Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23218
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 05 Μαρ 2022, 23:42

Λοιπόν επειδή ειχα πρόσφατη -χθεσινή- εμπειρία επι του θέματος είπα να τοποθετηθώ για να μαθαίνουν όσοι δε ξέρουν ή πρόκειται να προμηθευτούν ηλεκτροκίνητο που θα το χρησιμοποιούν και για ταξίδια.
Ας τα πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή.
Κάποια συμβόλαια leasing λήγουν σε δυο μήνες και έτσι η εταιρεία μίσθωσης μας προσέφερε για κάποιες μέρες υπο δοκιμή ένα ηλεκτροκίνητο με σκοπό να μας το διαφημίσει και να τα αλλάξουμε σε ηλεκτρικά. Το αυτοκίνητο που μας προσέφερε είναι το ID.3. Με το που το άκουσα με έκοψε ένα κρύο ίδρωτο μετα τις περιπέτειες του φίλου μας ταλαίπωρα.
Λόγω του τριημέρου ειχα προσχεδιασμένο ταξίδι στη Νότια Ελλάδα άρα θα ήταν μια καλή ευκαιρία να το δώ και στον αστικό ιστό αλλά και σε ταξίδι απόστασης 300χλμ.
ΤΟ παραλαμβάνω Πέμπτη απόγευμα απο το γραφείο της εταιρείας, αφου μου δείχνουν λίγο τα τι και πως το παίρνω για βόλτα στην Αθήνα με μπαταρία στο 100% και αυτονομία σε μεικτό κύκλο 382χλμ. Εντος πόλης δεν έδειχνε να πέφτει ιδιαίτερα η μπαταρία, μάλιστα θα τη χαρακτήριζα έως και αρκετά καλή στις χαμηλές στροφές.
Παρασκευή ξεκινάω απογευματάκι για Λακωνία με 94% μπαταρία και υπολειπόμενα χιλιόμετρα περι τα 360.
Μέχρι που βγήκα απο Αττική Οδο και διόδια ελευσίνας όλα έβαιναν καλώς στο θεμα κατανάλωσης.
Κάπου εδώ να πω πως ήδη ειχα ψάξει που έχει σταθμούς φόρτισης διότι φαντάστηκα πως θα χρειαστώ κάπου φόρτιση, έστω και προληπτική, μέχρι να φτάσω στον τελικό προορισμό.
Κακιά Σκάλα και η ταχύτητα ανεβαίνει, ο ρυθμός κατανάλωσης αρχίζει να ανεβαίνει αισθητά, φτάνω κόρινθο με περίπου 200χλμ υπόλοιπο.
Οι ομορφιές ξεκινάνε τώρα. Περνάω τα ΣΕΑ Σπαθοβουνίου που ήταν ο πρώτος σταθμός φόρτισης διότι του ΠΟύστη έχω βρεί άλλα 4-5 σημεία στο Χάρτη μέχρι την Τρίπολη. Στις αναβάσεις πριν το Αρτεμίσιο η μπαταρία πέφτει πιο γρήγορα και απο ξελιγωμένο iphone που είναι στον ήλιο με 45 βαθμούς.
Τρίπολη με 15% μπαταρία και 50χλμ υπόλοιπο
Μέσω του GPS φτάνω σε σταθμό φόρτισης σε κεντρική πλατεία της τρίπολης. Βάζω το καλώδιο και περιμένα να συνδεθεί για φόρτισης. Μάταια, ρε καλό μου ρε χρυσό μου φόρτισε να φωνάζω, τπτ αυτό, ενω έδειχνε διαθέσιμο. Ψαχνω για app μέσω του fortizo.gr και το site να είναι κολλημένο. Δε γαμιέται λεω, πάμε σε ένα σταθμό της Blink λίγα χλμ πιο πέρα, φτάνω και ο σταθμός φόρτισης ήταν με βλάβη εκτός λειτουργίας. Αρχίζουνε να με ζώνουν τα φίδια, ξαναλέω μετά δε πειράζει, θα πάω σε ένα βενζινάδικο και θα χρησιμοποιήσω την απλή πριζα. Πάω, με βλέπουν νουμπά οι άνθρωποι με μωρο παιδί πίσω και με αφήνουν να φορτίσω. Υπόλοιπο χρόνου φόρτισης 26 ώρες :a040: , αφού κάθομαι κανένα μισάωρο εκεί και έχοντας πάρει τηλέφωνα να μάθω που βρίσκεται κάποιος σταθμός κοντά, οι επιλογές είναι οι κάτωθι.
Εϊτε πάω στο σταθμό πελλάνας προς Σπάρτη, πράγμα που απορρίπτεται διότι είναι πάνω απο τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα πέρα απο οτι ο δρόμος έχει ανηφοριές
Είτε γυρνάω πάλι στο ρεύμα για Αθήνα που έχει ταχυφορτιστή στα 20χλμ.
Είτε φορτίζω στον εκεί Βασιλοπουλο που έχει σταθμό(όχι τον γρήγορο αλλά των 22kwh), με τα πολλά πάω εκεί. Οι δύο εκτός λειτουργείας, στον ένα φόρτιζε άλλο όχημα και ένας ελεύθερος, βάζω την πρίζα, κατεβάζω το app και επιτέλους ΞΕΚΙΝΑ να φορτίζει. Υπολοιπο χρόνου φόρτισης 4 ώρες :-?:a040:
Με τούτα και με εκείνα έχω φάει 2 ώρες μέσα στην τρίπολη για να ανέβει η μπαταρία απο το 15, περίπου στο 30%(110χλμ περίπου) και να μπορέσω να πάω στη Γη Χαναάν, δλδ στο ΣΕΑ Πελλάνας που έχει τον ταχυφορτιστή που στο μοστράρει μέσα σε 45 λεπτά. Περίπου 10ευρω στον μικρό φορτιστή έχουν φύγει ήδη.
Λίγο πριν φτάσω στην Πελλάνα αρχίζει να χτυπάει οτι θέλει φόρτισμα. Είπαμε ανηφοριές και υψηλή ταχύτητα είναι ο θάνατος της αυτονομίας.
Ταχυφορτιστής επιτέλους. Πρέπει να κατεβάσω άλλο app, να το εγκαταστήσω, να κάνω λογαριασμό. Μπαίνει ο ταχυφορτιστής στην πριζα και ξεκινά, η φόρτιση όντως πολύ γρήγορη μιας και σε ένα μισάωρο περίπου έχει πάει στο 75% (περίπου 25ευρώ). Η ώρα είναι ήδη μιαμιση δηλαδή περίπου 5 ώρες απο την ώρα που ξεκίνησα απο την Αθήνα. Με τα πολλά φτάνω στον προορισμό σε ένα εξαωράκι. Epic fail, σε ένα δρόμο που έχω κάνει ξεκούραστο ταξίδι σε 2μιση ώρες με το σιτροέν μου και σε 2 ώρες με γρήγορο αυτοκίνητο. Το κόστος του ρεύματος ππου έβαλα ήταν περίπου 35ευρω. Δεύτερο fail αν υπολογίσεις οτι το δίλιτρο citroen θέλει περίπου 45 ευρώ βενζίνη για την ίδια απόσταση και με πιο γρήγορους ρυθμούς.
Την επόμενη μέρα(σήμερα) αφου γυρνάω εντος Λακωνίας λίγο το βάζω στο εργοστάσιο που έχει τριφασικό για φόρτιση με μπαταρία να είναι στο 20%. Θα είναι πλήρως φορτισμένο αύριο το πρωί κατα τις 11, δλδ κάτι παραπάνω απο 13 ώρες. Δε γαμιέται λέω, θα μείνει όλο το βράδυ και βλέπουμε.
Εν κατακλείδι. Εϊναι αμάξι εντός πολης ΜΟΝΟ, ή για ανθρώπους που βγαίνουν για ταξίδι σχεδιάζοντας απο πριν που θα φορτίσουν πίνοντας ένα καφέ ή για αργόσχολους που δε τους νοιάζει μια απόσταση 3 ωρών να την κάνουν στο διπλάσιο.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για κόσμο που το θέλει για επαγγελματικά ταξίδια με ακτίνα μεγαλύτερη των 150χλμ απόσταση απο τη βάση και με την προϋπόθεση οτι εκεί υπάρχει ταχυφορτιστής.
Για να βγείς απο Αθήνα ΒΕΝΖΙΝΗ βενζινη και πάλι βενζίνη ή τουλάχιστον υβριδικό, η ηλεκτροκίνηση για την Ελλάδα είναι πολύ πίσω ακόμη.
Τα ξαναλέμε όταν παίξουν αυτονομίες άνω των 600-700χλμ και αφού μπορείς να βρείς ταχυφορτιστή με την ίδια συχνότητα που βρίσκεις βενζίνη.
Μέχρι τότε βενζίνη μέχρι να παγώσει η κόλαση και παράλληλα να βγάλει ο ήλιος κέρατα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24398
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 05 Μαρ 2022, 23:48

Τρελή ταλαιπωρία ακούγεται. Επιβεβαιώνει μια παρόμοια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που νομίζω είχε μπει κι εδώ.

Μήπως κινήθηκες με αρκετά υψηλές ταχύτητες ζορίζοντας τη μπαταρία παραπάνω από ό,τι έπρεπε; Δηλαδή θα μπορούσε κάποιος να κάνει περαιτέρω οικονομία ή ψιλοπράγματα;

Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 12754
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios » 05 Μαρ 2022, 23:49

ST48410 έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:48
Τρελή ταλαιπωρία ακούγεται. Επιβεβαιώνει μια παρόμοια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που νομίζω είχε μπει κι εδώ.

Μήπως κινήθηκες με αρκετά υψηλές ταχύτητες ζορίζοντας τη μπαταρία παραπάνω από ό,τι έπρεπε; Δηλαδή θα μπορούσε κάποιος να κάνει περαιτέρω οικονομία ή ψιλοπράγματα;
Αυτό και μόνο πάλι είναι Χ.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23218
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 05 Μαρ 2022, 23:55

Όντως μεγάλη ταλαιπωρία και δυστυχώς δεν ήμουν και μόνος.
Όχι δεν έπιασα πολυ υψηλές ταχύτητες, το πολύ 150-160 και για λίγο.
Απο τα 140 και πάνω η αυτονομία είναι να την κλαίνε οι ρέγγες. Και ακόμη περισσότερο σε δρόμους με ανηφόρες, εκεί όσο και οικονομία να κάνεις, δε μπορείς να το αποφύγεις.
Έπαθα και έμαθα.
Παιδιά αποκλειστικά ηλεκτρικό αξίζει ΜΟΝΟ κάποιο πολύ μικρό και μόνο μέσα σε πόλεις όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα της έλλειψης ταχυφορτιστών στο ελ δίκτυο πιστεύω είναι μεγαλύτερο και απο το πρόβλημα της αυτονομίας(το οποίο είναι μεγάλος πονοκέφαλος)
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Ζενίθεδρος
Δημοσιεύσεις: 14541
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
Επικοινωνία:

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζενίθεδρος » 06 Μαρ 2022, 00:14

Ερμής έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:42
Λοιπόν επειδή ειχα πρόσφατη -χθεσινή- εμπειρία επι του θέματος είπα να τοποθετηθώ για να μαθαίνουν όσοι δε ξέρουν ή πρόκειται να προμηθευτούν ηλεκτροκίνητο που θα το χρησιμοποιούν και για ταξίδια.
Ας τα πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή.
Κάποια συμβόλαια leasing λήγουν σε δυο μήνες και έτσι η εταιρεία μίσθωσης μας προσέφερε για κάποιες μέρες υπο δοκιμή ένα ηλεκτροκίνητο με σκοπό να μας το διαφημίσει και να τα αλλάξουμε σε ηλεκτρικά. Το αυτοκίνητο που μας προσέφερε είναι το ID.3. Με το που το άκουσα με έκοψε ένα κρύο ίδρωτο μετα τις περιπέτειες του φίλου μας ταλαίπωρα.
Λόγω του τριημέρου ειχα προσχεδιασμένο ταξίδι στη Νότια Ελλάδα άρα θα ήταν μια καλή ευκαιρία να το δώ και στον αστικό ιστό αλλά και σε ταξίδι απόστασης 300χλμ.
ΤΟ παραλαμβάνω Πέμπτη απόγευμα απο το γραφείο της εταιρείας, αφου μου δείχνουν λίγο τα τι και πως το παίρνω για βόλτα στην Αθήνα με μπαταρία στο 100% και αυτονομία σε μεικτό κύκλο 382χλμ. Εντος πόλης δεν έδειχνε να πέφτει ιδιαίτερα η μπαταρία, μάλιστα θα τη χαρακτήριζα έως και αρκετά καλή στις χαμηλές στροφές.
Παρασκευή ξεκινάω απογευματάκι για Λακωνία με 94% μπαταρία και υπολειπόμενα χιλιόμετρα περι τα 360.
Μέχρι που βγήκα απο Αττική Οδο και διόδια ελευσίνας όλα έβαιναν καλώς στο θεμα κατανάλωσης.
Κάπου εδώ να πω πως ήδη ειχα ψάξει που έχει σταθμούς φόρτισης διότι φαντάστηκα πως θα χρειαστώ κάπου φόρτιση, έστω και προληπτική, μέχρι να φτάσω στον τελικό προορισμό.
Κακιά Σκάλα και η ταχύτητα ανεβαίνει, ο ρυθμός κατανάλωσης αρχίζει να ανεβαίνει αισθητά, φτάνω κόρινθο με περίπου 200χλμ υπόλοιπο.
Οι ομορφιές ξεκινάνε τώρα. Περνάω τα ΣΕΑ Σπαθοβουνίου που ήταν ο πρώτος σταθμός φόρτισης διότι του ΠΟύστη έχω βρεί άλλα 4-5 σημεία στο Χάρτη μέχρι την Τρίπολη. Στις αναβάσεις πριν το Αρτεμίσιο η μπαταρία πέφτει πιο γρήγορα και απο ξελιγωμένο iphone που είναι στον ήλιο με 45 βαθμούς.
Τρίπολη με 15% μπαταρία και 50χλμ υπόλοιπο
Μέσω του GPS φτάνω σε σταθμό φόρτισης σε κεντρική πλατεία της τρίπολης. Βάζω το καλώδιο και περιμένα να συνδεθεί για φόρτισης. Μάταια, ρε καλό μου ρε χρυσό μου φόρτισε να φωνάζω, τπτ αυτό, ενω έδειχνε διαθέσιμο. Ψαχνω για app μέσω του fortizo.gr και το site να είναι κολλημένο. Δε γαμιέται λεω, πάμε σε ένα σταθμό της Blink λίγα χλμ πιο πέρα, φτάνω και ο σταθμός φόρτισης ήταν με βλάβη εκτός λειτουργίας. Αρχίζουνε να με ζώνουν τα φίδια, ξαναλέω μετά δε πειράζει, θα πάω σε ένα βενζινάδικο και θα χρησιμοποιήσω την απλή πριζα. Πάω, με βλέπουν νουμπά οι άνθρωποι με μωρο παιδί πίσω και με αφήνουν να φορτίσω. Υπόλοιπο χρόνου φόρτισης 26 ώρες :a040: , αφού κάθομαι κανένα μισάωρο εκεί και έχοντας πάρει τηλέφωνα να μάθω που βρίσκεται κάποιος σταθμός κοντά, οι επιλογές είναι οι κάτωθι.
Εϊτε πάω στο σταθμό πελλάνας προς Σπάρτη, πράγμα που απορρίπτεται διότι είναι πάνω απο τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα πέρα απο οτι ο δρόμος έχει ανηφοριές
Είτε γυρνάω πάλι στο ρεύμα για Αθήνα που έχει ταχυφορτιστή στα 20χλμ.
Είτε φορτίζω στον εκεί Βασιλοπουλο που έχει σταθμό(όχι τον γρήγορο αλλά των 22kwh), με τα πολλά πάω εκεί. Οι δύο εκτός λειτουργείας, στον ένα φόρτιζε άλλο όχημα και ένας ελεύθερος, βάζω την πρίζα, κατεβάζω το app και επιτέλους ΞΕΚΙΝΑ να φορτίζει. Υπολοιπο χρόνου φόρτισης 4 ώρες :-?:a040:
Με τούτα και με εκείνα έχω φάει 2 ώρες μέσα στην τρίπολη για να ανέβει η μπαταρία απο το 15, περίπου στο 30%(110χλμ περίπου) και να μπορέσω να πάω στη Γη Χαναάν, δλδ στο ΣΕΑ Πελλάνας που έχει τον ταχυφορτιστή που στο μοστράρει μέσα σε 45 λεπτά. Περίπου 10ευρω στον μικρό φορτιστή έχουν φύγει ήδη.
Λίγο πριν φτάσω στην Πελλάνα αρχίζει να χτυπάει οτι θέλει φόρτισμα. Είπαμε ανηφοριές και υψηλή ταχύτητα είναι ο θάνατος της αυτονομίας.
Ταχυφορτιστής επιτέλους. Πρέπει να κατεβάσω άλλο app, να το εγκαταστήσω, να κάνω λογαριασμό. Μπαίνει ο ταχυφορτιστής στην πριζα και ξεκινά, η φόρτιση όντως πολύ γρήγορη μιας και σε ένα μισάωρο περίπου έχει πάει στο 75% (περίπου 25ευρώ). Η ώρα είναι ήδη μιαμιση δηλαδή περίπου 5 ώρες απο την ώρα που ξεκίνησα απο την Αθήνα. Με τα πολλά φτάνω στον προορισμό σε ένα εξαωράκι. Epic fail, σε ένα δρόμο που έχω κάνει ξεκούραστο ταξίδι σε 2μιση ώρες με το σιτροέν μου και σε 2 ώρες με γρήγορο αυτοκίνητο. Το κόστος του ρεύματος ππου έβαλα ήταν περίπου 35ευρω. Δεύτερο fail αν υπολογίσεις οτι το δίλιτρο citroen θέλει περίπου 45 ευρώ βενζίνη για την ίδια απόσταση και με πιο γρήγορους ρυθμούς.
Την επόμενη μέρα(σήμερα) αφου γυρνάω εντος Λακωνίας λίγο το βάζω στο εργοστάσιο που έχει τριφασικό για φόρτιση με μπαταρία να είναι στο 20%. Θα είναι πλήρως φορτισμένο αύριο το πρωί κατα τις 11, δλδ κάτι παραπάνω απο 13 ώρες. Δε γαμιέται λέω, θα μείνει όλο το βράδυ και βλέπουμε.
Εν κατακλείδι. Εϊναι αμάξι εντός πολης ΜΟΝΟ, ή για ανθρώπους που βγαίνουν για ταξίδι σχεδιάζοντας απο πριν που θα φορτίσουν πίνοντας ένα καφέ ή για αργόσχολους που δε τους νοιάζει μια απόσταση 3 ωρών να την κάνουν στο διπλάσιο.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για κόσμο που το θέλει για επαγγελματικά ταξίδια με ακτίνα μεγαλύτερη των 150χλμ απόσταση απο τη βάση και με την προϋπόθεση οτι εκεί υπάρχει ταχυφορτιστής.
Για να βγείς απο Αθήνα ΒΕΝΖΙΝΗ βενζινη και πάλι βενζίνη ή τουλάχιστον υβριδικό, η ηλεκτροκίνηση για την Ελλάδα είναι πολύ πίσω ακόμη.
Τα ξαναλέμε όταν παίξουν αυτονομίες άνω των 600-700χλμ και αφού μπορείς να βρείς ταχυφορτιστή με την ίδια συχνότητα που βρίσκεις βενζίνη.
Μέχρι τότε βενζίνη μέχρι να παγώσει η κόλαση και παράλληλα να βγάλει ο ήλιος κέρατα.
Εικόνα
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16953
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 06 Μαρ 2022, 00:19

:lol:

mao mao
Δημοσιεύσεις: 7404
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao » 06 Μαρ 2022, 00:26

Ερμής έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:55
Όντως μεγάλη ταλαιπωρία και δυστυχώς δεν ήμουν και μόνος.
Όχι δεν έπιασα πολυ υψηλές ταχύτητες, το πολύ 150-160 και για λίγο.
Απο τα 140 και πάνω η αυτονομία είναι να την κλαίνε οι ρέγγες. Και ακόμη περισσότερο σε δρόμους με ανηφόρες, εκεί όσο και οικονομία να κάνεις, δε μπορείς να το αποφύγεις.
Έπαθα και έμαθα.
Παιδιά αποκλειστικά ηλεκτρικό αξίζει ΜΟΝΟ κάποιο πολύ μικρό και μόνο μέσα σε πόλεις όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα της έλλειψης ταχυφορτιστών στο ελ δίκτυο πιστεύω είναι μεγαλύτερο και απο το πρόβλημα της αυτονομίας(το οποίο είναι μεγάλος πονοκέφαλος)
το όριο ταχύτητας είναι στην καλύτερη 130 χμ. ωρα. Πρέπει να κάνουμε συζήτηση με βάση τον ΚΟΚ.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23218
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 06 Μαρ 2022, 00:37

Και που να ακούσεις τι έκανα παλιά που ήμουν λίγο πιο αμυαλος και ατίθασος :003:
stergiosbik έγραψε:
06 Μαρ 2022, 00:19
:lol:
Σε κάποια φάση όταν φορτιζα αργά σε σκέφτηκα να μου κάνεις μια κινηση σα να μου λες "τα έλεγα εγώ" :lol:
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 12754
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios » 06 Μαρ 2022, 00:38

mao mao έγραψε:
06 Μαρ 2022, 00:26
Ερμής έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:55
Όντως μεγάλη ταλαιπωρία και δυστυχώς δεν ήμουν και μόνος.
Όχι δεν έπιασα πολυ υψηλές ταχύτητες, το πολύ 150-160 και για λίγο.
Απο τα 140 και πάνω η αυτονομία είναι να την κλαίνε οι ρέγγες. Και ακόμη περισσότερο σε δρόμους με ανηφόρες, εκεί όσο και οικονομία να κάνεις, δε μπορείς να το αποφύγεις.
Έπαθα και έμαθα.
Παιδιά αποκλειστικά ηλεκτρικό αξίζει ΜΟΝΟ κάποιο πολύ μικρό και μόνο μέσα σε πόλεις όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα της έλλειψης ταχυφορτιστών στο ελ δίκτυο πιστεύω είναι μεγαλύτερο και απο το πρόβλημα της αυτονομίας(το οποίο είναι μεγάλος πονοκέφαλος)
το όριο ταχύτητας είναι στην καλύτερη 130 χμ. ωρα. Πρέπει να κάνουμε συζήτηση με βάση τον ΚΟΚ.
Εννοείται ήταν σε πίστα όταν το έκανε αυτό.

Άβαταρ μέλους
Ζενίθεδρος
Δημοσιεύσεις: 14541
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
Επικοινωνία:

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζενίθεδρος » 06 Μαρ 2022, 00:43

Το χάσιμο χρόνου είναι θάνατος.Η μόνη λύση θα είναι όταν θα υπάρξει επαγωγική φόρτιση εν κινήσει σε μεγάλους κεντρικούς δρόμους. Είχε ακουστεί επίσης για κάτι ανταλλάξιμες μπαταρίες, αλλά δεν ξέρω αν προχώρησε.
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23218
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 06 Μαρ 2022, 00:47

Με βάση την τωρινή εμπειρία μου λέγω πως ηλεκτροκίνητα αξίζουν μόνο με αυτονομία άνω των 600χλμ στη χειρότερη και ταχυφορτιστες να βρίσκονται το ίδιο εύκολα με το βενζινάδικο. Αλλιώς δεν αξίζει. Ούτε στο θέμα κόστους δηλαδή. Και εκεί αναλογικά κερδίζει η βενζίνη κατά κράτος.
Επίσης δε ξέρω τι παίζει με το κόστος συντήρησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου.
Προσωπικά δε βρήκα κάτι το συν σε σχέση με ένα ΜΕΚ.
Ούτε ένα για δείγμα για να έχω να λέω.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
alekhine
Δημοσιεύσεις: 12487
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
Phorum.gr user: alekhine
Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από alekhine » 06 Μαρ 2022, 01:05

Εικόνα
πατησιωτης έγραψε:
10 Μαρ 2021, 20:59
Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42838
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 06 Μαρ 2022, 01:09

Ωραίος. Δε νομίζω να αξίζει για τους περισσότερους περισσότερη αυτονομία, απλά μεγαλύτερη διαθεσιμότητα ταχυφορτιστών χρειάζεται. Δηλαδή ο κόσμος θα εκτιμήσει πιο πολύ ίδια μπαταρία και μικρότερο κόστος παρά μεγαλύτερη αυτονομία, στο σημείο που βρισκόμαστε. Όταν είναι σωστή η τιμή, τότε θα πρέπει να δουλέψουν την αυτονομία. Φαίνεται πως ακόμα και η Ελλάδα είναι σχεδόν έτοιμη.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 06 Μαρ 2022, 01:38

Dwarven Blacksmith έγραψε:
06 Μαρ 2022, 01:09
Ωραίος. Δε νομίζω να αξίζει για τους περισσότερους περισσότερη αυτονομία, απλά μεγαλύτερη διαθεσιμότητα ταχυφορτιστών χρειάζεται. Δηλαδή ο κόσμος θα εκτιμήσει πιο πολύ ίδια μπαταρία και μικρότερο κόστος παρά μεγαλύτερη αυτονομία, στο σημείο που βρισκόμαστε. Όταν είναι σωστή η τιμή, τότε θα πρέπει να δουλέψουν την αυτονομία. Φαίνεται πως ακόμα και η Ελλάδα είναι σχεδόν έτοιμη.
Έχεις αυτοκίνητο;

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42838
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 06 Μαρ 2022, 01:48

EKPLIKTIKOS έγραψε:
06 Μαρ 2022, 01:38
Dwarven Blacksmith έγραψε:
06 Μαρ 2022, 01:09
Ωραίος. Δε νομίζω να αξίζει για τους περισσότερους περισσότερη αυτονομία, απλά μεγαλύτερη διαθεσιμότητα ταχυφορτιστών χρειάζεται. Δηλαδή ο κόσμος θα εκτιμήσει πιο πολύ ίδια μπαταρία και μικρότερο κόστος παρά μεγαλύτερη αυτονομία, στο σημείο που βρισκόμαστε. Όταν είναι σωστή η τιμή, τότε θα πρέπει να δουλέψουν την αυτονομία. Φαίνεται πως ακόμα και η Ελλάδα είναι σχεδόν έτοιμη.
Έχεις αυτοκίνητο;
Ναι, ΜΕΚ, μοντέλο του 2016. Το τρέχον πλάνο είναι να με βγάλει μέχρι το 2035.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών