Σελίδα 46 από 363

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2018, 13:03
από dna replication
στον ουρανό και στο καπό έχει λεπτότερο φιλμ clearcoat γιατί ψεκάζουν από το πλάι
το καλό κέρωμα προστατεύει το βερνίκι απ'όλα αυτά

https://www.detailxperts.net/blog/2015/ ... -to-do-it/

τα BMW και τα Mercedes δεν ξεφλουδίζουν πριν τα 20 χρόνια γιατί έχουν σκληρότερα βερνίκια πιο προσεκτικά απλωμένα

να μη θάβουμε μόνο

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2018, 14:04
από enaon
dna replication έγραψε:
26 Οκτ 2018, 13:03
τα BMW και τα Mercedes δεν ξεφλουδίζουν πριν τα 20 χρόνια γιατί έχουν σκληρότερα βερνίκια πιο προσεκτικά απλωμένα

να μη θάβουμε μόνο
μια χαρά ξεφλούδισε, πρώτη κιόλας και την κορόιδευα,έλεγα χοντα αθάνατα κλπ, μετά το βούλωσα. :003:

θα ανεβάσω το δεντράκι να κάνει όποιος θέλει δοκιμές αν το βρει κανένα φθινόπωρο πουθενά. :003:
SpoilerShow
ειναι αυτό δεξιά, πάνω απο το γκόλφάκι, ανυποψίαστος επισκέπτης. Η μερσεντέζ αριστερά έπαθε και έμαθε και αυτή. :e040:
Εικόνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2018, 04:01
από sys3x
enaon έγραψε:
25 Οκτ 2018, 01:37
sys3x έγραψε:
25 Οκτ 2018, 01:25
oh, arabia is sitting on oil AND is a desert, we should liberate them. :003:

τρομερός είναι ναι :)
ξέχασα, στο τέλος που ακούς το πιάνο παίζει η μικρή του κόρη.
Τρελοκομείο.
:D

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2018, 21:23
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
.
Πιστεύεται οτι πρέπει νά διατηρηθεί η πετρελαιοβενζινοκίνηση .....

Οταν λένε ότι τήν τελευταία 100ετία έχουν καταναλωθεί τά 50% τών συνολικών αποθεμάτων

πού η Γή χρειάστηκε 4.5 δισεκατομύρια χρόνια νά δημιουργήσει ;;;

.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2018, 21:32
από kingstonian
Παντως σήμερα γέμισα σαραντα λιτρα καυσιμο σε τρια λεπτα μαξ και εκανα πεντακοσια χλμ και εμεινε μπολικο..τετοια ταχυφορτιση δεν υπαρχει σήμερα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2018, 09:15
από omg kai 3 lol
H BMW δεν πιστεύει σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον

Αυτή ήταν η δήλωση ανώτερου στελέχους της BMW που απογοήτευσε όσους αρέσκονται να ενισχύουν το hype που απολαμβάνει η ηλεκτροκίνητη αυτοκίνηση το τελευταίο διάστημα. O 58χρονος Klaus Frölich ο οποίος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW και διευθυντής ανάπτυξης, δεν έκρυψε την άποψή του για ένα δυσοίωνο μέλλον της ηλεκτροκίνησης κατά τη διάρκεια συνέντευξης σε Αυστραλιανό μέσο.

O λόγος; Το κόστος των μπαταριών ιόντων-λιθίου είναι αρκετά υψηλό (100-150 ευρώ ανά kWh), άρα μόνο οι μπαταρίες ενός ηλεκτροκίνητου κοστίζουν όσο ένα ολόκληρο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Φυσικά, όλα τα προϊόντα γίνονται φθηνότερα όσο πιο μαζικά παράγονται, αλλά αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση των μπαταριών γιατί τα μέταλλα που περιέχουν γίνονται όλο και πιο σπάνια λόγω υπερεκμετάλλευσης και αδυναμίας ανακύκλωσης. Όσο λοιπόν πιο μαζικά θα παράγουμε ηλεκτροκίνητα, τόσο πιο ασύμφορο θα γίνεται το κόστος παραγωγής τους.

Σύμφωνα με τον Frölich, η BMW είναι η μόνη κατασκευάστρια εταιρία που έχει ήδη συνάψει συμφωνίες με προμηθευτές κοβαλτίου μέχρι το 2030, εξασφαλίζοντας τις ποσότητες που χρειάζεται για να επεκτείνει την ηλεκτροκίνητη και υβριδική γκάμα της μέχρι τότε. Ακόμη και έτσι, ο Frölich απέκλεισε ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα αποτελούν παραπάνω από το 15% της συνολικής γκάμας της BMW το 2030. Όπως δήλωσε συγκεκριμένα:

“Νομίζω ότι η συζήτηση περί ηλεκτροκίνησης στερείται λογικής, και ότι ο κόσμος θα χρησιμοποιεί κινητήρες εσωτερικής καύσης για πολλά χρόνια ακόμα. Στοιχηματίζω ένα 85% μέχρι το 2030. Στην BMW θα έχουμε 15% ηλεκτροκίνητα και 15% υβριδικά, με τα υπόλοιπα να είναι βενζίνη και πετρέλαιο.”

Ενώ για τον Elon Musk και το όραμά του είπε: “Η αυτόνομη οδήγηση δεν είναι καθόλου εύκολο πράγμα. Θα το παρομοίαζα με μια αποστολή στον Άρη”.

Φυσικά, η BMW σειρά 3 και 4 δεν τα πηγαίνει καθόλου καλά απέναντι στο Tesla Model 3 στην αγορά της Αμερικής, αφού το δεύτερο κατέχει πάνω από το 50% του μεριδίου (σε αριθμό πωλήσεων) των πολυτελών σεντάν μεσαίου μεγέθους. Παρόμοια είναι κι η εμπορική αποτυχία για τα Mercedes-Benz C class, Lexus IS, και Audi A4 και A5. Αυτό το γεγονός ίσως να προκάλεσε τα αλμυρά σχόλια του Frölich, ή ίσως αυτά τα σχόλια απλώς να εκφράζουν μια ωμή πραγματικότητα που πολύ απλά δεν συνάδει με τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς.

https://www.news.com.au/technology/inno ... 4c91b17505

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2018, 16:21
από Recondite
"The global demand for automobiles will not surpass one million – if for nothing else due to a lack of chauffeurs." - Gottlieb Daimler.

Δεν έχει κανείς ιδέα για το πως μπορεί να εξελιχθεί το μέλλον. Με του συναδέλφους μου (δουλεύω σε αυτοκινητοβιομηχανία) είχα μέχρι και πέρσι έντονες διαφωνίες για τα ηλεκτροκίνητα, γιατί όλοι πιστεύαν ότι θα αποτύχουν. Τώρα λένε ότι ευτυχώς είναι μεγάλοι και θα προλάβουν να πάρουν σύνταξη πριν σταματήσουν να παράγονται κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2018, 14:38
από stergiosbik
Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα δεν είναι πάντα οικολογικά

Έκθεση της ADAC και της SEG Automotive ανατρέπει πολλά από όσα μέχρι σήμερα πιστεύαμε.

Ποιο όχημα είναι πιο οικολογικό; Οι περισσότεροι θα απαντούσαν το ηλεκτροκίνητο. Και δεν έχουν ίσως άδικο, αρκεί να διασφαλιστεί μια φιλική προς το περιβάλλον παραγωγή, αλλά και ρεύμα από εναλλακτικές πηγές.

Σχεδόν 44 εκατομμύρια αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους γερμανικούς δρόμους. Από αυτά μόλις 54.000 είναι σήμερα ηλεκτροκίνητα. Τα περισσότερα κυκλοφορούν στο κρατίδιο του Αμβούργου σε ποσοστό 0,18% επί του συνολικού ποσοστού αυτοκινήτων, ενώ στην τελευταία θέση της κατάταξης βρίσκεται η Σαξονία-Άνχαλτ με μόλις 0,06%.

Σε έκθεση της SEG Automotive, που ιδρύθηκε φέτος στην Στουτγάρδη από την Bosch Starter Motors & Generators, αναφέρεται ότι παρά τις επικρίσεις για την μεγάλη καθυστέρηση διάδοσης της ηλεκτροκίνησης στη Γερμανία, «οι ρυθμοί διάδοσης είναι και λογικοί και οικολογικοί». Ο γερμανικός προμηθευτής εξαρτημάτων που απασχολεί περίπου 8.000 εργαζόμενους και συνεργάζεται με σχεδόν όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συνεργάστηκε στη σύνταξη της έκθεσης με πολλούς ειδικούς σε ζητήματα κλίματος και συγκοινωνιών.

Μεταξύ άλλων η έκθεση αναφέρει ότι η παραγωγή ηλεκτροκίνητου οχήματος απαιτεί περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα από ό,τι η κατασκευή ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με τον προμηθευτή εξαρτημάτων τα ηλεκτροκίνητα έχουν νόημα κυρίως σε χώρες που παράγουν ρεύμα χωρίς ορυκτά καύσιμα και αναφέρει ως παράδειγμα τη Γαλλία, που καλύπτει τις ενεργειακές ανάγκες κυρίως με τη βοήθεια ατομικής ενέργειας, αλλά και τη Νορβηγία που διαθέτει πολλά υδροηλεκτρικά εργοστάσια.

Υβριδικά οχήματα: Η χρυσή τομή;

Χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Κίνα και η Ινδία δαπανούν στην παραγωγή ρεύματος τόσο διοξείδιο του άνθρακα που ηλεκτροκίνητα ή ακόμα και υβριδικά οχήματα δεν έχουν καμία θετική επίδραση στο περιβάλλον. Βασιζόμενη σε παρεμφερή έρευνα της γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου ADAC, η έκθεση της SEG αναφέρει ότι μόνον όταν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα ανεφοδιάζεται αποκλειστικά με ρεύμα από εναλλακτικές πηγές ενέργειας είναι πιο οικολογικό από ότι ένα αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ.

Σύμφωνα με την SEG Automotive η χρυσή τομή είναι ο υβριδικός κινητήρας 48 Volt-Mild-Hybrid, o οποίος διαθέτει δύο κινητήρες: έναν εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η νέα αυτή τεχνολογία διασφαλίζει τόσο ένα ελάχιστο επιβάρυνσης του περιβάλλοντος στην κατασκευή, όσο και στην λειτουργία του. Σύμφωνα με πρώτα στοιχεία καταφέρνει να εξοικονομήσει καύσιμα, αλλά και εκπομπές CO2 μέχρι και 15%. Τι σύμπτωση που ο γερμανικός προμηθευτής εξαρτημάτων κατασκευάζει ακριβώς αυτόν τον κινητήρα.

Προφανώς για αυτό το λόγο οι ειδικοί του περιοδικού ηλεκτροκίνησης Edison, που ανήκει στην οικονομική εφημερίδα Handelsblatt, έβαλαν στον μικροσκόπιο την έκθεση της SEG και διαπίστωσαν ότι παρά τις όποιες ανακρίβειες τα συμπεράσματα του προμηθευτή εξαρτημάτων ευσταθούν. Κατά την άποψη του περιοδικού υπάρχουν ακόμα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης τόσο στην κατασκευή οικολογικών μπαταριών, όσο και στην παραγωγή ρεύματος από εναλλακτικής πηγές. Παράλληλα οι ειδικοί του Edison πιστοποιούν ότι όσο περισσότερα χιλιόμετρα διανύσει συνολικά κατά τη διάρκεια της ζωής του ένα ηλεκτροκίνητο όχημα, τόσο περισσότερα είναι τα πλεονεκτήματα για το περιβάλλον.

[Πηγή: dw.com]

https://www.drive.gr/news/tehnologia/ta ... oikologika

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 09:45
από Ασέβαστος
Εικόνα

λουδιτες, θα σεβεστε. :003::003:

μαλλον παπατζα ειναι, δεν βρισκω πουθενα στο νετ αληθινα στοιχεια για κατασκευαστη κλπ

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 21:08
από Μαυροβασίλης


:romance-hearteyes:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2018, 11:12
από enterprise-psi

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 10:39
από Μαυροβασίλης
αφήνω αυτό εδώ, έπονται νταημλερ και πορσάρα

https://www.autocar.co.uk/car-review/au ... 018-review

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 10:43
από enterprise-psi

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 11:59
από Μηχανικός
Παραμύθια της χαλιμάς.

Μόνο αν εννοεί ότι στην Γερμανία θα παράγονται τα ηλεκτρικά και στα θυγατρικά εργοστάσια εκτός Γερμανίας τα συμβατικά.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2018, 12:10
από DIOMEDESGR