ετσι κανανε και με τα γκομπιουτερ. καθενας εβγαζε το δικο του γκομπιουτερ, και επρεπε να κανει πειρ με ορισμενη μαρκα μονο, και κοτσιζε ενα τσουβαλι λεφτα, και το σοφτγουεαρ δε στο δινανε, και πηγαινες να σου συνδεσει το αυτοκινητο στο γκομπιουτερ να βρει τη βλαβη, και καμαρωνε ο μαστρομητσος της αντιπροσωπειας που σε εγδερνε με στυλ.enaon έγραψε: ↑13 Φεβ 2024, 13:57ελα μωρε, δεν θα γινει αυτο, οι "μπαταρίες" δεν ειναι τα κελια, η bmw και καθε μικρος στα ηλεκτικά δεν μπορει να φτασει στο κελι, παίρνει το πακ ετοιμο, αυτο μιλαει κωδικοποιημενα, πρεπει να το κανεις pair με το αυτοκινητο, να σε αφηνει δηλαδη. Και γενικά ομως, δεν μπορεις να αλλαξεις κελια σε ncm μπαταρίες, πρεπει να εχουν ισορροπία, η παλαιότητα ειναι μερος της ισορροπίας, ολα ή τίποτα. Ειμαστε παρα πολυ μακρυα απο τυποποίηση τεχνολογίας, δεν εχουμε την τεχνολογία ακομα εδώ,την ψαχνουνε.Ασέβαστος έγραψε: ↑13 Φεβ 2024, 13:51Εγω βλεπω τις μπαταριες στο μελλον σαν ανεξαρτητα ανταλλακτικα απο τον κατασκευαστη αυτοκινητου. σαν τα λαστιχα ας πουμε, η τις σημερινες μπαταριες θερμικων, για να γινω λιγο υπερβολικος.
θα εχεις καποιους περιορισμους σε διαστασεις που μπορεις να βαλεις οταν χρειαστουν αλλαγη, αλλα γενικα θα εχεις μπολικες επιλογες, σε τιμες, κατασκευαστες, τεχνολογιες.
και μετα τους ειπανε ναπαναγαμηθουνε, αμα θενε να πουλησουν αυτοκινητα πρεπει να εχουν ολα obd2, και να κανουνε πειρ και με κινεζιες του 5ευρου. ασιχτιρ πια.
ειτε θα το κανουν καπως ετσι με το ζορι, ειτε θα αναγκαστουν να εναρμονιστουν με την πλειονοτητα. οπως σημερα κανενας δε βγαζει αυτοκινητο με κυκλωμα 18 βολτ γιατι ετσι του καβλωσε, ετια θα καταληξουν ολοι σε λιγα, κοινα στανταρντ επικοινωνιας, βολταζ μπαταριων και μοτερ, διαστασεις, κλπ.