η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 6033
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 13 Απρ 2019, 01:15

Μηχανικός έγραψε:
13 Απρ 2019, 01:10
Dwarven Blacksmith έγραψε:
13 Απρ 2019, 01:07
Μηχανικός έγραψε:
13 Απρ 2019, 00:49
Μου λες ότι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν χαλάνε ποτέ, ενώ δεν υπάρχει στο εμπόριο καμία τέτοια μπαταρία για την μηχανή μου, το αυτοκίνητό μου, το λάπτοπ μου, το κινητό μου, το φακό μου, ... .
Άρα σας ψεκάζουν.
Πως δεν υπάρχει για το κινητό σου;
Το φορτίζεις κάθε μέρα από το 20% στο 100% και πάλι βγάζει 5 χρόνια.
Ένα αυτοκίνητο που ο μέσος χρήστης θα το φορτίζει μια φορά στις 10 εργάσιμες, και έχει και εφεδρικά κελιά πόσα χρόνια λες να βγάζει;
Υπάρχει και η γήρανση των υλικών.
Και το κινητό μου που το φόρτιζα μία φορά το μήνα, πάλι στα 4-5 χρόνια ήθελε άλλαγμα η μπαταρία.
Όχι. Με τους κύκλους πάει. Και τι κινητό ήταν αυτό που το φόρτιζες μια φορά το μήνα; Απλά το είχες παρατημένο άδειο;
“My doubts stand in a circle around every word, I see them before I see the word, but what then! I do not see the word at all, I invent it.”

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 10490
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 13 Απρ 2019, 01:20

Μηχανικός έγραψε:
13 Απρ 2019, 00:18
enterprise-psi έγραψε:
12 Απρ 2019, 22:54
Λιθίου βολεύει για λίγα χιλιόμετρα, φορτίζει αμέσως. Έβαλε ένας φίλος που βάζει μπρος κάθε 5 χιλιόμετρα. Τον χειμώνα που μας πέρασε όμως με μηδέν βαθμούς δεν έπαιρνε μπρος, έπρεπε να την αφήσει με γυρισμένο το κλειδί και τα φώτα ανοιχτά κάνα πεντάλεπτο για να ζεσταθεί η μπαταρία, και μετά πήρε.
Δηλαδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όταν πέφτει κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία δεν θα δουλεύουν; :D
Στο Μέτσοβο το χειμώνα τι θα γίνεται όταν θα πηγαίνεις το πρωί στο αυτοκίνητό σου;
Στην Σουηδία και την Φιλανδία με -10 και -20 τι θα γίνεται;
πάντως μηχ δεν μοιάζει να σε ενδιαφέρει η τεχνολογία των μπαταριών, μοιάζει απλά να θές να ξέρεις αρκετά για να γκρινιάξεις. :)
υπάρχει το cca, cold cranking amps στο οποίο οι μολύβδου νικάνε τις λιθίου όταν ειναι κρύες, πόσα αμπερε μπορούν να δώσουν για λίγο πριν τους βάλεις φορτίο. Στην εκκίνηση μίας μεκ ειναι σημαντικό νούμερο αυτό, στο ηλεκτρικό μοτέρ οχι τόσο εκτός αν σε κυνηγάνε οι μπάτσοι στην αλάσκα.

Δεν σου κάνουν για αυτό που τις θες, θες τις παλιές, τους δεινόσαυρους, οι λιθίου είναι για μοτέρ ηλεκτρικά.

Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 8121
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x » 13 Απρ 2019, 01:35

ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε:
12 Απρ 2019, 21:21
enaon έγραψε:
11 Απρ 2019, 23:24
τότε δεν θα υπάρχει και τίποτε άλλο πάντως, τα μεκ θα έχουν πεθάνει.
Θα τουρμπίζω το γιάνγκτάιμερ κουάτρο τσι ως ξεμωραμένος γέρος και θα σας φεύγουνε τσισάκια και κακάκια
Άσε τις μαλακίες και μπες στο άλλο το νήμα να κάμεις ένα φουλ γουήκ ριβιού γιατί ο άλλος μας τα λέει πολύ καλά και δεν τον εμπιστεύομαι.
Don't sweat on petty things.
Don't pet your sweat.

.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 10490
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 13 Απρ 2019, 01:39

ναι και εγώ περιμένω πώς και πώς, αλλά κάνω την πάπια :003:


μηχ κοίτα στο αλι τους υπερπυκνωτές που έχουν βγάλει κιτάκια για αυτοκίνητα πάντως, αν φτιάξεις ένα κύκλωμα να αποσυνδέει την μπαταρία όταν το αμάξι δουλεύει και να την βάλει πάνω μόνο οταν το έχεις στο ιγκίτιον θα είναι τέλειο παρέα με μία μικρή λιθίου σαν υβριδικό σύστημα, αν και λίγο καιρό θα βγούνε έτοιμα στην αγορά θεωρώ.

Άβαταρ μέλους
Last Veteran
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Last Veteran » 13 Απρ 2019, 10:00

Ρε μηχανικε δεν βρισκόμαστε στο 2237 να γκρινιάζεις για τις αποδόσεις των μπαταριών. Δες πως ήταν πριν 10 χρόνια και δες τώρα.
Υπάρχει πτώση απόδοσης στα πολύ κρύα περιβάλλοντα αλλά αν κρίνω από τους Νορβηγούς (από τα 18000 συνολικές πωλήσεις Μαρτίου, τα 10 χιλιάδες ήταν ηλεκτρικά) δεν βλέπω να τους καίγεται καρφί. Η διάρκεια ζωής είναι τέτοια που αν χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρίες, θα είναι μετά από 10 χρόνια και θα είναι φυσικά κατά πολύ φθηνότερες.
Το phantom drain είναι σχετικά χαμηλο και μόνο προς τα κάτω θα πηγαίνει όσο προχωράει η τεχνολογία.

Άβαταρ μέλους
Ορέστης 35
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:07

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 » 13 Απρ 2019, 10:08

να πω εδω οτι υπαρχουν και χομπιστες με μικρα αυτοκινητακια ηλεκτρικα που πειραζουν τους κινητηρες τους

Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 4676
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi » 13 Απρ 2019, 11:25

Μηχανικός έγραψε:
13 Απρ 2019, 00:18
enterprise-psi έγραψε:
12 Απρ 2019, 22:54
Λιθίου βολεύει για λίγα χιλιόμετρα, φορτίζει αμέσως. Έβαλε ένας φίλος που βάζει μπρος κάθε 5 χιλιόμετρα. Τον χειμώνα που μας πέρασε όμως με μηδέν βαθμούς δεν έπαιρνε μπρος, έπρεπε να την αφήσει με γυρισμένο το κλειδί και τα φώτα ανοιχτά κάνα πεντάλεπτο για να ζεσταθεί η μπαταρία, και μετά πήρε.
Δηλαδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όταν πέφτει κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία δεν θα δουλεύουν; :D
Στο Μέτσοβο το χειμώνα τι θα γίνεται όταν θα πηγαίνεις το πρωί στο αυτοκίνητό σου;
Στην Σουηδία και την Φιλανδία με -10 και -20 τι θα γίνεται;
Για το τεσλα , διαβάζει την εξωτερική θερμοκρασία και τις ζεσταίνει μόνο του , ώστε να είναι έτοιμες.

Σχετικά με το κάθε πότε θέλουν αλλαγή, το τεσλα φορτίζει διαφορετικές συστοιχίες μπαταρίες και ποτέ στο 100% με αποτέλεσμα οι μπαταρίες απο τα πρώτα τεσλα να είναι οκ .

https://steinbuch.wordpress.com/2015/01 ... tion-data/

Ακόμα και στο κινητό, αν το κρατάς ανάμεσα σε 30% και 90% η μπαταρία θα κρατήσει χρόνια. Υπάρχουν apps που το κάνουν για σένα, αν θες να κρατησεις 10 χρόνια το κινητό, και δεν αλλάζει η μπαταρία του.
These are the continuing voyages

'First comes smiles, then lies. Last is gunfire.'-Roland Deschain

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 13 Απρ 2019, 12:25

Μηχανικός έγραψε:
13 Απρ 2019, 00:18
enterprise-psi έγραψε:
12 Απρ 2019, 22:54
Λιθίου βολεύει για λίγα χιλιόμετρα, φορτίζει αμέσως. Έβαλε ένας φίλος που βάζει μπρος κάθε 5 χιλιόμετρα. Τον χειμώνα που μας πέρασε όμως με μηδέν βαθμούς δεν έπαιρνε μπρος, έπρεπε να την αφήσει με γυρισμένο το κλειδί και τα φώτα ανοιχτά κάνα πεντάλεπτο για να ζεσταθεί η μπαταρία, και μετά πήρε.
Δηλαδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όταν πέφτει κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία δεν θα δουλεύουν; :D
Στο Μέτσοβο το χειμώνα τι θα γίνεται όταν θα πηγαίνεις το πρωί στο αυτοκίνητό σου;
Στην Σουηδία και την Φιλανδία με -10 και -20 τι θα γίνεται;
απλως δεν μπορουν να δωσουν το 100% μεχρι να ζεσταθουν.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός » 13 Απρ 2019, 12:35

Δεν βλέπω να βάζουν στα χαρακτηριστικά των νέων αυτοκινήτων τεσλα, το βάρος του αυτοκινήτου.
Για πείτε μου εσείς, τι βάρος έχουν και πόσο ζυγίζουν μόνο οι μπαταρίες του.
Και πόσο πουλιούνται οι μπαταρίες μόνες τους;
Να δούμε που έχει φτάσει η τεχνολογία.

Με το τσιγκέλι θα σας τα βγάλω. :D

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 6033
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 13 Απρ 2019, 12:38

Μηχανικός έγραψε:
13 Απρ 2019, 12:35
Δεν βλέπω να βάζουν στα χαρακτηριστικά των νέων αυτοκινήτων τεσλα, το βάρος του αυτοκινήτου.
Για πείτε μου εσείς, τι βάρος έχουν και πόσο ζυγίζουν μόνο οι μπαταρίες του.
Και πόσο πουλιούνται οι μπαταρίες μόνες τους;
Να δούμε που έχει φτάσει η τεχνολογία.

Με το τσιγκέλι θα σας τα βγάλω. :D
Έχουν μπει διαγράμματα με κιλοβατώρα ανά μάζα, ψάξε.
“My doubts stand in a circle around every word, I see them before I see the word, but what then! I do not see the word at all, I invent it.”

Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός » 13 Απρ 2019, 14:25

Dwarven Blacksmith έγραψε:
13 Απρ 2019, 12:38
Μηχανικός έγραψε:
13 Απρ 2019, 12:35
Δεν βλέπω να βάζουν στα χαρακτηριστικά των νέων αυτοκινήτων τεσλα, το βάρος του αυτοκινήτου.
Για πείτε μου εσείς, τι βάρος έχουν και πόσο ζυγίζουν μόνο οι μπαταρίες του.
Και πόσο πουλιούνται οι μπαταρίες μόνες τους;
Να δούμε που έχει φτάσει η τεχνολογία.

Με το τσιγκέλι θα σας τα βγάλω. :D

Έχουν μπει διαγράμματα με κιλοβατώρα ανά μάζα, ψάξε.
Άσε το σανό και τις αοριστίες, δεν είμαι συριζαίος.
Συγκεκριμένα ρωτάω για τα τελευταία μοντέλα του τέσλα, γιατί εγώ λίγο που έψαξα δεν βρήκα ούτε το βάρος των αυτοκινήτων.

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 6033
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 13 Απρ 2019, 14:31

Μηχανικός έγραψε:
13 Απρ 2019, 14:25
Dwarven Blacksmith έγραψε:
13 Απρ 2019, 12:38
Μηχανικός έγραψε:
13 Απρ 2019, 12:35
Δεν βλέπω να βάζουν στα χαρακτηριστικά των νέων αυτοκινήτων τεσλα, το βάρος του αυτοκινήτου.
Για πείτε μου εσείς, τι βάρος έχουν και πόσο ζυγίζουν μόνο οι μπαταρίες του.
Και πόσο πουλιούνται οι μπαταρίες μόνες τους;
Να δούμε που έχει φτάσει η τεχνολογία.

Με το τσιγκέλι θα σας τα βγάλω. :D

Έχουν μπει διαγράμματα με κιλοβατώρα ανά μάζα, ψάξε.
Άσε το σανό και τις αοριστίες, δεν είμαι συριζαίος.
Συγκεκριμένα ρωτάω για τα τελευταία μοντέλα του τέσλα, γιατί εγώ λίγο που έψαξα δεν τα βρήκα.
Άστο βρε λέμε. Δεν είναι για σένα.

“My doubts stand in a circle around every word, I see them before I see the word, but what then! I do not see the word at all, I invent it.”

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 2397
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Απρ 2019, 14:38

τα Τεσλα ξεκινάνε να ζυγίζουν πάνω απο 1600 κιλά με τη μικρότερη εμβέλεια και άνετα ξεπερνάνε τους 2,3 τόνους στις μεγάλες εκδόσεις.
Αυτό έχει επιπτώσεις και σε οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, φρένα κ.λ.π.

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 2397
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Απρ 2019, 14:42

Dwarven Blacksmith έγραψε:
13 Απρ 2019, 14:31
Άστο βρε λέμε. Δεν είναι για σένα.
δεν ήρθε η ώρα ακόμη

από οικονομικής απόψεως συμφέρει να είσαι όψιμη πλειοψηφία ή και βραδυπορούντας γιατί οι πρωτοι πληρώνουν το κόστος της εξέλιξης και τις παιδικές ασθένεις της τεχνολογίας

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 6033
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 13 Απρ 2019, 14:50

dna replication έγραψε:
13 Απρ 2019, 14:42
Dwarven Blacksmith έγραψε:
13 Απρ 2019, 14:31
Άστο βρε λέμε. Δεν είναι για σένα.
δεν ήρθε η ώρα ακόμη

από οικονομικής απόψεως συμφέρει να είσαι όψιμη πλειοψηφία ή και βραδυπορούντας γιατί οι πρωτοι πληρώνουν το κόστος της εξέλιξης και τις παιδικές ασθένεις της τεχνολογίας

Εικόνα
Γνωστό αυτό. Δεν πρόκειται να είμαι πρώτος.
Αλλά τα high end νομίζω σε μεγάλο βαθμό τ' αγοράζεις απλά για να δείξεις ότι έχεις λεφτά, γι αυτό και επικεντρώθηκε εκεί η Τέσλα.
“My doubts stand in a circle around every word, I see them before I see the word, but what then! I do not see the word at all, I invent it.”

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών