Αυτό το γαμημένο το "τώρα" ποιός σας το έχει κολλήσει; Η οικογένεια ή η κοινωνία; Ερμής έγραψε: ↑18 Ιαν 2020, 22:44
OANNHSEA έγραψε: ↑18 Ιαν 2020, 09:56
Τέταρτον, για το κόστος συντήρησης, το οποίο είναι σχεδόν μηδενικό για τα ηλεκτρικά, το κάνετε τουμπεκί ε;;;
.
Αν εξαιρέσεις τον κινητήρα, Στα υπόλοιπα έχουμε τουλάχιστον το ίδιο κόστος. Πλέον τα αυτοκίνητα βγάζουν σπάνια πρόβλημα στον κινητήρα στα πρώτα 150Κ χλμ.
Βάλε μέσα διάφορες επιπλοκές στις μπαταρίες και θα δεις ότι σε αυτό το θέμα είσαι μια η αλλη. Επίσης στα τωρινά αυτοκίνητα όταν παίζουν μικροπροβλήματα προλαβαίνεις να το πας μέχρι το συνεργείο. Στα τεσλα αν παίξει θεματάκι σε αφήνει εκει που είσαι και τρέχα γύρευε.
Από όσο ξέρω από όλα τα αυτοκίνητα, κατά 90% ο κινητήρας είναι που βγάζει τις βλάβες!!!
Και να!!!! βλάβες....
Αχ καλέ κάτι έχει ο συμπλέκτης... Αχ καλέ κάτι έχει το δυναμό.... Αχ καλέ κάτι συμβαίνει με την αντλία νερού.... Αχ καλέ το φίλτρο του καυσίμου μπούκωσε... Αχ καλέ, καλέ μου κύριε καλέ...
Χώρια βέβαια που πρέπει σαν ηλίθιος να αλλάζεις λάδια στον κινητήρα!!!
Προφανώς εσύ δεν κάνεις ετήσιο σέρβις στο όχημα σου....
Εξαρτάται πιο αυτοκίνητο αγοράζεις και πως το οδηγείς. Εάν αγοράζεις κάποιο της κύριας σειράς, τότε μπορεί και μέσα στο χρόνο να το πας συνεργείο με βλάβη στον κινητήρα.
Πέρα από αυτό, για μία ακόμη φορά χρησιμοποιείς το τώρα, όταν έχουμε τόσες φορές ότι θέλει περίπου μία δεκαετία για να έρθει το αυτοκίνητο με μπαταρίες στην ωρίμανσή του. Βέβαια θα πρέπει να το πες αυτό στους Νορβηγούς ή στους Ισλανδούς, οι οποίοι κοντεύουν να φτάσουν τα ηλεκτρικά στο 40% για νέες αγορές...
ST48410 έγραψε: ↑19 Ιαν 2020, 11:48
Εγώ πάλι νομίζω ότι αυτό που θα καθορίσει τις εξελίξεις στην χώρα μας θα είναι η πολιτική επιδοτήσεων ή φορολογίας.
Στην αρχή ναι, μετά όμως η τιμή τους θα πέσει πάρα πολύ όσο περισσότερες εταιρείες μπαίνουν στο main stream παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων.
.