Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
παντως και ολοι αυτοι που φτιαχνουν ξεκαθαρα αηδιες, ξερογω φιατ ντομπλο, σπουδαγμενοι ειναι.
Ναι αλλά δεν αποφασίζουν αυτοί, έρχεται ντοσιέ από πάνω. Αναλόγως και την εταιρία, αλλά πολλές φορές το ζητούμενο δεν είναι να φτιάξεις κάτι αισθητικά άρτιο, αλλά κάτι ανατρεπτικό ή πρακτικό ή ασυνήθιστο ή κάτι να ταιριάζει βολικά στην υπάρχουσα γκάμα μοντέλων, ή οτιδήποτε μαλακία έχει ανάγκη το μάρκετινγκ εκείνη τη στιγμή τέλος πάντων. Ε λέει ο καθένας την παπαριά του και πολλές φορές γίνονται μαντάρα όλα αυτά.
Πχ από ό,τι έχω διαβάσει για τη γιαπωνέζικη εταιρική κουλτούρα πιστεύω παίζει σοβαρά η πιθανότητα το ζητούμενο στα τογιότα να είναι να τα φτιάξουμε επίτηδες λίγο ασχημότερα απ'τα λέξους. Σεβασμός στη ναυαρχίδα, ιεραρχία, προστασία στα εσωτερικά συμφέροντα κλπ.
Καθόλου σχετικό. Η Στρανταλε βγήκε στα τέλη του 60 και μέχρι σήμερα είναι έργο τέχνης, η μιουρα το ίδιο. Τώρα αν σε 200 χρόνια που θα εχω γίνει μπανελες, θεωρείται ξεπερασμένο, ούτε το ξέρω, ούτε και έχει σημασία.
Εσύ ρε τύπε και το ιταλικό σκατό, κομψοτέχνημα το θεωρείς.
Για ποια αντικειμενικότητα μιλάς;
Μόρτη μιλαμε για τη Stradale, όχι για μπασμένο xt,γκέτα μάρτινς και χαλκάδες.
παντως και ολοι αυτοι που φτιαχνουν ξεκαθαρα αηδιες, ξερογω φιατ ντομπλο, σπουδαγμενοι ειναι.
Ναι αλλά δεν αποφασίζουν αυτοί, έρχεται ντοσιέ από πάνω. Αναλόγως και την εταιρία, αλλά πολλές φορές το ζητούμενο δεν είναι να φτιάξεις κάτι αισθητικά άρτιο, αλλά κάτι ανατρεπτικό ή πρακτικό ή ασυνήθιστο ή κάτι να ταιριάζει βολικά στην υπάρχουσα γκάμα μοντέλων, ή οτιδήποτε μαλακία έχει ανάγκη το μάρκετινγκ εκείνη τη στιγμή τέλος πάντων. Ε λέει ο καθένας την παπαριά του και πολλές φορές γίνονται μαντάρα όλα αυτά.
Πχ από ό,τι έχω διαβάσει για τη γιαπωνέζικη εταιρική κουλτούρα πιστεύω παίζει σοβαρά η πιθανότητα το ζητούμενο στα τογιότα να είναι να τα φτιάξουμε επίτηδες λίγο ασχημότερα απ'τα λέξους. Σεβασμός στη ναυαρχίδα, ιεραρχία, προστασία στα εσωτερικά συμφέροντα κλπ.
Κάτι τέτοιο πρέπει να παίζει. Στο χώρο του HiFi που ασχολούμουν κάποτε μια χαρά μηχανήματα σχεδίαζαν. Έχουν παράδοση δεκαετιών στο βιομηχανικό σχεδιασμό.
Με τα αυτοκίνητα πάλι κάτι τους πιάνει. Και όχι μόνο τα δικά τους. Παίρνει ο άλλος Λαμποργκίνι και την κάνει σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2020, 15:11
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Eιναι ξεκαθαρο πως με την διαδοση της ηλεκτροκινησης τα SUV τα pick up και τα μικρα πολης θα αποτελουν το 95% των παγκοσμιων πωλησεων
Τα υπολοιπα αυτοκινητα δεν θα εχουν λογο υπαρξης
Καθόλου σχετικό. Η Στρανταλε βγήκε στα τέλη του 60 και μέχρι σήμερα είναι έργο τέχνης, η μιουρα το ίδιο. Τώρα αν σε 200 χρόνια που θα εχω γίνει μπανελες, θεωρείται ξεπερασμένο, ούτε το ξέρω, ούτε και έχει σημασία.
Εσύ ρε τύπε και το ιταλικό σκατό, κομψοτέχνημα το θεωρείς.
Για ποια αντικειμενικότητα μιλάς;
Μόρτη μιλαμε για τη Stradale, όχι για μπασμένο xt,γκέτα μάρτινς και χαλκάδες.
Έλα ρε δικέ μου, παραδέξου το, καβλώνεις με XT με ιταλικές εξατμίσεις.
Eιναι ξεκαθαρο πως με την διαδοση της ηλεκτροκινησης τα SUV τα pick up και τα μικρα πολης θα αποτελουν το 95% των παγκοσμιων πωλησεων
Τα υπολοιπα αυτοκινητα δεν θα εχουν λογο υπαρξης
Screenshot_24.jpg
Καθόλου σχετικό. Η Στρανταλε βγήκε στα τέλη του 60 και μέχρι σήμερα είναι έργο τέχνης, η μιουρα το ίδιο. Τώρα αν σε 200 χρόνια που θα εχω γίνει μπανελες, θεωρείται ξεπερασμένο, ούτε το ξέρω, ούτε και έχει σημασία.
Εσύ ρε τύπε και το ιταλικό σκατό, κομψοτέχνημα το θεωρείς.
Για ποια αντικειμενικότητα μιλάς;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2020, 12:36
από Μηχανικός
Σάπισε το καζανάκι της εξάτμισης και πήγα σήμερα στον εξατμισά.
- Πόσο κάνει;
- 70 ευρώ το καζανάκι με την τοποθέτηση.
- Κόψε κάτι, γιατί θα πάρω ηλεκτρικό αυτοκίνητο που δεν έχει εξάτμιση και θα μείνεις χωρίς δουλειά.