η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 8419
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 09 Αύγ 2022, 09:43

Πτολεμαίος έγραψε:
09 Αύγ 2022, 01:29
OANNHSEA έγραψε:
08 Αύγ 2022, 14:25

Πριν από 150 χρόνια,.......
Νε τι;
OANNHSEA έγραψε:
08 Αύγ 2022, 14:25
Όπως λοιπόν εκείνοι πριν από 150 χρόνια δεν μπορούσαν να καταλάβουν την έννοια "αμάξι και νταλίκα", έτσι και εσείς δεν μπορείτε να καταλάβετε την έννοια του οχήματος με πυρηνική μπαταρία!!!

Θα το θέσω κάπως αλλιώς: θα χρησιμοποιούσες ποτέ τον αυτόματο πιλότο του οχήματος σου;
Ξέρεις τι συζητήσεις είχαν γίνει πριν από 30+ χρόνια για το πόσο ασφαλές είναι αυτό;
Και όμως, όχι μόνο ο αυτόματος πιλότος είναι ήδη σε οχήματα παραγωγής, αλλά στο μέλλον, το πιθανότερο είναι ότι θα καταργηθεί η θέση οδήγησης στα αυτοκίνητα!!! Χώρια βέβαια ότι θα υπάρχουν φορτηγά και νταλίκες οι οποίες θα ταξιδεύουν μόνες τους χωρίς οδηγό...

Όπως και η εξέλιξη αυτών των μπαταριών...
Επειδή είναι ακόμα στην αρχή, δεν μπορείς να καταλάβεις την ισχύ τους,
Ρε άσε τα παραδείγματα, δεν μιλάς σε παιδάκια.
Εγώ θα σου πω το εξής απλό. Για ποιο πουστη λόγο σε 150χρονια να έχουν εξελιχθεί οι πυρηνικές μπαταρίες και να μην έχουν εξελιχθεί και οι κανονικές.

Πρώτον δεν έγραψα ότι θα εξελιχτούν οι πυρηνικές μπαταρίες σε 150 χρόνια... Σε 150 χρόνια μπορεί να έχουμε ατομικές συσκευές σύντηξης...
Δεύτερον είναι πολύ απλό: η μπαταρία δέχεται ενέργεια και είναι περιορισμένης χωρητικότητας. Μία γεννήτρια όμως μπορεί να παράγει όσο ρεύμα χρειάζεσαι χωρίς ενδιάμεσο που μειώνει την απόδοση του συστήματος...


Μια πυρηνική μπαταρία, θα είναι πάντα μια πυρηνική μπαταρία.
ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ θα είναι Πάντα (έστω και λιιιιγο) πιο αντί-οικολογική από μια κανονική.

Αυτή την θεωρία θα πρέπει να την κοιτάξετε με βάση το παρελθόν... :003:
Σήμερα είναι πιο οικολογικοί οι σταθμοί πυρηνικής ενέργειας, αντί των σταθμών ενέργειας με κάρβουνο!!!
Βέβαια από την άλλη πλευρά τα πάντα είναι θέμα κοινού ασυνείδητου:
Ξέρεις, κάποτε με νόμο στην Αγγλία, έπρεπε μπροστά από κάθε αυτοκίνητο να περπατάει ένας άνθρωπος με κόκκινη σημαία, και με φως το βράδυ, και να φωνάζει προσοχή, προσοχή... Σήμερα μπορείτε άνετα να σκοτώνεστε με αυτοκίνητα...


OANNHSEA έγραψε:
08 Αύγ 2022, 14:25
άσε που νομίζετε ότι είναι πυρηνικοί σταθμοί παραγωγής ενέργειας!!!
.
Καταρχάς, αυτό που τσουβάλιαζεις όλους τους συνομιλητές με β' πληθυντικό, να το κοιτάξεις λίγο.
Διότι ΔΕΝ νομίζουμε ότι είναι πυρηνικοί σταθμοί παραγωγής ενέργειας!!!. Μόλις στο ποστ μου που παρέθεσες ανέφερα για ενέργεια της τάξεως των 100-200w. Άρα μάλλον δεν νομίζω ότι είναι πυρηνικοί σταθμοί παραγωγής ενέργειας!!!

Σύνελθε και άσε το δασκαλιστικο ύφος, τουλάχιστον σε μένα.

Δεν ξέρω πως να στο θέσω, αλλά...
Η περίπτωση που γράφεις δεν είναι πυρηνική μπαταρία - είναι πυρηνικό σύστημα παραγωγής ενέργειας...
Η διαφορά είναι η εξής: Στα εργοστάσιο παραγωγής η σχάση είναι δυναμική από πλούσιο υλικό π.χ. ισότοπο του πλουτωνίου - στις μπαταρίες είναι παθητική από αδύναμο υλικό, μέχρι και από πυρηνικά κατάλοιπα... Μπορείς εύκολα να τα διακρίνεις, καθότι τα πρώτα χρειάζονται συνεχή ψύξη, τα δεύτερα όχι...



Ερμής έγραψε:
08 Αύγ 2022, 13:57
Οκ αυτό μπορεί να ήταν μουφα
Το μπορει μου αρεζε.
Έβαλες ένα ποστ που μπορεί να το κάνει debunk και ένας σκύλος με καλαζαρ και επειδή αναφέραμε το ψυχασθενικο της συγκεκριμένης ανάρτησης, άρχισες τα νεοελ εγώ έχω κάνει ταξίδια, εσείς όχι άρα ξερω. Nooot.

Ερμής έγραψε:
08 Αύγ 2022, 13:57
Πτολεμαίε πόσα ταξίδια με αμιγώς ηλεκτρικό όχημα έχεις κάνει;
Γιατί έκανα πάλι χθες και μάλιστα με τεσλα.
Οχι διότι κάποια πράγματα είμαι και κάποια πράγματα δεν είμαι σίγουρα σ'αυτη τη ζωή.
Οσον αφορά λοιπόν το ερώτημα σου, είμαι ρεαλιστης και δεν είμαι μαζόχας.
Και εξηγούμαι (ήθελα να στο γράψω και τότε που έκανες το review του πρώτου σου ταξιδιού, βαριόμουν όμως και τώρα βρήκα την ευκαιρία).
Α) ξεκινησες ένα ταξίδι με ηλεκτρικο
Β) τύπος αυτοκινήτων τα οποία βρίσκονται ακόμα σε εξαιρετικά πρώιμο σταδιο
Γ) πρώτη φορα
Δ) στην Ελλάδα
Ε) και δη, στην Πελοπόννησο
ΣΤ) παίρνοντας και την οικογενεια μαζι

εγχείρημα που μόνο με της Αμελια Ερχαρτ συγκρινεται. Αποδείχτηκε άκρως αγχωτικό (το παράξενο θα ήταν να ΜΗΝ ήταν) για τους 6 λόγους που παρέθεσα και έχεις και το - να το πω θράσος; - να γκρινιάζεις όταν εσύ φταις (για τους 6 λόγους που παρέθεσα). Σαν να μην έφτανε αυτό, μας λες ότι ξανακανες ταξίδι με ηλεκτρικό.
Αν μη τι άλλο οφείλω να παραδεχτώ ότι έχεις πολλά κιλά αρχιδια (εκτός από μαζόχας) :lol:

Είμαι αρκετά ρεαλιστής να έχω περιορίσει τις οποίες εμπειρίες μου με ηλεκτρικά εντός πόλεως.
Διότι γνωρίζω που βρίσκομαι και δεν θα ρισκάριζα ποτέ να χρησιμοποιήσω ένα τύπο αυτοκινήτου με ουσιαστικά 15 χρόνια εξέλιξης σε μια ψωροκωσταινα.

Αντί λοιπόν να εστιάσεις στα τεχνικά και στατιστικά του εγχειρήματος σου, κατανάλωση, απόσταση, χωρητικότητα μπαταρίας κλπ, μας γκρινιάζεις ότι δεν έχει φορτιστές στην..... Ελλάδα, (σοβαρά; Δεν το πιστεύω :lol:) εξακολουθωντας να μαζοχιζεις τον εαυτό σου.
Ε κάπου ΗΛΕΟC.



stergiosbik έγραψε:
08 Αύγ 2022, 14:47
Πτολεμαίος έγραψε:
08 Αύγ 2022, 13:50


Πες μας λίγα ακόμα.
Σε ακούμε με προσοχή :lol::lol::lol:

Έχουν πει άλλοι,πολύ πιο εξειδικευμένοι και άμεσα εμπλεκόμενοι στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Αν ψάξεις και βγάλεις τις παρωπιδες θα καταλάβεις.
Επειδή Έχουν πει άλλοι,πολύ πιο εξειδικευμένοι και άμεσα εμπλεκόμενοι στην αυτοκινητοβιομηχανία. ας πετάξουμε και την υπερμουφα.
Δηλαδή αν πχ ανακαλυφθει απολιθωμένη μικροβιακη ζωή στον Άρη θα αποκτήσουν το δικαίωμα οι ψεκ να ισχυρίζονται ότι 2 φωτάκια σε μια νυχτερινή φώτο είναι οι Ανουνακι ή οι Κρονιοι Ελ;
Για κάθε έναν "εξειδικευμένο" που υποστηρίζει τα ΜΕΚ, υπάρχουν 2 εξίσου "εξειδικευμένοι" που θα πουν τ'αντιθετα.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23202
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 09 Αύγ 2022, 11:04

Πτολεμαίος έγραψε:
09 Αύγ 2022, 01:29

Ερμής έγραψε:
08 Αύγ 2022, 13:57
Οκ αυτό μπορεί να ήταν μουφα
Το μπορει μου αρεζε.
Έβαλες ένα ποστ που μπορεί να το κάνει debunk και ένας σκύλος με καλαζαρ και επειδή αναφέραμε το ψυχασθενικο της συγκεκριμένης ανάρτησης, άρχισες τα νεοελ εγώ έχω κάνει ταξίδια, εσείς όχι άρα ξερω. Nooot.

Ερμής έγραψε:
08 Αύγ 2022, 13:57
Πτολεμαίε πόσα ταξίδια με αμιγώς ηλεκτρικό όχημα έχεις κάνει;
Γιατί έκανα πάλι χθες και μάλιστα με τεσλα.
Οχι διότι κάποια πράγματα είμαι και κάποια πράγματα δεν είμαι σίγουρα σ'αυτη τη ζωή.
Οσον αφορά λοιπόν το ερώτημα σου, είμαι ρεαλιστης και δεν είμαι μαζόχας.
Και εξηγούμαι (ήθελα να στο γράψω και τότε που έκανες το review του πρώτου σου ταξιδιού, βαριόμουν όμως και τώρα βρήκα την ευκαιρία).
Α) ξεκινησες ένα ταξίδι με ηλεκτρικο
Β) τύπος αυτοκινήτων τα οποία βρίσκονται ακόμα σε εξαιρετικά πρώιμο σταδιο
Γ) πρώτη φορα
Δ) στην Ελλάδα
Ε) και δη, στην Πελοπόννησο
ΣΤ) παίρνοντας και την οικογενεια μαζι

εγχείρημα που μόνο με της Αμελια Ερχαρτ συγκρινεται. Αποδείχτηκε άκρως αγχωτικό (το παράξενο θα ήταν να ΜΗΝ ήταν) για τους 6 λόγους που παρέθεσα και έχεις και το - να το πω θράσος; - να γκρινιάζεις όταν εσύ φταις (για τους 6 λόγους που παρέθεσα). Σαν να μην έφτανε αυτό, μας λες ότι ξανακανες ταξίδι με ηλεκτρικό.
Αν μη τι άλλο οφείλω να παραδεχτώ ότι έχεις πολλά κιλά αρχιδια (εκτός από μαζόχας) :lol:

Είμαι αρκετά ρεαλιστής να έχω περιορίσει τις οποίες εμπειρίες μου με ηλεκτρικά εντός πόλεως.
Διότι γνωρίζω που βρίσκομαι και δεν θα ρισκάριζα ποτέ να χρησιμοποιήσω ένα τύπο αυτοκινήτου με ουσιαστικά 15 χρόνια εξέλιξης σε μια ψωροκωσταινα.

Αντί λοιπόν να εστιάσεις στα τεχνικά και στατιστικά του εγχειρήματος σου, κατανάλωση, απόσταση, χωρητικότητα μπαταρίας κλπ, μας γκρινιάζεις ότι δεν έχει φορτιστές στην..... Ελλάδα, (σοβαρά; Δεν το πιστεύω :lol:) εξακολουθωντας να μαζοχιζεις τον εαυτό σου.
Ε κάπου ΗΛΕΟC.




Αρα παραδέχεσαι πως τα ηλεκτρικά στη σημερινή τους μορφή απευθύνονται μόνο για εντος πόλης, για όποιον έχει εγκατάσταση φόρτισης στο σπίτι, για ανθρώπους που έχουν 3-4 αυτοκίνητα να διαλέξουν, οχι για Ελλάδα. Άρα 'ενα ηλεκτρικό σήμερα στην Ελλάδα είναι όπως ένα αεροπλάνο στις αρχές του 20ου αιώνα, δηλαδή μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα μια ισχνή μειοψηφία.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην κράξω όταν μας έχουν πρήξει τα παπάρια οι άσχετοι (που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει κάν σε ηλεκτρικό) να αλλάξουμε χθές τα ΜΕΚ;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 26982
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 09 Αύγ 2022, 11:22

Ερμής έγραψε:
09 Αύγ 2022, 11:04
Αρα παραδέχεσαι πως τα ηλεκτρικά στη σημερινή τους μορφή απευθύνονται μόνο για εντος πόλης, για όποιον έχει εγκατάσταση φόρτισης στο σπίτι, για ανθρώπους που έχουν 3-4 αυτοκίνητα να διαλέξουν, οχι για Ελλάδα. Άρα 'ενα ηλεκτρικό σήμερα στην Ελλάδα είναι όπως ένα αεροπλάνο στις αρχές του 20ου αιώνα, δηλαδή μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα μια ισχνή μειοψηφία.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην κράξω όταν μας έχουν πρήξει τα παπάρια οι άσχετοι (που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει κάν σε ηλεκτρικό) να αλλάξουμε χθές τα ΜΕΚ;
EU agrees to end sales of combustion engine vehicles by 2035

Όλο το πικρό ποτήρι!
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Άβαταρ μέλους
Πτολεμαίος
Δημοσιεύσεις: 4488
Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
Phorum.gr user: Last Veteran

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πτολεμαίος » 09 Αύγ 2022, 11:31

Ερμής έγραψε:
09 Αύγ 2022, 11:04


Αρα παραδέχεσαι πως τα ηλεκτρικά στη σημερινή τους μορφή απευθύνονται μόνο για εντος πόλης, για όποιον έχει εγκατάσταση φόρτισης στο σπίτι, για ανθρώπους που έχουν 3-4 αυτοκίνητα να διαλέξουν, οχι για Ελλάδα. Άρα 'ενα ηλεκτρικό σήμερα στην Ελλάδα είναι όπως ένα αεροπλάνο στις αρχές του 20ου αιώνα, δηλαδή μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα μια ισχνή μειοψηφία.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην κράξω όταν μας έχουν πρήξει τα παπάρια οι άσχετοι (που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει κάν σε ηλεκτρικό) να αλλάξουμε χθές τα ΜΕΚ;
Το εννοείς "παραδέχομαι";
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι τα ηλεκτρικά βρίσκονται ακόμα στη φάση που βρίσκονταν τα ΜΕΚ το 1910 με τη διαφορά πως δεν θα χρειαστούν αλλά 100 χρόνια εξέλιξης για να γίνουν σούπερ.
Εχω τονίσει άπειρες φορές να προβλήματα τους στην Ελλάδα, το θέμα των μπαταριών (ότι δηλαδή θα γίνουν αξιοπρεπή με χωρητικότητες άνω των 300kwh) και φυσικά δεν έχω πει ποτέ πχ "μένεις Παγκράτι σε διαμερισμα χωρίς παρκιν; Πάρε ηλεκτρικό".
Εκείνο που λέω είμαι ότι είναι το (μόνο) μέλλον λόγω τεχνολογίας και χαρακτηριστικών.
Τις προάλλες ήμουν Ζάκυνθο διακοπές και πήρα ένα (δανεικό :lol:) ηλεκτρικό σκουτερακι και το κορίτσι και πήγαμε μια κοντοβολτα στα βουνά.
Παρότι πιο ασθματικο από το suzuki address μου, ήταν μια απολαυστικότατη εμπειρια, κάτι το οποίο ανέφερε και η (άσχετη με αυτά) κοριτσαρα μου.
Μόνο οι τροχοί και ο αέρας ακούγονταν. Ένα με τη φύση.

Όσον αφορά τα ταξίδια, προφανώς και στην Ελλάδα θα είναι πρόβλημα για πολλά χρόνια ακόμη. Στην Αμερική όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32523
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 09 Αύγ 2022, 11:50

Ερμής έγραψε:
09 Αύγ 2022, 11:04

Αρα παραδέχεσαι πως τα ηλεκτρικά στη σημερινή τους μορφή απευθύνονται μόνο για εντος πόλης, για όποιον έχει εγκατάσταση φόρτισης στο σπίτι, για ανθρώπους που έχουν 3-4 αυτοκίνητα να διαλέξουν, οχι για Ελλάδα. Άρα 'ενα ηλεκτρικό σήμερα στην Ελλάδα είναι όπως ένα αεροπλάνο στις αρχές του 20ου αιώνα, δηλαδή μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα μια ισχνή μειοψηφία.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην κράξω όταν μας έχουν πρήξει τα παπάρια οι άσχετοι (που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει κάν σε ηλεκτρικό) να αλλάξουμε χθές τα ΜΕΚ;
δεν νομιζω να σε πρηζουν πολλοι να παρεις ηλεκτρικο, χθες. οκ, σιγουρα υπαρχουν και ζαβοι, αλλα μαλλον ελαχιστοι.

οι περισσοτεροι λεμε, οτι τα ηλεκτρικα, βολευουν για ορισμενες χρησεις, υπο ορισμενες συνθηκες. πραγμα που ισχυει και για αλλα, οπως τα σουβ, τα αγροτικα, κλπ.

αυτο που λεμε οι περισσοτεροι, ειναι οχι οτι επρεπε να παρεις χθες, αλλα οτι σιγουρα θα παρεις, αυριο.

ισως και σημερα, υπο συνθηκες, περιπου σαν αυτες που περιγραφεις.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25172
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 09 Αύγ 2022, 11:56

με 110 χιλιομετρα την ωρα το leaf βγαζει ανετα πανω απο 250 χιλιομετρα

οσο ανεβαινει η ταχυτητα - σε καθε ηλεκτρικο - πεφτει και η αυτονομια.

κοντα ενα χρονο και ειμαι στα 23000+ μιλια, μια χαρα

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24398
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 09 Αύγ 2022, 11:59

talaipwros έγραψε:
09 Αύγ 2022, 11:56
με 110 χιλιομετρα την ωρα το leaf βγαζει ανετα πανω απο 250 χιλιομετρα

οσο ανεβαινει η ταχυτητα - σε καθε ηλεκτρικο - πεφτει και η αυτονομια.

κοντα ενα χρονο και ειμαι στα 23000+ μιλια, μια χαρα
Υπάρχει κάποια εκτίμηση για την οικονομία που έχεις κάνει σε καύσιμα σε αυτό το διάστημα; Δηλαδή κάποιος που δεν κάνει 30.000 χιλιόμετρα το χρόνο αλλά 5-6.000 θα αποσβέσει ποτέ τέτοια επένδυση;

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 09 Αύγ 2022, 12:09

110 χλμ λεει ο άλλος. Τόσα έπιανε ενα δίχρονο παπι που είχα πριν 20 χρόνια :102:

Οι εθνικές είναι τίγκα σημεία που έχουν όριο τα 130 κ μια ταχύτητα τύπου 140 σταθερά δεν είναι καθόλου υπερβολικη

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25172
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 09 Αύγ 2022, 12:11

ST48410 έγραψε:
09 Αύγ 2022, 11:59
talaipwros έγραψε:
09 Αύγ 2022, 11:56
με 110 χιλιομετρα την ωρα το leaf βγαζει ανετα πανω απο 250 χιλιομετρα

οσο ανεβαινει η ταχυτητα - σε καθε ηλεκτρικο - πεφτει και η αυτονομια.

κοντα ενα χρονο και ειμαι στα 23000+ μιλια, μια χαρα
Υπάρχει κάποια εκτίμηση για την οικονομία που έχεις κάνει σε καύσιμα σε αυτό το διάστημα; Δηλαδή κάποιος που δεν κάνει 30.000 χιλιόμετρα το χρόνο αλλά 5-6.000 θα αποσβέσει ποτέ τέτοια επένδυση;
δεν το αγοραζεις για οικονομια - αν και στην ελλαδα με την επιδοτηση ειναι ευκαιρια - το αγοραζεις κυριως για την οδηγικη αισθηση. Σε βενζινη παντως θα επρεπε να εχω δωσει κοντα 4500 λιρες, δεν εχω δωσει τοσα για ρευμα σιγουρα.
EKPLIKTIKOS έγραψε:
09 Αύγ 2022, 12:09
110 χλμ λεει ο άλλος. Τόσα έπιανε ενα δίχρονο παπι που είχα πριν 20 χρόνια :102:

Οι εθνικές είναι τίγκα σημεία που έχουν όριο τα 130 κ μια ταχύτητα τύπου 140 σταθερά δεν είναι καθόλου υπερβολικη
στο ΗΒ το οριο ειναι τα 112 χιλιομετρα

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23202
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 09 Αύγ 2022, 12:35

Ασέβαστος έγραψε:
09 Αύγ 2022, 11:50
Ερμής έγραψε:
09 Αύγ 2022, 11:04

Αρα παραδέχεσαι πως τα ηλεκτρικά στη σημερινή τους μορφή απευθύνονται μόνο για εντος πόλης, για όποιον έχει εγκατάσταση φόρτισης στο σπίτι, για ανθρώπους που έχουν 3-4 αυτοκίνητα να διαλέξουν, οχι για Ελλάδα. Άρα 'ενα ηλεκτρικό σήμερα στην Ελλάδα είναι όπως ένα αεροπλάνο στις αρχές του 20ου αιώνα, δηλαδή μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα μια ισχνή μειοψηφία.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην κράξω όταν μας έχουν πρήξει τα παπάρια οι άσχετοι (που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει κάν σε ηλεκτρικό) να αλλάξουμε χθές τα ΜΕΚ;
δεν νομιζω να σε πρηζουν πολλοι να παρεις ηλεκτρικο, χθες. οκ, σιγουρα υπαρχουν και ζαβοι, αλλα μαλλον ελαχιστοι.

οι περισσοτεροι λεμε, οτι τα ηλεκτρικα, βολευουν για ορισμενες χρησεις, υπο ορισμενες συνθηκες. πραγμα που ισχυει και για αλλα, οπως τα σουβ, τα αγροτικα, κλπ.

αυτο που λεμε οι περισσοτεροι, ειναι οχι οτι επρεπε να παρεις χθες, αλλα οτι σιγουρα θα παρεις, αυριο.

ισως και σημερα, υπο συνθηκες, περιπου σαν αυτες που περιγραφεις.
Αυτες οι συνθήκες που περιγράφω αφορουν μονοψήφιο ποσοστιαίο αριθμό στην Ελλάδα.
Ο λόγος που δοκίμασα το τεσλα για απόσταση 200χλμ είναι γιατί δεν εμπιστευομαι τους βαγκιτες με τίποτα και ήθελα να το δω και απο άλλη εταιρεία. Τα ίδια ακριβώς όμως.
talaipwros έγραψε:
09 Αύγ 2022, 11:56
με 110 χιλιομετρα την ωρα το leaf βγαζει ανετα πανω απο 250 χιλιομετρα

οσο ανεβαινει η ταχυτητα - σε καθε ηλεκτρικο - πεφτει και η αυτονομια.

κοντα ενα χρονο και ειμαι στα 23000+ μιλια, μια χαρα
210 χλμ εβγαλα με το τεσλα και δε ξεπέρασα πουθενά τα 130. Στις ανηφόρες βελαζε.
Η μόνη φορά που εδωσα επιτάχυνση με τα όλα ήταν στα τελευταία διόδια, ελαχιστα χλμ πριν τον προορισμο μου.
Για να έχει νόημα το ηλεκτρικό στην Ελλάδα θέλει
Χρόνο φόρτισης max 10 λεπτά
υπερταχυφορτιστές με την ίδια τουλάχιστον συχνότητα που βρίσκεις πρατήριο καυσιμου, σήμερα
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32523
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 09 Αύγ 2022, 12:50

EKPLIKTIKOS έγραψε:
09 Αύγ 2022, 12:09
110 χλμ λεει ο άλλος. Τόσα έπιανε ενα δίχρονο παπι που είχα πριν 20 χρόνια :102:

Οι εθνικές είναι τίγκα σημεία που έχουν όριο τα 130 κ μια ταχύτητα τύπου 140 σταθερά δεν είναι καθόλου υπερβολικη
ολο το ελληνικο οδικο δικτυο, δεν ειναι οι εθνικες.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Πτολεμαίος
Δημοσιεύσεις: 4488
Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
Phorum.gr user: Last Veteran

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πτολεμαίος » 09 Αύγ 2022, 12:56

OANNHSEA

Δείχνεις να μην καταλαβαίνεις επαναλαμβανοντας τα ίδια και τα ίδια, το ίδιο τουπέ, τα ίδια γελοία παλαιά παραδείγματα κλπ κλπ κλπ.
Πχ εξακολουθείς να νομίζεις ότι πιστεύω πως οι μυρηνικες μπαταρίες δουλεύουν σαν τα εργοστάσια.
Πέραν αυτού δεν έχω κάτι να προσθέσω κι ούτε θα μπω στο τριπακι μιας εσαει συζήτησης των ίδιων ξσι των ίδιων.
Στην καραπουτσακλαρα μου κιόλας :8)
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 09 Αύγ 2022, 12:59

Ασέβαστος έγραψε:
09 Αύγ 2022, 12:50
EKPLIKTIKOS έγραψε:
09 Αύγ 2022, 12:09
110 χλμ λεει ο άλλος. Τόσα έπιανε ενα δίχρονο παπι που είχα πριν 20 χρόνια :102:

Οι εθνικές είναι τίγκα σημεία που έχουν όριο τα 130 κ μια ταχύτητα τύπου 140 σταθερά δεν είναι καθόλου υπερβολικη
ολο το ελληνικο οδικο δικτυο, δεν ειναι οι εθνικες.
Το ξέρω, δε θα ήμουν αρνητικός να είχαμε ένα ηλεκτρικό για δεύτερο. Γκαράζ υπάρχει. Αλλά εγώ αμάξι δεν οδηγώ στο χάος της Αθήνας, δε θέλω να χάνω 1 ώρα+ κάθε μέρα σε ένα κουτί ειτε καιει βενζίνη ειτε αεριο ειτε ρευμα, αδιαφορο: στην ιδια κινηση θα ήμουν κολλημένος. Θα εξυπηρετούσε όμως τις οικογενειακές μετακινήσεις (σουπερμάρκετ, δραστηριότητες παιδιού κτλ). Στα χιλιόμετρα που κάνω εγώ με αμάξι, που είναι βασικά διακοπές, χιονοδρομικά, χωριό γυναίκας κτλ δεν εξυπηρετεί. Θα θέλαμε δεύτερο. Ελπίζω ότι σύντομα θα υπάρχουν οι δομές για μικρομετακινηση στην πόλη με ηλεκτρικά οχήματα τύπου πατίνι, ποδήλατο, αμαξιδιο κτλ.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32523
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 09 Αύγ 2022, 13:01

Ερμής έγραψε:
09 Αύγ 2022, 12:35

Για να έχει νόημα το ηλεκτρικό στην Ελλάδα θέλει
Χρόνο φόρτισης max 10 λεπτά
υπερταχυφορτιστές με την ίδια τουλάχιστον συχνότητα που βρίσκεις πρατήριο καυσιμου, σήμερα
για σενα.

δεν εχουν ολοι τις ιδιες αναγκες. ουτε ειναι τοσο λιγοι οσο λες.

επιμενετε ολοι, στη χρηση σε εθνικες, για ταξιδια. πραγματι, αυτο ειναι το σημειο που δεν πλεονεκτει ακομη, σε σχεση με τα μεκ. δεν ειναι ομως αυτη η μοναδικη χρηση για ενα αυτοκινητο.

για αυτοκινητο πολης, σπιτι-δουλεια και λοιπα χαμαλικια, υπερτερει, αν εχεις παρκινκ.

σε νησια, με οδικο δικτυο 100 χλμ το πολυ, επισης.

δεν ειναι πανακεια, δεν ειναι οτι καλυτερο σε ολους τους τομεις. εχει ομως θεση στην αγορα, και οσο περνα ο καιρος θα εχει μεγαλυτερο μεριδιο, μεχρι που θα επικρατησει, ολοσχερως.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32523
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 09 Αύγ 2022, 13:04

EKPLIKTIKOS έγραψε:
09 Αύγ 2022, 12:59
Ασέβαστος έγραψε:
09 Αύγ 2022, 12:50
EKPLIKTIKOS έγραψε:
09 Αύγ 2022, 12:09
110 χλμ λεει ο άλλος. Τόσα έπιανε ενα δίχρονο παπι που είχα πριν 20 χρόνια :102:

Οι εθνικές είναι τίγκα σημεία που έχουν όριο τα 130 κ μια ταχύτητα τύπου 140 σταθερά δεν είναι καθόλου υπερβολικη
ολο το ελληνικο οδικο δικτυο, δεν ειναι οι εθνικες.
Το ξέρω, δε θα ήμουν αρνητικός να είχαμε ένα ηλεκτρικό για δεύτερο. Γκαράζ υπάρχει. Αλλά εγώ αμάξι δεν οδηγώ στο χάος της Αθήνας, δε θέλω να χάνω 1 ώρα+ κάθε μέρα σε ένα κουτί ειτε καιει βενζίνη ειτε αεριο ειτε ρευμα, αδιαφορο: στην ιδια κινηση θα ήμουν κολλημένος. Θα εξυπηρετούσε όμως τις οικογενειακές μετακινήσεις (σουπερμάρκετ, δραστηριότητες παιδιού κτλ). Στα χιλιόμετρα που κάνω εγώ με αμάξι, που είναι βασικά διακοπές, χιονοδρομικά, χωριό γυναίκας κτλ δεν εξυπηρετεί. Θα θέλαμε δεύτερο. Ελπίζω ότι σύντομα θα υπάρχουν οι δομές για μικρομετακινηση στην πόλη με ηλεκτρικά οχήματα τύπου πατίνι, ποδήλατο, αμαξιδιο κτλ.
πως βλεπεις το σεναριο "ηλεκτρικη μοτοσικλετα";
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών