αυτή τη στιγμή τιγκάρει χωματερή, ή το πετάν στον ωκεανό, ή το καίνε σε ζούγκλες. Η μπαταρία θα πηγαίνει χωματερή και από εκεί θα βγάζει δηλητηριώδη ζουμιά για χρόνια, ή θα πιάνει φωτιά.
Enjoy.
Αυτά με τις εκδρομές το ΣΚ είναι για το 99% των ανθρώπων στη φαντασία τους μόνο.
Δεύτερον η ανακύκλωση μπαταριών λιθίου παγκόσμια είναι σε βρεφικό στάδιο και απλά δε γίνεται. Όπως η ανακύκλωση πλαστικού, η οποία ξεκίνησε το '70 και εκεί που ξεκίνησε τότε εκεί είναι και τώρα χωρίς καμμία πρόοδο (εκτός από Β.Ευρώπη), έτσι θα γίνει και με τις μπαταρίες λιθίου: εκτός από Β.Ευρώπη όλοι οι υπόλοιποι θα τις στέλνουν ή χωματερές ή Κίνα, και στην Κίνα κανείς δε θα ξέρει τι τις κάνουν γιατί η Κίνα είναι μαύρο κουτί. Το πλαστικό αυτή τη στιγμή τιγκάρει χωματερή, ή το πετάν στον ωκεανό, ή το καίνε σε ζούγκλες. Η μπαταρία θα πηγαίνει χωματερή και από εκεί θα βγάζει δηλητηριώδη ζουμιά για χρόνια, ή θα πιάνει φωτιά.
Enjoy.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 9686
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ΥΓ ο λόγος που τα πλαστικά σκουπίδια πάνε Κίνα είναι γιατί η Κίνα εξάγει προϊόντα σε όλο τον κόσμο αλλά σχεδόν κανείς δεν εξάγει στην Κίνα, με αποτέλεσμα να έχει άπειρα πλοία που φεύγουν γεμάτα και γυρνάνε άδεια, και έτσι το κόστος να στείλεις κάτι τεράστιο στην Κίνα με το άδειο καράβι είναι πρακτικά μηδέν. Από κει και πέρα οι Κινέζοι σε χρεώνουν και ένα μηδαμινό κόστος ανά τόνο πλαστικών, συν τα μεταφορικά σχεδόν μηδέν, και σου βγαίνει πολύ φτηνότερα ακόμα κι απ'το να τα στείλεις χωματερή (καλά για ανακύκλωση εγχώρια ούτε λόγος, είναι πανάκριβη). Από εκεί και πέρα η Κίνα σου δίνει κι ένα "πιστοποιητικό ανακύκλωσης" made in China και είμαστε όλοι πανευτυχείς.
Αυτή η ιστορία κρατάει δεκαετίες τώρα και ισχύει για Ν.Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία και ένα σωρό άλλες χώρες. Ο τρίτος κόσμος δεν μπαίνει καν στον κόπο να εξάγει, τα στέλνει χωματερή/ωκεανό/φωτιά κατευθείαν, ή απλά σε κανα χαντάκι ή γκρεμό (όπως κάνουν και σε κάποια Ελληνικά νησιά).
Με τις μπαταρίες μόλις αυξηθεί ο όγκος θα είναι ακόμα χειρότερα γιατί μιλάμε για τοξικά χημικά.
Αυτή η ιστορία κρατάει δεκαετίες τώρα και ισχύει για Ν.Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία και ένα σωρό άλλες χώρες. Ο τρίτος κόσμος δεν μπαίνει καν στον κόπο να εξάγει, τα στέλνει χωματερή/ωκεανό/φωτιά κατευθείαν, ή απλά σε κανα χαντάκι ή γκρεμό (όπως κάνουν και σε κάποια Ελληνικά νησιά).
Με τις μπαταρίες μόλις αυξηθεί ο όγκος θα είναι ακόμα χειρότερα γιατί μιλάμε για τοξικά χημικά.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 42513
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Chilloutbuddy έγραψε: ↑11 Ιούλ 2021, 08:45Κατ'αρχάς το μέσο αυτοκίνητο στην Ευρώπη κάνει μέσο όρο 12,000 χλμ το χρόνο, δηλαδή 32χλμ τη μέρα.
Αυτά με τις εκδρομές το ΣΚ είναι για το 99% των ανθρώπων στη φαντασία τους μόνο.
Δεύτερον η ανακύκλωση μπαταριών λιθίου παγκόσμια είναι σε βρεφικό στάδιο και απλά δε γίνεται. Όπως η ανακύκλωση πλαστικού, η οποία ξεκίνησε το '70 και εκεί που ξεκίνησε τότε εκεί είναι και τώρα χωρίς καμμία πρόοδο (εκτός από Β.Ευρώπη), έτσι θα γίνει και με τις μπαταρίες λιθίου: εκτός από Β.Ευρώπη όλοι οι υπόλοιποι θα τις στέλνουν ή χωματερές ή Κίνα, και στην Κίνα κανείς δε θα ξέρει τι τις κάνουν γιατί η Κίνα είναι μαύρο κουτί. Το πλαστικό αυτή τη στιγμή τιγκάρει χωματερή, ή το πετάν στον ωκεανό, ή το καίνε σε ζούγκλες. Η μπαταρία θα πηγαίνει χωματερή και από εκεί θα βγάζει δηλητηριώδη ζουμιά για χρόνια, ή θα πιάνει φωτιά.
Enjoy.
H Κίνα δεν δέχεται ούτε γραμμάριο εισαγώμενου πλαστικού και από το 2017-8.Chilloutbuddy έγραψε: ↑11 Ιούλ 2021, 08:51ΥΓ ο λόγος που τα πλαστικά σκουπίδια πάνε Κίνα είναι γιατί η Κίνα εξάγει προϊόντα σε όλο τον κόσμο αλλά σχεδόν κανείς δεν εξάγει στην Κίνα, με αποτέλεσμα να έχει άπειρα πλοία που φεύγουν γεμάτα και γυρνάνε άδεια, και έτσι το κόστος να στείλεις κάτι τεράστιο στην Κίνα με το άδειο καράβι είναι πρακτικά μηδέν. Από κει και πέρα οι Κινέζοι σε χρεώνουν και ένα μηδαμινό κόστος ανά τόνο πλαστικών, συν τα μεταφορικά σχεδόν μηδέν, και σου βγαίνει πολύ φτηνότερα ακόμα κι απ'το να τα στείλεις χωματερή (καλά για ανακύκλωση εγχώρια ούτε λόγος, είναι πανάκριβη). Από εκεί και πέρα η Κίνα σου δίνει κι ένα "πιστοποιητικό ανακύκλωσης" made in China και είμαστε όλοι πανευτυχείς.
Αυτή η ιστορία κρατάει δεκαετίες τώρα και ισχύει για Ν.Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία και ένα σωρό άλλες χώρες. Ο τρίτος κόσμος δεν μπαίνει καν στον κόπο να εξάγει, τα στέλνει χωματερή/ωκεανό/φωτιά κατευθείαν, ή απλά σε κανα χαντάκι ή γκρεμό (όπως κάνουν και σε κάποια Ελληνικά νησιά).
Με τις μπαταρίες μόλις αυξηθεί ο όγκος θα είναι ακόμα χειρότερα γιατί μιλάμε για τοξικά χημικά.
https://e360.yale.edu/features/piling-u ... -recycling
Και στα υπόλοιπα που λες το ίδιο up to date είσαι;
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 9686
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ήταν η Κίνα πολλά χρόνια, τώρα είναι Μαλαισία, Ινδία, Φιλιππίνες και λοιπά. Εκεί κολλάς;
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 4621
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
...καθώς πλέον παράγει αρκετό δικό της.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑11 Ιούλ 2021, 12:34
H Κίνα δεν δέχεται ούτε γραμμάριο εισαγώμενου πλαστικού και από το 2017-8...
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 42513
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μα καταρχάς αφιέρωσες ένα ολόκληρο δεύτερο σχόλιο να πεις γιατί πάνε Κίνα, ενώ δεν πάνε.Chilloutbuddy έγραψε: ↑11 Ιούλ 2021, 14:39Ήταν η Κίνα πολλά χρόνια, τώρα είναι Μαλαισία, Ινδία, Φιλιππίνες και λοιπά. Εκεί κολλάς;
Αλλά πέρα απ' αυτό έχει σημασία γιατί δείχνει ότι το σχόλιο είναι χρονοκάψουλα.
Και σε ένα τομέα που εξελίσσεται ραγδαία, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να ενημερωθεί κανείς από αυτό.
π.χ.
https://www.bbc.com/news/business-56574779Nissan, for example, is now reusing old batteries from its Leaf cars in the automated guided vehicles that deliver parts to workers in its factories.
Volkswagen is doing the same, but has also recently opened its first recycling plant, in Salzgitter, Germany, and plans to recycle up to 3,600 battery systems per year during the pilot phase.
"As a result of the recycling process, many different materials are recovered. As a first step we focus on cathode metals like cobalt, nickel, lithium and manganese," says Thomas Tiedje, head of planning for recycling at Volkswagen Group Components.
"Dismantled parts of the battery systems such as aluminium and copper are given into established recycling streams."
Renault, meanwhile, is now recycling all its electric car batteries - although as things stand, that only amounts to a couple of hundred a year. It does this through a consortium with French waste management company Veolia and Belgian chemical firm Solvay.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 9686
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Mπράβο, συγχαρητήρια στη Ρενώ και στην Φολκσβάγκεν. Μπορείς τώρα να μου πεις πόσο % από τις μπαταρίες λιθίου ανακυκλώνεται παγκοσμίως; στην Αυστραλία (για παράδειγμα) σύμφωνα με την κυβερνητική ερευνητική αρχή CSIRO είναι 2%.
https://www.csiro.au/en/research/techno ... -recycling
Η φολκσβάγκεν και η Ρενώ, όταν αρχίσουν να έρχονται οι μπαταρίες με ρυθμό εκατομμυρίων, θα χρεώνουν για την ανακύκλωση; ή απλά θα αρχίσουν να τα δίνουν στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος θα τους δίνει ένα πιστοποιητικό;
Ο "τομέας που εξελίσσεται ραγδαία" είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η ανακύκλωση και διαχείρηση απορριμάτων είναι ένας διαφορετικός τομέας, ο οποίος δεν εξελίσσεται ταχύτατα, γιατί δεν έχει κανένα λόγο.
Η παραγωγή πλαστικών να δεις με τι ταχύτητα εξελισσόταν.
https://www.csiro.au/en/research/techno ... -recycling
Η φολκσβάγκεν και η Ρενώ, όταν αρχίσουν να έρχονται οι μπαταρίες με ρυθμό εκατομμυρίων, θα χρεώνουν για την ανακύκλωση; ή απλά θα αρχίσουν να τα δίνουν στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος θα τους δίνει ένα πιστοποιητικό;
Ο "τομέας που εξελίσσεται ραγδαία" είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η ανακύκλωση και διαχείρηση απορριμάτων είναι ένας διαφορετικός τομέας, ο οποίος δεν εξελίσσεται ταχύτατα, γιατί δεν έχει κανένα λόγο.
Η παραγωγή πλαστικών να δεις με τι ταχύτητα εξελισσόταν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Chilloutbuddy την 11 Ιούλ 2021, 15:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 0 Απαντήσεις
- 669 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από κλαίων ως πόστερ
02 Δεκ 2022, 03:54
-
-
Νέα δημοσίευση O έρωτας της ζωης σου ηταν μια απάτη
από MasterofDope » 04 Ιουν 2022, 13:39 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 126 Απαντήσεις
- 4445 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nowhere
28 Φεβ 2024, 15:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ανάσταση του Λαζάρου....απάτη ή αλήθεια ;
από tanipteros » 04 Απρ 2023, 12:19 » σε Θρησκειολογία - 4 Απαντήσεις
- 436 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
05 Απρ 2023, 00:19
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κάρτα εργασίας - άλλη μια απάτη του κράτους
από hellegennes » 20 Μαρ 2024, 13:15 » σε Οικονομία - 103 Απαντήσεις
- 1376 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Εμπεδοκλής
23 Μαρ 2024, 17:16
-