Άντε να πει κι ένας φλώρος τη γνώμη του:
Νομίζω οτι αυτό που λένε πολλοι φίλοι εδώ μέσα, είναι οτι μιας και μπαινεις στον κόπο, ένα ψόφιο μηχανάκι θα σε αφήσει πάλι ανικανοποίητο, ιδίως αν είσαι πρώην αγωνιζόμενος!
Δεν νομίζω οτι έχεις διασαφηνήσει αρκετά τα κίνητρά σου. ΟΚ, πρώτον, σίγουρα δεν θες δικάβαλλο, γιατί αλλοιώς >600κε επιβάλλεται. Θές λοιπόν κάτι που να βολεύει σαν παπί αλλά να κάνει και ταξίδια χωρίς να σε ξεθεώνει.
Μήπως όμως εκει στο δρόμο για την Δημητσάνα σε βάλουν σε πειρασμό οι ωραίες χωμάτινες διαδρομές τριγύρω;
Αν το θες μόνο για παπί-ταξιδευτή ίσως είναι πιο εύκολα τα πράγματα. Κι εγώ κάτι τέτοιο ψάχνω αυτή τη στιγμή, αλλά είμαι ήδη καλυμμένος απο πλευρά σπορ μηχανής. Είναι χάλια όμως στην αργή κίνηση και πίνει τα κέρατά της σε μακρινα ταξίδια, και φυσικά καθόλου πρακτική.
Σκέφτομαι λοιπόν: Versys 650 τίμιο και φτηνό 2ο χέρι, κι έχει και λίγο σπίρτο.
Χονδα ΝC750X, αθάνατο και κατανάλωση σουπερ χαμηλή (και με ενσωματωμένη ντουλάπα). Yamaha Tracer 700 καλός συμβιβασμός αλλά ακόμα και CB500 σαν του εσπ.
Αν όμως θες να βγάλεις και λίγα γούστα, ξέχνα τις μεσαιες μπαγκατέλες και κατευθείαν γραμμή για ΚΤΜ.
790, 890, SM690, ανάλογα με το πορτοφόλι σου.
Τι παλιά αγωνιστικά έχεις, αν επιτρέπεται; Αν έχεις παλιό Husqvarna (όχι Cagiva
) πιάνουν τρελλές τιμές πια.
Ποτέ μην εμπιστεύεσαι επιστήμονα που φοβάται να πετάξει με αεροπλάνο.