για πες, εσυ ποιο ηλεκτρικο πηγες να παραγγειλεις;enaon έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:08τι ηλεκτικό ρε παιδιά είναι αυτό, πλάκα κάνουν; Ούτε ενα λίτρο ισοδύναμο σε χωρητικότητα μπαταρίας, και το λέμε ηλεκτρικό;dna replication έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 13:26As a plug-in hybrid, the BMW 2 Series Active Tourer with eDrive can charge its lithium-ion high-voltage battery (gross capacity: 7.6 kWh) either by means of brake energy recuperation during a journey or when plugged into a domestic power socket (in three hours 15 minutes from empty) or the optional BMW i Wallbox (two hours 15 minutes from empty). The energy content for customers’ use comes hereby to 5.8 kWh.
αυτή είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας 7,7 κιλωβατώρια, 5,8 ωφέλιμα
σα να λεμε το ρεζερβουάρ
απο κει και πέρα το στυλ οδηγησης και το ειδος της διαδρομής καθορίζουν την κατανάλωση
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
-
- Δημοσιεύσεις: 25280
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
περιμένω να αναβαθμίσουν οι γερμανοί το πρόγραμμα μέτρησης ρύπων, να το κάνουν να μοιάζει ότι είναι δέντρο και παράγει οξυγόνο, και θα πάρω ντίσελ εγώ, σε έχω πιστέψει από το προηγούμενο φόρουμ, είναι το μέλλον.
Τώρα πήρα το ninebot one πάντως, ηλεκτρικό κανονικά, όχι απο αυτά που κοροϊδεύουν έτσι ή αλλιώς. Αυτοκίνητο πιο μετά ταλαίπωρε, όταν τα βγάλουν οι Κινέζοι με την βόλβο.
Τώρα πήρα το ninebot one πάντως, ηλεκτρικό κανονικά, όχι απο αυτά που κοροϊδεύουν έτσι ή αλλιώς. Αυτοκίνητο πιο μετά ταλαίπωρε, όταν τα βγάλουν οι Κινέζοι με την βόλβο.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 30725
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
αν το σκεφτείς έτσι ναι είναι τραγικό, 1 λιτρο ντηζελ έχει 10κιλωβατώρια, μεγαλύτερη αποθηκευμένη ενέργεια από τις μπαταρίες του BMW
αλλά έχει μεγαλύτερη αποδοτικότητα ο ηλεκτροκινητήρας και δυνατότητα επανάκτησης ενέργειας στις επιβραδύνσεις κατηφόρες κ.λ.π.
https://cleantechnica.com/2016/05/13/ev ... line-2045/
αλλά έχει μεγαλύτερη αποδοτικότητα ο ηλεκτροκινητήρας και δυνατότητα επανάκτησης ενέργειας στις επιβραδύνσεις κατηφόρες κ.λ.π.
https://cleantechnica.com/2016/05/13/ev ... line-2045/
Наше дело правое - победа будет за нами!
-
- Δημοσιεύσεις: 25280
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
τες πα.
εστειλα configuration σε 2 αντιπροσωπειες να δω αν φτιαχνεται ακομα - τι βλακεια ειναι αυτη, υπαρχει στο configurator και να μην παραγεται, τι βλακεια; -και περιμενω απαντηση απο αυριο.
Η γυναικα το θελει οποτε δυσκολα το γλυτωνω αν δεν εχει σταματησει η παραγωγη. Το μονο που της αρεσε περισσοτερο ειναι το i Pace αλλα αυτο θελει μηνες ακομα να ξεκινησει παραγωγη και παραδωσεις.
Μια χαρα ηλεκτρικο ειναι, κανει 40 χιλιομετρα με ενα γεμισμα πριν ξεκινησει η βενζινα. Λογικα ο Νανος εχει δικιο οποτε γλυτωνεις και κανα φραγκο. σου βγαζει και το πλησιεστερο charger στο satnav , αν το παρω θα το οδηγησω κανα ΣΚ και θα σας πω εντυπωσεις
εστειλα configuration σε 2 αντιπροσωπειες να δω αν φτιαχνεται ακομα - τι βλακεια ειναι αυτη, υπαρχει στο configurator και να μην παραγεται, τι βλακεια; -και περιμενω απαντηση απο αυριο.
Η γυναικα το θελει οποτε δυσκολα το γλυτωνω αν δεν εχει σταματησει η παραγωγη. Το μονο που της αρεσε περισσοτερο ειναι το i Pace αλλα αυτο θελει μηνες ακομα να ξεκινησει παραγωγη και παραδωσεις.
Μια χαρα ηλεκτρικο ειναι, κανει 40 χιλιομετρα με ενα γεμισμα πριν ξεκινησει η βενζινα. Λογικα ο Νανος εχει δικιο οποτε γλυτωνεις και κανα φραγκο. σου βγαζει και το πλησιεστερο charger στο satnav , αν το παρω θα το οδηγησω κανα ΣΚ και θα σας πω εντυπωσεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος talaipwros την 29 Ιούλ 2018, 19:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
οκ είδα εδώ https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_vehicle_battery , πολύ μικρές χωρητικότητες ακόμα πέρα από την τέσλα, περιμένουμε την βόλβοdna replication έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:21και δυνατότητα επανάκτησης ενέργειας στις επιβραδύνσεις κατηφόρες κ.λ.π.
https://cleantechnica.com/2016/05/13/ev ... line-2045/
αυτό με την επανάκτηση οκ, αλλά έχει προβλήματα που τα ξέρεις φαντάζομαι, οπότε οκ.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 43009
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν θεμελιωδώς λιγότερη ανάγκη από συντήρηση. Και μόνο που δεν συμβαίνουν χιλιάδες εκρήξεις μέσα τους το δευτερόλεπτο, είναι ένα χιντ.Cecily Anne έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:07Δεν είναι μόνο αυτό, είναι στο πρόγραμμα να αλλάξει υποχρεωτικά ο στόλος προς τα ηλεκτρικά, οπότε για να γίνει αυτό θα πέσουν επιδοτήσεις. Εννοείται θα συμφέρει για ένα διάστημα. Ε μετά απλά θα ανέβει η τιμή ανταλλακτικών/μπαταριών, ρεύματος κλπ.OANNHSEA έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 18:54Ο τίτλος είναι απλά παραπλανητικός...
Σε χώρες με υψηλό κόστος βενζίνης και υψηλό κόστος συντήρησης π.χ. Νορβηγία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλιούνται σαν κουλούρια.
Γιατί το κόστος καυσίμου είναι πολύ μικρότερο και το κόστος συντήρησης κάτω από το 1/4.
Τώρα στην Τσαβία, έχετε μία άλλη λογική...
.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
αν ήταν στο χέρι μας, θα ήταν στο πρόγραμμα αυτό που λέει ο ταλαίπωρος, ντίσελ και άγιος ο θεός. Αλλά είναι στο χέρι των Κινέζων, σε λίγο αν αν δεν πουλάς εκεί δεν θα υπάρχεις.Cecily Anne έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:07είναι στο πρόγραμμα να αλλάξει υποχρεωτικά ο στόλος προς τα ηλεκτρικά, οπότε για να γίνει αυτό θα πέσουν επιδοτήσεις. Εννοείται θα συμφέρει για ένα διάστημα. Ε μετά απλά θα ανέβει η τιμή ανταλλακτικών/μπαταριών, ρεύματος κλπ.
https://www.dw.com/en/china-sets-new-de ... a-40719095
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 20266
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεν είναι μόνο τα μηχανικά μέρη. Δεν έχεις λάδια, δε θες φίλτρα καπνού και μαλακίες.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:36
Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν θεμελιωδώς λιγότερη ανάγκη από συντήρηση. Και μόνο που δεν συμβαίνουν χιλιάδες εκρήξεις μέσα τους το δευτερόλεπτο, είναι ένα χιντ.
Αλλά η μπαταρία θα κοστίζει σιγά σιγά όσο όλα αυτά. Η μία η άλλη θα είναι στο τέλος.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 43009
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μα το κόστος κατασκευής των μπαταριών ιστορικά πέφτει, δεν ανεβαίνει.Cecily Anne έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:45Δεν είναι μόνο τα μηχανικά μέρη. Δεν έχεις λάδια, δε θες φίλτρα καπνού και μαλακίες.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:36
Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν θεμελιωδώς λιγότερη ανάγκη από συντήρηση. Και μόνο που δεν συμβαίνουν χιλιάδες εκρήξεις μέσα τους το δευτερόλεπτο, είναι ένα χιντ.
Αλλά η μπαταρία θα κοστίζει σιγά σιγά όσο όλα αυτά. Η μία η άλλη θα είναι στο τέλος.
Εκτός αν εννοείς ότι θα προτιμάμε όλο και μεγαλύτερες χωρητικότητες, που ως ένα σημείο είναι σωστό.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 20266
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ρε τι λες, οσο μεγαλωνει η ζήτηση και η ανάγκη για μπαταρίες, θα αλλάξουν όλα τα οικονομικά και η έρευνα πάνω στις μπαταρίες. Το ίδιο θα στοιχίζει η τωρινή μπαταρία του βενζινοκίνητου με την μπαταρία του ηλεκτροκίνητου;Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:50
Μα το κόστος κατασκευής των μπαταριών ιστορικά πέφτει, δεν ανεβαίνει.
Εκτός αν εννοείς ότι θα προτιμάμε όλο και μεγαλύτερες χωρητικότητες, που ως ένα σημείο είναι σωστό.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 43009
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Όλες μπαταρίες Λιθίου-ιόντων είναι μέχρι τώρα, κοινή τεχνολογία, κοινή τιμή ανα Kwh. Το μόνο που διαφέρουν είναι η χωρητικότητα αλλά δεν υπάρχει λόγος να περιπλέξει τη συζήτηση.Cecily Anne έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:55Ρε τι λες, οσο μεγαλωνει η ζήτηση και η ανάγκη για μπαταρίες, θα αλλάξουν όλα τα οικονομικά και η έρευνα πάνω στις μπαταρίες. Το ίδιο θα στοιχίζει η τωρινή μπαταρία του βενζινοκίνητου με την μπαταρία του ηλεκτροκίνητου;Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:50
Μα το κόστος κατασκευής των μπαταριών ιστορικά πέφτει, δεν ανεβαίνει.
Εκτός αν εννοείς ότι θα προτιμάμε όλο και μεγαλύτερες χωρητικότητες, που ως ένα σημείο είναι σωστό.
Ιστορικά λοιπόν πέφτουν (τα τριγωνάκια στο διάγραμμα), και όσο αυξάνεται η ζήτηση θα ενεργοποιούνται και οι οικονομίες κλίμακας. Βασικά ο μόνος λόγος που αυξάνεται η ζήτηση είναι επειδή πέφτουν οι τιμές τους. Λίγα χρόνια πριν οι σημερινές μπαταρίες θα ήταν απλησίαστες οικονομικά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dwarven Blacksmith την 29 Ιούλ 2018, 20:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
A) Στην Ελλάδα δεν θα υπάρξει ποτέ πρόγραμμα επιδότησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τουλάχιστον με τα μέτρα της Νορβηγίας, γιατί το σάπιο κράτος μας κερδίζει τεράστια ποσά από τα καύσιμα, ενώ υπάρχει και ένα τεράστιας δύναμης πετρελαϊκό λόμπι (λέγε με Βαρδινογιάννη και Σία)Cecily Anne έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:07Δεν είναι μόνο αυτό, είναι στο πρόγραμμα να αλλάξει υποχρεωτικά ο στόλος προς τα ηλεκτρικά, οπότε για να γίνει αυτό θα πέσουν επιδοτήσεις. Εννοείται θα συμφέρει για ένα διάστημα. Ε μετά απλά θα ανέβει η τιμή ανταλλακτικών/μπαταριών, ρεύματος κλπ.OANNHSEA έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 18:54Ο τίτλος είναι απλά παραπλανητικός...
Σε χώρες με υψηλό κόστος βενζίνης και υψηλό κόστος συντήρησης π.χ. Νορβηγία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλιούνται σαν κουλούρια.
Γιατί το κόστος καυσίμου είναι πολύ μικρότερο και το κόστος συντήρησης κάτω από το 1/4.
Τώρα στην Τσαβία, έχετε μία άλλη λογική...
.
Β) Ποιά ανταλλακτικά; Ξέρεις πόση πραγματική συντήρηση θέλει ένα ηλεκτρικό αμάξι; Εάν όλα τα οχήματα στην Ελλάδα γίνουν ηλεκτρικά, θα χαθούν 55.000 θέσεις εργασίας μόνο στην Ελλάδα!!!
Γ) Δεν μπορείς να αυξήσεις την τιμή του ρεύματος μόνο για τα οχήματα. Είναι όμως διαφορετικό εάν βάλεις φόρο στην κιλοβατώρα γενικής χρήσης - τότε θα αυξηθεί και ο λογαριασμός ηλεκτρικού του σπιτιού σου.
.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 30725
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
το παιχνίδι είναι πολύ μεγαλυτερο απο την ελλάδα. Οταν η γερμανία βάλει χέρι στις προδιαγραφές και ελεγξει τα προτυπα γιατί τωρα είναι πισω απο Ιαπωνία και ΗΠΑ στα ηλεκτρικά, τοτε θα αλλάξουν οι κανονισμοί και θα σπρωχτούν τα ηλεκτρικά. Αγνωστο τι θα συμβαινει με την Κινα στο μεταξυOANNHSEA έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 20:32A) Στην Ελλάδα δεν θα υπάρξει ποτέ πρόγραμμα επιδότησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τουλάχιστον με τα μέτρα της Νορβηγίας, γιατί το σάπιο κράτος μας κερδίζει τεράστια ποσά από τα καύσιμα, ενώ υπάρχει και ένα τεράστιας δύναμης πετρελαϊκό λόμπι (λέγε με Βαρδινογιάννη και Σία)
Β) Ποιά ανταλλακτικά; Ξέρεις πόση πραγματική συντήρηση θέλει ένα ηλεκτρικό αμάξι; Εάν όλα τα οχήματα στην Ελλάδα γίνουν ηλεκτρικά, θα χαθούν 55.000 θέσεις εργασίας μόνο στην Ελλάδα!!!
Γ) Δεν μπορείς να αυξήσεις την τιμή του ρεύματος μόνο για τα οχήματα. Είναι όμως διαφορετικό εάν βάλεις φόρο στην κιλοβατώρα γενικής χρήσης - τότε θα αυξηθεί και ο λογαριασμός ηλεκτρικού του σπιτιού σου.
.
Наше дело правое - победа будет за нами!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Όχι γιατί οι τιμές πέφτουν συνέχεια και όλο και νέες εταιρείες μπαίνουν στην έρευνα των μπαταριών.Cecily Anne έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:45Δεν είναι μόνο τα μηχανικά μέρη. Δεν έχεις λάδια, δε θες φίλτρα καπνού και μαλακίες.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 19:36
Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν θεμελιωδώς λιγότερη ανάγκη από συντήρηση. Και μόνο που δεν συμβαίνουν χιλιάδες εκρήξεις μέσα τους το δευτερόλεπτο, είναι ένα χιντ.
Αλλά η μπαταρία θα κοστίζει σιγά σιγά όσο όλα αυτά. Η μία η άλλη θα είναι στο τέλος.
Ήδη έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα για solid state μπαταρίες, ενώ άλλα εργαστήρια έχουν δημιουργήσει μέχρι και μπαταρίες υγρών μετάλλων. Με λίγα λόγια οι μπαταρίες λιθίου είναι παλαιά τεχνολογία, την οποία εφαρμόζουμε γιατί δεν έχουμε άλλα μέσα προς το παρόν. Μέχρι το 2030 θα έχουμε νέες μπαταρίες που θα ρίξουν το κόστος κάτω από το 1/4 των σημερινών μπαταριών!!!
Ήδη το Τέσλα 3 προσφέρεται με μπαταρία των 500 Km - αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα.
Εκτός από το κόστος, το μεγάλο πρόβλημα είναι η φόρτιση και ο χρόνος που παίρνει για να φορτίσει μία μπαταρία.
Για αυτό τα πρώτα οχήματα που θα δούμε με μπαταρίες στην Ελλάδα σε μεγάλους αριθμούς δεν θα είναι ΙΧ αλλά κυρίως επαγγελματικά - μέχρι και νταλίκες!
.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 30725
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
αυτό λυνεται με αλλαγή μπαταρίας με αυτοματοποιημένη διαδικασία. Δεν είναι ανάγκη να περιμένει κάθε αυτοκινητο να φορτίσει η ενσωματωμένη μπαταρία. Θα αφηνει την άδεια στο μπαταριάδικο, θα βάζει φορτισμένη και φυγαμε
αλλά πρέπει πρώτα να ελέγξει κάποιος τα προτυπα
Наше дело правое - победа будет за нами!
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 0 Απαντήσεις
- 782 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από κλαίων ως πόστερ
02 Δεκ 2022, 03:54
-
-
Νέα δημοσίευση Ανάσταση του Λαζάρου....απάτη ή αλήθεια ;
από tanipteros » 04 Απρ 2023, 12:19 » σε Θρησκειολογία - 4 Απαντήσεις
- 514 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
05 Απρ 2023, 00:19
-
-
-
Νέα δημοσίευση O έρωτας της ζωης σου ηταν μια απάτη
από MasterofDope » 04 Ιουν 2022, 13:39 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 126 Απαντήσεις
- 4708 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nowhere
28 Φεβ 2024, 15:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κάρτα εργασίας - άλλη μια απάτη του κράτους
από hellegennes » 20 Μαρ 2024, 13:15 » σε Οικονομία - 159 Απαντήσεις
- 3433 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Isildur
19 Απρ 2024, 11:38
-