Nandros έγραψε: ↑20 Ιαν 2020, 20:08
Awesomatic έγραψε: ↑20 Ιαν 2020, 19:24
Μηχανικός έγραψε: ↑20 Ιαν 2020, 17:04
Για τα τεκμήρια η εφορία μετράει τα κυβικά, δεν μετράει καμία αξία κτήσης, για τα ηλεκτρικά τι θα μετράει;
Φλατ ταξ συν κάτι στην αξία κτήσης;
Τα πρώτα χρόνια λογικά θα είναι ΠΟΛΥ γενναιόδωροι με απαλλαγές για οικολογικούς λόγους όπως γίνεται γενικά και στην Ευρώπη και ΗΠΑ και αλλού.
Εννοείται τα κλασικά που ρυπαίνουν θα τα τσακίσουν το ίδιο διάστημα σαν αντικίνητρο.
Αυτό είναι που εξηγεί την λύσσα του κατά των ηλεκτρικών!
Πολλά είναι, έχει χαλάσει πολύ την "πιάτσα" η Τέσλα ειδικότερα. Τι να πιάσεις πρώτο;
Που πουλάει απευθείας στους καταναλωτές και έχουν πάθει καρδιά στις αντιπροσωπείες και τους κατασκευαστές που ανατρέπεται όλο το μοντέλο;
Που αναστατώνει όλο το σύστημα βενζινάδικο/καύσιμα όπως έχει διαμορφωθεί εβδομήντα χρόνια τώρα;
Που είναι τεχνολογικά χρόνια μπροστά και έχει κάνει τους παραδοσιακά μεγάλους να τρέχουν και να μην φτάνουν για να την πλησιάσουν;
Που έχει επενδύσει σε υπερσύγχρονες γραμμές που στο κοντινό μέλλον θα παράγουν τα αυτοκίνητα της με κόστος μικρότερο από αυτό των συμβατικών αυτοκινήτων;
Που έχει κάνει τις κυβερνήσεις να μην ξέρουν τι να φορολογήσουν, ειδικά εφόσον αυτές πρέπει να κρατήσουν το οικολογικό προσωπείο και να μην φανεί ότι χέστηκαν για το περιβάλλον;
Που έχει κάνει παραδοσιακούς κολοσσούς (και κυβερνήσεις που τους στηρίζουν) σε Ευρώπη και Ιαπωνία και μην ξέρουν τι να κάνουν και αν έχουν καν μέλλον;
Που έχει μαζέψει τεράστιο όγκο δεδομένων που θα είναι κρίσιμα για την ανάπτυξη αυτοοδηγούμενων οχημάτων που θα είναι το επόμενο μεγάλο βήμα;
Που έχει φτιάξει μια τεράστια μάζα ανθρώπων που περιμένουν να αγοράσουν πριν ακόμα γίνει το προϊόν ευρέως διαθέσιμο;
Ζούμε μια τεχνολογική επανάσταση αντίστοιχη με αυτή της ανακάλυψης των μηχανών εσωτερικής καύσης. Όπως αυτές έδιωξαν πολύ γρήγορα τα άλογα έτσι θα γίνει και τώρα. Και επειδή ο κόσμος είναι πολύ πιο διασυνδεδεμένος σήμερα μάλλον θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα.