Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
Αρκετα συχνα, υπαρχουν διαφοροι ανθρωποι που ομιλουν απαξιωτικα για την εταιρια και θεοποιουν αλλες εταιριες.
αυτό συνέβαινε τη δεκαετία του 90 κυρίως. Το να παρεις χιουντάι ήταν σα να αγοράζεις παπούτσια Abibas.
Αυτός είναι ο λόγος που μπήκα μια και μοναδική φορά στη ζωή μου σε χιουνται. Ένα scoupe κάπου στα τέλη των 90's που είχε όση ασφάλεια έχει να οδηγάει παπι στο καρατσι. Έχουν κάνει βήματα προόδου, ίσως παραπάνω από άλλες εταιρείες αλλά και πάλι.
Από θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω να έχει κάτι παραπάνω από το C4 VTS που έχω με 367Κ χιλιόμετρα και έχει ζητήσει μόνο τα προβλεπόμενα.
Όταν λήξει το άτυπο "μπαν" που έχω από το μπος για ληζινγκ πάλι σε Γάλλο θα πάω, ή σε ιταλο
Αυτός είναι ο λόγος που μπήκα μια και μοναδική φορά στη ζωή μου σε χιουνται. Ένα scoupe κάπου στα τέλη των 90's που είχε όση ασφάλεια έχει να οδηγάει παπι στο καρατσι.
Λίγο αργότερα είχα παρόμοια εμπειρία με αξεντ. Νομίζω πάντως ότι έχουν ανεβάσει πολύ την ποιότητα (δυστυχώς κ τις τιμές)
Αυτός είναι ο λόγος που μπήκα μια και μοναδική φορά στη ζωή μου σε χιουνται. Ένα scoupe κάπου στα τέλη των 90's που είχε όση ασφάλεια έχει να οδηγάει παπι στο καρατσι.
Λίγο αργότερα είχα παρόμοια εμπειρία με αξεντ. Νομίζω πάντως ότι έχουν ανεβάσει πολύ την ποιότητα (δυστυχώς κ τις τιμές)
Ναι,αλλά κοίτα και τι πληρώνεις για σέρβις,καύσιμα.
Όταν λήξει το άτυπο "μπαν" που έχω από το μπος για ληζινγκ πάλι σε Γάλλο θα πάω, ή σε ιταλο
Ο αδερφός μου οδηγάει Γάλλους εδώ και πολλά χρόνια.
Το καλλίτερο ήταν ένα Clio που είχε στα μέσα των 00ς.
Έβγαζε κάποια προβληματάκια,αλλά ήταν απόλαυση στην οδήγηση.
Αυτός είναι ο λόγος που μπήκα μια και μοναδική φορά στη ζωή μου σε χιουνται. Ένα scoupe κάπου στα τέλη των 90's που είχε όση ασφάλεια έχει να οδηγάει παπι στο καρατσι.
Λίγο αργότερα είχα παρόμοια εμπειρία με αξεντ. Νομίζω πάντως ότι έχουν ανεβάσει πολύ την ποιότητα (δυστυχώς κ τις τιμές)
Καμια σχεση ρε παιδια . για το θεό . αρχες 2000 υπηρχαν ακομη και ευρωπαικα που σε επιανε κλειστοφοβια αν τα οδηγουσες πχ σαξοραλα .
τελη των 90ς αρχες 2000 λιγα ηταν τα καρα που καθοταν σωστα και ηταν ΠΟΛΥ ακριβοτερα της πλέμπας . ( audi - bmw - μερτσεντε )
εντιτ . τωρα οτι και να παρεις θα εχει abs - antispin - esp και πανω απο 6 αεροσακους . τοτε τα εβρισκες σε καρα που ειχαν απο 10 κατμυρια και πανω .
Re: Τι ειναι η Hyundai
Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2022, 23:45
από Ερμής
Οδήγησα πριν κάποια χρόνια ένα ΖΧ του 96 και πίστεψε με αυτό το στήσιμο και το κράτημα δε το είχε καμία BMW ή mercedes της εποχής.
Οδήγησα πριν κάποια χρόνια ένα ΖΧ του 96 και πίστεψε με αυτό το στήσιμο και το κράτημα δε το είχε καμία BMW ή mercedes της εποχής.
Ως πρώην κάτοχος 306,αλλά και με αρκετά χλμ με ΖΧ ξαδέρφης,επιβεβαιώνω
Για να μην λέω πολλά,αέρινο πάτημα!
Re: Τι ειναι η Hyundai
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2022, 00:03
από Volk
Re: Τι ειναι η Hyundai
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2022, 00:07
από EKPLIKTIKOS
Πολλά αμάξια της εποχής είχαν μια χαρά κρατήματα κ δεν ήταν bmw merc ή audi. Η 156 πχ ήταν φοβερή, αλλά ακόμα κ τα σαξοραλα μια χαρά ήταν, ειδικά σε κλειστό στροφιλικι. Απλά έχουν κακό όνομα γιατι τα έπαιρναν οι καγκουρες γιατί ήταν 120 άλογα, ελαφριά, κ έκαναν κανα 3αρι εκατομμύρια
Πολλά αμάξια της εποχής είχαν μια χαρά κρατήματα κ δεν ήταν bmw merc ή audi. Η 156 πχ ήταν φοβερή, αλλά ακόμα κ τα σαξοραλα μια χαρά ήταν, ειδικά σε κλειστό στροφιλικι. Απλά έχουν κακό όνομα γιατι τα έπαιρναν οι καγκουρες γιατί ήταν 120 άλογα, ελαφριά, κ έκαναν κανα 3αρι εκατομμύρια
Τα ζχ ηταν η εξαιρεση του κανονα οπως και αρκετα παλαιοτερα σιτρο με τις μπουκαλες αζωτου της αναρτησης ( ξάνθια , παλια βατραχια κλπ κλπ ) .
τα σαξοραλα ηταν σιδερενια φερετρα ( και καναν ενα 4ρι κατι ψιλα μυρια ) το καταλαβαινει μονο οποιος εχει οδηγησει ενα απο δαυτα . ( πολυ μικρο μεταξονιο πληρης απουσια ηλεκτρονικων ) στην παραμικρη μαλακια σου ερχοταν ο κωλος διπλα και σε χαιρεταγε .