Σελίδα 226 από 363

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 09:35
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:21
Ασέβαστος έγραψε:
10 Αύγ 2022, 08:11
Ερμής έγραψε:
09 Αύγ 2022, 22:23


Όχι δε ξέρουμε. Τα ηλεκτρικά (Όχι τα υβριδικα) κυκλοφορούν μαζικά στην Ευρώπη μια πενταετία, δηλαδή πάνω κάτω εντός εγγύησης. Για Ελλάδα δε, ούτε χρόνο.
imiev, leaf, που ψαχουλευω στα μτχ αραια και που, ειναι μοντελα απο το 12 και δωθε. δηλαδη μια 10ετια, στην ελλαδα.
Είδες που σου λέω πως τα υπεραπλουστευεις όλα και πέφτεις σε παγίδες;
Το μοντέλο του 12 δε λέει τίποτα. Όπως και για τα ΜΕΚ βέβαια.
Είναι ελ αντιπροσωπείας απο το 12; πολύ χλωμό γιατι ο πρώτος φορτιστής εγκαταστάθηκε στην ελλάδα το 2014 και κάποιοι στο οδικό δίκτυο μετά το 18-19
Είναι εισαγωγής;
Απο που;
Πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει;
Πόσα ανα έτος;
Αν νομίζεις πως τα παραπάνω δε λένε τίποτα τοτε οκ, δεν έχω να πω κάτι άλλο.
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs ... uel_type=3

ενα γρηγορο ψαξιματακι, τι εχει το καρ σε μτχ μεχρι το 14.

δεν καταλαβαινω τι σχεση μπορει να εχει η αξιοπιστια με το αν ειναι εισαγωγης η ελ αντιπροσωπειας. η και γιατι κοιταμε μονο στην ελλαδα, στον υπολοιπο κοσμο δεν ειναι το ιδια αξιοπιστα η μη; βγαζουν διαφορετικες ζημιες;

τελοσπαντων, το νοημα ειναι πως δε μιλαμε για νεα, πειραματικη τεχνολογια. το 90% των τεχνολογιων που εχει πανω του, εφαρμοζονται και εξελισσονται εδω και 100 χρονια. το μονο "νεο" ειναι οι μπαταριες λιθιου. και δεν το λες και φετινη ανακαλυψη.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 09:41
από Ασέβαστος
Εμπεδοκλής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:08
Ξέρει κανείς τί παίζει από τιμές φόρτισης; Είτε σε οικιακό δίκτυο είτε σε φορτιστή της ΔΕΗ ή άλλου παρόχου; Πόσα kW απαιτούνται;
υπαρχουν σημεια με δωρεαν φορτιση, και σημεια που σου πιανουν τον κωλο αγριως. δεν υπαρχει στανταρ.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 09:53
από Εμπεδοκλής
Ασέβαστος έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:41
Εμπεδοκλής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:08
Ξέρει κανείς τί παίζει από τιμές φόρτισης; Είτε σε οικιακό δίκτυο είτε σε φορτιστή της ΔΕΗ ή άλλου παρόχου; Πόσα kW απαιτούνται;
υπαρχουν σημεια με δωρεαν φορτιση, και σημεια που σου πιανουν τον κωλο αγριως. δεν υπαρχει στανταρ.
Έχουμε link ή κάτι τέτοιο; Και για δωρεάν και για της ΔΕΗ. Επίσης πόσα kW απαιτούνται αν μιλάμε για οικοιακό δίκτυο;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 09:54
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:35
Ερμής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:21
Ασέβαστος έγραψε:
10 Αύγ 2022, 08:11


imiev, leaf, που ψαχουλευω στα μτχ αραια και που, ειναι μοντελα απο το 12 και δωθε. δηλαδη μια 10ετια, στην ελλαδα.
Είδες που σου λέω πως τα υπεραπλουστευεις όλα και πέφτεις σε παγίδες;
Το μοντέλο του 12 δε λέει τίποτα. Όπως και για τα ΜΕΚ βέβαια.
Είναι ελ αντιπροσωπείας απο το 12; πολύ χλωμό γιατι ο πρώτος φορτιστής εγκαταστάθηκε στην ελλάδα το 2014 και κάποιοι στο οδικό δίκτυο μετά το 18-19
Είναι εισαγωγής;
Απο που;
Πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει;
Πόσα ανα έτος;
Αν νομίζεις πως τα παραπάνω δε λένε τίποτα τοτε οκ, δεν έχω να πω κάτι άλλο.
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs ... uel_type=3

ενα γρηγορο ψαξιματακι, τι εχει το καρ σε μτχ μεχρι το 14.

δεν καταλαβαινω τι σχεση μπορει να εχει η αξιοπιστια με το αν ειναι εισαγωγης η ελ αντιπροσωπειας. η και γιατι κοιταμε μονο στην ελλαδα, στον υπολοιπο κοσμο δεν ειναι το ιδια αξιοπιστα η μη; βγαζουν διαφορετικες ζημιες;

τελοσπαντων, το νοημα ειναι πως δε μιλαμε για νεα, πειραματικη τεχνολογια. το 90% των τεχνολογιων που εχει πανω του, εφαρμοζονται και εξελισσονται εδω και 100 χρονια. το μονο "νεο" ειναι οι μπαταριες λιθιου. και δεν το λες και φετινη ανακαλυψη.
Ήθελα να τονίσω το οτι δε κυκλοφορουν ηλεκτρικά απο το 12 στην Ελλάδα, τα πρώτα ξεκίνησαν κάπου το 2016-17 κια μαζικά εδω και καμια διετία βαριά βαριά.
Φυσικά όμως κια έχει σχέση η αξιοπιστία για πολλούς και διαφορους λόγους, παλιά θυμάμαι που αυτοκίνητα τα οποία είχαν δουλευτεί σε χώρες με έντονες χιονοπτώσεις έβγαζαν πολλά θέματα κυρίως σκουριάς.
Τα βλέπω πως ειναι απο το 14, ένα μονο βλέπω με 200Κ το ποίο έχει αλλάξει μπαταρία, δλδ σα να αγοράζεις μισό αυτοκίνητο.
Ασέβαστος έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:41
Εμπεδοκλής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:08
Ξέρει κανείς τί παίζει από τιμές φόρτισης; Είτε σε οικιακό δίκτυο είτε σε φορτιστή της ΔΕΗ ή άλλου παρόχου; Πόσα kW απαιτούνται;
υπαρχουν σημεια με δωρεαν φορτιση, και σημεια που σου πιανουν τον κωλο αγριως. δεν υπαρχει στανταρ.
Για τα σημεία δωρεάν φόρτισης, αν βρεις ελεύθερο slot(βασική προϋπόθεση) έχει διαδικασία για να μπορείς να φορτίσεις και φορτίζουν υπερβολικά αργά, δεν ειναι κινητό που το βάζεις στη πρίζα και φορτίζει.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 10:05
από Εμπεδοκλής
Επειδή το τσάμπα είναι λίγο ύπουλο, για διαφόρους λόγους, όπως άλλωστε και το τσάμπα Wifi internet, κοίταξα τις χρεώσει στους φορτιστές της ΔΕΗ.
https://www.deiblue.com/charging-solutions
Λέει:

AC 22 - 43 kW -> 0,50€ / kWh
DC 50 - 120 kW -> 0,60€ / kWh
HPDC 180 kW -> 0,70€ / kWh

Στα πόσα kW είναι αυτό που λέμε γέμισε ή φόρτισε 100%;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 10:20
από Ερμής
Γύρω στα 75 kwh για το τεσλα 3

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 10:23
από Ασέβαστος
Εμπεδοκλής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:53
Ασέβαστος έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:41
Εμπεδοκλής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:08
Ξέρει κανείς τί παίζει από τιμές φόρτισης; Είτε σε οικιακό δίκτυο είτε σε φορτιστή της ΔΕΗ ή άλλου παρόχου; Πόσα kW απαιτούνται;
υπαρχουν σημεια με δωρεαν φορτιση, και σημεια που σου πιανουν τον κωλο αγριως. δεν υπαρχει στανταρ.
Έχουμε link ή κάτι τέτοιο; Και για δωρεάν και για της ΔΕΗ. Επίσης πόσα kW απαιτούνται αν μιλάμε για οικοιακό δίκτυο;
plugshare. app που δειχνει ολους τους φορτιστες, νομιζω εχει και τιμες.

το ποσα kw δεν καταλαβαινω τι εννοεις. δεν υπαρχει απαιτηση, αναλογα ποσο μεγαλη ειναι η μπαταρια, και ποσο παροχη εχεις, παει και ο χρονος φορτισης. η τιμη ειναι αυτη που ειναι για το σπιτι σου :102:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 10:32
από Εμπεδοκλής
Ερμής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 10:20
Γύρω στα 75 kwh για το τεσλα 3
Άρα μιλάμε για 40-50 ευρώ αν είναι με φορτιστές της ΔΕΗ. Και αυτά από ότι βλέπω βγάζουν γύρω στα 340 - 680 χλμ.

Δηλαδή μία η άλλη στο κόστος μετακίνησης.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 10:40
από Εμπεδοκλής
Ασέβαστος έγραψε:
10 Αύγ 2022, 10:23
Εμπεδοκλής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:53
Ασέβαστος έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:41


υπαρχουν σημεια με δωρεαν φορτιση, και σημεια που σου πιανουν τον κωλο αγριως. δεν υπαρχει στανταρ.
Έχουμε link ή κάτι τέτοιο; Και για δωρεάν και για της ΔΕΗ. Επίσης πόσα kW απαιτούνται αν μιλάμε για οικοιακό δίκτυο;
plugshare. app που δειχνει ολους τους φορτιστες, νομιζω εχει και τιμες.

το ποσα kw δεν καταλαβαινω τι εννοεις. δεν υπαρχει απαιτηση, αναλογα ποσο μεγαλη ειναι η μπαταρια, και ποσο παροχη εχεις, παει και ο χρονος φορτισης. η τιμη ειναι αυτη που ειναι για το σπιτι σου :102:
Αν και με μία πρώτη ματιά έχει κάποιες ελλείψεις, εν τούτοις περιέχει σημεία που οι φορτιστές μπήκαν τον τελευταίο μήνα.
Ευχαριστώ. Θα το μελετήσω αργότερα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 11:08
από Πτολεμαίος
Ερμής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 09:54
[, παλιά θυμάμαι που αυτοκίνητα τα οποία είχαν δουλευτεί σε χώρες με έντονες χιονοπτώσεις έβγαζαν πολλά θέματα κυρίως σκουριάς.
Αυτοκίνητα εισαγωγής από βόρειες χώρες είναι θαύμα να μην είναι σάπια από κάτω.
Όταν ηθελα να πάρω αγροτικό κατέληξα να πάρω μτχ 18ετιας από το χωριό μου.
Το αλάτι τα γαμαει.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 11:37
από Ασέβαστος
Εμπεδοκλής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 10:32
Ερμής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 10:20
Γύρω στα 75 kwh για το τεσλα 3
Άρα μιλάμε για 40-50 ευρώ αν είναι με φορτιστές της ΔΕΗ. Και αυτά από ότι βλέπω βγάζουν γύρω στα 340 - 680 χλμ.

Δηλαδή μία η άλλη στο κόστος μετακίνησης.
ισχυει. εχεις διαλεξει ομως τις μεγαλυτερες τιμες που κυκλοφορουν στην αγορα.

μπορεις να φορτιζεις και σπιτι σου, με 0.20 η και λιγοτερα με νυχτερινο. επισης μπορεις να βαλεις ενα φβ στη στεγη και να φορτιζεις τσαμπα.

πετρελαιοπηγη και διυλιστηριο δεν μπορεις να βαλεις.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 12:07
από Εμπεδοκλής
Ασέβαστος έγραψε:
10 Αύγ 2022, 11:37
Εμπεδοκλής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 10:32
Ερμής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 10:20
Γύρω στα 75 kwh για το τεσλα 3
Άρα μιλάμε για 40-50 ευρώ αν είναι με φορτιστές της ΔΕΗ. Και αυτά από ότι βλέπω βγάζουν γύρω στα 340 - 680 χλμ.

Δηλαδή μία η άλλη στο κόστος μετακίνησης.
ισχυει. εχεις διαλεξει ομως τις μεγαλυτερες τιμες που κυκλοφορουν στην αγορα.

μπορεις να φορτιζεις και σπιτι σου, με 0.20 η και λιγοτερα με νυχτερινο. επισης μπορεις να βαλεις ενα φβ στη στεγη και να φορτιζεις τσαμπα.

πετρελαιοπηγη και διυλιστηριο δεν μπορεις να βαλεις.
Κάτσε ρε συ. Ποιος πουλάει 20 λεπτά την κιλοβατώρα σήμερα; Τονίζω, μαζί με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Επίσης, το ρεύμα προφανώς και συνδέεται με τις τιμές του διυλιστηρίου από τη στιγμή που τα διυλιστήρια της χώρας έχουν μπει στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας.

Τώρα, όσον αφορά το φβ, δεν έχω ασχοληθεί, όπως επίσης και την απόσβεση κεφαλαίου που θα μου κάνει αναλόγως της χρήσης του. Αν υπάρχει κάποιος μαθηματικός τύπος που θα βοηθούσε, ευχαρίστως.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 12:53
από Ασέβαστος
Εμπεδοκλής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 12:07


Κάτσε ρε συ. Ποιος πουλάει 20 λεπτά την κιλοβατώρα σήμερα; Τονίζω, μαζί με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Επίσης, το ρεύμα προφανώς και συνδέεται με τις τιμές του διυλιστηρίου από τη στιγμή που τα διυλιστήρια της χώρας έχουν μπει στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας.
πραγματικα, δεν ξερω. εχει γινει τοσο πολυπλοκη μαλακια ο υπολογισμος κοστους ηλεκτρισμου, που κουραστηκα να ασχολουμαι να καταλαβω. :102: εχω την εντυπωση οτι πλεον παιζει στο 20λεπτο, και καπου 15 νυχτερινο. αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.
Τώρα, όσον αφορά το φβ, δεν έχω ασχοληθεί, όπως επίσης και την απόσβεση κεφαλαίου που θα μου κάνει αναλόγως της χρήσης του. Αν υπάρχει κάποιος μαθηματικός τύπος που θα βοηθούσε, ευχαρίστως.
εξισου πολυπλοκο. χονδροειδως, με 6-8 χιλιαρικα βαζεις στη στεγη σου κατι που παραγει 8-9000kwh το χρονο. κατι τετοιο νομιζω υπερκαλυπτει τη συνηθη χρηση αυτοκινητου.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 13:07
από Ερμής
Εμπεδοκλής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 10:32
Ερμής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 10:20
Γύρω στα 75 kwh για το τεσλα 3
Άρα μιλάμε για 40-50 ευρώ αν είναι με φορτιστές της ΔΕΗ. Και αυτά από ότι βλέπω βγάζουν γύρω στα 340 - 680 χλμ.

Δηλαδή μία η άλλη στο κόστος μετακίνησης.
680 χλμ ουτε για αστείο.
340 χλμ μονο εντος πόλης και φουλ προβλεπόμενα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2022, 13:12
από Εμπεδοκλής
Ερμής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 13:07
Εμπεδοκλής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 10:32
Ερμής έγραψε:
10 Αύγ 2022, 10:20
Γύρω στα 75 kwh για το τεσλα 3
Άρα μιλάμε για 40-50 ευρώ αν είναι με φορτιστές της ΔΕΗ. Και αυτά από ότι βλέπω βγάζουν γύρω στα 340 - 680 χλμ.

Δηλαδή μία η άλλη στο κόστος μετακίνησης.
680 χλμ ουτε για αστείο.
340 χλμ μονο εντος πόλης και φουλ προβλεπόμενα.
Ναι, αυτό είναι μεγάλο κεφάλαιο για όλων των ειδών τα αυτοκίνητα. Όταν πας με 130χλμ/ω το όχημα κυριολεκτικά φτύνει τη βενζίνη σχεδόν άκαυτη, και πάλι το range του ΜΕΚ πέφτει.
Αν θυμιθούμε και το σκάνδαλο VW, χέσε μέσα.

Κλείνεις τα μάτια και αποφασίζεις τελικά. Και δεν κάθεσαι να σκεφτείς περισσότερο τί θα ήταν το καλύτερο.