Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
τα Τεσλα ξεκινάνε να ζυγίζουν πάνω απο 1600 κιλά με τη μικρότερη εμβέλεια και άνετα ξεπερνάνε τους 2,3 τόνους στις μεγάλες εκδόσεις.
Αυτό έχει επιπτώσεις και σε οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, φρένα κ.λ.π.
Κάπου είχε πάρει το μάτι μου εναν που είπε ότι στο Τεσλα του -δεν θυμάμαι μοντέλο- ότι οι μπαταρίες του ζυγιζαν 1200 pounds. Όσο για φρένα, είναι σχεδόν άχρηστα στα ηλεκτρικά. Τα φόρουμ των ηλ αυτοκινήτων βρίθουν από φώτο με οξειδωμενους δίσκους. Regen ftw.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2019, 22:38
από dna replication
τα κιλά δεν κρύβονται
The Tesla’s stopping distance of 152 feet from 60 mph was far worse than any contemporary car we’ve tested and about 7 feet longer than the stopping distance of a Ford F-150 full-sized pickup.
....And even though there are well over two tonnes of Taycan to accelerate, it gathers momentum at a rate.....
.......It’s smaller than you probably think and feels smaller even than it is and, so far as I could tell, lighter too.....
τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κάνουν θαύματα, αλλά εδώ και η 911 έχει ξεπεράσει τον 1,5 τόνο..
....And even though there are well over two tonnes of Taycan to accelerate, it gathers momentum at a rate.....
.......It’s smaller than you probably think and feels smaller even than it is and, so far as I could tell, lighter too.....
τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κάνουν θαύματα, αλλά εδώ και η 911 έχει ξεπεράσει τον 1,5 τόνο..
O τεραστιος Κολιν Τσαπμαν ηταν ασχετος φαινεται και ειχε θανασιμο εχθρο το βαρος.
Αλλα και αλλος χαζος ο Γκορντον Μαρει απο το ιδιο πασχει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2019, 01:48
από Μαυροβασίλης
αφήνοντας στην άκρη πόσο τεράστιος ήταν ο τσουπωτός, τα κιλά από μόνα τους δεν είναι το πρόβλημα γι'αυτό και η 918 ήταν πιο γρήγορη στις περισσότερες πίστες από Ρ1 και ΛαΦ ενώ το GTR35 έκανε χρόνους που δε βλέπουν με το κιάλι κάτι βρετανικά γκαραζ της υπερελαφρής φιλοσοφίας
Δεν ειναι ετσι.
Ενα αυτοκινητο στημενο σωστα,με κινητηρα που εχει αξιοποιησιμη δυναμη και δεν σου βγαζει την ψυχη,καλυτερο κιβωτιο κλπ κλπ θα ειναι πιο γρηγορο απο ενα αλλο που ναι μεν μπορει να ειναι ελαφρυ αλλα υστερει σε ολα τα υπολοιπα.
Δεν ειναι χαζοι στους αγωνες που προσπαθουν να μειωνουν το βαρος οσο γινεται.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2019, 08:43
από enaon
Πρέπει να έχει δίκιο ρε παιδιά ο Ερμής για τα τέσλα πάντως. Έβλεπα μερικά βιντεάκια απο το ipace, το οποίο ειναι κανονικό αυτοκίνητο μέσα αν εξαιρέσουμε οτι είναι ινδικό και έχει βγάλει κακό όνομα στην Κίνα και δεν τους βλέπω καλά γενικά, και όλοι το ίδιο λένε, οτι σε σχέση με ενα τεσλα μοιάζει ολόκληρο αυτοκίνητο, όχι μερικά εδώ , μερικά εκεί, και τα υπόλοιπα βλέπουμε. Έχει καταφέρει να φτιάξει χάλια αίσθηση εσωτερικού η τέσλα μάλλον πράγματι.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2019, 10:03
από enterprise-psi
Italian All Electric Concept CarShow
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2019, 10:24
από Ερμής
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2019, 10:36
από enaon
Οι Ιταλοί το έχουν πάρει απόφαση, σου λέει μαλάκες κάνετε ότι δεν υπάρχουμε ε; Και εμείς τα ίδια, θα κάνουμε οτι δεν υπάρχουν ηλεκτρικά, χα.
από οικονομικής απόψεως συμφέρει να είσαι όψιμη πλειοψηφία ή και βραδυπορούντας γιατί οι πρωτοι πληρώνουν το κόστος της εξέλιξης και τις παιδικές ασθένεις της τεχνολογίας
αληθες. απολυτως αληθες.
το δυσκολο ειναι να πετυχεις ακριβως τη χρονικη στιγμη να ψωνισεις. προσωπικα ειμαι λιγο μαλακας σε τετοια, και συχνα ψωνιζω νωρις, πληρώνοντας το τιμημα.