HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Δηλώνω χέητερ των αυτοκινητόκαβλων, μάλλον είμαι γκέης ...
Το μέσο ως απλό κουτί με ρόδες είναι χρησιμότατο και ευχάριστο
Το μέσο ως απλό κουτί με ρόδες είναι χρησιμότατο και ευχάριστο
"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Είδα αυτό το βίντεο και θυμήθηκα το νήμα.
Τι τα θέλετε τα αυτοκίνητα μέσα στην Αθήνα ρε, πάρτε ΜΜΜ!
Τι τα θέλετε τα αυτοκίνητα μέσα στην Αθήνα ρε, πάρτε ΜΜΜ!
Ψευτοανρθωπιστές όλων των χωρών, ενωθείτε! https://www.youtube.com/shorts/tyOHY83IBoc
PHORUM Discord: https://discord.com/invite/GaNbtqYD
PHORUM Discord: https://discord.com/invite/GaNbtqYD
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 23439
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Haters της αυτοκίνησης λέγεται το νήμα τύπε μου, όχι Lovers των ΜΜΜ.
Το να είσαι hater της αυτοκίνησης αλλά να αναγνωρίζεις και την παθογένεια των ΜΜΜ (ιδίως και μετά τα τελευταία που συνέβησαν) δεν ειναι κάτι που το ενα αναιρεί το άλλο.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 43097
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Τι ωραία η τελευταία παράγραφος! Ποίηση!
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Καλή η προσπάθεια, δικέ μου, αλλά δυστυχώς οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι πολύ πίσω ακόμα. Για την ακρίβεια, είναι πολύ πιο πίσω από την αντίστοιχη ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα.
Ωραίος σχεδιασμός, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ έχει στήσιμο για naked καγκούρικη, είναι ντυμένη σαν sport bike. Ίσως για να προστατεύσει εκείνο το μονομπλόκ που έχει για μπαταρία.
Επίσης, από την πρώτη στιγμή που την είδα, θεώρησα τεράστιο λάθος το μονό δισκόφρενο εμπρός. Το επισήμανε και ο Βισνού των δίτροχων, παρακάτω στο βίντεο. Δεν ξέρω πόσο φρενάρει ηλεκτρικά το εργαλείο, αλλά το βρίσκω ψιλό εγκληματικό να βγαίνει έτσι, αναλογιζόμενος την ροπή των ηλεκτροκινητήρων.
Την βρίσκω επίσης αρκετά βαριά, νομίζω 206 κιλά είπε ο τύπος, για μηχανή προσόντων KTM 390 Duke.
Οθόνες και λοιπά μπλιμπλίκια μου φάνηκαν φτηνο-κινεζο-δουλειά.
Υποστηρίζω πάντως ηλεκτρισμό στις μοτοσυκλέτες. Μπορούν να προσφέρουν πολλές και πολύ καλύτερες συγκινήσεις, απ' ότι η αντίστοιχη τεχνολογία στο αυτοκίνητο. Θεωρώ τις μοτοσυκλέτες κάτι που μπορεί να απορροφήσει τον φουτουρισμό και την τεχνολογία πολύ πιο εύκολα από τα αυτοκίνητα. Καλό είναι να βγαίνουν τέτοια μοντέλα, αλλά προσωπικά τα βρίσκω ακόμα αχρείαστα στον μέσο καταναλωτή, αφού θα δώσεις έναν σκασμό λεφτά για 307 χλμ αυτονομία, στην καλύτερη.
Μπράβο τους για το εγχείρημα και ας προχωρήσουν σε ακόμα καλύτερα μοντέλα.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
*φτηνό-Ινδό δικέ μου.Feindflug έγραψε: ↑09 Ιουν 2023, 19:23Καλή η προσπάθεια, δικέ μου, αλλά δυστυχώς οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι πολύ πίσω ακόμα. Για την ακρίβεια, είναι πολύ πιο πίσω από την αντίστοιχη ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα.
Ωραίος σχεδιασμός, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ έχει στήσιμο για naked καγκούρικη, είναι ντυμένη σαν sport bike. Ίσως για να προστατεύσει εκείνο το μονομπλόκ που έχει για μπαταρία.
Επίσης, από την πρώτη στιγμή που την είδα, θεώρησα τεράστιο λάθος το μονό δισκόφρενο εμπρός. Το επισήμανε και ο Βισνού των δίτροχων, παρακάτω στο βίντεο. Δεν ξέρω πόσο φρενάρει ηλεκτρικά το εργαλείο, αλλά το βρίσκω ψιλό εγκληματικό να βγαίνει έτσι, αναλογιζόμενος την ροπή των ηλεκτροκινητήρων.
Την βρίσκω επίσης αρκετά βαριά, νομίζω 206 κιλά είπε ο τύπος, για μηχανή προσόντων KTM 390 Duke.
Οθόνες και λοιπά μπλιμπλίκια μου φάνηκαν φτηνο-κινεζο*-δουλειά.
Υποστηρίζω πάντως ηλεκτρισμό στις μοτοσυκλέτες. Μπορούν να προσφέρουν πολλές και πολύ καλύτερες συγκινήσεις, απ' ότι η αντίστοιχη τεχνολογία στο αυτοκίνητο. Θεωρώ τις μοτοσυκλέτες κάτι που μπορεί να απορροφήσει τον φουτουρισμό και την τεχνολογία πολύ πιο εύκολα από τα αυτοκίνητα. Καλό είναι να βγαίνουν τέτοια μοντέλα, αλλά προσωπικά τα βρίσκω ακόμα αχρείαστα στον μέσο καταναλωτή, αφού θα δώσεις έναν σκασμό λεφτά** για 307 χλμ αυτονομία, στην καλύτερη.
Μπράβο τους για το εγχείρημα και ας προχωρήσουν σε ακόμα καλύτερα μοντέλα.
**κάτω από 4 χιλιάρικα θα πωλείται (στην Ινδία...)
Έχω και άλλες παρατηρήσεις δικέ μου αλλά τώρα παίζω λίγο με τα νουδουλικά του πχώρου (έξω δεν έχω βρει ακόμη κανένα, δυστυχώς, να παίξω), οπότε επιφυλάσσομαι. Καλούτσικα το σκέφτεσαι πάντως μέχρι στιγμής.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 12884
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Αν δεν είσαι για τουρισμό δε βρίσκω ιδιαίτερο θέμα. Πχ ένα superduke 990 πόση αυτονομία έχει; Ή θα το πάρεις να πας ταξίδι; Οι περισσότεροι να ξεκαυλωσουν θα το πάρουν. Κ εκεί είναι που πιστεύω υστερεί η ηλεκτροκινηση. Δε θα χάνεις στον κόσμο των αισθησεων αν δε νιώθεις τους 2-3-4 κυλίνδρους να λυσσανε, αν δεν ακούς την ακραπα να ουρλιάζει, κτλ; Δεν ξέρω, ερώτηση κάνω
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 23439
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Τυπε μου, αν σκέφτονταν ετσι και πριν εναν αιώνα+, τύπου χάνουμε τον κόζζμο των αισθήσεων δίχως τον καυλωτικό ήχο της ρόδας του κάρου που συνθλίβει τα χαλίκια και το στεντόρειο χλιμίντρισμά του αλόγου όταν ζορίζεται κτλ, σήμερα ούτε κύλινδροι θα υπηρχαν, ουτε σκράπες ακράπες αγκράφες κτλ, ούτε φυσικά ηλεκτροκίνηση με τη σειρά της.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑14 Ιουν 2023, 10:12Αν δεν είσαι για τουρισμό δε βρίσκω ιδιαίτερο θέμα. Πχ ένα superduke 990 πόση αυτονομία έχει; Ή θα το πάρεις να πας ταξίδι; Οι περισσότεροι να ξεκαυλωσουν θα το πάρουν. Κ εκεί είναι που πιστεύω υστερεί η ηλεκτροκινηση. Δε θα χάνεις στον κόσμο των αισθησεων αν δε νιώθεις τους 2-3-4 κυλίνδρους να λυσσανε, αν δεν ακούς την ακραπα να ουρλιάζει, κτλ; Δεν ξέρω, ερώτηση κάνω
Λίγο ελεος καπου δηλαδη με οσους καυλώνουν με αγκραπες και αγκράφες. Ας πανε γυμναστηριο, ας ξεκινησουν ενα σπορ, κάτι.
Κι εγώ καυλώνω με γυναικείες πατούσες αλλά γαμάω κανονικα μουνι σαν ανθρωπος, δεν ζητάω να μου κανουν φουτζομπ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vantono την 14 Ιουν 2023, 10:24, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Ειδες σοπινγκ σταρ χθες;vantono έγραψε: ↑14 Ιουν 2023, 10:21Τυπε μου, αν σκέφτονταν ετσι και πριν εναν αιώνα+, τύπου χάνουμε τον κόζζμο των αισθήσεων δίχως τον καυλωτικό ήχο της ρόδας του κάρου που συνθλίβει τα χαλίκια και το στεντόρειο χλιμίντρισμά του αλόγου όταν ζορίζεται κτλ, σήμερα ούτε κύλινδροι θα υπηρχαν, ουτε σκράπες ακράπες αγκράφες κτλ, ούτε φυσικά ηλεκτροκίνηση με τη σειρά της.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑14 Ιουν 2023, 10:12Αν δεν είσαι για τουρισμό δε βρίσκω ιδιαίτερο θέμα. Πχ ένα superduke 990 πόση αυτονομία έχει; Ή θα το πάρεις να πας ταξίδι; Οι περισσότεροι να ξεκαυλωσουν θα το πάρουν. Κ εκεί είναι που πιστεύω υστερεί η ηλεκτροκινηση. Δε θα χάνεις στον κόσμο των αισθησεων αν δε νιώθεις τους 2-3-4 κυλίνδρους να λυσσανε, αν δεν ακούς την ακραπα να ουρλιάζει, κτλ; Δεν ξέρω, ερώτηση κάνω
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 12884
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Μια πιο σχετική σύγκριση είναι τα ρολόγια. Οι μηχανές αυτές είναι niche, είναι για την καυλα, δεν είναι μεταφορικό μέσο να πεις οτι ενα πιο νεο θα κανει καλύτερα τη δουλεια. Και σημερα ενα σκουτερ κανει πολυ καλύτερη δουλεια απο μια panigale αλλα δεν ειναι συγκρίσιμα, ποτε αυτα τα οχηματα δεν ηταν για να πηγαίνεις στη δουλεια κ για τα ψωνια της λαϊκής. Όπως υπάρχουν ακόμη μηχανικά ρολόγια παρ όλο που ένα quartz ή ένα smartwatch είναι πολυ καλύτερο στο να λέει την ώρα με μεγαλύτερη ακρίβεια (χωρίς καν να μιλήσουμε για τις άλλες λειτουργίες), το ίδιο ισχύει κ για τις μηχανές.vantono έγραψε: ↑14 Ιουν 2023, 10:21Τυπε μου, αν σκέφτονταν ετσι και πριν εναν αιώνα+, τύπου χάνουμε τον κόζζμο των αισθήσεων δίχως τον καυλωτικό ήχο της ρόδας του κάρου που συνθλίβει τα χαλίκια και το στεντόρειο χλιμίντρισμά του αλόγου όταν ζορίζεται κτλ, σήμερα ούτε κύλινδροι θα υπηρχαν, ουτε σκράπες ακράπες αγκράφες κτλ, ούτε φυσικά ηλεκτροκίνηση με τη σειρά της.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑14 Ιουν 2023, 10:12Αν δεν είσαι για τουρισμό δε βρίσκω ιδιαίτερο θέμα. Πχ ένα superduke 990 πόση αυτονομία έχει; Ή θα το πάρεις να πας ταξίδι; Οι περισσότεροι να ξεκαυλωσουν θα το πάρουν. Κ εκεί είναι που πιστεύω υστερεί η ηλεκτροκινηση. Δε θα χάνεις στον κόσμο των αισθησεων αν δε νιώθεις τους 2-3-4 κυλίνδρους να λυσσανε, αν δεν ακούς την ακραπα να ουρλιάζει, κτλ; Δεν ξέρω, ερώτηση κάνω
Λίγο ελεος καπου δηλαδη με οσους καυλώνουν με αγκραπες και αγκράφες. Ας πανε γυμναστηριο, ας ξεκινησουν ενα σπορ, κάτι.
Κι εγώ καυλώνω με γυναικείες πατούσες αλλά γαμάω κανονικα μουνι σαν ανθρωπος, δεν ζητάω να μου κανουν φουτζομπ.
- kongrosian
- Δημοσιεύσεις: 4484
- Εγγραφή: 30 Μάιος 2020, 13:26
- Τοποθεσία: πάω για τσιγάρα
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10057
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Υπάρχει μια εταιρία που ασχολείται με μηχανές και ήχο (μουσικά όργανα). Η Γιαμάχα. Όταν η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο (η Τογιότα) αποφάσισε να βγάλει τη δική της βερσιόν για το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο (το LFA), ξεκίνησε μια πολυετή συνεργασία με τη Γιαμάχα, για να πετύχει ακριβώς τον καλύτερο ήχο εξάτμισης που υπήρξε ποτέ. Τόση σημασία έχει o ήχος.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑14 Ιουν 2023, 10:12Αν δεν είσαι για τουρισμό δε βρίσκω ιδιαίτερο θέμα. Πχ ένα superduke 990 πόση αυτονομία έχει; Ή θα το πάρεις να πας ταξίδι; Οι περισσότεροι να ξεκαυλωσουν θα το πάρουν. Κ εκεί είναι που πιστεύω υστερεί η ηλεκτροκινηση. Δε θα χάνεις στον κόσμο των αισθησεων αν δε νιώθεις τους 2-3-4 κυλίνδρους να λυσσανε, αν δεν ακούς την ακραπα να ουρλιάζει, κτλ; Δεν ξέρω, ερώτηση κάνω
Από εκεί και πέρα η LFA η οποία αναλόγως τι ορισμό χρησιμοποιείς ίσως είναι όντως το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο, και κόστισε κοντά 1δις σε R&D, μπήκε μέσα με τα μπούνια, και παρέμεινε σε ζωή μόνο γιατί ήταν το μεράκι του εγγονού του αφεντικού της Τογιότα (τρού στόρι). Όλα αυτά τα πρότζεκτ μπαίνουν μέσα, οι πωλήσεις είναι ελάχιστες, γιατί; Γιατί ό,τι αφορά την καύλα της αυτοκίνησης αφορά το 10% των οδηγών, οι υπόλοιποι ούτε καταλαβαίνουν ούτε τους ενδιαφέρει. Βασικά δε θέλουν να οδηγάν καθόλου, και αν τους δώσεις μια βιώσιμη εναλλακτική κατά κανόνα θα την προτιμήσουν. Όσο πιό βιώσιμη τόσο περισσότεροι.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 23439
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Chilloutbuddy έγραψε: ↑14 Ιουν 2023, 10:45Βασικά δε θέλουν να οδηγάν καθόλου, και αν τους δώσεις μια βιώσιμη εναλλακτική κατά κανόνα θα την προτιμήσουν. Όσο πιό βιώσιμη τόσο περισσότεροι.
Εκτός απο το ελλαδισταν βεβαια, που αφορα το 80%. Απο το μπουρναζοκαγκούρι μέχρι τον vintage lover όπως περιπου τον κατονομάζει ο εκπληκτικος.Γιατί ό,τι αφορά την καύλα της αυτοκίνησης αφορά το 10% των οδηγών
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vantono την 14 Ιουν 2023, 11:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.