Σελίδα 85 από 363

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2019, 14:39
από Ορέστης 35
OANNHSEA έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 12:16
Μηχανικός έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 10:22
OANNHSEA έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 07:34
Μόνο όταν οδηγήσεις ηλεκτρικό για πάνω από 1 χρόνο καταλαβαίνεις την αξία του.
Το ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείς για αλλαγή λαδιών, αλλαγή φίλτρων λαδιού, καυσίμου και αέρα, να μην σου χαλάσει η αντλία καυσίμου, η αντλία λαδιού, ο γαμημένος ο συμπλέκτης, ή να μην σου κοπεί κάποιος ιμάντας ιδιαίτερα αυτός του δυναμό!!!
Τότε θα καταλάβετε τι είναι το ηλεκτρικό και τι σαβούρα του κερατά είναι τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ!!!
Διαφορικό θα έχει ή μήπως θα έχει δύο κινητήρες, έναν για κάθε τροχό;
Προς το παρόν έχουν διαφορικό, κυρίως λόγω κόστους, αλλά έχουν τελικό σκοπό σε κάθε τροχό έναν ηλεκτροκινητήρα - δηλαδή όλα τα αυτοκίνητα να είναι 4x4 με 4 Inverter, ένα για κάθε τροχό!!!

.
σκεψου ο τροχος να ειναι αποσπωμενος και να γινεται μονοροδο

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2019, 14:47
από Nandros
Μηχανικός έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 02:00
Μένεις στο δρόμο από βενζίνη, πας με οτοστόπ μέχρι το κοντινό βενζινάδικο, σου βάζει σε ένα άδειο δοχείο από λάδι λίγη βενζίνη, γυρίζεις πάλι με οτοστόπ, την ρίχνεις στο ρεζερβουάρ και φεύγεις.
Εγώ σε ταξίδια έχω πάντα μαζί μου μια μικρή τρόμπα με λάστιχο για να κάνω μετάγγιση βενζίνης αν χρειαστεί από κάποιο διερχόμενο αυτοκίνητο.

Με το ηλεκτρικό αν μείνεις στο δρόμο γιατί ξεφορτίστηκε η μπαταρία η μόνη λύση είναι να σε πάρει η οδική βοήθεια.
Πέτα το δίπλωμα σου!
Μηχανικός έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 02:53
Last Veteran έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 02:33
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΊΝΕΙ ΑΠΌ ΜΠΑΤΑΡΙΑ; Πάντα στο 20 αντε 15% πας για φορτισμα.
Βρε εσύ είσαι πολύ έξυπνος.
Nandros @ η απάτη της ηλεκτροκίνησης
το κρίσιμο θέμα της αυτοδυναμίας των οχημάτων λύνεται με την επαρκή κάλυψη του οδικού δικτύου στην ΕΟ Αθηνών Θεσσαλονίκης και στην Ιονία Οδό. Ένα αυτοκίνητο που ταξιδεύει π.χ. για τα Γιάννενα μπορεί να εφοδιαστεί εύκολα και γρήγορα, στο 80% της δυναμικότητάς του μέσα σε μόνο 20 λεπτά, στο πρατήριο AVIN του Ευηνοχωρίου και να ολοκληρώσει με άνεση το ταξίδι του.
AVIN - ΣΕΑ Ευηνοχωρίου και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Επισκοπικού και στα 2 ρεύματα
Shell - ΣΕΑ Αταλάντης και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Σοφάδες και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Αμβρακίας – Αμφιλοχίας και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Φιλιππιάδας και στα 2 ρεύματα


Από μία εταιρεία μόνο. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες.

Ο αρνητισμός σου στο νήμα ξεπερνάει τα όρια της λογικής. Λες και έχεις συμφέροντα να προασπίσεις!
.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2019, 19:44
από enterprise-psi

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2019, 22:17
από enaon
00:42, έχει γεννηθεί το 1963, 56 χρονών δηλαδή. :smt005:

δεν έκανε και λάθος μάλλον, τόσο είναι, θα λέμε μεταξύ μας ότι φταίνε τα ηλεκτρικά, για να χαιρόμαστε που θα γίνουμε πάλι παιδιά όταν έρθουν. :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2019, 04:02
από hellegennes
enaon έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 22:17
00:42, έχει γεννηθεί το 1963, 56 χρονών δηλαδή. :smt005:
Ρε κι εγώ εκεί έμεινα. Είναι αυτός ο τύπος 56 χρονών; Πιο πολύ για 36 μοιάζει.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2019, 09:09
από OANNHSEA
ST48410 έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 12:34
OANNHSEA έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 12:20

Οι απαντήσεις είναι απλές:
α) Βαρδινογιάννης και σία. Κανείς δεν τολμά να πάρει πρωτοβουλία, γιατί θα τον μαμίσουν...
β) Ξέρεις πόσο μας αρμέγουν με τη φορολογία των καυσίμων; Από που θα πάρουν αυτό το τεράστιο ποσό εάν δεν υπάρχουν οχήματα με ΜΕΚ;;;
γ) Όταν όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα γίνουν ηλεκτρικά θα έχουν χαθεί 55.000 θέσεις εργασίας. Συμφέρει αυτό τις άχρηστες και ανίκανες κυβερνήσεις μας με τις συνθήκες που έχουμε;
α) Δεν σου λέω να φτιάξει αυτοκινητοβιομηχανία. Ίσως όμως οχήματα ειδικού τύπου πχ αγροτικών εργασιών ή μικρά οχήματα για αεροδρόμια κλπ. δεν υπάρχει πουθενά χώρος να μπουν τώρα που ανακατεύτηκε η τράπουλα και οι μεγάλοι έμειναν κάπως πίσω; Αλλά αν όχι στην κατασκευή οχήματος δεν μπορεί να γίνει κάτι στην υποστήριξη δικτύου (φόρτιση); Σε νέα μέρη που θα απαιτούν τα ηλεκτρικά; Δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό.
β) Θα μας αρμέγουν από την κατανάλωση ρεύματος
γ) Δεν θα γίνει από την μια μέρα στην άλλη. Ενδιάμεσα θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας, νέα επαγγέλματα κοκ. Μέχρι τότε μπορεί να έχουμε και αυτοοδηγούμενα οχήματα και θα μπουν στον χώρο της υποστήριξης και κομπιουτεράδες. Δεν ξέρω τελικά το ισοζύγιο αν θα είναι θετικό ή αρνητικό αλλά για τα πρώτα χρόνια πια θα απαιτηθούν μαζικής κλίμακας υποδομές φόρτισης μάλλον θα υπάρξει κίνηση κεφαλαίων.

Τόσες αναξιοποίητες εκτάσεις και ήλιος υπάρχουν στην Ελλάδα. Δεν θα μπορούσαν να έκαναν μικρά πάρκα αναψυχής με φωτοβολταϊκά στο πλάι της εθνικής όπου θα έκανες διάλειμμα για φαγητό/καφέ και παράλληλα θα φόρτιζες το όχημα; Υποθέτω περιμένουν τις σχετικές επιδοτήσεις για τέτοιες δράσεις και πιθανότατα την δημιουργία ενός στόλου οχημάτων. Πόσα ηλεκτρικά κυκλοφορούν σήμερα στην χώρα;
α) Πρώτον αυτή τη στιγμή υπάρχουν εταιρείες μικρές στην Ελλάδα που παράγουν και εξάγουν οχήματα ειδικής φύσεως. Απλά δεν θέλουν να πιάσουν ηλεκτρικά γιατί υπάρχει μεγάλος συντηρητισμός στην ελληνική αγορά...
β) Δεν μπορούν να χωρίσουν το ρεύμα κατανάλωσης από το ρεύμα για κίνηση οχημάτων!!! Βλέπεις π.χ. η κάθε επιχείρηση που έχει τριφασικό θα μπορεί να έχει και φορτιστές για τα οχήματα της. Οι νόμοι μέχρι στιγμής δεν μπορούν να το σταματήσουν αυτό!!! Από την άλλη πλευρά δεν μπορείς να αυξήσεις το ρεύμα γενικά σε όλους τους καταναλωτές!!!
γ) Πρόσεξε με: για έναν άκρα συντηρητικό χώρο όπως οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα, η αλλαγή από τις ΜΕΚ στο ηλεκτρικό θα φέρει απολύσεις γενικευμένες. Και ναι, σε κάποιους τομείς (π.χ. στρατιωτικά οχήματα) αυτό μπορεί να πάρει και 100 χρόνια, αλλά στον πολιτικό ή στα πλοία ακτογραμμής αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα και για κάθε θέση που θα δημιουργείται θα χάνονται 3!!! Αυτές είναι οι 55.000 θέσεις εργασίας. Για να το κάνω πιο απλά: πάρε για παράδειγμα το λάδι μηχανής. Θα πρέπει να το αλλάζεις μία φορά το χρόνο ή κάθε 15.000 χιλιόμετρα. Κάθε αμάξι παίρνει αναλόγως περίπου 3 λίτρα. Ας πούμε ένα δοχείο. Έχουμε λοιπόν: λάδι που δεν παράγεται, δοχείο που δεν παράγεται, καπάκι δοχείου που δεν παράγεται, ετικέτα που δεν παράγεται, χάρτινη συσκευασία (το κουτί των δοχείων) που δεν παράγεται, τα μηχανήματα που παράγουν τα ανωτέρω, τις πρώτες ύλες για τα ανωτέρω και φυσικά την μεταφορά και διανομή όλων αυτών των προϊόντων που δεν γίνεται!!! Επίσης μετά έχουμε το μάζεμα των αποβλήτων... Κατάλαβες τώρα πόσο περίπλοκο είναι το θέμα;

.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2019, 11:23
από Μηχανικός
ST48410 έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 12:34
Τόσες αναξιοποίητες εκτάσεις και ήλιος υπάρχουν στην Ελλάδα. Δεν θα μπορούσαν να έκαναν μικρά πάρκα αναψυχής με φωτοβολταϊκά στο πλάι της εθνικής όπου θα έκανες διάλειμμα για φαγητό/καφέ και παράλληλα θα φόρτιζες το όχημα; Υποθέτω περιμένουν τις σχετικές επιδοτήσεις για τέτοιες δράσεις και πιθανότατα την δημιουργία ενός στόλου οχημάτων. Πόσα ηλεκτρικά κυκλοφορούν σήμερα στην χώρα;
Φιλόλογος είσαι;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2019, 13:52
από ST48410
hellegennes έγραψε:
07 Ιούλ 2019, 04:02
enaon έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 22:17
00:42, έχει γεννηθεί το 1963, 56 χρονών δηλαδή. :smt005:
Ρε κι εγώ εκεί έμεινα. Είναι αυτός ο τύπος 56 χρονών; Πιο πολύ για 36 μοιάζει.
30 χρονών είναι. Δεν κάνετε λάθος
https://www.famousbirthdays.com/people/ ... enske.html

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2019, 13:53
από ST48410
Μηχανικός έγραψε:
07 Ιούλ 2019, 11:23
Φιλόλογος είσαι;
Όχι, καμία σχέση.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2019, 13:58
από ST48410
OANNHSEA έγραψε:
07 Ιούλ 2019, 09:09
γ) Πρόσεξε με: για έναν άκρα συντηρητικό χώρο όπως οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα, η αλλαγή από τις ΜΕΚ στο ηλεκτρικό θα φέρει απολύσεις γενικευμένες. Και ναι, σε κάποιους τομείς (π.χ. στρατιωτικά οχήματα) αυτό μπορεί να πάρει και 100 χρόνια, αλλά στον πολιτικό ή στα πλοία ακτογραμμής αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα και για κάθε θέση που θα δημιουργείται θα χάνονται 3!!! Αυτές είναι οι 55.000 θέσεις εργασίας. Για να το κάνω πιο απλά: πάρε για παράδειγμα το λάδι μηχανής. Θα πρέπει να το αλλάζεις μία φορά το χρόνο ή κάθε 15.000 χιλιόμετρα. Κάθε αμάξι παίρνει αναλόγως περίπου 3 λίτρα. Ας πούμε ένα δοχείο. Έχουμε λοιπόν: λάδι που δεν παράγεται, δοχείο που δεν παράγεται, καπάκι δοχείου που δεν παράγεται, ετικέτα που δεν παράγεται, χάρτινη συσκευασία (το κουτί των δοχείων) που δεν παράγεται, τα μηχανήματα που παράγουν τα ανωτέρω, τις πρώτες ύλες για τα ανωτέρω και φυσικά την μεταφορά και διανομή όλων αυτών των προϊόντων που δεν γίνεται!!! Επίσης μετά έχουμε το μάζεμα των αποβλήτων... Κατάλαβες τώρα πόσο περίπλοκο είναι το θέμα;
Το διάστημα της μετάβασης θα είναι μεγαλύτερο από μία δεκαετία. Ίσως 2, ίσως παραπάνω. Δεν θα εξαφανισθούν όλα τα συμβατικά οχήματα. Έχει πολύ λάδι να πουληθεί ακόμα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2019, 14:59
από Ερμής
Last Veteran έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 11:27
OANNHSEA έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 07:34
Μόνο όταν οδηγήσεις ηλεκτρικό για πάνω από 1 χρόνο καταλαβαίνεις την αξία του.
Το ποστ σου είναι ολοσωστο εκτός από αυτό το κομμάτι. Μια ώρα είναι αρκετή.



Δεν ισχύει.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2019, 23:08
από stergiosbik
Καλη η θεωρια αλλα η πτν η πραξη........ :smt005:

https://www.4troxoi.gr/odigoyme/eidikes ... i-germania

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2019, 03:21
από Last Veteran
Ερμής έγραψε:
11 Ιούλ 2019, 14:59
Last Veteran έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 11:27
OANNHSEA έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 07:34
Μόνο όταν οδηγήσεις ηλεκτρικό για πάνω από 1 χρόνο καταλαβαίνεις την αξία του.
Το ποστ σου είναι ολοσωστο εκτός από αυτό το κομμάτι. Μια ώρα είναι αρκετή.



Δεν ισχύει.
Η αλήθεια είναι πως για έναν καγκουρα όχι, δεν ισχύει.
Για έναν νοημον άνθρωπο όμως μη σου πω πως είναι αρκετή.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2019, 10:17
από Ερμής
Last Veteran έγραψε:
12 Ιούλ 2019, 03:21
Ερμής έγραψε:
11 Ιούλ 2019, 14:59
Last Veteran έγραψε:
06 Ιούλ 2019, 11:27

Το ποστ σου είναι ολοσωστο εκτός από αυτό το κομμάτι. Μια ώρα είναι αρκετή.



Δεν ισχύει.
Η αλήθεια είναι πως για έναν καγκουρα όχι, δεν ισχύει.
Για έναν νοημον άνθρωπο όμως μη σου πω πως είναι αρκετή.
Ξαναρωτάω, έχεις μπει μέσα; Έχεις οδηγήσει ποτέ;

Ή απλά λες "θα του βανω θα του φορτώνω, μπακαλική απο την τρίπολη και δε θα καίει τίποτα το αμάξι, με βγάνει παλικάρι!"

Ξαναλέω οτι η ηλεκτροκίνηση και το υδρογόνο ειναι το μέλλον, αλλά δεν είναι το παρόν.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2019, 11:13
από Last Veteran
Ερμής έγραψε:
12 Ιούλ 2019, 10:17
Last Veteran έγραψε:
12 Ιούλ 2019, 03:21
Ερμής έγραψε:
11 Ιούλ 2019, 14:59


Δεν ισχύει.
Η αλήθεια είναι πως για έναν καγκουρα όχι, δεν ισχύει.
Για έναν νοημον άνθρωπο όμως μη σου πω πως είναι αρκετή.
Ξαναρωτάω, έχεις μπει μέσα; Έχεις οδηγήσει ποτέ;

Ή απλά λες "θα του βανω θα του φορτώνω, μπακαλική απο την τρίπολη και δε θα καίει τίποτα το αμάξι, με βγάνει παλικάρι!"
Έλα Ερμή μας εχεις ζαλίσει τ' αρχιδια με το "εσωτερικό" κι εσύ και ο μηχανικός. ΝΑΙ ρε μαλάκα έχω οδηγήσει περισσότερα από ένα, σε παρκιν δούλευα για 2 χρόνια, αντε μπράβο κιόλας καγκουρα. Ιγκνορ γιατί τ' αρχιδια μου είναι εξαιρετικά πολύτιμα για να μου τα ζαλίζει ο κάθε πιστονακιας του περασμένου αιώνα.