Πολύ δυνατό! Technically 500 ευρώ πάνω από το όριο, βγήκε 2 μήνες πριν μπει το 2023. Και βλέπω είναι το 2ο σε πωλήσεις EV στο ΗΒ μετά το Τεσλα.
Τότε και εφόσον έχει περάσει σχεδόν το μισό 2023, μπορώ να το πάω στις 25 χιλιάδες αλλά θα πρέπει να πάω το έτος στο 2026. Ο dna βέβαια είπε ότι "θα ακριβύνουν" οπότε μπορούμε να βάλουμε και ένα χωριστό στοίχημα για το πόσο ψηλά θα φτάσουν αν θέλει.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Πολύ δυνατό! Technically 500 ευρώ πάνω από το όριο, βγήκε 2 μήνες πριν μπει το 2023. Και βλέπω είναι το 2ο σε πωλήσεις EV στο ΗΒ μετά το Τεσλα.
Τότε και εφόσον έχει περάσει σχεδόν το μισό 2023, μπορώ να το πάω στις 25 χιλιάδες αλλά θα πρέπει να πάω το έτος στο 2026. Ο dna βέβαια είπε ότι "θα ακριβύνουν" οπότε μπορούμε να βάλουμε και ένα χωριστό στοίχημα για το πόσο ψηλά θα φτάσουν αν θέλει.
Συνηθως το βρισκεις με κανα χιλαρικο εκπτωση οποτε εισαι κατω απο το οριο.
σιγα μην ακριβυνουν ( οκ, εκτος και μιλαμε για ανοδο λογο του πληθωρισμου)
Πολύ δυνατό! Technically 500 ευρώ πάνω από το όριο, βγήκε 2 μήνες πριν μπει το 2023. Και βλέπω είναι το 2ο σε πωλήσεις EV στο ΗΒ μετά το Τεσλα.
Τότε και εφόσον έχει περάσει σχεδόν το μισό 2023, μπορώ να το πάω στις 25 χιλιάδες αλλά θα πρέπει να πάω το έτος στο 2026. Ο dna βέβαια είπε ότι "θα ακριβύνουν" οπότε μπορούμε να βάλουμε και ένα χωριστό στοίχημα για το πόσο ψηλά θα φτάσουν αν θέλει.
Πολύ δυνατό! Technically 500 ευρώ πάνω από το όριο, βγήκε 2 μήνες πριν μπει το 2023. Και βλέπω είναι το 2ο σε πωλήσεις EV στο ΗΒ μετά το Τεσλα.
Τότε και εφόσον έχει περάσει σχεδόν το μισό 2023, μπορώ να το πάω στις 25 χιλιάδες αλλά θα πρέπει να πάω το έτος στο 2026. Ο dna βέβαια είπε ότι "θα ακριβύνουν" οπότε μπορούμε να βάλουμε και ένα χωριστό στοίχημα για το πόσο ψηλά θα φτάσουν αν θέλει.
εδω δες
Με επιδοτηση στην ελλαδα θα πηγαινε 15 χιλιαρικα
The Netherlands €21,750
Germany €22,550
Available to Order
Prices shown are recommended retail prices for the specified countries and do not include any indirect incentives.
Το μισώ λίγο αυτό γιατί ενώ έχει αυτό του σχήμα του Αμερικανικού gas guzzler, έχει μόνο 165km range, στην πράξη δηλαδή δεν βγαίνει απ' την πόλη.
Αν και η τιμή είναι χαμηλότερη, η απόσταση από τα features που δίνει ένα ΜΕΚ στην ίδια τιμή αυξάνεται. Αυτό με τις 30 χιλ είναι πιο value for money, για να το πω με άλλα λόγια. Βέβαια κάποιος που πιστεύει ότι ΟΛΑ τα EV είναι για μέσα στην πόλη, δεν μπορεί να πει το ίδιο.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Βέβαια κάποιος που πιστεύει ότι ΟΛΑ τα EV είναι για μέσα στην πόλη, δεν μπορεί να πει το ίδιο.
Μπορεί να το πιστεύει γιατι μπορεί να είναι έτσι γι αυτόν
Τα αυτοκίνητα καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες. Εννοώ στη χώρα που τα smart είναι best seller είναι περίεργο να πιστεύουμε ότι κάθε αγορά αυτοκινήτου πρέπει να είναι jack of all trades
Βέβαια κάποιος που πιστεύει ότι ΟΛΑ τα EV είναι για μέσα στην πόλη, δεν μπορεί να πει το ίδιο.
Μπορεί να το πιστεύει γιατι μπορεί να είναι έτσι γι αυτόν
Τα αυτοκίνητα καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες. Εννοώ στη χώρα που τα smart είναι best seller είναι περίεργο να πιστεύουμε ότι κάθε αγορά αυτοκινήτου πρέπει να είναι jack of all trades
Στο δεύτερο σκέλος δεν αντιλέγω, αλλά δεν ξέρω αν λέμε το ίδιο πράγμα στο πρώτο.
Εγώ λέω εννοείται, αμα θες EV σε μέγεθος smartάκι για μέσα στην πόλη μια χαρά. Αλλά ο Ερμής π.χ. θα σου πει ότι και αυτό με τα 600km range και κανονικό μέγεθος, επίσης δεν βγαίνει από την πόλη. Ε αυτό προφανώς είναι λάθος, δεν υπάρχει "γι αυτόν". Αντικειμενικά βγαίνει.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Στο δεύτερο σκέλος δεν αντιλέγω, αλλά δεν ξέρω αν λέμε το ίδιο πράγμα στο πρώτο.
Εγώ λέω εννοείται, αμα θες EV σε μέγεθος smartάκι για μέσα στην πόλη μια χαρά. Αλλά ο Ερμής π.χ. θα σου πει ότι και αυτό με τα 600km range και κανονικό μέγεθος, επίσης δεν βγαίνει από την πόλη. Ε αυτό προφανώς είναι λάθος, δεν υπάρχει "γι αυτόν". Αντικειμενικά βγαίνει.
Οκ. Όχημα στα 25 χιλ θα υπάρξει. Δεν είναι αρκετό για αυτούς που θα αγόραζαν στα 15 και με το οποίο κάνουν ακόμα και ταξίδια, αλλά είναι μια αρχή.
Ωστόσο οι μεγάλες ελληνικές πόλεις έχουν κι άλλα ζητήματα. Αρκετά κτίρια χωρίς πυλωτές και αμάξια που παρκάρουν όπου να 'ναι στα γύρω τετράγωνα. Όλος αυτός ο κόσμος που πιστεύεις ότι θα μπορεί να φορτίσει; Δεν έχουμε και πολλούς κοινόχρηστους χώρους να πεις ότι εκεί θα γίνουν οι σχετικές υποδομές. Και δεν ξέρω αν είμαστε υπολογίσιμη αγορά για να φανταστώ ότι θα έρθει κάποιος από έξω να ρίξει χρήμα σε κάτι τέτοιο.
Στο δεύτερο σκέλος δεν αντιλέγω, αλλά δεν ξέρω αν λέμε το ίδιο πράγμα στο πρώτο.
Εγώ λέω εννοείται, αμα θες EV σε μέγεθος smartάκι για μέσα στην πόλη μια χαρά. Αλλά ο Ερμής π.χ. θα σου πει ότι και αυτό με τα 600km range και κανονικό μέγεθος, επίσης δεν βγαίνει από την πόλη. Ε αυτό προφανώς είναι λάθος, δεν υπάρχει "γι αυτόν". Αντικειμενικά βγαίνει.
Οκ. Όχημα στα 25 χιλ θα υπάρξει. Δεν είναι αρκετό για αυτούς που θα αγόραζαν στα 15 και με το οποίο κάνουν ακόμα και ταξίδια, αλλά είναι μια αρχή.
Ωστόσο οι μεγάλες ελληνικές πόλεις έχουν κι άλλα ζητήματα. Αρκετά κτίρια χωρίς πυλωτές και αμάξια που παρκάρουν όπου να 'ναι στα γύρω τετράγωνα. Όλος αυτός ο κόσμος που πιστεύεις ότι θα μπορεί να φορτίσει; Δεν έχουμε και πολλούς κοινόχρηστους χώρους να πεις ότι εκεί θα γίνουν οι σχετικές υποδομές. Και δεν ξέρω αν είμαστε υπολογίσιμη αγορά για να φανταστώ ότι θα έρθει κάποιος από έξω να ρίξει χρήμα σε κάτι τέτοιο.
Είναι ένα πρόβλημα, δε λέω. Κι εγώ από αυτούς που παρκάρουν στα γύρω τετράγωνα είμαι. Αλλά μπορώ να φανταστώ λύσεις.
Οι ιδιοκτήτες πυλωτης, γκαραζ και όσοι δουλεύουν σε εταιρίες με πάρκινγκ έχουν εύκολη λύση.
Από τους υπόλοιπους, οι πιο πολλοί μάλλον θα φορτίζουν στα σουπερμάρκετ όπου θα το συνδυάζουν με ψώνια.
Θα υπάρχουν φορτιστές και χύμα στο δρόμο σε τυχαία σημεία, βέβαια θα γίνεται χαμός για το ποιός θα παρκάρει εκείμ
Όσοι δεν μπορέσουν με τα παραπάνω, θα κάνουν τη θυσία και θα περνάνε παραπάνω χρόνο στα ρευματάδικα.
Εκτός βέβαια αν τελικά έχει δίκιο η ΝΙΟ.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Για να πώ και την άλλη πλευρά, ένα σοβαρά ελκυστικό επιχείρημα υπέρ ev είναι ότι βασικά δε χαλάνε. Το MG για παράδειγμα είναι ένα κινέζικο φτηνιάρικο μπουρδελάκι αλλά σε ηλεκτρική μορφή δεν έχει πιστόνια, φλάτζες, αντλίες, ζουμιά, κιβώτιο, τούρμπο, εξάτμιση, τι μένει να χαλάσει; Άντε να σου ξεκολλήσει κανα χερούλι στην καμπίνα, το ξανακολλάς. Θα έχει σίγουρα διάφορα ξωτικά στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά αλλά κι αυτά φτιάχνονται συνήθως τζάμπα εντός εγγύησης, κι αν τα φτιάξεις μια φορά είναι φτιαγμένα για πάντα.
Νομίζω το πρόβλημα του κόσμου είναι ότι έχει αυτή την εντυπωση ότι αν πάρει μεταχειρισμένο ηλεκτρικό σημαίνει ότι πλησιάζει σ'εκείνη τη στιγμή που θα πρέπει να πληρώσει 32 δισεκατομμύρια γιεν για αλλαγή μπαταρίας, αλλά είναι λανθασμένη εντύπωση, είμαι σίγουρος ότι τις μπαταρίες αυτές μπορείς να τις λιώσεις καμμιά 30ετία με μικρή πτώση απόδοσης. Στην τελική άστην απόδοση να πέσει, έτσι κι αλλιώς τα ηλεκτρικά έχουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη απ'ό,τι χρειάζονται. Έχω την αίσθηση ότι μακροπρόθεσμα θα αποδειχτούν τα πιό ανθεκτικά αυτοκίνητα της αγοράς. Μόνο που τρώνε γρήγορα λάστιχα, τίποτα άλλο.
Για μένα το πρόβλημα είναι άλλο, είναι ότι όταν φτάσει όντως εκείνη η ώρα που πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη και να βγάλεις κάποιο εξαψήφιο νούμερο, πάντα κοιτάς γύρω γύρω να δεις μήπως κάνεις μαλακία. Και κοιτώντας γύρω γύρω βλέπεις ότι στα λεφτά που παίρνεις το πιό βαρετό ηλεκτρικό του πλανήτη βρίσκεις επίσης διάφορα 4X4 οφ ροουντ, BRZ, i30N, GTi, λέξους, mx5, άλφα, RS, WRX, διάφορα παλιά κλασσικά, διάφορους ευρωγερμανικούς καναπέδες με ρόδες, βασικά βρίσκεις ό,τι θες. Ε σιγά μην τα δώσεις στο ηλεκτρικό. Θα τα δώσει ίσως αυτός που έχει ήδη το αυτοκίνητο που πραγματικά γουστάρει και παίρνει ηλεκτρικό για δεύτερο για τα ψώνια. Και λέω ίσως γιατί κι αυτός σ'αυτά τα λεφτά που κάνει το ηλεκτρικό ψευτο-suv θα ψηθεί για δεύτερο να πάρει το yaris GR για να το σκίζει κιόλας κανα ΣΚ στην πίστα ή στα φανάρια, ή κανα πεταμένο wrangler με 100 χιλ χιλιόμετρα να πηγαίνει και βουνό (όταν δουλεύει) και να ανοίγει και την οροφή το καλοκαίρι. Ή καμμια ψευτοχλιδάτη μπέμπα που την είχε καημό από μικρός ή καμμιά μαούνα ντίζελ να κρεμάει πίσω τη βάρκα. Το είδος του ανθρώπου που σ'εκείνη τη φάση θα βγάλει εξελάκι και θα πει ότι ναι, αλλά αν πάρω το βαρετό ηλεκτρικό ψευτοσουβ που κάνει μόνο για maccas run σε 7 χρόνια θα γλιτώσω 1,532.26 ευρώ από τη διαφορά βενζίνης-κόστος αγοράς είναι πολύ σπάνιο, πίστεψέ με. Υπάρχουν αλλά δεν είναι πολλοί, ο περισσότερος κόσμος ζεί στο τώρα σαν τους σκύλους (ή σαν κι εμένα). Ή θα το πάρει κάποιος (σαν εσένα;) που το έχει καημό να πάρει ηλεκτρικό για κάποιο λόγο.
Αλλά έτσι δεν αντικαθιστάς στόλο. Για να αντικαταστήσεις στόλο δε φτάνει να δώσεις οικολογία, πρέπει να δώσεις στον κόσμο όλα αυτά που ψάχνει (και βρίσκει) στην αυτοκίνηση: την εκδρομή, τις κόντρες, το βουνό 4Χ4, το ταξίδι Αθήνα-Γιβραλτάρ μέσω γιουγκοσλαβίας, το τροχόσπιτο, το λιώσιμο στα φανάρια, τη βάρκα, το κάμπριο, τον κολλητό που εντυπωσιάζεται, την πεθερά που τσαντίζεται πού πετάς τα λεφτά σου πάλι, τον ήχο, τις μαλακίες που λέει ο άγγλος στο τοπ γκίαρ, το Χόντα Σίβικ μιτ στο πάρκινγκ του σουπερμάρκετ, τις γκόμενες που (νομίζεις ότι) βγάζεις, και φυσικά το χόμπι που παραγγέλνεις αυτοκίνητο και όσο περιμένεις έχεις ήδη αγοράσει APR tune stage 1/induction/εξάτμιση/coilovers και διαβάζεις φόρουμ mightycarmods για να μάθεις πώς θα τα φορέσεις πάνω. Πρέπει να τα δώσεις όλα αυτά, και να τα δώσεις και στην ίδια τιμή. Αλλιώς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βρει κι αυτό τη θέση του στη μακριά λίστα διαφορετικών οχημάτων που ήδη υπάρχει και θα πωλείται και αυτό σε σεβαστά νούμερα, όπως πουλιούνται πχ τα φορτηγά ή τα παπάκια.
Aυτό το βίντεο με το σκαραβαίο με τον κινητήρα σουμπαρού STi έχει 11 εκατομμύρια views. Και αυτό το βίντεο είναι το 0.1% της απόλαυσης που παίρνει ο κόσμος από τα αυτοκίνητα.
Πολύ δυνατό! Technically 500 ευρώ πάνω από το όριο, βγήκε 2 μήνες πριν μπει το 2023. Και βλέπω είναι το 2ο σε πωλήσεις EV στο ΗΒ μετά το Τεσλα.
Τότε και εφόσον έχει περάσει σχεδόν το μισό 2023, μπορώ να το πάω στις 25 χιλιάδες αλλά θα πρέπει να πάω το έτος στο 2026. Ο dna βέβαια είπε ότι "θα ακριβύνουν" οπότε μπορούμε να βάλουμε και ένα χωριστό στοίχημα για το πόσο ψηλά θα φτάσουν αν θέλει.
εδω δες
Με επιδοτηση στην ελλαδα θα πηγαινε 15 χιλιαρικα
The Netherlands €21,750
Germany €22,550
Available to Order
Prices shown are recommended retail prices for the specified countries and do not include any indirect incentives.
Το μισώ λίγο αυτό γιατί ενώ έχει αυτό του σχήμα του Αμερικανικού gas guzzler, έχει μόνο 165km range, στην πράξη δηλαδή δεν βγαίνει απ' την πόλη.
Αν και η τιμή είναι χαμηλότερη, η απόσταση από τα features που δίνει ένα ΜΕΚ στην ίδια τιμή αυξάνεται. Αυτό με τις 30 χιλ είναι πιο value for money, για να το πω με άλλα λόγια. Βέβαια κάποιος που πιστεύει ότι ΟΛΑ τα EV είναι για μέσα στην πόλη, δεν μπορεί να πει το ίδιο.
Σε λιγο θα κανει 30 χιλιαδες ευρω το τεσλα παντως.
The base Model Y AWD now retails for $46,990, the Model Y Long Range for $49,990 and the Model Y Performance for $53,990, all reduced by $3,000 each. Tesla’s Model 3 was cut to $39,990, a drop of $2,000
Δε τα λέω εγώ, το Ρόιτερς τα λέει - ΚΑΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΝΑ!
SHANGHAI (Reuters) - Elon Musk has said the only thing holding back electric vehicle (EV) sales is their price.
Companies like BYD are solving that problem in China – and getting ready to solve it for the world.
China's largest EV maker unveiled this week the Seagull at the Shanghai auto show, shocking analysts and rivals with the car's specs: a battery range of more than 300 kilometers (186 miles) and a starting price of just over $11,000 – about a quarter of the price of most EVs now on the market in Europe.
SHANGHAI (Reuters) - Elon Musk has said the only thing holding back electric vehicle (EV) sales is their price.
Και τα βενζινοκίνητα επίσης, είμαι σίγουρος ότι αν ήταν φτηνότερα θα πουλάγαν πιό πολύ LOL
Tο φτηνότερο byd πάντως εδώ κάνει 35 χιλιάδες σε ευρώ και είναι ένα σουβ για τα ψώνια στο σουπερμάρκετ.
Στην Κίνα δεν ξέρω πόσο κάνει, ίσως κάνει λιγότερο
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.