Χι,χι
μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
σε αουντι α4 υγραέριο της βιάλε με υγρό ψεκασμό, άψογο...
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Οποτε, θα το ξαναεκανες στο επομενο σου αμαξι;Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:10Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Οχι.Volk έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:16Οποτε, θα το ξαναεκανες στο επομενο σου αμαξι;Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:10Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Πληρωσες, επαθες, εμαθες!Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:26Οχι.Volk έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:16Οποτε, θα το ξαναεκανες στο επομενο σου αμαξι;Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:10Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.
-
- Δημοσιεύσεις: 17010
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
800 ευρωπουλακια και αφαίρεση διπλώματος 6 μήνες!Στύγιος έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 21:26stergiosbik Μακρυχώρι,παράδρομος, 9 το πρωί, Στύγιος χαλαρός με μουσικούλα και προβλεπόμενος με 65 πίσω από νταλίκα , ξαφνικά μας προσπερνούν 3 σε διπλή γραμμή και μετά από 200 μέτρα βλέπω 2 μπάτσους να μας κάνουν σήμα να προχωρήσουμε και τους 3 σταματημένους!
Άουτς ,πόσο να πόνεσε αυτό;
Πρόσεχε τον αυτόν τον δρόμο γιατί είναι επικίνδυνος.
Πολλοί βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα λόγω αυτού.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:10Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
To ξέρω κάθε μέραstergiosbik έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:36800 ευρωπουλακια και αφαίρεση διπλώματος 6 μήνες!Στύγιος έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 21:26stergiosbik Μακρυχώρι,παράδρομος, 9 το πρωί, Στύγιος χαλαρός με μουσικούλα και προβλεπόμενος με 65 πίσω από νταλίκα , ξαφνικά μας προσπερνούν 3 σε διπλή γραμμή και μετά από 200 μέτρα βλέπω 2 μπάτσους να μας κάνουν σήμα να προχωρήσουμε και τους 3 σταματημένους!
Άουτς ,πόσο να πόνεσε αυτό;
Πρόσεχε τον αυτόν τον δρόμο γιατί είναι επικίνδυνος.
Πολλοί βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα λόγω αυτού.
Δεν τρέχω, με 80-90 πάω, σήμερα στην Πλάκα Λιτοχώρου ένας μαλάκας με προσπέρασε και σχεδόν έκανε με τον άλλον στο αντίθετο ρεύμα μετωπική!!
Σκατά έχουν στο κεφάλι τους;
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
α ναι, εχεις δικιο το ειχα ξεχασει.
οδικη ασφαλεια να κανεις.In our 2016 Driver Power owner satisfaction survey, the MiTo finished 145th out of 150 cars for reliability, so it's hard to draw many positives. In recent years, Alfa has climbed up the overall ranking, but it's still a concern that it was ranked 23rd out of 32 manufacturers for reliability in the 2016 edition.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
τετοιες κουβεντες πρεπει να λεγονται απο ανθρωπους που ξερουν τι ειναι η καθε μετατροπη, με λεπτομερεριες. αρκετες μετατροπες ειναι ουσιαστικες βελτιωσεις στο αυτοκινητο, που ο καθε κατασκευαστης δεν εκανε για λογους οικονομιας η αλλους. πολλες φυσικα ειναι απλως καγκουριες.Volk έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 20:53Ο χ κατασκευαστης αυτοκινητων, μετα απο επενδυσεις, υποδομες, δοκιμες, μελετες κτλπ κατασκευαζει ενα αυτοκινητο. Με τις χ προδιαγραφες και τα χ μηχανικα μερη.
Θεωρω, οτι ο κατασκευαστης που κατασκευασε το αυτοκινητο, γνωριζει πολλα παραπανω για το εν λογω αυτοκινητο απο ολους τους υπολοιπους!
Γραφει μεσα στο βιβλιο που συνοδευει το καθε αυτοκινητο, το τι καυσιμο καιει, τι λαδια βαζουμε και πολλες αλλες χρησιμες πληροφοριες.
Οταν εχει κατασκευασει ενα αυτοκινητο να καιει βενζινη, καιει βενζινη, τελος!
Οποιαδηποτε μετατροπη εκτος των προδιαγραφων που εχει θεσει ο κατασκευαστης (ναι αυτος που κατασκευασε το αυτοκινητο και γνωριζει παραπανω απο τον καθενα μας) εχει αγνωστα αποτελεσματα, τοσο στην αξιοπιστια του αυτοκινητου οσο και στην ασφαλεια αλλα και στις επιδοσεις.
Θελεις αυτοκινητο που να καιει lpg; Εχει αυτοκινητα που εχουν κατασκευαστει με εργοστασιακο συστημα. Απλο δεν ειναι;
Συνηθως, το να μετατρεψεις ενα αμαξι που δεν καιει lpg σε αμαξι που καιει lpg, τα λεφτα που θα δωσεις καποια στιγμη σε βλαβες-επισκευες θα ειναι παραπανω απο αυτα που θα εχεις κερδισει λογω οικονομιας καυσιμου.
Απο εκει και περα, ο καθενας με τα λεφτα του, πληρωνει και πειραματιζεται οπως γουσταρει. Χιλιαδες τα μαστορια εκει εξω, περιμενουν!
δεν υπαρχει κανενας κανονας που να λεει οτι θα δωσεις λεφτα σε επισκευες βαζοντας lpg.
το θεμα ειναι οτι βαζουν συνηθως φτωχοι ανθρωποι, που θελουν να κανουν οικονομια, σε παλια και κακοσυντηρημενα αυτοκινητα. οποτε, βλαβες ειναι αναμενομενο να συμβουν, και θα εβγαιναν και χωρις το αεριο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
τι ζημια; φανταζομαι βαλβιδες. λοιπον.Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:10Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
ποιος εκρινε οτι το θεμα της βλαβης ηταν το αεριο; (και τι συμφερον ειχε να το κανει)
αν ειναι ο ιδιος που σου ειπε οτι μεσα στην πολη ο κινητηρας θερμενεται λιγοτερο, καλο ειναι να παει να βοσκησει κανα προβατο. τι ιδιο για τις μειωμενες τριβες του αεριου. ποιες τριβες ωρε τσοπανη στο συστημα καυσιμου;
ταξι, γυροφερνουν το εκατομυριο χιλιομετρα με αεριο.
το γιαπωνεζικα-ευρωπαικα κλπ ειναι για να κανουμε πλακες μεταξυ μας, δεν εχει ουσια, δεν κατασκευαζουν με διαφορετικο τροπο τους θαλαμους καυσης και τις βαλβιδες τους. αν μιλουσαμε για συγκεκριμμενους κατασκευαστες και συγκεκριμμενα μοντελα ισως θα ειχε νοημα.
η αληθεια.
οι πραγματικες διαφορες ειναι, 10% αυξημενη θερμοκρασια καυσης του αεριου, και μειωμενη ικανοτητα λιπανσης των βαλβιδων. μιλαμε για θαλαμο καυσης, με 1000+ βαθμους θερμοκρασια οποτε και η λιπανση που προσφερει η βενζινη (ειδικα η αμολυβδη, οσο ειχαμε το μολυβδο κατι γινοταν) ειναι πολυ κοντα στο μηδεν ετσι κι αλλιως.
για τη λιπανση οποιος εχει ανησυχία, προσθετει μπουκαλακι με λιπαντικο, εγω προσωπικα δεν το εχω κανει, ουτε το θεωρω σημαντικο.
για τη θερμοκρασια, καθε οχημα μπορει να διαχειριστει αναγκες για 10% παραπανω απαγωγη θερμοτητας. σκεφτειτε απλως οτι το ιδιο οχημα ειναι φτιαγμενο για να λειτουργει και στο καταρ.
υπαρχουν, λιγες, περιπτωσεις που πραγματι βγαινουν προβληματα απο το αεριο. εχουν να κανουν ειτε με πολυ βαρια χρηση του οχηματος, οποτε θα δουλευε κοντα στα ορια και με βενζινη, αυτο το +10% ξεπερνα το οριο και βγαινουν ζημιες, ειτε με σαπακια (vag alfa νταξ, το σταματαω) που ειναι εκ κατασκευης κακοφτιαγμενα και δεν αντεχουν τα μεταλλα τους αυτο το λιγο παραπανω ζορισμα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 4 Απαντήσεις
- 405 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης
29 Ιουν 2022, 13:16
-
-
Νέα δημοσίευση Μετατροπή δωματιου σε δωματιο προβολών
από Kappa » 18 Σεπ 2023, 18:31 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 36 Απαντήσεις
- 751 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από user0972003
21 Σεπ 2023, 00:03
-
-
- 1 Απαντήσεις
- 231 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από axilmar
04 Απρ 2023, 11:16
-
- 33 Απαντήσεις
- 1930 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ερμής
16 Οκτ 2023, 15:09